quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef HansU het volgende:
[..]
mwha. frituur krijg ik onderhand niet eens meer naar binnen.
Ik eet vooral macaroni in verschillende variaties en veel rijst/kip gerechten. één keer in de week afgewisseld met junkfood.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:40 schreef HansU het volgende:
[..]
erg jammer ja, als student eet ik dan ook 3x in de week macaroni en begin het helaas beu te raken
niet vloeken jijquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:49 schreef Deansensitized het volgende:
Aardappels weer te moelijk zeker
bintjesquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:56 schreef Deansensitized het volgende:
Hou toch op man
In Nederland zijn er ook soorten genoeg hoor. Tenminste hier in Friesland wel
Mooi uurtje pauze tussen door!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:04 schreef PieterBas het volgende:
uhm... verplaatsen ze opeens een hertentamen van 15 december naar 10 december..
Dus ik heb tussen 9 en 12 hertentamen en tussen 13-16 uur tentamen Zweeds
dat zal wettelijk gezien volgens mij helemaal niet mogen om iets vooruit te verplaatsen, er zit nog niet eens een week tussen vandaag en het tentamen.. hebben ze nooit gehoord van een voorbereidingstijd?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:04 schreef PieterBas het volgende:
uhm... verplaatsen ze opeens een hertentamen van 15 december naar 10 december..
Dus ik heb tussen 9 en 12 hertentamen en tussen 13-16 uur tentamen Zweeds
quote:
Mwa een her tentamen kan een jaar later zijn, dan is zo'n opschuiving absoluut niet fijn!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:14 schreef Loontjah het volgende:
Het is niet voor niks een her-tentamen.
Ik had al geen zin om te gaan, nu zit ik hier (weer) te sudoku-en.quote:
Ik ben wel lekker opgeschoten en ook weer een nieuws iets waar ik me mee bezig moet houden de aankomende tijd. Afstudeerrapport schiet eindelijk een beetje op. Mag ook wel want concept moet bijna ingeleverd wordenquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had al geen zin om te gaan, nu zit ik hier (weer) te sudoku-en.
De MM is trouwens een enorme baggerwinkel
Ciao aardappeleterquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:22 schreef Deansensitized het volgende:
Ik mag zo ook weer
Hans, geen Bildstar, Irene's, klei-aardappelen, ... ??
Arme jij!
Ben er weg van, laters
Het zou eerst op de 15de zijn, maar de 10de.. Hjälp...quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mwa een her tentamen kan een jaar later zijn, dan is zo'n opschuiving absoluut niet fijn!
Wat denk je dat hij er aan gaat doen danquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:45 schreef Loontjah het volgende:
Hoezo niet Chatgirl, mijn nicht's mannetje is manager daar, dus misschien kan ik iets doorgeven?
Sköl!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het zou eerst op de 15de zijn, maar de 10de.. Hjälp...
Ik was donderdag naar de MM in Eindhoven geweest (jou niet gespot overigensquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:45 schreef Loontjah het volgende:
Hoezo niet Chatgirl, mijn nicht's mannetje is manager daar, dus misschien kan ik iets doorgeven?
Pak die Zweden maar eens even aan, laat niet over je heen lopen, laat ze maar eens even zien hoe stevig die hollanders in de schoenen staan!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het zou eerst op de 15de zijn, maar de 10de.. Hjälp...
De echte bosschenaar eet ze met de handjes. Bestek will do voor mijquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Die dingen zijn neit op te eten....
Waarom zou je oordopjes krijgen trouwens?
Omdat die andere van mij kapot waren gegaan. Als ik bij de MM binnen loop krijg ik normaal gezien zonder problemen nieuwe, maar nu ging het opeens niet meer omdat er maar een half jaar garantie op zit, en die verlopen is, terwijl ik in september (mp3 is van januari) nog nieuwe dopjes heb gekregen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Die dingen zijn neit op te eten....
Misschien omdat ze spontaan kapot gaan en dat niet hoort?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:57 schreef KaheemSaid het volgende:
Heb al een mailtje gestuurd.. van de 10de noem ik niet bepaald rond de 15de..quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Pak die Zweden maar eens even aan, laat niet over je heen lopen, laat ze maar eens even zien hoe stevig die hollanders in de schoenen staan!
Omdat mn mp3 speler een 2,5 ingang heeft ipv de standaard 3,5.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Misschien omdat ze spontaan kapot gaan en dat niet hoort?
Waarom ze niet gewoon nieuwe dopjes koopt snap ik overigens niet. Die paar euro, ik was het gezeik allang zat geweest
wettelijk verplichte garantie = 1 jaar, europees gezien zelfs 2 jaar op media producten. Zou toch ook moeten gelden voor mp3 spelers? probeer het bij een andere medewerker en je hebt misschien meer geluk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Omdat die andere van mij kapot waren gegaan. Als ik bij de MM binnen loop krijg ik normaal gezien zonder problemen nieuwe, maar nu ging het opeens niet meer omdat er maar een half jaar garantie op zit, en die verlopen is, terwijl ik in september (mp3 is van januari) nog nieuwe dopjes heb gekregen.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:59 schreef jackson het volgende:
[..]
De echte bosschenaar eet ze met de handjes. Bestek will do voor mij
Ah, en die zijn niet te krijgen daar ?!quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Omdat mn mp3 speler een 2,5 ingang heeft ipv de standaard 3,5.
De enige soort daarin waren 22 euro, andere hadden ze neit op voorraad en chatgirl was te lui om een andere winkel op te zoeken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Ah, en die zijn niet te krijgen daar ?!
Ja voor 22,95 ofzo.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Ah, en die zijn niet te krijgen daar ?!
quote:Reservering
Mocht het voorkomen dat een artikel er niet is, dan reserveren wij het graag voor je. We nemen dan direct contact met je op als het er weer is.
Niet te lui, ik ben al in andere winkels geweest, waar ze ook alleen maar 3,5 dopjes hebben.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
De enige soort daarin waren 22 euro, andere hadden ze neit op voorraad en chatgirl was te lui om een andere winkel op te zoeken.
De Mediamarkt is nu stout omdat ze die van 9,95 neit op voorraad hadden.
Wacht op een leuk baantjequote:Op dinsdag 4 december 2007 16:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Best wel vreemd dat andere winkels ze ook niet hebben, maarja wat doe je er aan. Dan koop je toch gewoon die van 23 euro :S...eer ik hoe ging je solliciteren?
Hoe defineer je een leuk baantje, werk wat leuk is of werk wat heel snel verdient.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wacht op een leuk baantje
Ze zullen een dezer dagen wel wat gevonden hebben
Mediamarkt is altijd stout, gaat er iets kapot dan gaan ze opeens moeilijk doen..quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
De Mediamarkt is nu stout omdat ze die van 9,95 neit op voorraad hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |