Welterustenquote:Op dinsdag 4 december 2007 02:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ondertussen is alles weer koek en ei, dus ik ga eens kijken of m'n mandje er nog is (* kijkt links en rechts of Avonne er nog is :
)
quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien een nieuwe bewoner voor het achterste bed. Eerst Ilona en Nena, daarna Japio een tijdje, vervolgens Dennix en Brooke's moeder. En nu Selene .......
[ afbeelding ]
Huub moet gewoon opbokken samen met Lieke, lekker in een vinexwijk elkaar het leven zuur maken. Vers vlees erin, uitdagingen erin alla BB, wekelijks stemmingen, actie in dat kot.quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub was ooit spontaan, was vrolijk, had humor, zeurde niet, was een clown ......
Daarna werd Huub 'afgeknepen' ...... Geen drank meer, gekke uitspattingen verboden, bedtijd ......
En nu zie je een piekerende Huub, twijfel aan hokje, DGK en zichzelf ......
Een einde voor Huub op komst na z'n 8 uur dag ?
[ afbeelding ]
Met het tweede deel van je post ben ik het helemaal eens.quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huub moet gewoon opbokken samen met Lieke, lekker in een vinexwijk elkaar het leven zuur maken. Vers vlees erin, uitdagingen erin alla BB, wekelijks stemmingen, actie in dat kot.Dit gaat hem niet worden, hoe minder bewoners hoe saaier, hoe saaier hoe minder kijkers. Dennis en Nadia waren superirritant maar het trekt kijkers...........hoe gaat het aflopen? Ze zijn eruit en de hele internetcommunity zakt in, geen irritaties meer.
Ik lach me dood om al die Huub en Lieke fans, waar moeten ze zich nu aan ergeren?
en niet te vergeten de twijfel aan zijn vriendinnetje, die niets goed over hem tegen anderen kan zeggen,quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub was ooit spontaan, was vrolijk, had humor, zeurde niet, was een clown ......
Daarna werd Huub 'afgeknepen' ...... Geen drank meer, gekke uitspattingen verboden, bedtijd ......
Huub ging zeuren dat hij Stokbrood en Stijn steeds meer mist, 'Toen was het allemaal nog mooi' ......
[ afbeelding ]
Welnee, maar ik denk wel dat zeurmokkel Lieko binnenkort mag oprotten van hem. Zou zeer verstandig zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub ging zeuren dat hij Stokbrood en Stijn steeds meer mist, "Toen was het allemaal nog mooi" ......
[ afbeelding ]
Natuurlijk gaat Lieke niet verder met Huub na DGK. Polyamoureus, vreemdgaan en lamzuipen is zijn motto !quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:47 schreef miesy het volgende:
[..]
en niet te vergeten de twijfel aan zijn vriendinnetje, die niets goed over hem tegen anderen kan zeggen,
hem meerdere malen verteld dat ze na de kooi waarschijnlijk niet verder met hem wilt. zich rot aan hem ergert en nauwelijks ergens nog de lol van inziet.
snap niet dat ze nog steeds zijn liefie wilt zijn....hoe dan??
de mensen waar hij bevriend mee was waren eerst nog lekker luchtig, nu (jaap en lieke) vaak deprie en zwaar op de hand. na verloop van tijd kan ik me voorstellen dat dat hem ook een stuk minder vrolijk maakt en het soms zelf ook niet meer ziet zitten.
hoop daarom echt dat de redactie er een paar prettig gestoorde bewoners in de villa zet die voor wat leven in de brouwerij gaan zorgen!
Wat de kijkers ergert id dat er geen einde aan zit, dit kan eindeloos doorgaan. En als je geen echte soapie bent (zoals ik) dan hoop je op een einde. Ik vind deze verhaallijnen mateloos oninteressant, zelfs GTST kon me langer boeien.quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Met het tweede deel van je post ben ik het helemaal eens.
Alleen BB-uitdagingen zie ik niet zo - BB had mijns inziens juist helemaal geen uitdagingen, behoudens 24-uur lang bonen sorteren of een fiets-lampje aanhouden ......
De BB-stemmingen hadden leuk kunnen zijn, maar hadden te vaak en te veel een zweem van bedrog en te onwaarschijnlijke uitslagen. Dat doofde in feite alle plezier.
Nu praten ze erover om de volgende BB in de villa te plannen. En dat zie iik helemaal niet zitten. Veel te veel ruimte, veel te veel uithoeken, tuin, allerlei kamers ...... De charme van het BB-huis in Almere was dat het heel compact was. De zwakte van het BB-huis in Aalsmeer was de extra ruimte, in 2006 nog een keer extra vergroot tov 2005. Zet iedereen maar gewoon in één hok, zoals BB-Belgie !
lieke heeft het ook een lange tijd niet meer zien zitten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat Lieke niet verder met Huub na DGK. Polyamoureus, vreemdgaan en lamzuipen is zijn motto !
Japio is altijd al een zwartgallige deprioot. Na de chantage kan hij niet meer samenwerken met 'het hokje'. Dat kun je Lieke niet aanrekenen.
Klopt, ik ben altijd een BB-fan geweest (en nog steeds). Maar daarnaast zeer beslist ook een DGK-fan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat de kijkers ergert id dat er geen einde aan zit, dit kan eindeloos doorgaan. En als je geen echte soapie bent (zoals ik) dan hoop je op een einde. Ik vind deze verhaallijnen mateloos oninteressant, zelfs GTST kon me langer boeien.
Jij bent een echte BB-fan, ik ook
Welterustenquote:Op dinsdag 4 december 2007 03:09 schreef miesy het volgende:
ik schop me zelf maar weer richting bed..
trusten iedereen![]()
En JdM heeft later een paar keer gezegd dat de bewoners van 'deelnemers' te veel 'acteurs' waren geworden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 03:35 schreef noucky het volgende:
Zoals De Mol zei in het voorjaar, het wordt nu meer een invulling zoals ik het voor ogen had.
Zie mijn ondertitel en alles wordt je duidelijk.
Let maar eens op Japio. Iedere keer opnieuw roept hij "Regie, even opletten, hier komt een TV-momentje". Of zegt anderen "Even wachten, de camera-man komt zo". Kreten als "Je blokkeert mijn camera" of "Sorry, opnieuw. Mijn audio zat niet goed" ...........quote:Op dinsdag 4 december 2007 03:50 schreef noucky het volgende:
Dat heb ik niet meegekregen, wel hebben ze natuurlijk "ervaring" wanneer ze kunnen scoren, met name Huub.
Hij wil tv maken maar heeft niet in de gaten dat hij zijn verrot karakter hierdoor laat zien.
Ze spelen geen rol, ze spelen zichzelf.
Tsja, vorig jaar december, BB6 liep af, finale,quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:35 schreef Morwen het volgende:
Vers vlees erin, uitdagingen erin alla BB, wekelijks stemmingen, actie in dat kot.
Dit gaat hem niet worden, hoe minder bewoners hoe saaier,
Dennis en Nadia waren super irritant maar het trekt kijkers...........
Soap trekt mij ook minder.quote:Op dinsdag 4 december 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
DGK is idd meer soap.
en bleef alleen soap over .......
Dat is de werkelijke reden dat het saai wordt voor jou en mij .......
Idem hierquote:
Jaap is er ook altijd als de kippen bij als er een relletje is.. dan staat hij alleen op een afstand wat gekke bekken te trekken.. en heeft zijn tv momentje weer. Persoonlijk vind ik dat erg irritant worden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 04:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Let maar eens op Japio. Iedere keer opnieuw roept hij "Regie, even opletten, hier komt een TV-momentje". Of zegt anderen "Even wachten, de camera-man komt zo". Kreten als "Je blokkeert mijn camera" of "Sorry, opnieuw. Mijn audio zat niet goed" ...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |