Het liefst een combinatie daarvan hequote:Op dinsdag 4 december 2007 16:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hoe defineer je een leuk baantje, werk wat leuk is of werk wat heel snel verdient.
Ik bestel ze wel bij Bol, heb echt geen zin om nog bij de MM moeilijk te gaan doen daarover. Ben dr klaar meequote:Op dinsdag 4 december 2007 16:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Best wel vreemd dat andere winkels ze ook niet hebben, maarja wat doe je er aan. Dan koop je toch gewoon die van 23 euro :S...
Ga dan niet naar de Media Markt...quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mediamarkt is altijd stout, gaat er iets kapot dan gaan ze opeens moeilijk doen... Dan ga ik ook moeilijk doen hoor..
Kom er ook niet vaak nee..quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ga dan niet naar de Media Markt...
dat is best naar jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:30 schreef HansU het volgende:
sajit, ik school per ongeluk m'n roerstokje uit m'n kopje chocomelk. Alles onder de spetters..
Pwn!!1eins~`shiftoneonez``on`quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:30 schreef HansU het volgende:
sajit, ik school per ongeluk m'n roerstokje uit m'n kopje chocomelk. Alles onder de spetters..
Mediamarkt is overhyped.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik kom eigenlijk ook nooit bij de mediamarkt. Heb trouwens ook niet echt veel spul wat ik er weg zou moeten halen....
Rot toch op man, ik ben toch niet gekquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mediamarkt is overhyped.
Het is lang niet altijd goedkoper.
En het is gewoon een kuttent
quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Rot toch op man, ik ben toch niet gek
klopt, maar als je iets zoekt is de naar binnen loop drempel lekker laag daar. Dat is hun main selling point volgens mij, anonimiteit en groot assortiment.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mediamarkt is overhyped.
Het is lang niet altijd goedkoper.
En het is gewoon een kuttent
Zo is dat... Meteen doppen kopen met dik geluid erinquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik bestel ze wel bij Bol, heb echt geen zin om nog bij de MM moeilijk te gaan doen daarover. Ben dr klaar mee
Duurt alleen 2-3 weken voordat ik ze in huis hebben, dat is wel minder.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is dat... Meteen doppen kopen met dik geluid erin
Dik geluid, hoe moet ik dat voorstellen en is de snelheid dan ook langzamer?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is dat... Meteen doppen kopen met dik geluid erin
En je kent geen andere winkel waar je ze kopen kunt?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Duurt alleen 2-3 weken voordat ik ze in huis hebben, dat is wel minder.
Dik geluid is niet trager... als het kabeltje maar dikker is, anders past het er niet door.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dik geluid, hoe moet ik dat voorstellen en is de snelheid dan ook langzamer?
Dikke mensen zijn gezelliger (zegt men) dik geluid ook?
[..]
En je kent geen andere winkel waar je ze kopen kunt?
Fijne avondquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:56 schreef HansU het volgende:
zo, tralala.
ik ga naar huis
Daaaágggg mensen
fijne avondquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:56 schreef HansU het volgende:
zo, tralala.
ik ga naar huis
Daaaágggg mensen
Nee, ik heb gezocht op internet, maar het enige wat ik tegenkom is Bol.comquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dik geluid, hoe moet ik dat voorstellen en is de snelheid dan ook langzamer?
Dikke mensen zijn gezelliger (zegt men) dik geluid ook?
[..]
En je kent geen andere winkel waar je ze kopen kunt?
Daag Hans!quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:56 schreef HansU het volgende:
zo, tralala.
ik ga naar huis
Daaaágggg mensen
Wel in de fik steken? Da's namelijk ook leukquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik krijg net een sinterklaas kado op mijn werk, maar mag het nog niet openen
... 10 seconden googlen ... Er staan ook nog mogelijkheden tussen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, ik heb gezocht op internet, maar het enige wat ik tegenkom is Bol.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |