quote:
Lopen bedoel je.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:25 schreef Fides het volgende:
Koenders speelt dramatisch. Kan blijkbaar totaal niet backen.
of hij is met zijn gedachten bij de schoorstenenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:28 schreef sjimz het volgende:
Ik denk dat Koenders ook betrokken is bij de chinese gokmaffia
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:32 schreef sampoo het volgende:
L0SERS!! Gefuckte L0sers! Stelletje stinkende amateurs.100 zweepslagen voor iedere AZ speler!
komt door zn neusquote:Op woensdag 5 december 2007 22:35 schreef DarkShine het volgende:
Louis kijkt blij!
en dat ben ik niet gewend van hem....quote:Op woensdag 5 december 2007 22:33 schreef Jnk18 het volgende:
bah bah AZslechte wissel van V.Gaal :/
Je kunt overdrijven. Ze hebben het gewoon niet goed uitgespeeld, wat tegen Larissa wel lukte.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
wat een enorm kutaz heb ik gezien. nog nooit zo'n slechte wedstrijd van az gezien serieus.
heb je die wedstrijd tegen paços zeker gemistquote:Op woensdag 5 december 2007 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
wat een enorm kutaz heb ik gezien. nog nooit zo'n slechte wedstrijd van az gezien serieus.
prima prestatie voor een middenmotorquote:Op woensdag 5 december 2007 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
Behalve het laatste kwartier vond ik het nieteens zo slecht.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
zeker, huldequote:Op woensdag 5 december 2007 22:36 schreef BigFire het volgende:
[..]
prima prestatie voor een middenmotor
een toyota mr-2 heeft een middenmotorquote:Op woensdag 5 december 2007 22:36 schreef BigFire het volgende:
[..]
prima prestatie voor een middenmotor
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Die Koenders krijgt van Van Gaal nog wat te heure
Waar blijft zijn live verslag nou?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
en we zwaaien met z'n allen naar Fuckbuddy
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Die Koenders krijgt van Van Gaal nog wat te heure
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:37 schreef knnth het volgende:
[..]
een toyota mr-2 heeft een middenmotor
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:40 schreef Kadoc het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Stervende hoeren kankerne...!"
|
|