wie?quote:
Ja idd, let op de volgende woordenquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:33 schreef mcyodogg het volgende:
Hoeveel Sinterklaas grapjes zullen er gemaakt worden door Evert?
Eén ding weet ik zeker, Jaliens en Zwarte Piet gaan met elkaar in verband gebracht worden, en onterecht kan ik het niet noemen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:50 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja idd, let op de volgende woorden
"Pakjesavond" en dan iets in de richting dat het zeker geen pakjesavond voor AZ of Neurenberg zal zijn.
"De roe" als een speler iets niet goed gaat doen, van Gaal die in de rust de roe zal moeten gebruiken o.i.d.
"Mee naar Spanje" tiental varianties als een speler of scheids iets niet naar behoren uitvoert.
Of zou hij als het erg goed gaan met AZ in zijn commentaar een leuke rijm weten te maken? Hij is er gek genoeg voor..
Dat is dan WEL hetgeen ik ga missen morgenavond.. Ik hoop dat als ze komen ze geregistreerd zullen worden!
Helemaal los? Gekke bedoeling in Alkmaar!quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:47 schreef fuckbuddy het volgende:
Evert is weer leuk... ik ga morgenochtend vroeg rijden naar het regenachtige Neurenberg.
We zijn benieuwd wat het gaat worden. Samen met nog een aantal maten gaan we met eigen vervoer, en donderdag weer terug.
Lekker opzwepende melodie die je veel hoort in Duitse stadions.quote:http://www.fcn.de/
Check die muziek op hun site![]()
![]()
![]()
Dan ben je toch niet goed?!
De boefjes van de ben-side gaan op padquote:Op woensdag 5 december 2007 13:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Helemaal los? Gekke bedoeling in Alkmaar!
[..]
Lekker opzwepende melodie die je veel hoort in Duitse stadions.
Ga je ook weer om de 3 min posten vanavond als de wedstrijd bezig is?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:25 schreef fuckbuddy het volgende:
We zijn er, tis erg druk hier. Veel az bussen gezien onderweg, denk toch echt wel een kleine 1000man wat er vanavond gaat komen.
Jetzt bier und bratwurst. Heb geen umlaut in de buurt.
Ben benieuwd naar de uitslag, ik hoop op een laffe duitse overwinning. 89ste minuut pelle, die begint in de basis vanavond...
Ouderwetsch uefa-cup en az in één zin?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:08 schreef Stereotomy het volgende:
Fuckbuddy![]()
Heerlijk, vanavond weer een ouderwetsch UEFA-cup avondje met AZ.
Zo voelt het voor mij wel, ouderwetsch en gezellig.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ouderwetsch uefa-cup en az in één zin?
Ben jij net als in het Larissa-topic weer een van de Ajacieden die zich op gaan winden over AZ-fans?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:47 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ga je ook weer om de 3 min posten vanavond als de wedstrijd bezig is?
Maak je geen zorgen, en wat zeik je nou man, dankzij AZ kan je uefacup kijken man.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:47 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ga je ook weer om de 3 min posten vanavond als de wedstrijd bezig is?
Ajoh, gewoon posten. Wel geinig om te lezen hoe het er aan toe gaat. en succes daarquote:Op woensdag 5 december 2007 16:22 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, en wat zeik je nou man, dankzij AZ kan je uefacup kijken man.
Of stoor jij je eraan dat ik vanuit een bus/stad/stadion post?
Maar doe jij ff interessant ofzo... Je moet wat te zeiken hebben he.
Fuck it, ik zit me me bek in duitsland en mij zit het wel russisch allemaal... Geniet ervan vanavond.
En speciaal voor jou zal ik extra "sfeergevoelens" gaan posten... ;-)
En Darkshine, je bent nog erger dan mijn zeikende opa van 89 man....
Ja, dat is weer minder.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:42 schreef BigFire het volgende:
[ afbeelding ]
GOEDENAVOND DAMES EN HEREN. IK BEN ER WEER BIJ VANAVOND HIER IN HET PRACHTIGE PITTORESKE NURNBERG! WE GAAN BIJNA BEGINNEN OHOHOHOHO!
Ik ben vandaag van het afwassenquote:Op woensdag 5 december 2007 20:29 schreef Stpan het volgende:
Enorm fijne 'was-opvouw-wedstrijd.
quote:Op woensdag 5 december 2007 20:52 schreef venomsnake het volgende:
Ik dacht dat deze wedstrijd pas morgen gespeeld zou worden.![]()
Even kijken dan maar....
Het 'mooie' voetbal van AZ wordt gewoon teveel gehyped. Toen met Co was het echt schitterend voetbal, en met veel minder kwaliteit.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:58 schreef RayMania het volgende:
De wedstrijden van AZ in Europa leven wel zeg. In 2004/2005 gingen er een aantal topics door per avond.
het AZ van Co was ook veel leuker. Perez, Van Galen, Sektioui, Huysegems, Vlaar, Timmer etcquote:Op woensdag 5 december 2007 20:58 schreef RayMania het volgende:
De wedstrijden van AZ in Europa leven wel zeg. In 2004/2005 gingen er een aantal topics door per avond.
Men wil altijd de underdog/het kleine jochie steunen. Nu AZ al even meedoet is de lol er vanaf, helemaal omdat ze geen prijzen pakken.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:58 schreef RayMania het volgende:
die kans lijkt me kleinquote:Op woensdag 5 december 2007 21:01 schreef venomsnake het volgende:
Is ook zo, die malle Griek speelt daar. Lijkt me wel mooi als ie scoort eigenlijk..
tja mod van VBL zijn is alleen een weekendbaantjequote:Op woensdag 5 december 2007 20:58 schreef RayMania het volgende:
daarom zijn er voor door de weeks wat users ingehuurd die het Feedbacktopic met vlagen aan de gang houdenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:11 schreef borisz het volgende:
[..]
tja mod van VBL zijn is alleen een weekendbaantje
als je dag en nacht aan wilt modderen wordt dan mod op ONZ
Ik zou er geen geld op zetten inderdaad..quote:
Dat was AZ-Sporting. Daar gebeurde nogal wat.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:58 schreef RayMania het volgende:
Inderdaad, verbaasde me al ten zeerste erover.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:34 schreef Ayreon84 het volgende:
Een mislukt hakje van Jaliens, en Ten Napel komt klaar en maakt vervolgens de vergelijking met Madjer. [afbeelding]
eh, nee hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 21:34 schreef BigFire het volgende:
Harry doet Ajacieden en feyenoorders verbroederen
Viel me ook op jah.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dembele maakt trouwens vaak assists met hakjes zeg, en elke wedstrijd heeft ie wel iets van 5 hakjes in huis.
Exact, dat heet realistisch voetbal spelen.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:42 schreef xFriendx het volgende:
Nu maakt de verdediging af en toe nog wel eens een slipper, maar al met al krijgt men volgens mij toch minder tegen. Maakt de boel alleen wat saaier. Maar goed, we hebben resultaat nodig wil AZ punten sprokkelen voor de UEFA ranking.
Voor Nederland inderdaad. Met AZ zelf zit het wel goed. Die zouden bij een CL-debuut meteen in pot 2 komen.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:42 schreef xFriendx het volgende:
Ondanks dat AZ veel minder scoort dan voorgaande jaren en daardoor het entertainment-gehalte veel minder is geven zij volgens mij ook veel minder weg.
Zij scoorden er dan wel 3, maar kregen er ook net zo hard 3 om de oren.
Nu maakt de verdediging af en toe nog wel eens een slipper, maar al met al krijgt men volgens mij toch minder tegen. Maakt de boel alleen wat saaier. Maar goed, we hebben resultaat nodig wil AZ punten sprokkelen voor de UEFA ranking.
Dembele is zo'n goeie voetballer. Die moet je er gewoon altijd in laten. Hij scoort misschien niet veel voor een spits maar hij is zo ontzettend belangrijk in de aanval. En niet af en toe maar gewoon alle wedstrijden.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dembele maakt trouwens vaak assists met hakjes zeg, en elke wedstrijd heeft ie wel iets van 5 hakjes in huis.
Klopt, want je hoeft niet per se te scoren om je team aan de overwinning te helpen als aanvaller. Komt zoveel dreiging uit hem en zoveel klasse dat ie de verdediging bezig houd, combineer dat met zn assists en hij zet altijd wel een man vrij voor de doelquote:Op woensdag 5 december 2007 21:43 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Dembele is zo'n goeie voetballer. Die moet je er gewoon altijd in laten. Hij scoort misschien niet veel voor een spits maar hij is zo ontzettend belangrijk in de aanval. En niet af en toe maar gewoon alle wedstrijden.
Toppertje.
Bij AZ zijn de salarissen helemaal niet zo hoog, is al meerdere malen in de pers gekomen. Die worden vanuit de begroting betaald, en die is echt niet zo hoog.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Vreemd genoeg heb ik bij AZ spelers het idee dat ookal vind ik ze erg goed dat ze niet het type speler zijn ofzo waar europese topclubs miljoenen voor komen betalen. Misschien omdat ze bij AZ wat meer onder de radar zitten ofzo? Ik zie ze allemaal wel hun contract uitdienen eigenlijk...
De poen van Scheringa zal ook wel helpen.
quote:
Lopen bedoel je.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:25 schreef Fides het volgende:
Koenders speelt dramatisch. Kan blijkbaar totaal niet backen.
of hij is met zijn gedachten bij de schoorstenenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:28 schreef sjimz het volgende:
Ik denk dat Koenders ook betrokken is bij de chinese gokmaffia
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:32 schreef sampoo het volgende:
L0SERS!! Gefuckte L0sers! Stelletje stinkende amateurs.100 zweepslagen voor iedere AZ speler!
komt door zn neusquote:Op woensdag 5 december 2007 22:35 schreef DarkShine het volgende:
Louis kijkt blij!
en dat ben ik niet gewend van hem....quote:Op woensdag 5 december 2007 22:33 schreef Jnk18 het volgende:
bah bah AZslechte wissel van V.Gaal :/
Je kunt overdrijven. Ze hebben het gewoon niet goed uitgespeeld, wat tegen Larissa wel lukte.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
wat een enorm kutaz heb ik gezien. nog nooit zo'n slechte wedstrijd van az gezien serieus.
heb je die wedstrijd tegen paços zeker gemistquote:Op woensdag 5 december 2007 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
wat een enorm kutaz heb ik gezien. nog nooit zo'n slechte wedstrijd van az gezien serieus.
prima prestatie voor een middenmotorquote:Op woensdag 5 december 2007 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
Behalve het laatste kwartier vond ik het nieteens zo slecht.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
zeker, huldequote:Op woensdag 5 december 2007 22:36 schreef BigFire het volgende:
[..]
prima prestatie voor een middenmotor
een toyota mr-2 heeft een middenmotorquote:Op woensdag 5 december 2007 22:36 schreef BigFire het volgende:
[..]
prima prestatie voor een middenmotor
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Die Koenders krijgt van Van Gaal nog wat te heure
Waar blijft zijn live verslag nou?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
en we zwaaien met z'n allen naar Fuckbuddy
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Die Koenders krijgt van Van Gaal nog wat te heure
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:37 schreef knnth het volgende:
[..]
een toyota mr-2 heeft een middenmotor
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:40 schreef Kadoc het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Stervende hoeren kankerne...!"
ja, was het vanavond ook alquote:Op woensdag 5 december 2007 22:41 schreef borisz het volgende:
AZ moet winnen, wordt nog lastig
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:40 schreef Kadoc het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Stervende hoeren kankerne...!"
Vooral bij de 2e goal, daar had hij makkelijk mee kunnen lopen om die pass te stoppen maar hij loopt gewoon ala furbyquote:Op woensdag 5 december 2007 22:40 schreef Saekerhett het volgende:
Koenders
Check die gast ook gewoon niet meelopen met die rechtsbuiten van hun![]()
Zelfs Rene van Rijswijk was Koenders voorbij gelopen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:43 schreef BigFire het volgende:
nou Ajax/Van Geel, wat dacht je van bankzitter Saenko voor op de vleugel?
Mja Everton is geen makkie een vooral als AZ zo speelt als in de 2e helft..quote:Op woensdag 5 december 2007 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
Gelijkspel is toch genoeg voor AZ als Nurnberg niet wint van Larissa, maarja die moffen doen dat toch wel.
Ik bedoelde eigenlijk dat een club die in de middenmoot speelt een "middenmoter" is, geen "middenmotor"quote:Op woensdag 5 december 2007 22:40 schreef BigFire het volgende:
[..]
sorry voor het cliche, ik zit in de Ten Napel modus
Voor het niveau Cambuur ja.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:46 schreef NumberNine het volgende:
En toch gaat Pellè een goede speler worden.
28 goals per seizoen was niet genoegquote:Op woensdag 5 december 2007 22:48 schreef dvs- het volgende:
Danny Koevermans ligt nu nog steeds in een lachstuip.... stelletje posers daar in Alkmaar.
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:46 schreef NumberNine het volgende:
En toch gaat Pellè een goede speler worden.
Er loopt wel klasse rond, maar de ervaring (De Cler, Arveladze, Koevermans) ontbreekt. In twee seizoenen alle oudere spelers (ook Timmer, Perez verkocht) vertrokken. Dan red je het niet als je twee spitsen koopt, uit het buitenland, die jong zijn en iemand van 20+ goals moeten doen vergeten.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Ach AZ weet het gehele seizoen al niet te imponeren. Na het vertrek van Koevermans en Arveladze loopt er totaal geen klasse meer rond. Dembele ben ik dan nog wel gecharmeerd van, maar die zit in een dipje.
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:49 schreef knnth het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat een club die in de middenmoot speelt een "middenmoter" is, geen "middenmotor"
Dat zou inbreuk doen op zijn grote ego.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:53 schreef Fizd het volgende:
Waardeloze kutwissels. Waarom kan Von Gaal dit ook gewoon niet toegeven?
Neen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:53 schreef Fizd het volgende:
Is Ari trouwens weer tegen Everton van de partij?
Hij scoorde ook nooit belangrijke goalsquote:Op woensdag 5 december 2007 22:50 schreef BigFire het volgende:
[..]
28 goals per seizoen was niet genoeg
Iemand uit de middenmoot is een middenmoter.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:54 schreef BigFire het volgende:
[..]
wist ik niet
als ik "middenmotor eredivisie" google ben ik zo te zien niet de enige
Dan schat ik hun kansen zeer noppes in. De enige noemenswaardige spits die er loopt is Damnbele.quote:
Ja, gelukkig dat ie alle tijd heeft om die stuip op te vangen op de bank. Stel je voor dat hij moest spelen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:48 schreef dvs- het volgende:
Danny Koevermans ligt nu nog steeds in een lachstuip....
Mja, en toch schat ik hem hoger in dan Lazofiets.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, gelukkig dat ie alle tijd heeft om die stuip op te vangen op de bank. Stel je voor dat hij moest spelen.
Overschat wellicht wel, maar dit soort dingen hoeven ook weer niet te gebeuren. Zijn gewoon ontzettende slordigheden. Ik denk dat menig voetbalkijker en ook AZ-supporter niet verwachten dat AZ elke ploeg oprolt en tevens even op z'n dooie akkertje de halve finale ofzow haalt, maar met deze selectie moet je in de competitie en hier in de UEFA (slecht 1-0 tegen Larissa) toch beter doen. Ze spelen wel ondermaats, maar er zit dus gerust wel meer in, hoewel niets waarmee zij successen gaan oogsten op dit moment.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:12 schreef El-Salvador het volgende:
Dit az wordt misschien wel gewoon overschat? Zie competitie en zie uefa
Dat is toch altijd zo? Na Zagreb en Praag zat heel Alkmaar in ons topiquequote:Op woensdag 5 december 2007 23:18 schreef fuckbuddy het volgende:
ach nu az verloren heeft komt half ajax wel ff lachen en melden wat er niet ok was. Was er gewonnen, dan was het allemaal prima geweest en had men ja en amen lopen knikken.
En samengevat kunnen wij dan wel met z'n alles (Amsterdam, Alkmaar, wellicht op korte termijn Eindhoven) vaststellen dat we Europees zuigen en geheel Nederland met de billen geknepen zit wat betreft punten en plaatsing voor UEFA en CL.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo? Na Zagreb en Praag zat heel Alkmaar in ons topique
Helemaal waar. Zowel met clubteams, als met het Nederlands Elftal, stellen wij gewoon maar heel weinig voor in Europa. Pijnlijk maar waar.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En samengevat kunnen wij dan wel met z'n alles (Amsterdam, Alkmaar, wellicht op korte termijn Eindhoven) vaststellen dat we Europees zuigen en geheel Nederland met de billen geknepen zit wat betreft punten en plaatsing voor UEFA en CL.
Ben dan geen aanhanger van Heerenveen, PSV of Ajax, maar het voelt toch echt kut dat we als Nederland zijnde met al onze sterren in het buitenland zo geweldig klote presteren. Waar een klein landje ooit groot in was...
Ze zijn tevens allebei zwart, lui en hebben een vage voornaam.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:24 schreef Noshiba het volgende:
(links back probleem)
Valt wel mee hoe slecht 'ons' landje is. het probleem is dat we bij die FOCKING belangrijke wedstrijden zo slap en laf voetbal spelen, waardoor we onszelf in de problemen brengen!quote:Op woensdag 5 december 2007 23:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En samengevat kunnen wij dan wel met z'n alles (Amsterdam, Alkmaar, wellicht op korte termijn Eindhoven) vaststellen dat we Europees zuigen en geheel Nederland met de billen geknepen zit wat betreft punten en plaatsing voor UEFA en CL.
Ben dan geen aanhanger van Heerenveen, PSV of Ajax, maar het voelt toch echt kut dat we als Nederland zijnde met al onze sterren in het buitenland zo geweldig klote presteren. Waar een klein landje ooit groot in was...
Het zijn wel de momenten waarop je er moet staan en daar verzaken wij nogal. Ik ben het met je eens dat de kwaliteit die wij in NL hebben lopen prima is. Helaas vertrekt dat op steeds jongere leeftijd.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:27 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe slecht 'ons' landje is. het probleem is dat we bij die FOCKING belangrijke wedstrijden zo slap en laf voetbal spelen, waardoor we onszelf in de problemen brengen!
Dank jequote:Op woensdag 5 december 2007 23:18 schreef fuckbuddy het volgende:
ach nu az verloren heeft komt half ajax wel ff lachen en melden wat er niet ok was. Was er gewonnen, dan was het allemaal prima geweest en had men ja en amen lopen knikken.
Speciaal voor el salvador heb ik me tijdens de rust gedeisd gehouden, goed he.
Koenders was een drama, net zo slecht als die furby.
Pelle was onzichtbaar blijkt toch echt niets te zijn moet ik erkennen. Helaas.
Ik geef ari de schuld van alles, ik ga een koude halen en dan terug nach hause met een kater van de wedstrijd en een volle neus....
Alle 3?quote:Op woensdag 5 december 2007 23:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo? Na Zagreb en Praag zat heel Alkmaar in ons topique
quote:Op woensdag 5 december 2007 23:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze zijn tevens allebei zwart, lui en hebben een vage voornaam.
Spaar je komma's?quote:Op donderdag 6 december 2007 09:59 schreef DarkShine het volgende:
Ik blijf erbij, Koenders speelde gisteren, op 5 december, voor zwarte piet door Nurnberg enkele kado's te geven.
Allemaal okay hoorquote:
In, een, simpel, zinnetje, van, net, een, regel, hoef, je, echt, geen, vijfentwintig, komma's, te, zetten, hoor,quote:
Had ik ze niet gezet was je daar wel over de gevallenquote:Op donderdag 6 december 2007 12:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In, een, simpel, zinnetje, van, net, een, regel, hoef, je, echt, geen, vijfentwintig, komma's, te, zetten, hoor,,
Jawel, ongeletterde, in dit geval wel. Door "op 5 december" tussen komma's te zetten benadrukt hij het gegeven dat Koenders uitgerekend op deze dag voor Zwarte Piet speelt. Doet hij dus juist goed.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In, een, simpel, zinnetje, van, net, een, regel, hoef, je, echt, geen, vijfentwintig, komma's, te, zetten, hoor,,
Waar je Koenders zo opzichtig zag falen, en Van Gaal daarbij met zo'n wissel, dan zou je haast denken dat Feyenoord zich indekte en dat dit duel voor een fooi verkocht isquote:NEURENBERG - De clubleiding van Feyenoord keek gisteravond met grote interesse naar de UEFA Cup-zege van FC Nürnberg op AZ (2-1).
Feyenoord verkocht Charisteas afgelopen zomer aan Nürnberg en bij die deal heeft Feyenoord boven een basistransfersom van bijna drie miljoen euro een aantal bonusregelingen bedongen. Twee hebben specifiek betrekking op de UEFA Cup-poulefase dit seizoen.
In september incasseerde Feyenoord reeds een extra bedrag toen FC Nürnberg die fase bereikte. Als de Duitsers de groepsfase ook overleven, volgt een tweede storting. Bij elkaar kan Feyenoord met deze bonusregeling 2,5 ton extra verdienen.
Daarnaast is afgesproken dat Feyenoord ook nog casht als Nürnberg zich in de nabije toekomst kwalificeert voor Europees voetbal. Uiteindelijk zouden de Rotterdammers een totaalbedrag van om en nabij vier miljoen euro kunnen beuren. Feyenoord kocht de spits in 2006 zelf voor bijna 2,5 miljoen van Ajax. (AD)
Everton is alleen een klasse beter dan Newcastle.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, Newcastle-thuis verhaal van vorig jaar. Megawedstrijd was dat zeg. Gescoord door Shota en Koef
Nee dat is juist dom. Elke debiel weet namelijk dat het gisteren 5 december was.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:02 schreef De_Postbode het volgende:
Jawel, ongeletterde, in dit geval wel. Door "op 5 december" tussen komma's te zetten benadrukt hij het gegeven dat Koenders uitgerekend op deze dag voor Zwarte Piet speelt. Doet hij dus juist goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |