Het liefst een combinatie daarvan hequote:Op dinsdag 4 december 2007 16:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hoe defineer je een leuk baantje, werk wat leuk is of werk wat heel snel verdient.
Ik bestel ze wel bij Bol, heb echt geen zin om nog bij de MM moeilijk te gaan doen daarover. Ben dr klaar meequote:Op dinsdag 4 december 2007 16:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Best wel vreemd dat andere winkels ze ook niet hebben, maarja wat doe je er aan. Dan koop je toch gewoon die van 23 euro :S...
Ga dan niet naar de Media Markt...quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mediamarkt is altijd stout, gaat er iets kapot dan gaan ze opeens moeilijk doen... Dan ga ik ook moeilijk doen hoor..
Kom er ook niet vaak nee..quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ga dan niet naar de Media Markt...
dat is best naar jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:30 schreef HansU het volgende:
sajit, ik school per ongeluk m'n roerstokje uit m'n kopje chocomelk. Alles onder de spetters..
Pwn!!1eins~`shiftoneonez``on`quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:30 schreef HansU het volgende:
sajit, ik school per ongeluk m'n roerstokje uit m'n kopje chocomelk. Alles onder de spetters..
Mediamarkt is overhyped.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik kom eigenlijk ook nooit bij de mediamarkt. Heb trouwens ook niet echt veel spul wat ik er weg zou moeten halen....
Rot toch op man, ik ben toch niet gekquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mediamarkt is overhyped.
Het is lang niet altijd goedkoper.
En het is gewoon een kuttent
quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Rot toch op man, ik ben toch niet gek
klopt, maar als je iets zoekt is de naar binnen loop drempel lekker laag daar. Dat is hun main selling point volgens mij, anonimiteit en groot assortiment.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mediamarkt is overhyped.
Het is lang niet altijd goedkoper.
En het is gewoon een kuttent
Zo is dat... Meteen doppen kopen met dik geluid erinquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik bestel ze wel bij Bol, heb echt geen zin om nog bij de MM moeilijk te gaan doen daarover. Ben dr klaar mee
Duurt alleen 2-3 weken voordat ik ze in huis hebben, dat is wel minder.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is dat... Meteen doppen kopen met dik geluid erin
Dik geluid, hoe moet ik dat voorstellen en is de snelheid dan ook langzamer?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is dat... Meteen doppen kopen met dik geluid erin
En je kent geen andere winkel waar je ze kopen kunt?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Duurt alleen 2-3 weken voordat ik ze in huis hebben, dat is wel minder.
Dik geluid is niet trager... als het kabeltje maar dikker is, anders past het er niet door.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dik geluid, hoe moet ik dat voorstellen en is de snelheid dan ook langzamer?
Dikke mensen zijn gezelliger (zegt men) dik geluid ook?
[..]
En je kent geen andere winkel waar je ze kopen kunt?
Fijne avondquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:56 schreef HansU het volgende:
zo, tralala.
ik ga naar huis
Daaaágggg mensen
fijne avondquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:56 schreef HansU het volgende:
zo, tralala.
ik ga naar huis
Daaaágggg mensen
Nee, ik heb gezocht op internet, maar het enige wat ik tegenkom is Bol.comquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dik geluid, hoe moet ik dat voorstellen en is de snelheid dan ook langzamer?
Dikke mensen zijn gezelliger (zegt men) dik geluid ook?
[..]
En je kent geen andere winkel waar je ze kopen kunt?
Daag Hans!quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:56 schreef HansU het volgende:
zo, tralala.
ik ga naar huis
Daaaágggg mensen
Wel in de fik steken? Da's namelijk ook leukquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik krijg net een sinterklaas kado op mijn werk, maar mag het nog niet openen
... 10 seconden googlen ... Er staan ook nog mogelijkheden tussen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, ik heb gezocht op internet, maar het enige wat ik tegenkom is Bol.com
Dat mag wel. Het word hier sowieso enorm op prijs gesteld dat je zulke dingen doet. Op die manier kunenn ze er achter komen of de beveiliging en de draaiboeken voor rampen werken!quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Wel in de fik steken? Da's namelijk ook leuk
Je kan het maar weten inderdaadquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat mag wel. Het word hier sowieso enorm op prijs gesteld dat je zulke dingen doet. Op die manier kunenn ze er achter komen of de beveiliging en de draaiboeken voor rampen werken!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat mag wel. Het word hier sowieso enorm op prijs gesteld dat je zulke dingen doet. Op die manier kunenn ze er achter komen of de beveiliging en de draaiboeken voor rampen werken!
Die heb ik ook gevonden, maar die links naar conrad.nl laten zien dat het toch weer 3,5 dopjes zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
... 10 seconden googlen ... Er staan ook nog mogelijkheden tussen.
Niet allemaal, maarja... Ik maak me er ook niet meer al te druk om...quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die heb ik ook gevonden, maar die links naar conrad.nl laten zien dat het toch weer 3,5 dopjes zijn
Ben dan wel geen stagiair meer, maar met Sinterklaas heb ik wedstrijd, dus ik blijf wat langer op mijn werk en eet bij de Italiaan en wordt dan opgehaald en ga dan direct naar de wedstrijd. Anders blijf ik heen-en-weer reizenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Niet allemaal, maarja... Ik maak me er ook niet meer al te druk om...
Doen de stagiair(e)s hier ook aan kerst, sinterklaas of de jaarwisseling....? Of boycotten jullie zulke feestjes.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef Isdatzo het volgende:![]()
Jaja mensen Isdatzo is geslaagd voor z'n AVB
![]()
kutmod ga wegquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
kutmod ga weg![]()
![]()
Algemene VoertuigBeheersing (ofzo, boeiend, heb 'm toch gehaald)
Voor de motorfiets dus..
je hebt ook AVD <- algemene verkeersdeelneming ofzo, die heb ik 14 januari
Je woont toch niet in Eindhoven?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zorg ik dat ik dan niet buiten ben
Nee, woon niet in Eindhoven.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je woont toch niet in Eindhoven?
Dan heb je niks om je zorgen over te maken (wat mijn rijkunsten betreft)
hey missquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:15 schreef miss-scofield het volgende:
Heyyy!!!
Ben ik ook weer!
Heerlijk Sinterklaas gevierd, nu morgen weer
Net m'nm eerste ouderavondgesprek gehad!! Was superzenuwachtig, maar het is goed gegaan! De vader was erg vriendelijk en geInteresseerd! Nu vrijdag nog één, benieuwd of zij net zo vriendelijk zullen zijn!![]()
Hoe is het hier?
Dan kom je bij mij in de busquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:19 schreef ChatGirl het volgende:
Sinterklaas doen we hier niet, gaan wel een half uur eerder weg
Kerst doen we ook niet aan. Mss wel de 24e vrij nemen, dan heb ik een heeeel lang weekend
Jaarwisseling zijn we dicht.
Met gaat alles goed.. gezien de omstandigheden..quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:15 schreef miss-scofield het volgende:
Heyyy!!!
Ben ik ook weer!
Heerlijk Sinterklaas gevierd, nu morgen weer
Net m'nm eerste ouderavondgesprek gehad!! Was superzenuwachtig, maar het is goed gegaan! De vader was erg vriendelijk en geInteresseerd! Nu vrijdag nog één, benieuwd of zij net zo vriendelijk zullen zijn!![]()
Hoe is het hier?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met gaat alles goed.. gezien de omstandigheden... Wordt er even je hertentamen 5 dagen vervoegd.. 1 her en Zweedse presentatie.. Hjälp!
Dank je.. en dan heb je ook nog eens een druk weekend.. Nou ja, ik hoef me niet te vervelen ieder geval..quote:
Heb ik ook mijn 15 seconds of fame gehad..quote:
quote:
zo is hetquote:Op woensdag 5 december 2007 08:40 schreef Deansensitized het volgende:
Ze werken zo hard, ze hebben niet eens tijd te posten
Dean!quote:
Niet iedereen heeft hetzelfde ritme HansU, is dat zo vreemd. Ik heb ook wel een tijdje nachts gewerkt dan kom je wel in apparte ritme's!quote:Op woensdag 5 december 2007 09:26 schreef HansU het volgende:
ben op het moment bezig wat oude troep aan het verkopen op een veilingssite. Ongelofelijk op wat voor tijdstippen mensen lopen te bieden. 4 uur nacht's. Half 5 's nachts, 7 uur 's ochtends. Moeten die mensen niet?
je zou ook een nieuwe binnenband op je fiets kunnen zetten, wist je dat?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:36 schreef Isdatzo het volgende:
mogguh
hoppa weer een lekker band
kutzooi dat is de 5e in 2 weken
JA, V I J F .
't begint nu toch wel mn strot uit te komen. kutfietsen sterffff
hertentamens zijn voor mij altijd de laatste hoop dus schrijf me vaak al in voor het normale tentamenquote:Op woensdag 5 december 2007 09:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Lekker, zo'n band :S
Ik heb binnenkort ook een hertentamen, weet niet of dat wel goed ga komen. Sta denk ik niet eens ingeschreven :S
MBOer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
dan neem ik aan dat je de vorige verprutst hebtquote:Op woensdag 5 december 2007 09:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:vrijdag hertentamen engels spreken!
![]()
ZO BLIJ ZO BLIJ!
degene die verantwoordelijk is voor de opnames van het vorige examen is ze kwijt geraakt!
ZO BLIJ ZO BLIJ!
zat er een pepernoot inquote:Op woensdag 5 december 2007 09:36 schreef Isdatzo het volgende:
mogguh
hoppa weer een lekker band
kutzooi dat is de 5e in 2 weken
JA, V I J F .
't begint nu toch wel mn strot uit te komen. kutfietsen sterffff
Ik had zeg maar door een miscommunicatie de eerste tentamen gemist..quote:Op woensdag 5 december 2007 09:43 schreef Loontjah het volgende:
Iedereen met z'n hertentamens.
Ik maak alles meteen in 1 keer goed.
Ik weet niet of ze hier aan Sinterklaas doen, denk het niet.
Dat kun je denken, maar dat is niet zo!quote:Op woensdag 5 december 2007 09:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan neem ik aan dat je de vorige verprutst hebt
het tentamenquote:Op woensdag 5 december 2007 09:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had zeg maar door een miscommunicatie de eerste tentamen gemist..
quote:Op woensdag 5 december 2007 09:47 schreef Etcetera het volgende:
m'n stagebegeleider belde net, om te informeren of ik er problemen mee had dat hij morgen eerst naar op zoek gaat met z'n vriendin naar een nieuw bed![]()
![]()
jajaquote:
dat kan ookquote:Op woensdag 5 december 2007 09:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had zeg maar door een miscommunicatie de eerste tentamen gemist..
nou enquote:Op woensdag 5 december 2007 09:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat kun je denken, maar dat is niet zo!
jaquote:
ik ben nachtportier geweest, dan ging ik nog niet midden in de nacht lopen internettenquote:Op woensdag 5 december 2007 09:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft hetzelfde ritme HansU, is dat zo vreemd. Ik heb ook wel een tijdje nachts gewerkt dan kom je wel in apparte ritme's!
Mijn telefoon is trouwens stuk (N73) de 4 en de * zijn overleden. Heb net sinterklaas cadeautjes gekregen!
koffiezet automaat is stukquote:Op woensdag 5 december 2007 08:51 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, bijna weer tijd voor een bakje koffie
en dan te bedenken dat ik dus al 2,5 jaar geen correct nederlands meer krijg...!quote:Op woensdag 5 december 2007 09:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jaja. Ik ben ook net wakker en mijn Nederlands is ook niet zo best meer
Ocherm. Geen koffie.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:55 schreef HansU het volgende:
[..]
koffiezet automaat is stuk
Heb al een bakje thee en een choco op
Ik zei ook niet dat ik 's nachts internette op mijn werk.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:55 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ben nachtportier geweest, dan ging ik nog niet midden in de nacht lopen internetten![]()
Internet is voor mensen zonder leven en stagiares
nacht programma's op de tv zijn stoerderquote:Op woensdag 5 december 2007 09:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik 's nachts internette op mijn werk.
Maar waarom zou je het als nachtportier niet doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |