Dat mag wel. Het word hier sowieso enorm op prijs gesteld dat je zulke dingen doet. Op die manier kunenn ze er achter komen of de beveiliging en de draaiboeken voor rampen werken!quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Wel in de fik steken? Da's namelijk ook leuk
Je kan het maar weten inderdaadquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat mag wel. Het word hier sowieso enorm op prijs gesteld dat je zulke dingen doet. Op die manier kunenn ze er achter komen of de beveiliging en de draaiboeken voor rampen werken!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat mag wel. Het word hier sowieso enorm op prijs gesteld dat je zulke dingen doet. Op die manier kunenn ze er achter komen of de beveiliging en de draaiboeken voor rampen werken!
Die heb ik ook gevonden, maar die links naar conrad.nl laten zien dat het toch weer 3,5 dopjes zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
... 10 seconden googlen ... Er staan ook nog mogelijkheden tussen.
Niet allemaal, maarja... Ik maak me er ook niet meer al te druk om...quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die heb ik ook gevonden, maar die links naar conrad.nl laten zien dat het toch weer 3,5 dopjes zijn
Ben dan wel geen stagiair meer, maar met Sinterklaas heb ik wedstrijd, dus ik blijf wat langer op mijn werk en eet bij de Italiaan en wordt dan opgehaald en ga dan direct naar de wedstrijd. Anders blijf ik heen-en-weer reizenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Niet allemaal, maarja... Ik maak me er ook niet meer al te druk om...
Doen de stagiair(e)s hier ook aan kerst, sinterklaas of de jaarwisseling....? Of boycotten jullie zulke feestjes.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef Isdatzo het volgende:![]()
Jaja mensen Isdatzo is geslaagd voor z'n AVB
![]()
kutmod ga wegquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
kutmod ga weg![]()
![]()
Algemene VoertuigBeheersing (ofzo, boeiend, heb 'm toch gehaald)
Voor de motorfiets dus..
je hebt ook AVD <- algemene verkeersdeelneming ofzo, die heb ik 14 januari
Je woont toch niet in Eindhoven?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zorg ik dat ik dan niet buiten ben
Nee, woon niet in Eindhoven.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je woont toch niet in Eindhoven?
Dan heb je niks om je zorgen over te maken (wat mijn rijkunsten betreft)
hey missquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:15 schreef miss-scofield het volgende:
Heyyy!!!
Ben ik ook weer!
Heerlijk Sinterklaas gevierd, nu morgen weer
Net m'nm eerste ouderavondgesprek gehad!! Was superzenuwachtig, maar het is goed gegaan! De vader was erg vriendelijk en geInteresseerd! Nu vrijdag nog één, benieuwd of zij net zo vriendelijk zullen zijn!![]()
Hoe is het hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |