Lieke doet precies het zelfde alleen zeurt Huub er niet over omdat die toch slecht kan slapen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke gaat slapen ....
Huub uit bed, gaat sigaret roken met Selene ..... Dus Lieke weer wakker
Huub terug in bed ..... Dus Lieke weer wakker
Huub even overdreven "Welterusten" ..... Dus Lieke weer wakker
Huub begint weer een discussie ..... Dus Lieke weer wakker
Huub zei even geleden nog tegen Selene "Slapen sucks". Ik snap helemaal waarom sommigen vinden dat Lieke een zeurpiet is !
Amanda: Ik doe hier de meeste dingen, bijna alle activiteiten volg ik enquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:26 schreef Clank het volgende:
De enige in de villa die zich niet zó bewust is van haar tv momentjes is
denk ik Amanda.. die is wie ze is. Denk dat Amanda ook het minst 'gestuurd'
wordt door het hokje.. die valt simpelweg niet te sturen
Mogguh, Reikiles voor Lieke, Bont voor Dieren voor Amanda.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:25 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Staat er vandaag meer op de agenda dan een kibbelende Huub & Lieke?
En misschien komt die "Nerd" van Selene..quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, Reikiles voor Lieke, Bont voor Dieren voor Amanda.
Goede morgen iedereenquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Reiki lesquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:27 schreef beequeen het volgende:
Kortom, een overvol en zinderend programma...quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:27 schreef T-lex het volgende:
En misschien komt die "Nerd" van Selene..
quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:27 schreef T-lex het volgende:
[..]
En misschien komt die "Nerd" van Selene..
Huub en Jaap zeggen dat hij dat onder de dekens en via briefjes heeft gedaan. Imo zijn ze allebei gestoord dus zou ik er niet zo zwaar aan tillen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goede morgen iedereen![]()
BeeQueen, weet jij misschien hoe of waarom nix nada gebrainwashed zou hebben? Met welk doel?
Oke, maar wat wilde hij dan bereiken? Ik snap het weer ff niet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub en Jaap zeggen dat hij dat onder de dekens en via briefjes heeft gedaan. Imo zijn ze allebei gestoord dus zou ik er niet zo zwaar aan tillen.
Ik kan niet in zijn hoofd kijken, thank God, dus dat antwoord moet ik je schuldig blijven. Ze maakten elkaar gek dus laat het los.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oke, maar wat wilde hij dan bereiken? Ik snap het weer ff niet.
Ze moest in zijn "liefde" gelovenquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oke, maar wat wilde hij dan bereiken? Ik snap het weer ff niet.
Zal het proberenquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan niet in zijn hoofd kijken, thank God, dus dat antwoord moet ik je schuldig blijven. Ze maakten elkaar gek dus laat het los.
Really??quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze moest in zijn "liefde" geloven![]()
Ow, en niet onbelangrijk voor die golddigger....hij melde ook ff een brief dat hij 2 nieuwe LCD's had...dus ze moest ook geloven dat hij haar wel kon onderhouden na de kooi.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |