Dat is toch altijd zo? Na Zagreb en Praag zat heel Alkmaar in ons topiquequote:Op woensdag 5 december 2007 23:18 schreef fuckbuddy het volgende:
ach nu az verloren heeft komt half ajax wel ff lachen en melden wat er niet ok was. Was er gewonnen, dan was het allemaal prima geweest en had men ja en amen lopen knikken.
En samengevat kunnen wij dan wel met z'n alles (Amsterdam, Alkmaar, wellicht op korte termijn Eindhoven) vaststellen dat we Europees zuigen en geheel Nederland met de billen geknepen zit wat betreft punten en plaatsing voor UEFA en CL.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo? Na Zagreb en Praag zat heel Alkmaar in ons topique
Helemaal waar. Zowel met clubteams, als met het Nederlands Elftal, stellen wij gewoon maar heel weinig voor in Europa. Pijnlijk maar waar.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En samengevat kunnen wij dan wel met z'n alles (Amsterdam, Alkmaar, wellicht op korte termijn Eindhoven) vaststellen dat we Europees zuigen en geheel Nederland met de billen geknepen zit wat betreft punten en plaatsing voor UEFA en CL.
Ben dan geen aanhanger van Heerenveen, PSV of Ajax, maar het voelt toch echt kut dat we als Nederland zijnde met al onze sterren in het buitenland zo geweldig klote presteren. Waar een klein landje ooit groot in was...
Ze zijn tevens allebei zwart, lui en hebben een vage voornaam.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:24 schreef Noshiba het volgende:
(links back probleem)
Valt wel mee hoe slecht 'ons' landje is. het probleem is dat we bij die FOCKING belangrijke wedstrijden zo slap en laf voetbal spelen, waardoor we onszelf in de problemen brengen!quote:Op woensdag 5 december 2007 23:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En samengevat kunnen wij dan wel met z'n alles (Amsterdam, Alkmaar, wellicht op korte termijn Eindhoven) vaststellen dat we Europees zuigen en geheel Nederland met de billen geknepen zit wat betreft punten en plaatsing voor UEFA en CL.
Ben dan geen aanhanger van Heerenveen, PSV of Ajax, maar het voelt toch echt kut dat we als Nederland zijnde met al onze sterren in het buitenland zo geweldig klote presteren. Waar een klein landje ooit groot in was...
Het zijn wel de momenten waarop je er moet staan en daar verzaken wij nogal. Ik ben het met je eens dat de kwaliteit die wij in NL hebben lopen prima is. Helaas vertrekt dat op steeds jongere leeftijd.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:27 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe slecht 'ons' landje is. het probleem is dat we bij die FOCKING belangrijke wedstrijden zo slap en laf voetbal spelen, waardoor we onszelf in de problemen brengen!
Dank jequote:Op woensdag 5 december 2007 23:18 schreef fuckbuddy het volgende:
ach nu az verloren heeft komt half ajax wel ff lachen en melden wat er niet ok was. Was er gewonnen, dan was het allemaal prima geweest en had men ja en amen lopen knikken.
Speciaal voor el salvador heb ik me tijdens de rust gedeisd gehouden, goed he.
Koenders was een drama, net zo slecht als die furby.
Pelle was onzichtbaar blijkt toch echt niets te zijn moet ik erkennen. Helaas.
Ik geef ari de schuld van alles, ik ga een koude halen en dan terug nach hause met een kater van de wedstrijd en een volle neus....
Alle 3?quote:Op woensdag 5 december 2007 23:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo? Na Zagreb en Praag zat heel Alkmaar in ons topique
quote:Op woensdag 5 december 2007 23:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze zijn tevens allebei zwart, lui en hebben een vage voornaam.
Spaar je komma's?quote:Op donderdag 6 december 2007 09:59 schreef DarkShine het volgende:
Ik blijf erbij, Koenders speelde gisteren, op 5 december, voor zwarte piet door Nurnberg enkele kado's te geven.
Allemaal okay hoorquote:
In, een, simpel, zinnetje, van, net, een, regel, hoef, je, echt, geen, vijfentwintig, komma's, te, zetten, hoor,quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |