Mijn warme melk(slaapt lekker)kwam bijna in de toetsenbord terecht.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, maril ook nog wakker...
Ja, leuk plaatje hè, een electrische Huub
Ik had mijn koude biertje (slaapt ook lekker) nog net niet aan de mond staan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:58 schreef maril het volgende:
[..]
Mijn warme melk(slaapt lekker)kwam bijna in de toetsenbord terecht.
Ciaoquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:01 schreef maril het volgende:
Afijn ik heb het halverwege de avond wat streams kijken betrefd voor gezien gehouden en nu ga ik naar het mandje.weltrusten
slaap zachtquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Niet veel meer wakker hier: miesy, BSOL....
Ik ga ook even plat tot 5 uur.
Zo te zien valt er niet veel nachtploeg te vormen ......quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
Nachtploeg, ga ook maar naar bed, gebeurt toch niks meer.
[ afbeelding ]
hij probeerde al een paar keer de discussie af te kappen,quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is weer aan het zeuren over 'jezelf boven anderen plaatsen' en 'je doet het iedere keer' .......
Ik heb in ieder geval al respect voor hem. De hele tijd datzelfde monotone gezeur...quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:30 schreef miesy het volgende:
[..]
hij probeerde al een paar keer de discussie af te kappen,
maar lieke blijft in haar zeik modus.
huub blijft geduldig en slaat steeds zijn arm om der heen.
vraag me af hoelang hij dat nog volhoud.
het gesprek begon met dat zij zijn grapjes nog steeds niet leuk vind.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is slecht te verstaan, Lieke praat te zacht. Maar het gaat weer over het feit dat Huub het afkeurt dat Lieke te veel optrekt / vertrouwen heeft in Selene. Huub is druk bezig Lieke van bepaalde dingen de schuld te geven.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:30 schreef Kaleddis het volgende:
Uniek ! Amanda zonder pruik in bed![]()
BSOL cap ?
Ik hoor weer van die verkapte dreigementen van Huub zoals "Dus je zegt eigenlijk dat je zonder mij wilt verdergaan" en "Dat kun je wel zeggen maar in feite bedoel je dat ik ...."quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:31 schreef miesy het volgende:
[..]
het gesprek begon met dat zij zijn grapjes nog steeds niet leuk vind.
irritaties lopen op...
huub kapt het (wonderbaarlijke wijs) weer af!quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben ik er ook nog![]()
Ik vroeg me al eerder af voor hoe laat de ruzie van vannacht gepland stond. Zit er nu dus aan te komen.
Toch nog een klein nachtploegje hè![]()
ach ja, gaat over en weer.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik hoor weer van die verkapte dreigementen van Huub zoals "Dus je zegt eigenlijk dat je zonder mij wilt verdergaan" en "Dat kun je wel zeggen maar in feite bedoel je dat ik ...."
Moet je niet over 2,5 uur weer op ??? Dan kun je beter niet gaan slapen volgens mij...quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Seleentje baalt, Huupje baalt
[ afbeelding ]
en ik ook omdat ik NOG niet in m'n nest lig
wij begrijpen je, met z'n alle!quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Seleentje baalt, Huupje baalt
[ afbeelding ]
en ik ook omdat ik NOG niet in m'n nest lig
Paar uurtjes slaap is beter als helemaal geen slaap.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Moet je niet over 2,5 uur weer op ??? Dan kun je beter niet gaan slapen volgens mij...
een powernap van hoogstens een uurtje doet nog wel eens goed.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Moet je niet over 2,5 uur weer op ??? Dan kun je beter niet gaan slapen volgens mij...
Bij mij werkt het niet zo, maar ieder zo z'n manierquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Paar uurtjes slaap is beter als helemaal geen slaap.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:42 schreef miesy het volgende:
[..]
een powernap van hoogstens een uurtje doet nog wel eens goed.
Doehoeiquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou zijn ze ECHT allemaal voor pampus.
Daaahaaag![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vind het echt bijzonder dat wij het zo anders kunnen beleven. Mijn visie is zo:quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke gaat slapen ....
Huub uit bed, gaat sigaret roken met Selene ..... Dus Lieke weer wakker
Huub terug in bed ..... Dus Lieke weer wakker
Huub even overdreven "Welterusten" ..... Dus Lieke weer wakker
Huub begint weer een discussie ..... Dus Lieke weer wakker
Huub zei even geleden nog tegen Selene "Slapen sucks". Ik snap helemaal waarom sommigen vinden dat Lieke een zeurpiet is !
Dank je, da's helderquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vind het echt bijzonder dat wij het zo anders kunnen beleven. Mijn visie is zo:
Lieke gooit er nog een oneliner uit voordat zij zich omdraait om te gaan slapen. Huub stapt geirriteerd z'n bed uit. Huub en Selene komen samen weer beneden. Lieke hoort Selene en is gelijk weer wakker. Huub gaat slapen, Selene gaat slapen.
Lieke draait zich om en start opnieuwe een discussie met Huub.
Ben je er nog?quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben ik er ook nog![]()
Ik vroeg me al eerder af voor hoe laat de ruzie van vannacht gepland stond. Zit er nu dus aan te komen.
Toch nog een klein nachtploegje hè![]()
Verhaal van Kaleddis klinkt veel aannemelijker.quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tis maar wat je wilt horen ........
quote:
Lieke zei : "jij bent de enige die me helemaal kan blokkeren."quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:03 schreef miesy het volgende:
huubs geduld voor lieke's bad mood werd beloond.
lieke zij dat dat ze hem een compliment wou geven:
"jij bent de enige die me...."
de rest verstond ik jammer genoeg niet.
anyways, all is good. once again.
had ik het dus toch goed begrepen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke zei : "jij bent de enige die me helemaal kan blokkeren."
trust!quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ondertussen is alles weer koek en ei, dus ik ga eens kijken of m'n mandje er nog is (* kijkt links en rechts of Avonne er nog is :
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |