Ik heb ook al drie keer mijn oude jurkjes klaargelegdquote:Op maandag 18 februari 2008 23:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dat jurkje is trouwens van mezelf geweest en tis ondertussen al 3 keer klaargehangen. Misschien kunnen we het dit keer eens gebruiken
Wij hebben een grote luie stoel (leolux) op de slaapkamer van Isa. Die wordt dagelijks gebruikt, papa leest altijd voor met Isa op schoot. En daarna doen we nog even in het donker 'vertellen' in de stoel. Ik zou niet meer zonder willenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:31 schreef Brighteyes het volgende:
Idd, erg leuk!
En de schommelstoel tip speelt hier nog steeds door mijn hoofd. Maar de vraag is, hoe vaak zou je daar werkelijk gebruik van maken...
Nou, het was 4 x heel duidelijk een meisje, maargoed, het blijft toch nog een beetje spannendquote:Op zondag 6 april 2008 16:14 schreef pinquit het volgende:
oeh lewella ik hoop echt heeel erg voor je dat het echt een meisje is![]()
een heel leuk kamertjezo lieflijk allemaal! echt baby
Idd zelf bekleedquote:Op zondag 6 april 2008 16:15 schreef pinquit het volgende:
heb je de achterwand van de commode en de panelen van het ledikantje zelf bekleed met bloemetjes?? of zit dat daar al op? nee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |