wordt nog maar je derde contest geloof ik. wat mij betreft geen probleem.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:25 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
Ongeacht opf ik winnen ik solliciteer nu open naar de de laatste contest van het jaar.
quote:
Echt indrukwekkende score. Dit betekent dat je bijna alles weetquote:Op donderdag 6 december 2007 23:20 schreef Trancelocator het volgende:
Thanks mates! Tja, het is een zalige contest. Er zit weer een aantal juweeltjes tussen die ik nog niet kende of was vergeten.
Ik moet wel weer constateren dat d'n'b nog steeds onbekend terrein is voor mij. Fragment 9 klinkt iig super (en op de een of andere manier toch bekend).
Hee joh!quote:Op zondag 9 december 2007 12:05 schreef rosstek het volgende:
Ondanks een goede update zakt Sequencial een plaatje wegens onzorgvuldigheid mijnerzijds.
Verrassend...quote:Op zondag 9 december 2007 19:34 schreef rosstek het volgende:
Sequencial heeft 13 alsnog goed.
Die moet er nog drie of zoquote:Op zondag 9 december 2007 19:34 schreef rosstek het volgende:
Trancelocator is bijna klaar [...]
Klopt, maar daar moet ik het ook bij laten.quote:Op maandag 10 december 2007 08:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Die moet er nog drie of zo
zegt de naamgever van de trancelocatortjes, uh-huhquote:Op maandag 10 december 2007 13:08 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Klopt, maar daar moet ik het ook bij laten.
Het is echt waar hoor.quote:Op maandag 10 december 2007 14:53 schreef Sequencial het volgende:
[..]
zegt de naamgever van de trancelocatortjes, uh-huh
...quote:Op woensdag 12 december 2007 21:52 schreef rosstek het volgende:
Captain_Redbeard staat door zijn update weer op het podium.
3. Captain_Redbeard - 50 punten
4. Sequencial - 43 punten
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:00 schreef rosstek het volgende:
Deze contest sluit over 22 uur, om precies te zijn op zondag 16 december om 18:00.
Ja na de eerste keer was ik zo gefrustreerd dat ik 10 niet op kwam, dat ik denk ik probeer het later nog een keer als ik er wel op kom..........maar hij komt gewoon niet. Ik ga mij echt voor mijn hoofd slaan om 6 uur denk ik.quote:Op zondag 16 december 2007 11:32 schreef rosstek het volgende:
Laevid heeft zich op het laatste moment ook nog gemeld.
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:52 schreef rosstek het volgende:
Captain_Redbeard staat door zijn update weer op het podium.
Krijg ik 30 punten extra als ik van iedere plaat een leuk weetje weet te verzinnen?quote:Op zondag 16 december 2007 18:43 schreef rosstek het volgende:
Luister zelf of dit de eerste plaats waard is.
Maar het was (duidelijk) de plaat van NOW, toch?quote:Op zondag 16 december 2007 18:53 schreef rosstek het volgende:
Voor de duidelijkheid Sjef heeft het nummer niet geraden, maar gaf als eerste opgave Quincy Jones - Summer In The City. En opgave 19 bestaat voornamelijk uit een sample van dit nummer.
Als dat het geval is, ben ik het ook niet eens met de speciale score..........als het precies die plaat is ok, maar als je verschil kan horen is het gewoon fout.quote:Op zondag 16 december 2007 18:57 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Maar het was (duidelijk) de plaat van NOW, toch?
21. 6 VG, 1 DGquote:[b]Laevid vroeg:/b]
Hoe bekend waren 21 en 22 eigenlijk? (Ben wel benieuwd, aangezien ik die dus zelf al had voorgeselecteerd voor een volgende keer).
Strikt gezien (of gehoord) gaat het om een aparte productie. Het is ook niet zo dat het fragment uit de cover exact klinkt als in het origineel.quote:Op zondag 16 december 2007 21:04 schreef Laevid het volgende:
[..]
Als dat het geval is, ben ik het ook niet eens met de speciale score..........als het precies die plaat is ok, maar als je verschil kan horen is het gewoon fout.
Allememaggies, zo heb ik er nooit naar gekeken.quote:Trancelocatortjes hebben zo ook d'r charme hoor Trancelocator. Geeft een onverwachte, verwachte dimensie aan de contest, net Bassie & Adriaan, daar eindigde het ook altijd zoals je verwachte dat het zou eindigen, maar hoe dat precies ging.....
Precies......quote:Op zondag 16 december 2007 22:54 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Verder was het bonussysteem onaangekondigd en had ik anders nog wel een extra poging gewaagd.
Krijg ik dan zilver ?quote:Op maandag 17 december 2007 18:21 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
Ik vind een gedeelde eerste plaats ook goed
Hoofdbreker. Nu ik de naam terugzie had ik 'm nooit of te nimmer geraden.quote:05. Dial M For Moguai - Beatbox 1998
Zegt me helemaal niets deze plaatquote:
Ik herkende het wel als iets Duits. Had ik eigenlijk moeten wetenquote:20. Members Of Mayday - 10 in 01 2001
Heb ik nog op maxi-lp/12", maar dat is niet zo bijzonder. Was een big seller.quote:30. Trans-X - Living On Video 1983
Heb ik met die Depeche Mode remix ook gedaan de vorige keer. Het verschil tussen de razormaid-mix en combination-mix was te verwaarlozen. Wel een praktisch probleem: het is misschien niet voor elke organisator mogelijk zelf te controleren of verschillende versies op elkaar lijken. Niet alles is zomaar even te downloaden om te checken, is mijn ervaring. Los van het feit dat je daartoe niet mag aanzetten op dit forum natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:33 schreef Trancelocator het volgende:
Misschien een nieuwe afspraak: als het verschil echt niet te horen is, dan goedkeuren. Hoe denken de anderen hierover (naast Laevid en rosstek)?
Controleren is inderdaad niet altijd even makkelijk, maar ik denk dat we daar met zijn allen wel uitkomen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:50 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Heb ik met die Depeche Mode remix ook gedaan de vorige keer. Het verschil tussen de razormaid-mix en combination-mix was te verwaarlozen. Wel een praktisch probleem: het is misschien niet voor elke organisator mogelijk zelf te controleren of verschillende versies op elkaar lijken. Niet alles is zomaar even te downloaden om te checken, is mijn ervaring. Los van het feit dat je daartoe niet mag aanzetten op dit forum natuurlijk.
Daar sluit ik mij bij aan. Het kan niet zo zijn dat de afspraken over wat wel en niet kan tijdens een contest veranderen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:50 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Wel vind ik dat wanneer je geen remix vraagt het gevraagde snippet toch een remix blijkt te zijn, je vast moet houden aan je oorspronkelijke antwoordmodel. Het is leuk dat iemand dan extra info heeft (en zuur voor diegene die die extra info weet), maar op deze manier verander je tijdens de instuurperiode de grenzen van de contest. Stel dat iemand alleen op dag 1 antwoorden instuurt, in de tussentijd de contest links laat liggen en pas bij de einduitslag ziet dat ook hij een extra punt had kunnen verdienen met additionele informatie, dan is dat naar mijn mening niet redelijk.
Lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:33 schreef Trancelocator het volgende:
... een 'raad-het-origineel'-contest ... Hoewel dat misschien wel leuk is voor een keer? *hint hint
Ja mee eens.quote:Misschien een nieuwe afspraak: als het verschil echt niet te horen is, dan goedkeuren.
Op laten sturen door diegene die hem noemt, die zal hem waarschijnlijk wel hebben als hij (of zij) het zeker weet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:50 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Wel een praktisch probleem: het is misschien niet voor elke organisator mogelijk zelf te controleren of verschillende versies op elkaar lijken.
Klopt. Dat eerst dan, dat tweede is zeer verwonderlijk.quote:Op maandag 17 december 2007 20:26 schreef rosstek het volgende:
[...]
Het enige niet geraden nummer komt van het album '2Future4U' waarvan ik dacht dat het de reguliere albumhitlijst had gehaald. Toch niet zo'n bekend album dus.
even een adempauze kan geen kwaad.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:24 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
De nieuwe contest zal van het weekend online komen! Nog ff wachten dus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |