abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55068914
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:18 schreef fuckbuddy het volgende:
ach nu az verloren heeft komt half ajax wel ff lachen en melden wat er niet ok was. Was er gewonnen, dan was het allemaal prima geweest en had men ja en amen lopen knikken.
Dat is toch altijd zo? Na Zagreb en Praag zat heel Alkmaar in ons topique
pi_55068957
het lijkt erop dat niet alleen ajax een lbp'pje heeft
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55068967
(links back probleem)
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55068998
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:22 schreef Urquhart het volgende:

[..]

En samengevat kunnen wij dan wel met z'n alles (Amsterdam, Alkmaar, wellicht op korte termijn Eindhoven) vaststellen dat we Europees zuigen en geheel Nederland met de billen geknepen zit wat betreft punten en plaatsing voor UEFA en CL.

Ben dan geen aanhanger van Heerenveen, PSV of Ajax, maar het voelt toch echt kut dat we als Nederland zijnde met al onze sterren in het buitenland zo geweldig klote presteren. Waar een klein landje ooit groot in was...
pi_55069016
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:25 schreef xFriendx het volgende:

[..]

En samengevat kunnen wij dan wel met z'n alles (Amsterdam, Alkmaar, wellicht op korte termijn Eindhoven) vaststellen dat we Europees zuigen en geheel Nederland met de billen geknepen zit wat betreft punten en plaatsing voor UEFA en CL.

Ben dan geen aanhanger van Heerenveen, PSV of Ajax, maar het voelt toch echt kut dat we als Nederland zijnde met al onze sterren in het buitenland zo geweldig klote presteren. Waar een klein landje ooit groot in was...
Helemaal waar. Zowel met clubteams, als met het Nederlands Elftal, stellen wij gewoon maar heel weinig voor in Europa. Pijnlijk maar waar.
pi_55069024
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:24 schreef Noshiba het volgende:
(links back probleem)
Ze zijn tevens allebei zwart, lui en hebben een vage voornaam.
pi_55069040
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:25 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Valt wel mee hoe slecht 'ons' landje is. het probleem is dat we bij die FOCKING belangrijke wedstrijden zo slap en laf voetbal spelen, waardoor we onszelf in de problemen brengen!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55069163
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:27 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Valt wel mee hoe slecht 'ons' landje is. het probleem is dat we bij die FOCKING belangrijke wedstrijden zo slap en laf voetbal spelen, waardoor we onszelf in de problemen brengen!
Het zijn wel de momenten waarop je er moet staan en daar verzaken wij nogal. Ik ben het met je eens dat de kwaliteit die wij in NL hebben lopen prima is. Helaas vertrekt dat op steeds jongere leeftijd.

Echter als je Twente in de Eredivisie ziet spelen dan zou je verwachten dat die ook wel een FC ZweedseTitten op plekkie 17 uit de Zweede competitie verschalken. Maar nee, zelfs dan loopt het mis, dit geldt dan ook voor alle andere ploegen die NL in Europees verband heeft spelen.

Het is alsof we maar wat aanmodderen in onze Eredivisie en geaccepteerd hebben dat ploegen uit Spanje, Engeland etc per definitie beter zijn. Met wat meer strijd (en daarbij zelfvertrouwen van je eigen kunnen) kan je zelfs die ploegen zomaar verslaan. Groningen was wat dat betreft best tof dit jaar in de UEFA Cup.
pi_55069791
Twente deed het niet slecht tegen Getafe, en Getafe moet je niet onderschatten.

En zoals je aanhaald, Groningen tegen Fiorentina ook zeker niet. Het valt dus wel mee.

Alleen Ajax dient zich diep diep diep diep diep te schamen zeg...
pi_55069977
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:18 schreef fuckbuddy het volgende:
ach nu az verloren heeft komt half ajax wel ff lachen en melden wat er niet ok was. Was er gewonnen, dan was het allemaal prima geweest en had men ja en amen lopen knikken.

Speciaal voor el salvador heb ik me tijdens de rust gedeisd gehouden, goed he.

Koenders was een drama, net zo slecht als die furby.
Pelle was onzichtbaar blijkt toch echt niets te zijn moet ik erkennen. Helaas.
Ik geef ari de schuld van alles, ik ga een koude halen en dan terug nach hause met een kater van de wedstrijd en een volle neus....
Dank je

En nu wil ik dat je een bratwurst in de reet van een duitser steek!
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_55070056
Die Wolf trouwens, wat een heerlijke voetballer is dat
4 8 15 16 23 42
pi_55071907
Het mooiste vond ik nog dat die Koenders bij doelpunt 1 wees naar zn ploegmaten, en bij doelpunt 2 niet eens meer een sprint maakte, maar gewoon sjokte En toen weer ging wijzen naar andere spelers

De aap
pi_55072599
Ik ging om 2200 Frasier kijken op Comedy Central, maar blijkbaar was er achteraf op Nederland 3 meer te lachen.
pi_55072680
Milano Koenders liet zijn Ajax-hart even spreken.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  donderdag 6 december 2007 @ 09:42:38 #265
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_55072703

Confidence through competence
  donderdag 6 december 2007 @ 09:59:49 #266
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55072967
Ik blijf erbij, Koenders speelde gisteren, op 5 december, voor zwarte piet door Nurnberg enkele kado's te geven.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_55073469
ah mattie, kijk die koenders deed gewoon chill ah mattie, hij was mad skaffa brada
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  donderdag 6 december 2007 @ 10:35:15 #268
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55073559
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:22 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Alle 3?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_55073796
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:26 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ze zijn tevens allebei zwart, lui en hebben een vage voornaam.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_55074969
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:59 schreef DarkShine het volgende:
Ik blijf erbij, Koenders speelde gisteren, op 5 december, voor zwarte piet door Nurnberg enkele kado's te geven.
Spaar je komma's?
pi_55075141
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:48 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Spaar je komma's?
Allemaal okay hoor .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55075303
Ik snapte zelf niet zo goed waarom van Gaal niet gewoon Pocognoli op die Saenko liet spelen.
pi_55075462
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:55 schreef RayMania het volgende:

[..]

Allemaal okay hoor .
In, een, simpel, zinnetje, van, net, een, regel, hoef, je, echt, geen, vijfentwintig, komma's, te, zetten, hoor, ,
pi_55076426
Wat een teleurstelling, zo sta je lekker te juichen na een goal en ga je lachen bier halen. En dan opeens eind tweede helft komen die duitsers ff oprukken, slimme wissel en AZ had de rust niet meer.
Met samengetrokken ster en kromme tenen sta je te wachten.... pats pats en je staat achter.
Leuk om dan uit Duitsland te vertrekken.

En de vrolijke AZ'ers zijn stil en hebben allemaal de oplossing gevonden. Nieuwe speler hier, andere wissel daar, maakt geen fuck uit. Dit is een structureel probleem bij AZ.
Neem de wedstrijd tegen FC Groningen, Heerenveen en deze. Het lijkt wel alsof ze maar 75min trainen en niet 90. Daar gaat het te vaak fout. Een wedstrijd beslissen...

Als er niet snel 2 goals vallen, dan is het klaar. Dan word er gekut tot en met.
Koenders was drama, maar vergeet niet dat Opdam er ook niet bij kon.
Dan had je Poco wel op linksachter kunnen zetten, maar wie kwam er dan op half?

(Ja ok nu is iedere oplossing een betere dan wat er gisteren gebeurd is.)

Mendes?? Zonder Musampa/Martens/Schaars heb je dus een zwakke plek in je team, en dat benut de tegenstander in stijl en met klasse. Kan er niets anders van maken.

Nu mogen we hopen dat de grieken revanche willen voor eigen publiek, en wij een punt pakken thuis of misschien winnen tegen een B Everton dat al door is en spelers spaart voor de competitie.

Maar fuck it, ik zal nog harder moeten dansen/springen/schreeuwen en idd daar komt ie (KLAPPEN*!) zodat we als 13e man misschien wat mensen kunnen wakker houden bij AZ.

*Nee ik krijg/heb geen klapper.....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_55076619
Wat zonde zeg . Winnen van Everton ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')