Men wil altijd de underdog/het kleine jochie steunen. Nu AZ al even meedoet is de lol er vanaf, helemaal omdat ze geen prijzen pakken.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:58 schreef RayMania het volgende:
De wedstrijden van AZ in Europa leven wel zeg. In 2004/2005 gingen er een aantal topics door per avond.
die kans lijkt me kleinquote:Op woensdag 5 december 2007 21:01 schreef venomsnake het volgende:
Is ook zo, die malle Griek speelt daar. Lijkt me wel mooi als ie scoort eigenlijk..
tja mod van VBL zijn is alleen een weekendbaantjequote:Op woensdag 5 december 2007 20:58 schreef RayMania het volgende:
De wedstrijden van AZ in Europa leven wel zeg. In 2004/2005 gingen er een aantal topics door per avond.
daarom zijn er voor door de weeks wat users ingehuurd die het Feedbacktopic met vlagen aan de gang houdenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:11 schreef borisz het volgende:
[..]
tja mod van VBL zijn is alleen een weekendbaantje
als je dag en nacht aan wilt modderen wordt dan mod op ONZ
Ik zou er geen geld op zetten inderdaad..quote:
Dat was AZ-Sporting. Daar gebeurde nogal wat.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:58 schreef RayMania het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |