Echt indrukwekkende score. Dit betekent dat je bijna alles weetquote:Op donderdag 6 december 2007 23:20 schreef Trancelocator het volgende:
Thanks mates! Tja, het is een zalige contest. Er zit weer een aantal juweeltjes tussen die ik nog niet kende of was vergeten.
Ik moet wel weer constateren dat d'n'b nog steeds onbekend terrein is voor mij. Fragment 9 klinkt iig super (en op de een of andere manier toch bekend).
Hee joh!quote:Op zondag 9 december 2007 12:05 schreef rosstek het volgende:
Ondanks een goede update zakt Sequencial een plaatje wegens onzorgvuldigheid mijnerzijds.
Verrassend...quote:Op zondag 9 december 2007 19:34 schreef rosstek het volgende:
Sequencial heeft 13 alsnog goed.
Die moet er nog drie of zoquote:Op zondag 9 december 2007 19:34 schreef rosstek het volgende:
Trancelocator is bijna klaar [...]
Klopt, maar daar moet ik het ook bij laten.quote:Op maandag 10 december 2007 08:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Die moet er nog drie of zo
zegt de naamgever van de trancelocatortjes, uh-huhquote:Op maandag 10 december 2007 13:08 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Klopt, maar daar moet ik het ook bij laten.
Het is echt waar hoor.quote:Op maandag 10 december 2007 14:53 schreef Sequencial het volgende:
[..]
zegt de naamgever van de trancelocatortjes, uh-huh
...quote:Op woensdag 12 december 2007 21:52 schreef rosstek het volgende:
Captain_Redbeard staat door zijn update weer op het podium.
3. Captain_Redbeard - 50 punten
4. Sequencial - 43 punten
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:00 schreef rosstek het volgende:
Deze contest sluit over 22 uur, om precies te zijn op zondag 16 december om 18:00.
Ja na de eerste keer was ik zo gefrustreerd dat ik 10 niet op kwam, dat ik denk ik probeer het later nog een keer als ik er wel op kom..........maar hij komt gewoon niet. Ik ga mij echt voor mijn hoofd slaan om 6 uur denk ik.quote:Op zondag 16 december 2007 11:32 schreef rosstek het volgende:
Laevid heeft zich op het laatste moment ook nog gemeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |