Staat Feyenoord boven ons ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ga je eens wat anders doen dan gluren bij de buren....
Name the facts and we got an issue:quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Altijd al gedacht dat Brian en Amanda dwarsliggers zijn ......
[ afbeelding ]
Name the facts : Kijk eens op de cap hoe ze in bed liggen ........quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Name the facts and we got an issue:
- Stemmigen
Zal wel haar B%Nerd naam zijn geweest ! Wat is nu het alternatief?quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:09 schreef Ziet het volgende:
selene heet geen selene?? wat is dit nou weer
Bedoel Topic: B&A liggen dwars..quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Name the facts : Kijk eens op de cap hoe ze in bed liggen ........
zijn grappen en grollen worden toch nooit uitgezonden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nieuwe maand : Japio moet weer TV-minuten maken ......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heb wel een aardig koppiequote:Op dinsdag 4 december 2007 00:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nieuwe maand : Japio moet weer TV-minuten maken ......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu mis ik DB of mezelf met reals-streamsquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:23 schreef Carlaa het volgende:
wat is dat voor super dildo waar lieke mee speelt? geen wonder dat ze over huub klaagt!
Beter een kunst Huub dan een zeikHuubquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke met een kunsthuub ?
[ afbeelding ]
Ja , maar die heeft ie pas sinds Dennis er in was ..? Vanaf toen werd er pas een hoop roze !quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:30 schreef miesy het volgende:
huub heeft de roze onderbroeken syndroom overgenomen..
[ afbeelding ]
oh nee, vergat ik, erik hield er ook wel van.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar die heeft ie pas sinds Dennis er in was ..? Vanaf toen werd er pas een hoop roze !
En dat was vanaf het moment dat ze 'n mannelijke stylist hebben voor kleding. Hij is waarschijnlijk ook roze ......quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar die heeft ie pas sinds Dennis er in was ..? Vanaf toen werd er pas een hoop roze !
Truste Fokkert.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:38 schreef chufi het volgende:
Tis weer volop jolijt op de COS, dream on all ! I am off for the day !Sweet Nite Fokkers
Huub heeft regelmatig in dit ondersetje rond gelopen. Maar dat moet kunnen in my opinionquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:34 schreef miesy het volgende:
[..]
oh nee, vergat ik, erik hield er ook wel van.
maar kan me tot nu toe geen huub in roze onderbroek heugen...
quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub heeft regelmatig in dit ondersetje rond gelopen. Maar dat moet kunnen in my opinion
Oh, maril ook nog wakker...quote:
Mijn warme melk(slaapt lekker)kwam bijna in de toetsenbord terecht.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, maril ook nog wakker...
Ja, leuk plaatje hè, een electrische Huub
Ik had mijn koude biertje (slaapt ook lekker) nog net niet aan de mond staan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:58 schreef maril het volgende:
[..]
Mijn warme melk(slaapt lekker)kwam bijna in de toetsenbord terecht.
Ciaoquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:01 schreef maril het volgende:
Afijn ik heb het halverwege de avond wat streams kijken betrefd voor gezien gehouden en nu ga ik naar het mandje.weltrusten
slaap zachtquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Niet veel meer wakker hier: miesy, BSOL....
Ik ga ook even plat tot 5 uur.
Zo te zien valt er niet veel nachtploeg te vormen ......quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
Nachtploeg, ga ook maar naar bed, gebeurt toch niks meer.
[ afbeelding ]
hij probeerde al een paar keer de discussie af te kappen,quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is weer aan het zeuren over 'jezelf boven anderen plaatsen' en 'je doet het iedere keer' .......
Ik heb in ieder geval al respect voor hem. De hele tijd datzelfde monotone gezeur...quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:30 schreef miesy het volgende:
[..]
hij probeerde al een paar keer de discussie af te kappen,
maar lieke blijft in haar zeik modus.
huub blijft geduldig en slaat steeds zijn arm om der heen.
vraag me af hoelang hij dat nog volhoud.
het gesprek begon met dat zij zijn grapjes nog steeds niet leuk vind.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is slecht te verstaan, Lieke praat te zacht. Maar het gaat weer over het feit dat Huub het afkeurt dat Lieke te veel optrekt / vertrouwen heeft in Selene. Huub is druk bezig Lieke van bepaalde dingen de schuld te geven.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:30 schreef Kaleddis het volgende:
Uniek ! Amanda zonder pruik in bed![]()
BSOL cap ?
Ik hoor weer van die verkapte dreigementen van Huub zoals "Dus je zegt eigenlijk dat je zonder mij wilt verdergaan" en "Dat kun je wel zeggen maar in feite bedoel je dat ik ...."quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:31 schreef miesy het volgende:
[..]
het gesprek begon met dat zij zijn grapjes nog steeds niet leuk vind.
irritaties lopen op...
huub kapt het (wonderbaarlijke wijs) weer af!quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben ik er ook nog![]()
Ik vroeg me al eerder af voor hoe laat de ruzie van vannacht gepland stond. Zit er nu dus aan te komen.
Toch nog een klein nachtploegje hè![]()
ach ja, gaat over en weer.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik hoor weer van die verkapte dreigementen van Huub zoals "Dus je zegt eigenlijk dat je zonder mij wilt verdergaan" en "Dat kun je wel zeggen maar in feite bedoel je dat ik ...."
Moet je niet over 2,5 uur weer op ??? Dan kun je beter niet gaan slapen volgens mij...quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Seleentje baalt, Huupje baalt
[ afbeelding ]
en ik ook omdat ik NOG niet in m'n nest lig
wij begrijpen je, met z'n alle!quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Seleentje baalt, Huupje baalt
[ afbeelding ]
en ik ook omdat ik NOG niet in m'n nest lig
Paar uurtjes slaap is beter als helemaal geen slaap.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Moet je niet over 2,5 uur weer op ??? Dan kun je beter niet gaan slapen volgens mij...
een powernap van hoogstens een uurtje doet nog wel eens goed.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Moet je niet over 2,5 uur weer op ??? Dan kun je beter niet gaan slapen volgens mij...
Bij mij werkt het niet zo, maar ieder zo z'n manierquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Paar uurtjes slaap is beter als helemaal geen slaap.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:42 schreef miesy het volgende:
[..]
een powernap van hoogstens een uurtje doet nog wel eens goed.
Doehoeiquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou zijn ze ECHT allemaal voor pampus.
Daaahaaag![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vind het echt bijzonder dat wij het zo anders kunnen beleven. Mijn visie is zo:quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke gaat slapen ....
Huub uit bed, gaat sigaret roken met Selene ..... Dus Lieke weer wakker
Huub terug in bed ..... Dus Lieke weer wakker
Huub even overdreven "Welterusten" ..... Dus Lieke weer wakker
Huub begint weer een discussie ..... Dus Lieke weer wakker
Huub zei even geleden nog tegen Selene "Slapen sucks". Ik snap helemaal waarom sommigen vinden dat Lieke een zeurpiet is !
Dank je, da's helderquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vind het echt bijzonder dat wij het zo anders kunnen beleven. Mijn visie is zo:
Lieke gooit er nog een oneliner uit voordat zij zich omdraait om te gaan slapen. Huub stapt geirriteerd z'n bed uit. Huub en Selene komen samen weer beneden. Lieke hoort Selene en is gelijk weer wakker. Huub gaat slapen, Selene gaat slapen.
Lieke draait zich om en start opnieuwe een discussie met Huub.
Ben je er nog?quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben ik er ook nog![]()
Ik vroeg me al eerder af voor hoe laat de ruzie van vannacht gepland stond. Zit er nu dus aan te komen.
Toch nog een klein nachtploegje hè![]()
Verhaal van Kaleddis klinkt veel aannemelijker.quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tis maar wat je wilt horen ........
quote:
Lieke zei : "jij bent de enige die me helemaal kan blokkeren."quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:03 schreef miesy het volgende:
huubs geduld voor lieke's bad mood werd beloond.
lieke zij dat dat ze hem een compliment wou geven:
"jij bent de enige die me...."
de rest verstond ik jammer genoeg niet.
anyways, all is good. once again.
had ik het dus toch goed begrepen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke zei : "jij bent de enige die me helemaal kan blokkeren."
trust!quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ondertussen is alles weer koek en ei, dus ik ga eens kijken of m'n mandje er nog is (* kijkt links en rechts of Avonne er nog is :
)
Welterustenquote:Op dinsdag 4 december 2007 02:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ondertussen is alles weer koek en ei, dus ik ga eens kijken of m'n mandje er nog is (* kijkt links en rechts of Avonne er nog is :
)
quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien een nieuwe bewoner voor het achterste bed. Eerst Ilona en Nena, daarna Japio een tijdje, vervolgens Dennix en Brooke's moeder. En nu Selene .......
[ afbeelding ]
Huub moet gewoon opbokken samen met Lieke, lekker in een vinexwijk elkaar het leven zuur maken. Vers vlees erin, uitdagingen erin alla BB, wekelijks stemmingen, actie in dat kot.quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub was ooit spontaan, was vrolijk, had humor, zeurde niet, was een clown ......
Daarna werd Huub 'afgeknepen' ...... Geen drank meer, gekke uitspattingen verboden, bedtijd ......
En nu zie je een piekerende Huub, twijfel aan hokje, DGK en zichzelf ......
Een einde voor Huub op komst na z'n 8 uur dag ?
[ afbeelding ]
Met het tweede deel van je post ben ik het helemaal eens.quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huub moet gewoon opbokken samen met Lieke, lekker in een vinexwijk elkaar het leven zuur maken. Vers vlees erin, uitdagingen erin alla BB, wekelijks stemmingen, actie in dat kot.Dit gaat hem niet worden, hoe minder bewoners hoe saaier, hoe saaier hoe minder kijkers. Dennis en Nadia waren superirritant maar het trekt kijkers...........hoe gaat het aflopen? Ze zijn eruit en de hele internetcommunity zakt in, geen irritaties meer.
Ik lach me dood om al die Huub en Lieke fans, waar moeten ze zich nu aan ergeren?
en niet te vergeten de twijfel aan zijn vriendinnetje, die niets goed over hem tegen anderen kan zeggen,quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub was ooit spontaan, was vrolijk, had humor, zeurde niet, was een clown ......
Daarna werd Huub 'afgeknepen' ...... Geen drank meer, gekke uitspattingen verboden, bedtijd ......
Huub ging zeuren dat hij Stokbrood en Stijn steeds meer mist, 'Toen was het allemaal nog mooi' ......
[ afbeelding ]
Welnee, maar ik denk wel dat zeurmokkel Lieko binnenkort mag oprotten van hem. Zou zeer verstandig zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub ging zeuren dat hij Stokbrood en Stijn steeds meer mist, "Toen was het allemaal nog mooi" ......
[ afbeelding ]
Natuurlijk gaat Lieke niet verder met Huub na DGK. Polyamoureus, vreemdgaan en lamzuipen is zijn motto !quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:47 schreef miesy het volgende:
[..]
en niet te vergeten de twijfel aan zijn vriendinnetje, die niets goed over hem tegen anderen kan zeggen,
hem meerdere malen verteld dat ze na de kooi waarschijnlijk niet verder met hem wilt. zich rot aan hem ergert en nauwelijks ergens nog de lol van inziet.
snap niet dat ze nog steeds zijn liefie wilt zijn....hoe dan??
de mensen waar hij bevriend mee was waren eerst nog lekker luchtig, nu (jaap en lieke) vaak deprie en zwaar op de hand. na verloop van tijd kan ik me voorstellen dat dat hem ook een stuk minder vrolijk maakt en het soms zelf ook niet meer ziet zitten.
hoop daarom echt dat de redactie er een paar prettig gestoorde bewoners in de villa zet die voor wat leven in de brouwerij gaan zorgen!
Wat de kijkers ergert id dat er geen einde aan zit, dit kan eindeloos doorgaan. En als je geen echte soapie bent (zoals ik) dan hoop je op een einde. Ik vind deze verhaallijnen mateloos oninteressant, zelfs GTST kon me langer boeien.quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Met het tweede deel van je post ben ik het helemaal eens.
Alleen BB-uitdagingen zie ik niet zo - BB had mijns inziens juist helemaal geen uitdagingen, behoudens 24-uur lang bonen sorteren of een fiets-lampje aanhouden ......
De BB-stemmingen hadden leuk kunnen zijn, maar hadden te vaak en te veel een zweem van bedrog en te onwaarschijnlijke uitslagen. Dat doofde in feite alle plezier.
Nu praten ze erover om de volgende BB in de villa te plannen. En dat zie iik helemaal niet zitten. Veel te veel ruimte, veel te veel uithoeken, tuin, allerlei kamers ...... De charme van het BB-huis in Almere was dat het heel compact was. De zwakte van het BB-huis in Aalsmeer was de extra ruimte, in 2006 nog een keer extra vergroot tov 2005. Zet iedereen maar gewoon in één hok, zoals BB-Belgie !
lieke heeft het ook een lange tijd niet meer zien zitten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat Lieke niet verder met Huub na DGK. Polyamoureus, vreemdgaan en lamzuipen is zijn motto !
Japio is altijd al een zwartgallige deprioot. Na de chantage kan hij niet meer samenwerken met 'het hokje'. Dat kun je Lieke niet aanrekenen.
Klopt, ik ben altijd een BB-fan geweest (en nog steeds). Maar daarnaast zeer beslist ook een DGK-fan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat de kijkers ergert id dat er geen einde aan zit, dit kan eindeloos doorgaan. En als je geen echte soapie bent (zoals ik) dan hoop je op een einde. Ik vind deze verhaallijnen mateloos oninteressant, zelfs GTST kon me langer boeien.
Jij bent een echte BB-fan, ik ook
Welterustenquote:Op dinsdag 4 december 2007 03:09 schreef miesy het volgende:
ik schop me zelf maar weer richting bed..
trusten iedereen![]()
En JdM heeft later een paar keer gezegd dat de bewoners van 'deelnemers' te veel 'acteurs' waren geworden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 03:35 schreef noucky het volgende:
Zoals De Mol zei in het voorjaar, het wordt nu meer een invulling zoals ik het voor ogen had.
Zie mijn ondertitel en alles wordt je duidelijk.
Let maar eens op Japio. Iedere keer opnieuw roept hij "Regie, even opletten, hier komt een TV-momentje". Of zegt anderen "Even wachten, de camera-man komt zo". Kreten als "Je blokkeert mijn camera" of "Sorry, opnieuw. Mijn audio zat niet goed" ...........quote:Op dinsdag 4 december 2007 03:50 schreef noucky het volgende:
Dat heb ik niet meegekregen, wel hebben ze natuurlijk "ervaring" wanneer ze kunnen scoren, met name Huub.
Hij wil tv maken maar heeft niet in de gaten dat hij zijn verrot karakter hierdoor laat zien.
Ze spelen geen rol, ze spelen zichzelf.
Tsja, vorig jaar december, BB6 liep af, finale,quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:35 schreef Morwen het volgende:
Vers vlees erin, uitdagingen erin alla BB, wekelijks stemmingen, actie in dat kot.
Dit gaat hem niet worden, hoe minder bewoners hoe saaier,
Dennis en Nadia waren super irritant maar het trekt kijkers...........
Soap trekt mij ook minder.quote:Op dinsdag 4 december 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
DGK is idd meer soap.
en bleef alleen soap over .......
Dat is de werkelijke reden dat het saai wordt voor jou en mij .......
Idem hierquote:
Jaap is er ook altijd als de kippen bij als er een relletje is.. dan staat hij alleen op een afstand wat gekke bekken te trekken.. en heeft zijn tv momentje weer. Persoonlijk vind ik dat erg irritant worden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 04:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Let maar eens op Japio. Iedere keer opnieuw roept hij "Regie, even opletten, hier komt een TV-momentje". Of zegt anderen "Even wachten, de camera-man komt zo". Kreten als "Je blokkeert mijn camera" of "Sorry, opnieuw. Mijn audio zat niet goed" ...........
Lieke doet precies het zelfde alleen zeurt Huub er niet over omdat die toch slecht kan slapen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke gaat slapen ....
Huub uit bed, gaat sigaret roken met Selene ..... Dus Lieke weer wakker
Huub terug in bed ..... Dus Lieke weer wakker
Huub even overdreven "Welterusten" ..... Dus Lieke weer wakker
Huub begint weer een discussie ..... Dus Lieke weer wakker
Huub zei even geleden nog tegen Selene "Slapen sucks". Ik snap helemaal waarom sommigen vinden dat Lieke een zeurpiet is !
Amanda: Ik doe hier de meeste dingen, bijna alle activiteiten volg ik enquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:26 schreef Clank het volgende:
De enige in de villa die zich niet zó bewust is van haar tv momentjes is
denk ik Amanda.. die is wie ze is. Denk dat Amanda ook het minst 'gestuurd'
wordt door het hokje.. die valt simpelweg niet te sturen
Mogguh, Reikiles voor Lieke, Bont voor Dieren voor Amanda.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:25 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Staat er vandaag meer op de agenda dan een kibbelende Huub & Lieke?
En misschien komt die "Nerd" van Selene..quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, Reikiles voor Lieke, Bont voor Dieren voor Amanda.
Goede morgen iedereenquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Reiki lesquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:27 schreef beequeen het volgende:
Kortom, een overvol en zinderend programma...quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:27 schreef T-lex het volgende:
En misschien komt die "Nerd" van Selene..
quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:27 schreef T-lex het volgende:
[..]
En misschien komt die "Nerd" van Selene..
Huub en Jaap zeggen dat hij dat onder de dekens en via briefjes heeft gedaan. Imo zijn ze allebei gestoord dus zou ik er niet zo zwaar aan tillen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goede morgen iedereen![]()
BeeQueen, weet jij misschien hoe of waarom nix nada gebrainwashed zou hebben? Met welk doel?
Oke, maar wat wilde hij dan bereiken? Ik snap het weer ff niet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub en Jaap zeggen dat hij dat onder de dekens en via briefjes heeft gedaan. Imo zijn ze allebei gestoord dus zou ik er niet zo zwaar aan tillen.
Ik kan niet in zijn hoofd kijken, thank God, dus dat antwoord moet ik je schuldig blijven. Ze maakten elkaar gek dus laat het los.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oke, maar wat wilde hij dan bereiken? Ik snap het weer ff niet.
Ze moest in zijn "liefde" gelovenquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oke, maar wat wilde hij dan bereiken? Ik snap het weer ff niet.
Zal het proberenquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan niet in zijn hoofd kijken, thank God, dus dat antwoord moet ik je schuldig blijven. Ze maakten elkaar gek dus laat het los.
Really??quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze moest in zijn "liefde" geloven![]()
Ow, en niet onbelangrijk voor die golddigger....hij melde ook ff een brief dat hij 2 nieuwe LCD's had...dus ze moest ook geloven dat hij haar wel kon onderhouden na de kooi.![]()
Kookwedstrijd? Die ging toch niet meer door, of heb ik er één gemist?quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Amanda: Ik doe hier de meeste dingen, bijna alle activiteiten volg ik en
als ik hier uit ben , heb ik ook best veel gespaard, want ik heb geen vaste lasten,
mijn grote liefde ligt in DGK, dit is mijn nieuwe basis na alles wat ik heb meegemaakt in mijn leven
ik heb altijd wel contactpunten, daar heb ik de popupoll niet voor nodig, ik verdiende veel punten
aan de kookwedstrijd en visagiewedstrijd, Brian heeft ook altijd contactpunten.
Leuk die zenders microfoons....quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:51 schreef chufi het volgende:
http://www.nufoto.nl/2007/12/04/premiere-the-golden-compass-12/
Nog ff wat fotos van de premiere gisteravond
Wat een A-sterren allemaal!quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:51 schreef chufi het volgende:
http://www.nufoto.nl/2007/12/04/premiere-the-golden-compass-12/
Nog ff wat fotos van de premiere gisteravond
Ze gaat nu naar de kapaslone maar ik ben bang dat we het moment supreme niet te zien krijgen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:49 schreef Copycat het volgende:
Degene die een cap kan maken van Amanda's handdoekloze 'haar', verdient mijn eeuwige respect.
Als ze niet luistert weet ze inmiddels wat er kan gebeuren.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:44 schreef beequeen het volgende:
Brian is weer aan het commanderen vanuit zijn bed en Amanda volgt zijn bevelen zonder morren op.
Hij kon voor mij in de stront zakken, pak je eigen handdoek maar.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:56 schreef Kaleddis het volgende:
Komop Huub, trek die handdoek van d'r hoofd, je kan het !
http://www.nufoto.nl/2007/12/04/premiere-the-golden-compass-11/quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:57 schreef Meganog het volgende:
[..]
Haha die foto waarop Amanda haar plastic borsten naar voren opzij duwt. Klasse meid is het toch.
Wat is er mis met een trui en een polo-shirt?quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:57 schreef T-lex het volgende:
WTF heeft Huub aan....weer een opa/oma fotoshoot vandaag?
De kleur bijvoorbeeld...krijg je toch spontaan een winterdip van.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is er mis met een trui en een polo-shirt?
Trut dat het is. Ze zou ook eens een keer wél aan onze ochtendlach denken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:08 schreef beequeen het volgende:
Helaas Cc, ze heeft haar haarstuk al op, ik zei het toch?
[ afbeelding ]
Wat knus! Ik wist niet dat Selene mee was en dat ze zoveel ruimte in zich had.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:14 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda zaten gisteravond in een logé.
(Uitjes zonder stemming en feestjes in DGK)quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:34 schreef blomst het volgende:
Het is te hopen dat Amanda de eerste tijd geen uitjes meer krijgt via stemmingen,
volgens mij heeft ze de meeste uitjes gekregen.
Dat verzin je tochquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:36 schreef petraa het volgende:
A: Ik kreeg een hamster van een vriendje toen ik 9 jaar was en toen liet hij hem van de trap vallen. Een ander vriendinnetje had een vogeltje en ik mocht er geen een van me moeder, maar ik dacht als ik hem meeneem dan vindt ze het vast goed. het was maar een paar huizen van mij vandaan, me vriendin zei je moet hem goed vasthouden. Dus ik liep buiten hield hem stevig vast en toen ik bij me moeder kwam zei ik mam kijk eens ik heb een vogeltje en toen was hij dood, want ik had hem te stevig vast gehouden. Toen heb ik hem onder de kraan gehouden want ik wilde dat hij het weer ging doen.
Ze steekt echt af bij de rest van de modellen maar dat was te verwachten. Bedankt blommeke.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:57 schreef blomst het volgende:
Amanda op de catwalk, wel goed opletten ze is zo weer uit beeld
Samen met wifebeater gezellig op de bank hangen, kindjes van God hè?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:14 schreef Jewscky1 het volgende:
Mag die silicone snol wel op de bank liggen?????????????????????????
Qua lengte, loopje en outfit is ze in alles de mindere van de overige modellen. Eerlijk is eerlijk: de rest van de show zag er beter uit dan ik had verwacht.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:02 schreef beequeen het volgende:
Ze steekt echt af bij de rest van de modellen maar dat was te verwachten. Bedankt blommeke.
Haha ze moeten toch echt wat anders gaan verzinnen voor die 'tandarts' truc.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:16 schreef beequeen het volgende:
Amanda's verstandskies is ontstoken.
FEBO, wie gaan jullie bellen, haar moeder of zus? Een van de 2 zal toch wel even tijd hebben om het hokje te bezoeken van de week.
(Die hele jury, fotoshoot en selectie was nep in de kooi, Jan zocht het type Amanda)quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:23 schreef Copycat het volgende:
Qua lengte, loopje en outfit is ze in alles de mindere van de overige modellen.
Eerlijk is eerlijk: de rest van de show zag er beter uit dan ik had verwacht.
Dat hele Barbiegirl idee kwam naar mijn mening niet uit de verf in die show. Amanda leek met haar eenvoudige poppenjurkje verdwaald tussen langbenige modellen in beter zittende outfits.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Het idee van Jan was om een meisje als barbiegirl mee te laten lopen in zjin show,
Amanda was voor hem DE barbiegirl........maar was Jan op zoek geweest naar een
meisje ala zijn modellen, dan had Lieke en haar loopje beter in de show gepast.
Absoluut, de show zag er prima uit.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Qua lengte, loopje en outfit is ze in alles de mindere van de overige modellen. Eerlijk is eerlijk: de rest van de show zag er beter uit dan ik had verwacht.
En geschrokken ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:44 schreef Copycat het volgende:
Caps?
Yep.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:45 schreef Clank het volgende:
Zijn dat tatoos op haar armen??
Ik slaap vannacht met het licht aan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:45 schreef Kaleddis het volgende:
En geschrokken ?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:48 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda trekt de eerste jas aan, owkeeeeeee
Maar die ander gaat um ook niet worden, veuls te lang.quote:
Mijn God!quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
Haar naam in roze op haar rug.
[ afbeelding ]
Ach het is weer eens wat anders dan een naamkettinkje met "Anita" eropquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:54 schreef Taurus het volgende:
Hahaha dit is 'n grapje toch?Wat 'n afschuwelijke jas!!! Dat 'Amanda' op haar rug! Als het nou eenkamerjas was..
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:56 schreef Taurus het volgende:
"Is dit echt leer?" Aldus Amanda![]()
![]()
![]()
Praktisch!quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:58 schreef blomst het volgende:
Die tweede jas heeft geen sluiting.
Ze moet iemand mee die alles voor haar kan doen, zodat ze de jas met haar handen,armen dicht kan houden
Ze is beleefd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:00 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt ze supercool allebei
En haar afkomst en of ze single is.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:01 schreef Kaleddis het volgende:
Owje, daar is de hoe oud ben je vraag al. Hoe lang nog tot welk sterrenbeeld ben je...
Vampierquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:04 schreef DrsH het volgende:
Mijn hemel wat een gedrocht die bleke met die zwarte jurk daar zal je naast wakker worden![]()
![]()
![]()
![]()
Groot gelijk heeft zequote:Op dinsdag 4 december 2007 12:04 schreef beequeen het volgende:
Selène vindt de jassen maar niks zegt ze tegen José.
Ze zegt dat de ontwerpster een andere hobby moet zoeken.![]()
En een hele ijzerwinkel in haar gezicht. Meestal is dat dan niet de enige plaats die is voorzien van hang en sluitwerk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Owww die meid heeft een serieus probleem
tuinslangeleer jahquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:09 schreef schatje het volgende:
Amanda vraagt nog eens of de jas van leer is.
De ene is van leer, de ander van een zebrahuid, toch?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:09 schreef schatje het volgende:
Amanda vraagt nog eens of de jas van leer is.
Die jas is ook afzichtelijk!quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:05 schreef blomst het volgende:
Selene is eerlijk, ze vind de jas lelijk.
Huh en iewwquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En een hele ijzerwinkel in haar gezicht. Meestal is dat dan niet de enige plaats die is voorzien van hang en sluitwerk.
De zakken zijn niet practisch, je mobieltje kan er zo uitvallen......quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:14 schreef AnTjUh het volgende:
ik vind het eigenlijk meer een ordinaire pimpjas voor brian
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:
Amanda gaat dus voor die zebraprint-jas? Past wel bij haar aangezien ze Brian continu over zich heen laat lopen.
quote:
Idd, irrtant aanwezig...quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:19 schreef noekje het volgende:
Ik vind ze echt bij Amanda passen.
Das sjiek voor ...KUT!quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:20 schreef beequeen het volgende:
Amanda vindt de lange jas "womanlish".
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:21 schreef Prospera het volgende:
Amanda: I am very woemanlies
en amanda; I like the stiksels.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:22 schreef SiRojK het volgende:
Brian, die echt engels spreekt: I grap the camera
Iets zegt me dat je als je er naast gaat slapen dan nooit meer wakker gaat wordenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:04 schreef DrsH het volgende:
Mijn hemel wat een gedrocht die bleke met die zwarte jurk daar zal je naast wakker worden![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |