Vampierquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:04 schreef DrsH het volgende:
Mijn hemel wat een gedrocht die bleke met die zwarte jurk daar zal je naast wakker worden![]()
![]()
![]()
![]()
Groot gelijk heeft zequote:Op dinsdag 4 december 2007 12:04 schreef beequeen het volgende:
Selène vindt de jassen maar niks zegt ze tegen José.
Ze zegt dat de ontwerpster een andere hobby moet zoeken.![]()
En een hele ijzerwinkel in haar gezicht. Meestal is dat dan niet de enige plaats die is voorzien van hang en sluitwerk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Owww die meid heeft een serieus probleem
tuinslangeleer jahquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:09 schreef schatje het volgende:
Amanda vraagt nog eens of de jas van leer is.
De ene is van leer, de ander van een zebrahuid, toch?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:09 schreef schatje het volgende:
Amanda vraagt nog eens of de jas van leer is.
Die jas is ook afzichtelijk!quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:05 schreef blomst het volgende:
Selene is eerlijk, ze vind de jas lelijk.
Huh en iewwquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En een hele ijzerwinkel in haar gezicht. Meestal is dat dan niet de enige plaats die is voorzien van hang en sluitwerk.
De zakken zijn niet practisch, je mobieltje kan er zo uitvallen......quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:14 schreef AnTjUh het volgende:
ik vind het eigenlijk meer een ordinaire pimpjas voor brian
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:
Amanda gaat dus voor die zebraprint-jas? Past wel bij haar aangezien ze Brian continu over zich heen laat lopen.
quote:
Idd, irrtant aanwezig...quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:19 schreef noekje het volgende:
Ik vind ze echt bij Amanda passen.
Das sjiek voor ...KUT!quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:20 schreef beequeen het volgende:
Amanda vindt de lange jas "womanlish".
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:21 schreef Prospera het volgende:
Amanda: I am very woemanlies
en amanda; I like the stiksels.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:22 schreef SiRojK het volgende:
Brian, die echt engels spreekt: I grap the camera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |