quote:Op maandag 3 december 2007 13:45 schreef Nashje het volgende:
In het kader van Sinterklaas:
Zie ginds komt de StoomJood uit Spanje weer aan.
Hij brengt ons Aissatti ik zie hem al staan.
En Reker de LiegPiet die lult uit zijn nek.
Aissatti wordt kampioen dat vinden wij te gek.
Drie jaren later zal Aissatti weer gaan,
voor het zesvoudige naar Inter Milaan.
Weer zullen wij lachen en dat is niet raar
Want dan staat Rodney als vervanger al klaar.
Het broertje van Wesley en minstens zo goed,
die toveren wij in Mokum uit de hoge hoed.
inderdaadquote:Op maandag 3 december 2007 13:52 schreef Ordinair het volgende:
Mooi OP ook.
quote:Op maandag 3 december 2007 13:52 schreef Ordinair het volgende:
Mooi OP ook.
quote:
Rustig aan mannen.. k was bezigquote:Op maandag 3 december 2007 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Goede op!
Precies als we winnen van Psv hebben we het weer in eigen hand.quote:Op maandag 3 december 2007 13:58 schreef M0NTANA het volgende:
Willem II (uit) en PSV (thuis) winnen en iedereen is weer overtuigd van een naderende landstitel.
Mission Accomplishedquote:Op maandag 3 december 2007 14:22 schreef w00h00 het volgende:
ik vind dat het gedicht van Nashje in OP moet.
Alsof PSV momenteel zo overtuigend bezig is, ging zaterdag ook allemaal niet vanzelf.quote:Op maandag 3 december 2007 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar als je af gaat op gisteren kun je onmogelijk winnen van psv...
Dat zeker niet maar ik kijk toch wel met enig vertrouwen uit naar 16 December.quote:Op maandag 3 december 2007 14:30 schreef M0NTANA het volgende:
Alsof PSV momenteel zo overtuigend bezig is, ging zaterdag ook allemaal niet vanzelf.
Ik ga absoluut niet alleen af op gisteren, maar jullie geven vooral achterin ontzettend veel weg en als dat tegen PSV ook gebeurt verwacht ik dat dit dubbel en dwars afgestraft gaan worden.quote:Op maandag 3 december 2007 14:42 schreef Silenus het volgende:
Als je af gaat op gisteren wint Ajax geen enkele wedstrijd meer
Die zitten wel lekker in het zadel na de 6-0 overwinning van afgelopen Zaterdagquote:ik mag toch aannemen dat ze volgende week Willem II even op een nederlaagje trakteren. Hebben we nog iets tegen recht te zetten, clubje zonder identiteit.
PSV is altijd sterk tegen Ajax, toch hoop ik dat we nou eindelijk eens een flinke tik uitdelen.quote:Op maandag 3 december 2007 14:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zeker niet maar ik kijk toch wel met enig vertrouwen uit naar 16 December.
Vorige jaar uit?quote:Op maandag 3 december 2007 14:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV is altijd sterk tegen Ajax, toch hoop ik dat we nou eindelijk eens een flinke tik uitdelen.
Toen was PSV al kampioen, zo dacht men destijds tenminste.quote:Op maandag 3 december 2007 14:52 schreef Cheiron het volgende:
Ik neem aan dat er intern wel een stevig woordje gesproken wordt en iedereen in ieder geval tegen PSV opgeladen zal zijn. Luis Suarez kijkt wel heel sjaggie de laatste tijd..
[..]
Vorige jaar uit?
Ach we zullen zien, het zal wel een beladen duel worden in ieder geval.quote:Op maandag 3 december 2007 14:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV is altijd sterk tegen Ajax, toch hoop ik dat we nou eindelijk eens een flinke tik uitdelen.
Zoals elk jaar toch?quote:Op maandag 3 december 2007 15:00 schreef Blight het volgende:
We worden nog steeds gewoon kampioen.
Twee uit acht.quote:
quote:Ajax-aanvaller Nicolae Mitea is al een aantal weken hersteld van zijn enkelblessure, maar wacht nog steeds op speelminuten in het eerste elftal van de Amsterdamse club. De snelle Roemeen wil zich echter niet laten verhuren, ondanks de moordende concurrentie op de linksbuitenpositie, waar hij Albert Luque en Dennis Rommedahl voor zich heeft in de pikorde. ''Ik geloof nog steeds in mijn eigen kwaliteiten'', aldus Mitea tegenover Ajax Life.
''Negen van de tien spelers laten zich in mijn situatie inderdaad verhuren, maar ik kan in een half jaar niet iets bereiken bij een andere club, al ben ik daar basisspeler. Het is toch een lager niveau. Ik wil hier kampioen worden.''
Precies!quote:
Dan kan Nasje zijn sig weer aanpassen.quote:
quote:Leonardo: Eindelijk gaat het weer goed
03 december 2007
Dinsdag is het exact negen maanden geleden dat Leonardo's wereld volledig instortte. De Braziliaanse aanvaller liep in het duel met Heerenveen een zware knieblessure op, waardoor hij moest beginnen aan een lange herstelperiode. Het eind van deze herstelperiode is nu in zicht, tot grote blijdschap van de aanvaller.
Leonardo trainde maandag voluit mee met de selectie van Ajax en leek daarbij geen enkele hinder meer te ondervinden van zijn knie. "Eindelijk ging het weer goed, daar ben ik echt blij om", zegt de Braziliaan dan ook op de website van Ajax.
De spits hoopt snel zijn rentree te kunnen maken in Ajax 1. "Wanneer of in welke wedstrijd kan ik nu nog niet zeggen. Daar is het nog te vroeg voor. Maar na acht maanden revalideren wil je natuurlijk graag spelen. Erg graag zelfs. Voorlopig train ik voluit mee. Als het goed blijft gaan, komt een wedstrijd vanzelf wel."
gelukkig waren we er allemaal al uit dat blessures ons nu WEDEROM parten spelen.. Mja.. moeten bij het inkopen gewoon oppassen dat we geen luxeprobleem krijgen..quote:Op maandag 3 december 2007 15:39 schreef Trancelocator het volgende:
Tja frustratie. Tuurlijk ben je gefrustreerd als Ajax verliest op een manier zoals gisteren, maar een nederlaag hing al een tijdje in de lucht.
Toch leer je daar meer van dan van een paar (gelukkige) overwinningen. Het gaat allemaal niet vanzelf, zeker als de aanval het laat afweten. Het probleem is wel dat Adrie achterin niet veel opties heeft.
Voor het kampioenschap is de wedstrijd tegen PSV is belangrijk, maar nog meer hangt af van Van Geel. Lukt het hem dit keer wel om goede gerichte versterkingen te halen. Dat die er moeten komen is wel duidelijk.
Achterin hebben we niet gauw een luxeprobleem. En de lappenmand zal na de winterstop ook niet opeens leeg blijven.quote:Op maandag 3 december 2007 15:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
gelukkig waren we er allemaal al uit dat blessures ons nu WEDEROM parten spelen.. Mja.. moeten bij het inkopen gewoon oppassen dat we geen luxeprobleem krijgen..
Zlatan is geschorst.quote:Op maandag 3 december 2007 15:56 schreef MaxC het volgende:
Overigens speelt PSV volgende week tegen Inter. Als Ajax zich 100% inzet kunnen we ze wel pakken.
Misschien trapt Zlatan, Farfan wel dood![]()
Ik denk niet dat psv voluit zal gaan tegen Inter. Wat denk jij pyth?quote:Op maandag 3 december 2007 15:56 schreef MaxC het volgende:
Overigens speelt PSV volgende week tegen Inter. Als Ajax zich 100% inzet kunnen we ze wel pakken.
Misschien trapt Zlatan, Farfan wel dood![]()
Ehm, PSV kan de 2de ronde nog halen hoor.quote:Op maandag 3 december 2007 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat psv voluit zal gaan tegen Inter. Wat denk jij pyth?
In theorie ja...quote:Op maandag 3 december 2007 16:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ehm, PSV kan de 2de ronde nog halen hoor.
Is het voor de Tilburgers ook al uitverkocht?quote:Op maandag 3 december 2007 16:23 schreef Sethje het volgende:
we zullen zaterdag eens kijken of het net zo gezellig word in tilburg als afgelopen seizoen
neuh...vanmiddag nog kaarten gehaald voor thuisvakquote:Op maandag 3 december 2007 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is het voor de Tilburgers ook al uitverkocht?
quote:Op maandag 3 december 2007 16:23 schreef Sethje het volgende:
we zullen zaterdag eens kijken of het net zo gezellig word in tilburg als afgelopen seizoen
Wat klopt hier niet aan?quote:'Ajax praat vandaag danwel morgen met Ooijer'
03-12-07
Afgelopen week kwamen enkele media eindelijk met het nieuws (zie bericht) wat wij al weken geleden wisten te melden (zie bericht), namelijk dat Ajax interesse heeft in Andre Ooijer. Onze bron meldt zojuist dat er vandaag danwel morgen daadwerkelijk een gesprek tussen Martin van Geel, namens Ajax, en Ooijer plaats zal vinden. Ajax wil van de huidige verdediger van Birmingham City weten of hij interesse heeft in een overgang naar Amsterdam en wil van de verdediger horen hoe zijn contract precies in elkaar steekt.
Naar verluidt heeft de Engelse club een eenzijdige optie voor nog een seizoen en Mark Hughes heeft al aangegeven door te willen gaan met de Nederlands international. Ook Feyenoord en AZ zouden inmiddels interesse hebben getoond in de international.
Birmingham City,quote:
Alleen met Boula al zou ik een gat in de lucht springen.quote:Op maandag 3 december 2007 16:47 schreef Nashje het volgende:
Ooijer én Boulahrouz erbij zou wel erg vet zijn.
Hij speelt niet zoveel daar dus je weet nooit.quote:Op maandag 3 december 2007 17:00 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Alleen met Boula al zou ik een gat in de lucht springen.
Maar ik ben bang dat ze tevreden over hem zijn in Spanje en dat ze de optie gaan lichten
Laten we het hopen, Ooijer is goed maar Boulahrouz is echt een leider achterin.quote:Op maandag 3 december 2007 17:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij speelt niet zoveel daar dus je weet nooit.
Waarschijnlijk dezelfde site die al een shirtje met Bojinov had laten bedrukkenquote:
Omdat het een teer poppetje is.quote:Op maandag 3 december 2007 18:38 schreef Trancelocator het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het met Leonardo weer elk moment kan misgaan?
Wat heb ik toch een hekel aan dit soort non-conclusies, ja hij heeft er 9 maanden uitgelegen omdat tegen hem gewoon een vreselijke overtreding is begaan die overigens ook dieprood had verdient, en ja hij heeft een keer eerder een blessure gehad maar om hem nu te bestempelen als "teer poppetje" dan daag ik jou uit tot eenzelfde actie van de bewuste Heereveen speler op jouw benen!quote:
Volgens mij was dat echt geen zware overtreding hoor. Zeker geen diep rood zoals jij aangeeft.quote:Op maandag 3 december 2007 19:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat heb ik toch een hekel aan dit soort non-conclusies, ja hij heeft er 9 maanden uitgelegen omdat tegen hem gewoon een vreselijke overtreding is begaan die overigens ook dieprood had verdient, en ja hij heeft een keer eerder een blessure gehad maar om hem nu te bestempelen als "teer poppetje" dan daag ik jou uit tot eenzelfde actie van de bewuste Heereveen speler op jouw benen!
Eens, hij is na zijn vormdip vorig seizoen nu gewoon een van de beste elke week. Contract voor 4 jaar aanbieden.quote:Op maandag 3 december 2007 19:34 schreef toma het volgende:
ik begin me zorgen te maken over Maduro. Niet over zijn voetbal kwaliteiten want die worden steeds beter, maar meer over zijn contract. Ze moeten maar eens opschieten met die onderhandelingen...
Vind dat wel mee vallen. Hij raakt de bal gewoon. Hij heeft echt niet de intentie om een overtreding op Leonardo te maken. Op het moment dat hij de beweging naar de bal inzet, maakt Leonardo van zijn rechter been zijn standbeen. Dat kun je breuer niet aanrekenen.quote:Op maandag 3 december 2007 19:36 schreef Wooldoor het volgende:
Hij schopt het toch aardig hard zon de bedoeling om de bal te raken want die is ver uit zijn bereik. Was op zijn minst geel.
Nee, maar je geeft wel snel opquote:Op maandag 3 december 2007 12:57 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Moet ik hier nou elke dag posten dat het maar een pseudoniem is?
Daar zijn ze allang mee begonnen, alleen Maduro moet aangeven of hij wel of niet wil blijven.quote:Op maandag 3 december 2007 19:34 schreef toma het volgende:
ik begin me zorgen te maken over Maduro. Niet over zijn voetbal kwaliteiten want die worden steeds beter, maar meer over zijn contract. Ze moeten maar eens opschieten met die onderhandelingen...
1-0quote:Op maandag 3 december 2007 20:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoeveel staat het bij jong AJAX?
Zal wel jordi buijs zijn?quote:Op maandag 3 december 2007 20:52 schreef Noshiba het volgende:
jong feyenoord: Tiendalli, Greene, Buijs,
Jong ajax: Gentenaar (loopt al bijna met een rollator); Colin
Dat is Jordy Buijs.quote:Op maandag 3 december 2007 20:52 schreef Noshiba het volgende:
jong feyenoord: Tiendalli, Greene, Buijs,
Jong ajax: Gentenaar (loopt al bijna met een rollator); Colin
quote:VI-watchers: Contract Vermaelen met 2 jaar verlengd
BRON: VI
De Ajax-watchers van Voetbal International melden dat Ajax en Thomas Vermaelen overeenstemming hebben bereikt over het openbreken van het contract van de Belgische Ajacied. Ajax en Thomas Vermaelen hebben daar al eerder over gesproken en Vermaelen heeft al aangegeven daar zeer positief tegenover te staan. het openbreken van het contract zou de contractduur met twee jaar verlengen, van 2010 tot 2012.
Lijkt me logisch gezien zijn speelwijze voor de blessurequote:
Leg uit a.u.bquote:Op maandag 3 december 2007 22:13 schreef Silenus het volgende:
Jong Ajax uit de beker met dank aan Krohn-Dehli, dankjewel voor deze gigantische blunder jongeman.
Die boy ging met nog 30 seconden op de klok in z'n eentje een beetje pielen achterin, waardoor een kakkerlak de bal overnam en de bal onder Gentenaar doorschoot. In plaats van dat ie de bal gewoon naar voren ramde..quote:
Heb je wat aan als je verliest zegquote:Op maandag 3 december 2007 22:16 schreef Silenus het volgende:
Ohja, van der Heijden, wat een held! De ene panna na de andere, oeioieoiei
dat gevoel ik heb helaas ookquote:Op maandag 3 december 2007 18:38 schreef Trancelocator het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het met Leonardo weer elk moment kan misgaan?
Het is maar de beker voor Jong Ajax hoor. Heb liever dat er goede spelers doorstromen.quote:Op maandag 3 december 2007 22:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je wat aan als je verliest zeg
Ik wilde gisteren hier al posten dat Ajax maar eens moet gaan shoppen bij Corinthians vanwege de degradatie.quote:3/12/2007 - Geruchten over akkoord met Braziliaanse keeper, zaakwaarnemer ontkent
(Gepost door RvN)
BRON: Futebol Interior
In Braziliaanse media ontstonden gisteren na de degradatie van Corinthians uit de hoogste divisie in Brazilië geruchten dat keeper Felipe van Corinthians een voorcontract zou hebben getekend bij Ajax. De zaakwaarnemer van de keeper noemde die berichten echter onzin. Volgens hem heeft alleen een Spaanse en een Braziliaanse club (Fluminense) concrete interesse getoond, maar wil de keeper bij Corinthians blijven. Hij wil de schande van de degradatie uitwissen door binnen een jaar weer terug te keren op het hoogste niveau met zijn club.
Dan zitten dalijk de 2 grootste braziliaanse keeperstalenten in de Eredivisie. Als 23 jaar tenminste voor een keeper nog als talent telt.quote:Op maandag 3 december 2007 23:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren hier al posten dat Ajax maar eens moet gaan shoppen bij Corinthians vanwege de degradatie.
quote:Roep om nieuw stadion steeds luider
Yves Gijrath is bedenker van succesvolle bladen als Joods Journaal, Jackie en Miljonair. Ook is hij de organisator van de Miljonair Fair. Hoewel niet onze favoriete bladen en zeker niet onze favoriete beurs, zegt het veel over de kunde en economische visie van deze man. Laat hij nou ook nog Ajacied zijn. Zaterdag stond er een interview met hem in het Parool. Ons advies aan Uri Coronel en de ja-knikkende Ledenraad: Durf eens serieus naar kritiek te luisteren. Het is toch onmogelijk om zijn punt af te doen als dom supportersgeblaat. Toon voor een keer die beroemde Ajax-lef en vraag deze man voor jullie onderzoekscommissie. Veel succes!
Het stukje uit het Parool:
“Als kind liep ik hand in hand met mijn vader naar De Meer. Het was een lelijk stadion, maar zo mooi met zoveel historie. Het was echt, de geur van de kroketten, de worstjes. De Arena is verschrikkelijk. Het is geen voetbalstadion, maar een evenementenhal. Ajax gaat niet presteren in de Arena. Dat heeft te maken met emotie, de magie ontbreekt en de tradities zijn van ons afgenomen. Ik zeg: afbreken en ergens anders opnieuw beginnen. In een stadion dat bij Ajax past“.
sarcasme ken je niet............?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:56 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarom een foto van de ArenA ten tijde van een U2 concert posten?
Het is niet alleen de historie, de Amsterdam ArenA is gewoon ongeschikt als sfeervol voetbal staion. Als je ziet hoever de F-side/Zuid van het veld afzit, gewoon belachelijk. Een voetbal stadion moet sfeer uitademen, tegenstanders moeten geïntimideerd raken, maar in de Amsterdam Arena gebeurt dit niet. We spelen nu in een betonnen bak, een mislukte evenementenhal.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:59 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig zal in een nieuw te bouwen stadion wel al gelijk historie aanwezig zijn!
Dat is gewoon een onzinargument en dat weet je best. De sfeer in het Olympisch Stadion was fantastisch en daar had je naast een sintelbaan ook nog eens een wielrenbaan omheen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:02 schreef M0NTANA het volgende:
Het is niet alleen de historie, de Amsterdam ArenA is gewoon ongeschikt als sfeervol voetbal staion. Als je ziet hoever de F-side/Zuid van het veld afzit, gewoon belachelijk. Een voetbal stadion moet sfeer uitademen, tegenstanders moeten geïntimideerd raken, maar in de Amsterdam Arena gebeurt dit niet. We spelen nu in een betonnen bak, een mislukte evenementenhal.
Ja we gaan nog een stadion bouwen in Amsterdam! Lekker realistisch ookquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:59 schreef M0NTANA het volgende:
Amsterdam ArenA verlaten en zelf een nieuw stadion bouwen, liefst een kopie van het City of Manchester Stadium, maar dan natuurlijk met stoeltjes in de Amsterdamse/Ajax kleuren.
Natuurlijk ligt het gedeeltelijk aan de mentaliteit, maar ook echt wel aan het stadion. Tijdens uitwedstrijden kijk ik altijd jaloers naar al die andere stadions, waar men wél dicht op het veld zit, dat is echt een gemis.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:06 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is gewoon een onzinargument en dat weet je best. De sfeer in het Olympisch Stadion was fantastisch en daar had je naast een sintelbaan ook nog eens een wielrenbaan omheen.
Er zijn ongetwijfeld zat stadions in Europa waar de supporters net zo ver of verder van het veld af zitten als in de ArenA. En als de 50.000 die er in de ArenA zitten in het City of Manchester Stadium zitten, gaan ze daar echt niet harder door tekeer hoor...
Het ligt simpelweg aan de mentaliteit van degenen die in het stadion zitten. Maar dat mag ik als dagjesvolk waarschijnlijk wel weer niet zeggen.
Mwoah. De Nederlandse stadions ben ik niet zo jaloers op.. Het zijn allemaal van die schoenendozen met die achterlijke trappetjes en opgehoogde tribunes. Ik kijk meer met jaloezie naar de Engelse stadions.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt het gedeeltelijk aan de mentaliteit, maar ook echt wel aan het stadion. Tijdens uitwedstrijden kijk ik altijd jaloers naar al die andere stadions, waar men wél dicht op het veld zit, dat is echt een gemis.
Ik dacht al dat jij dat was.quote:Op dinsdag 4 december 2007 07:14 schreef denthemen het volgende:
Zat ik gister alleen met een vriend op het platform
Wat een pannenkoek hé dat knulletje van Feyenoord met zijn provocerende gedrag, schot door de knie
Zeker, maar vergeleken met de Amsterdam ArenA is ieder voetbal stadion beter, Van de Kuip tot de Vijverberg, van Nieuw Galgenwaard tot Euroborg en van het DSB-stadion tot het Arke Stadion.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:22 schreef Blight het volgende:
[..]
Mwoah. De Nederlandse stadions ben ik niet zo jaloers op.. Het zijn allemaal van die schoenendozen met die achterlijke trappetjes en opgehoogde tribunes. Ik kijk meer met jaloezie naar de Engelse stadions.
http://www.corinthians.com.br/futebol/elenco.aspquote:Op maandag 3 december 2007 23:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren hier al posten dat Ajax maar eens moet gaan shoppen bij Corinthians vanwege de degradatie.
Ik was ook gekomenquote:Op maandag 3 december 2007 22:13 schreef Silenus het volgende:
Jong Ajax uit de beker met dank aan Krohn-Dehli, dankjewel voor deze gigantische blunder jongeman.
En dan met tien man in de verlenging nog een klasse beter zijn dan Feyenoord. Onterecht verloren.
Toch nog zeker 3500 man op afgekomen trouwens.
Lulinhaquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.corinthians.com.br/futebol/elenco.asp
Staat er naast Lulinha nog iets leuk tussen?
Ben het met montana eens. Zeker tijdens feyenoord-Ajax.. Hun fanatieke gedeelte zit bovenop het veld en was erg vijandig.. met name vd Wiel en Vertongen hadden daar in het begin last van.. In de Arena zit je veel te ver weg óm zo'n sfeer te creeren. Het wordt ook niks meet met Ajax en de Arena.. dat onoverwinnelijke meer en olympisch gevoel.. dat heb je hier toch helemaal nooit gehad...quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt het gedeeltelijk aan de mentaliteit, maar ook echt wel aan het stadion. Tijdens uitwedstrijden kijk ik altijd jaloers naar al die andere stadions, waar men wél dicht op het veld zit, dat is echt een gemis.
Omdat ie bij FM2008 goed is?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Lulinha [afbeelding] Meteen kopen Ajax!
Nou om eerlijk te zijn wel ja alleen dan bij fifa 08quote:
Was het nog niet tegengekomenquote:Twee eredivisieduels omgewisseld
11:33 04 December 2007
De KNVB heeft de duels Ajax-Sparta en De Graafschap-NAC omgewisseld.
De Graafschap-NAC stond gepland voor 15 februari. Dat duel is verschoven naar 17 februari. Ajax-Sparta, oorspronkelijk op 17 februari, wordt nu twee dagen eerder gespeeld.
Las het plan laatst al, de knvb ging onderhandelen om Ajax dit seizoen ook een keer op de vrijdag te hebben. Sparta lijkt me daarvoor wel geschikt.quote:
Vrijdagavond dus? Laatste vrijdagavondwedstrijd van Ajax was een groot succes, prima dus!quote:
Zeker televisierechten en shit..quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Las het plan laatst al, de knvb ging onderhandelen om Ajax dit seizoen ook een keer op de vrijdag te hebben. Sparta lijkt me daarvoor wel geschikt. [afbeelding]
Daaromquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vrijdagavond dus? Laatste vrijdagavond wedstrijd van Ajax was een groot succes, prima dus!
Het Manchester City Stadium is idd erg gaaf!quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:59 schreef M0NTANA het volgende:
Amsterdam ArenA verlaten en zelf een nieuw stadion bouwen, liefst een kopie van het City of Manchester Stadium, maar dan natuurlijk met stoeltjes in de Amsterdamse/Ajax kleuren.
Alle stoeltjes rood wordt daarmee bedoeld. De ArenA is net een zuurstok wat dat betreft, maar het zal Ajax echt niet beter laten voetballen. Nogmaals, het probleem ligt erin dat die 30.000 mensen, waaronder ook ik, gewoon niet op een Engelse manier achter de club staan. Misschien is dat aantal wel groter, want ik kan nu niet zeggen dat de F-Side heel veel indruk maakt tegenwoordig op de keren dat ik naar een wedstrijd ga.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het Manchester City Stadium is idd erg gaaf!
Maar waarom stoeltjes in de kleuren van Amsterdam of Ajax? Ik vind een stadion juist het mooiste als alle stoeltjes dezelfde kleur zijn.
Maargoed... Amsterdam gaat echt geen nieuw stadion bouwen. Jullie zullen zeker nog een jaar of 50 met het huidige stadion moeten doen.
Opzich wel voordelig voor Feyenoord dat de ArenA er is gekomen. Bij Feyenoord weten ze nu wel wat ze niet moeten doen. Geen evenementenhal, maar een voetbalstadion.
Precies. Logisch ook dat het in het OS sfeervoller was, daar speelden we alleen maar de toppers en de CL-wedstrijden. En in de Meer was het ook niet altijd een gekkenhuis.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Vind het ook altijd een beetje overtrokken, dat gejank over de ArenA. Ok het kan wat sfeervoller, maar aangezien het SOMS wel kan zou het altijd moeten kunnen.
Helemaal mee eens. En die gigantische philips schermen eens rood/wit verven, want in groningen staan dezelfde maar dan wel groenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:32 schreef Cheiron het volgende:
Gracht dicht, mensen dichter bij het veld, stoeltjes in de juiste kleur, dan ben je denk ik al een heel eind. Een nieuw stadion is totaal onrealistisch.
Voor de hulpdiensten zoals de ambulance.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Grachten dicht gaat nooit gebeuren. Ik neem aan dat de gracht ook nog wel een andere functie hebben als alleen de afscheiding tussen het veld en het publiek.
Als CSKA Moskou de optie op Ratinho niet neemt dan is het wel een leuke vervanger voor Ogararu.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.corinthians.com.br/futebol/elenco.asp
Staat er naast Lulinha nog iets leuk tussen?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:42 schreef Blight het volgende:
http://www.remegroup.nl/afs/0304thuis/leidse/leidse.html
Het is alweer zo lang terug.
Die laatste foto,quote:
quote:Ook in Irak werd de titel bejubeld!
Ja voor de vrachwagens, maar de tribune kan er overheen getrokken worden, zodat de vrachtwagens er onderdoor kunnen rijden. Alleen is de vraag of het bouw technisch gezien mogelijk is.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Grachten dicht gaat nooit gebeuren. Ik neem aan dat de gracht ook nog wel een andere functie heeft als alleen de afscheiding tussen het veld en het publiek.
Was zeker een mooie actie, de nummer 4 (aanvoerder) is dat toch die tevens scoorde vanuit een vrije trap?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is er al beeldmateriaal van gisteren en dan vooral van Van der Heijden z'n actie?
Kan aan mij liggen, maar hoe willen ze dat doen? De hoogte van het veld ligt even hoog als de onderste rij stoelen op dit moment. De enige optie lijkt mij dat ze dan het veld moeten laten zakken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:10 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ja voor de vrachwagens, maar de tribune kan er overheen getrokken worden, zodat de vrachtwagens er onderdoor kunnen rijden. Alleen is de vraag of het bouw technisch gezien mogelijk is.
Het zou iig een grote verbetering zijn.
Was gaaf in de ArenA toen hij vol goede moed "Tulpen uit Amsterdam" wilde zingen.. haha briljant!quote:
Of geen dak natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:31 schreef Saekerhett het volgende:
Zo te zien moet dat toch kunnen? Of zit je dan weer met die parkeergarage die daar onder zit? In de hoogte uitbreiden lijkt me een hels karwei trouwens, dan moet er meteen een spiksplinternieuw dak op.
Zit een hele constructie voor verwarming en weet ik het allemaal onder.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:31 schreef Saekerhett het volgende:
Zo te zien moet dat toch kunnen? Of zit je dan weer met die parkeergarage die daar onder zit? In de hoogte uitbreiden lijkt me een hels karwei trouwens, dan moet er meteen een spiksplinternieuw dak op.
Gehandicapten platform?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:47 schreef w00h00 het volgende:
Het veld laten zakken is volgens mij gewoon een optie.
Het veld ligt in een grote bak met daaronder zand, sproeisystemen en veld verwarming. Dat ligt er al ruim 10 jaar, de techniek heeft niet stil gestaan dus het veld moet vast wel kunnen zakken.
De stoeltjes aan de lange zijde kunnen in iedergeval zonder al te veel aanpassingen door getrokken worden naar het veld en niet met zo' n achterlijke stellage zoals dat nu het geval is.
klik
Dat ziet er echt al een stuk vetter uit. Maar helaas zal 't nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:47 schreef w00h00 het volgende:
Het veld laten zakken is volgens mij gewoon een optie.
Het veld ligt in een grote bak met daaronder zand, sproeisystemen en veld verwarming. Dat ligt er al ruim 10 jaar, de techniek heeft niet stil gestaan dus het veld moet vast wel kunnen zakken.
De stoeltjes aan de lange zijde kunnen in iedergeval zonder al te veel aanpassingen door getrokken worden naar het veld en niet met zo' n achterlijke stellage zoals dat nu het geval is.
klik
Parkeer je die ergens op de lange zijde, moet wel een plekje voor zijn.quote:
of een lift voor manucharian, mitea en leonardo.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:31 schreef Trancelocator het volgende:
Het veld verlagen is ook handig voor als er weer geblesseerden moeten worden afgevoerd.
tering dat was mooi ja, alleen het resultaat was rukquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef De_Ananas het volgende:
Er zijn toch genoeg wedstrijden geweest waar het wel flink te keer ging? Bremen thuis bijv
Nee resultaat was goed, we kwamen alleen 2 doelpunten tekort.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
tering dat was mooi ja, alleen het resultaat was ruk
stond toen op 410![]()
Daar gaat t niet om, als dit met je been gebeurt zou zelfs de hulk geblesseerd raken.quote:Op maandag 3 december 2007 19:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vind dat wel mee vallen. Hij raakt de bal gewoon. Hij heeft echt niet de intentie om een overtreding op Leonardo te maken. Op het moment dat hij de beweging naar de bal inzet, maakt Leonardo van zijn rechter been zijn standbeen. Dat kun je breuer niet aanrekenen.
Het gaat erom of de overtreding expres was en of Breuer een rode kaart had moeten krijgen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Daar gaat t niet om, als dit met je been gebeurt zou zelfs de hulk geblesseerd raken.
Het heeft er ook niets mee te maken of het expres was of niet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het gaat erom of de overtreding expres was en of Breuer een rode kaart had moeten krijgen.
En dat is niet het geval.
Nee hoor het ging erom of Leonardo een teer mannetje zou zijn, nou ik ken niet veel mensen die na zo'n beweging van hun been opstaan en doorlopen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het gaat erom of de overtreding expres was en of Breuer een rode kaart had moeten krijgen.
En dat is niet het geval.
Maar daar ging onze discussie wel overquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het heeft er ook niets mee te maken of het expres was of niet.
Dat ben ik met je eens. Maar een andere user (geen zin om terug te zoeken) zei dat de overtreding van Breuer diep rood had moeten zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee hoor het ging erom of Leonardo een teer mannetje zou zijn, nou ik ken niet veel mensen die na zo'n beweging van hun been opstaan en doorlopen.
Oke dan zijn we tot een overeenstemmimg gekomenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar een andere user (geen zin om terug te zoeken) zei dat de overtreding van Breuer diep rood had moeten zijn.
Dirk, je afkoelingsperiode heeft wel geholpen, ga zo doorquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar een andere user (geen zin om terug te zoeken) zei dat de overtreding van Breuer diep rood had moeten zijn.
Er zijn nu best veel rolstoelplekken, op Noord en Zuid 1e ring ook al..quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:05 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Parkeer je die ergens op de lange zijde, moet wel een plekje voor zijn.
Danny Buijs.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Claasen op stage bij Ajax
Het Zuid-Afrikaanse talent Daylon Claassen is momenteel op stage bij Ajax. De jonge middenvelder traint al een week mee met Jong Ajax en zal nog enkele dagen in Amsterdam blijven.
Omdat Jong Ajax vanavond voor de beker speelde, trainde Claasen vandaag mee met de A-selectie van Adrie Koster.
Vorige week verschenen berichten dat Claasen op stage zou gaan bij PSV, maar of dit waar is, is niet bekend. In eigen land geldt Claasen, die eerder al stage liep bij Anderlecht en Real Madrid, als een groot talent.
Ga jij? Ik was m'n Willem II-CC kwijt, maar heb 'm nu weer. M'n maat kan niet mee, dus dan kan ik net zo goed los gaan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:22 schreef Jasza het volgende:
Veel mensen die naar Tilburg gaan zaterdag?
Denk het wel, dagje tilburg altijd leuk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:22 schreef Jasza het volgende:
Veel mensen die naar Tilburg gaan zaterdag?
Ook aanwezigquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Denk het wel, dagje tilburg altijd leuk.
Ze zullen wel weer blij zijn bij die hockeyclub daarquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ook aanwezigff hockey kijken smiddags. Na de wedstrijd hakken bij t town madness wel lekker feestje
Geweldigquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ie_jaapie_stam_.html
Leuk dat Jaap zo toegankelijk is voor de fansquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
die zenuwachtige pannenkoek met die pet opquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:30 schreef Madine het volgende:
[..]
Leuk dat Jaap zo toegankelijk is voor de fans
Ik hoorde het net jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:35 schreef VoreG het volgende:
Trainer voor volgend seizoen is iig al bekend..
Yep.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:35 schreef VoreG het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:35 schreef VoreG het volgende:
Oprotten met Marco van Basten!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:35 schreef VoreG het volgende:
Hoera.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:35 schreef VoreG het volgende:
En dan net zo'n saai kutvoetbal spelen als daar in Milaan? Nee doe maar niet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:46 schreef BonJovi het volgende:
Van Basten hij mag komen als hij spelers van Ac MIlan mee kan nemen
Bwehehehe.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:37 schreef Houniet het volgende:
nieuwe video op vi.nl
'Ajax gaat absoluut werk maken van Aissati'
Koster--> jong oranje?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:05 schreef Madine het volgende:
Rijkaard -> Ajax
De Haan -> Oranje
Van Basten -> Heerenveen
Verbeek -> Barcelona
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja iddquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijft humor, maar verder ook van een laag niveau dat hij serieus aan het werk gaat als een look-a-like.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen hij te gast was bij FC Godenzonen zei hij dat hij kon worden ingehuurd voor op feestjes. Verder smeekte hij bijna om een uitnodiging voor de afscheidswedstrijd van de echte Stam.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Blijft humor, maar verder ook van een laag niveau dat hij serieus aan het werk gaat als een look-a-like.
Adriaansequote:Op dinsdag 4 december 2007 19:35 schreef VoreG het volgende:
Denk dat ik ook wel gezellig een biertje kom drinken, spelen de dames thuis?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ook aanwezigff hockey kijken smiddags.
Daar ga ik nu ook vanuit.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:30 schreef Chadi het volgende:
Kut van Basten naar Ajax denk ik
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:04 schreef Nashje het volgende:
De voordelen van Marco van Basten:
- Weet alles van het Ajax systeem (hoewel ik voor 4-4-2 ben maargoed)
- Heeft Jong Ajax prima aan het voetballen gekregen
- Dagelijks werken met een 11-tal niet te vergelijken met Oranje
- Heeft een grote naam
- Iedereen heeft een hekel aan hem, Ajax wordt weer als vanouds
Whehe, duck-outquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:08 schreef Ordinair het volgende:
Leuk zit die lamlul straks bij Ajax in de duck-out.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:04 schreef Nashje het volgende:
quote:- Heeft Jong Ajax prima aan het voetballen gekregen
quote:- Dagelijks werken met een 11-tal niet te vergelijken met Oranje
Als voetballer, niet als trainer/coach.quote:- Heeft een grote naam
Zelfs veel Ajacieden, waaronder ik, zien hem niet graag komen.quote:- Iedereen heeft een hekel aan hem, Ajax wordt weer als vanouds
Zullen nog steeds genoeg mongolen zijn die het niet zienquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Die nep Jaap heeft zichzelf nu wel verraden.
You know Zlatan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:17 schreef Cheiron het volgende:
Zo heb ik eens op cursus gezeten met een kerel die echt spre-kend op Zlatan leek... kreeg hij blijkbaar ook erg vaak te horen
Nog een voordeel je weet dat zeker dat je niet naar zo'n wedstrijd hoeft te kijken als je mooi voetbal wil zienquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:04 schreef Nashje het volgende:
- Heeft een grote naam
quote:4/12/2007 - VI: Ajax tegen Inter in Dubai
(Gepost door RvN)
BRON: VI.nl
De Ajax-watcher van VI meldt dat Ajax vanuit Dubai te horen heeft gekregen dat het in het toernooi moet spelen tegen Inter voor een plaats in de finale. Er zou niet geloot zijn, maar de organisatoren wilden verzekerd zijn van een aansprekende naam in de finale en laten daardoor Ajax tegen Inter spelen. In de andere wedstrijd speelt VFB Stuttgart tegen Internacional uit Brazilië. Omdat er een miljoen dollar klaarligt voor de winnaar, komt het Ajax niet goed uit dat het direct tegen Inter moet. [reageer]
http://ajax.netwerk.to
Ik baal serieus dat ik geen foto heb gemaakt toen, echt 100%. Ook zelfde postuur, maar vooral die kop en die grote neus. Alleen geen topvoetballer maar een ambtenaar in Zaandam ofzo..quote:
quote:
Bij betaald? Maduro heeft nog een half jaar een contract, lijkt mij niet dus.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:38 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Op Netwerk hebben ze het over een ruil met Maduro, waarbij psv nog 3.5 miljoen bij betaald
Als Maduro zijn huidige vorm vasthoudt zie ik hem ook veel liever dan Aissati.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maduro is momenteel meer waard dan Aisatti hoor.
Jij ligt wel overal Aissati af te wijzen, maar nergens beargumenteer je je mening.quote:
8.5 miljoen voor een half jaar contract?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maduro is momenteel meer waard dan Aisatti hoor.
Ik heb er ook best wel vertrouwen in, mocht ie komen (wat nu wel heel erg waarschijnlijk lijkt)quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:04 schreef Nashje het volgende:
- Heeft een grote naam
Hij speelt nooit, en als 'ie al speelt dan scoort 'ie nooit en assists zijn ook al heel schaars.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij ligt wel overal Aissati af te wijzen, maar nergens beargumenteer je je mening.
Drie doelpunten en één assist (Maduro) tegenover nul doelpunten en nul assists (Aissati).quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij speelt nooit, en als 'ie al speelt dan scoort 'ie nooit en assists zijn ook al heel schaars.
Niets aan toe te voegen, hij heeft nog niets gepresteerd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Speelt 4-3-3 zónder tien.
[..]
![]()
Niet vergelijkbaar met rol van trainer/coach van Ajax 1.
[..]
Klopt, maar heeft daar totaal geen ervaring in, waarom dan opdoen bij Ajax?
Waarom niet bij een kleine(re) club?
[..]
Als voetballer, niet als trainer/coach.
[..]
Zelfs veel Ajacieden, waaronder ik, zien hem niet graag komen.
Er zijn honderden betere opties, waarom Bassie?
Ach hij heeft vorig jaar bewezen goed te kunnen voetballen, scoren tegen inter, Standhouden in de CL tegen Arsenal etc. Genoeg om voor mij om hem welkom te heten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij speelt nooit, en als 'ie al speelt dan scoort 'ie nooit en assists zijn ook al heel schaars.
Verder is meer dan vijf miljoen voor een speler met nog minder dan één jaar contract ook al een reden om het niet te doen.
De afgelopen tien jaar, eigenlijk na het vertrek van Louis van Gaal, waren heel rommelig qua trainer/coaches bij Ajax. We hebben veel gegokt, vaak zonder succes. Waarom nu opnieuw gokken? Waarom iemand aanstellen die nog nooit trainer/coach is geweest bij een club, laat staan een topclub? Puur op basis van zijn verleden als topspits? Of omdat hij zo overtuigde als bondscoach? De keuze voor Marco van Basten zal vooral de gemakkelijkste keuze zijn, meer niet. Ajax moet op zoek naar een andere kandidaat, alsjeblieft géén Van Basten!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Niets aan toe te voegen, hij heeft nog niets gepresteerd.
Waarom mag hij Ajax proberen? Moeten jullie niet een trainer hebben die ervaring heeft, iemand die zelf durft zonder te wachten op goedkeuring van Johan Cruijff...
Rijkaard, Adriaanse, van Gaal, Hiddink en dat soort leden. Mannen die aanzien hebben, waarvoor een speler extra zijn best doet om daadwerkelijk beter te worden onder hem. Niet iemand die komt en gaat proberen om het zaakje weer op de rails te zetten...
Maar das mijn mening
Radegast is juist tegen de komst van Ismaïl Aissati, dus die statistieken zijn niet eens nodig.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Drie doelpunten en één assist (Maduro) tegenover nul doelpunten en nul assists (Aissati).
whehe dat beest van rommedahlquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:12 schreef fuckbuddy het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)lderles__.html?p=3,1
Caramba..
Danny Blind is een goed voorbeeld, (tis een topvent) maar die mocht het ook proberen bij Ajax... en iedereen weet wat daarvan de consequenties waren... Werd in het diepe geflikkerd en zie maar.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De afgelopen tien jaar, eigenlijk na het vertrek van Louis van Gaal, waren heel rommelig qua trainer/coaches bij Ajax. We hebben veel gegokt, vaak zonder succes. Waarom nu opnieuw gokken? Waarom iemand aanstellen die nog nooit trainer/coach is geweest bij een club, laat staan een topclub? Puur op basis van zijn verleden als topspits? Of omdat hij zo overtuigde als bondscoach? De keuze voor Marco van Basten zal vooral de gemakkelijkste keuze zijn, meer niet. Ajax moet op zoek naar een andere kandidaat, alsjeblieft géén Van Basten!
Die stem van Rommedahl is echt briljantquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:12 schreef fuckbuddy het volgende:
Caramba..
ik las de duck out (voor de noobs: voetbaltijdschrift van donald duckquote:
Om 11.30 spelen de meisje b2 thuisquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat ik ook wel gezellig een biertje kom drinken, spelen de dames thuis?
Staat er een het logo van Barca te schilderenquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:12 schreef fuckbuddy het volgende:
Caramba..
Om 1 uur de laatste wedstrijden, schiet lekker op zo. Lange middagquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:45 schreef Sethje het volgende:
[..]
Om 11.30 spelen de meisje b2 thuishehe
Gabriquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:48 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Staat er een het logo van Barca te schilderen.
Er waren ergens ooit geruchten dat Hiddink misschien nog eens een keer 'iets' bij Ajax wilde gaan doen, omdat 'ie al een huis had in Amsterdam. Nogal vaag dus.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:57 schreef PizzaSalami het volgende:
Een of andere 'deskundige' had het bij het sportjournaal net over een flirt van Hiddink met Ajax? Ging over opvolgers van Basten.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:48 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Staat er een het logo van Barca te schilderen.
Die om 1 uur zijn uitquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:49 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Om 1 uur de laatste wedstrijden, schiet lekker op zo. Lange middag.
De beste bondscoach sinds tijden toch?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Niets aan toe te voegen, hij heeft nog niets gepresteerd.
Nee, ervaring zegt weinig tot niets vooraf hoor. Kijk naar Ten Cate en Koster.quote:Waarom mag hij Ajax proberen? Moeten jullie niet een trainer hebben die ervaring heeft, iemand die zelf durft zonder te wachten op goedkeuring van Johan Cruijff...
Rijkaard, Adriaanse, van Gaal, Hiddink en dat soort leden. Mannen die aanzien hebben, waarvoor een speler extra zijn best doet om daadwerkelijk beter te worden onder hem. Niet iemand die komt en gaat proberen om het zaakje weer op de rails te zetten...
Maar das mijn mening
Hoezo kunnen we dat stellen?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nu we ongeveer met 99% zekerheid kunnen stellen dat Marco onze nieuwe coach wordt,
Wat heeft hij gewonnen dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
De beste bondscoach sinds tijden toch?
Maar waarom zou je gokken op iemand zonder ervaring, terwijl je ook iemand kan halen met ervaring?quote:[..]
Nee, ervaring zegt weinig tot niets vooraf hoor. Kijk naar Ten Cate en Koster.
Het enige nadeel idd, vind ik ook dat Cruijff er achter hangt, maar waarom zou Van Basten het alleen maar slecht kunnen doen bij Ajax.
quote:Op woensdag 5 december 2007 09:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gezond verstand, optelsommetje, eerdere geruchten etc etc etc.
Veel ervaring dus.quote:,,Wat moet het profiel zijn van de nieuwe coach?”, werd Martin van Geel gevraagd. De technisch directeur gaf een duidelijk antwoord. ,,Een Ajax-coach moet veel ervaring hebben en voorstander zijn van aanvallend voetbal. Het moet een manager zijn, een autoriteit en iemand die spelers beter kan maken.” De club gaat waarschijnlijk niet op zoek naar een buitenlandse coach. ,,Iemand die Nederlands spreekt, geniet de voorkeur.”
Jij zit duidelijk nog in de ontkenningsfase?quote:
Er staat niet als clubtrainer...quote:Op woensdag 5 december 2007 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[..]
Veel ervaring dus.
Marco van Basten heeft totaal géén ervaring als clubtrainer, lijkt me uitgesloten.
Niets gewonnen inderdaad. Maarja zoveel prijzen heeft ie niet kunnen pakken natuurlijk. Gaat wat moeilijk als bondscoach zijnde.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat heeft hij gewonnen dan?
De twee beste kwalificaties, prima. Maar wel met veel geluk en weinig tegenstand, imponeren deed hij niet.
Integendeel.
Hoezo is het een gok? Louis van Gaal had toch ook geen tot weinig ervaring toen ie bij Ajax begon? Voor mij zegt ervaring als trainer van Ajax echt geen ruk hoor. Ten Cate won de CL, en vloog er met een niet eens zo slechte Ajaxgroep 2 keer uit.quote:Maar waarom zou je gokken op iemand zonder ervaring, terwijl je ook iemand kan halen met ervaring?
Waarom nu weer die gok, terwijl het sinds het vertrek van Louis van Gaal al zo kut gaat qua trainer/coaches?
Waarom in godsnaam Marco van Basten?
Als men bij Ajax echt zo stom is om Marco van Basten aan te stellen als nieuwe trainer/coach, gaat de club helemaal kapot. De afgelopen tien jaar (vanaf vertrek Louis van Gaal/opening Amsterdam ArenA) is Ajax een parodie op een topclub en alleen een kundige trainer/coach zou Ajax weer kunnen helpen, maar waar komt men bij Ajax mee aan? Van Basten, de gemakkelijkste oplossing en tevens naar tevredenheid van Johan Cruijff.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er staat niet als clubtrainer...
Wouters en Blind hadden 0 ervaring, dan is 4 jaar als bondscoach (en 2 grote toernooien) al gauw een bak aan ervaring..
Gefeliciteerd, PyTh. Het is nu zes uit acht, met Marco van Basten als trainer/coach van Ajax wordt het één uit één, twee uit twee, drie uit drie, vier uit vier etc.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij zit duidelijk nog in de ontkenningsfase?
Waarom is het dan de beste bondscoach aller tijden?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Niets gewonnen inderdaad. Maarja zoveel prijzen heeft ie niet kunnen pakken natuurlijk. Gaat wat moeilijk als bondscoach zijnde.
Zoals ik al meerdere malen heb gezegd, het is al ruim tien jaar huilen met de pet op qua trainer/coaches bij Ajax. Er is meerdere malen gegokt en verloren, waarom nu weer gokken? Waarom niet eens kiezen voor wat meer zekerheid? Is het dan zo vreemd dat ik iemand wil hebben met ERVARING als clubcoach? Om trainer/coach bij Ajax te worden, moet je dat verdienen, afdwingen, alleen de allebest mogelijke optie is voor Ajax interessant. Men moet niet iemand aanstellen omdat het in potentie misschien weleens een goede clubcoach kan worden, maar omdat hij als voetballer zo goed was en omdat Johan Cruijff achter zijn aanstelling staat, kiest Ajax voor deze makkelijkste oplossing.quote:[..]
Hoezo is het een gok? Louis van Gaal had toch ook geen tot weinig ervaring toen ie bij Ajax begon? Voor mij zegt ervaring als trainer van Ajax echt geen ruk hoor. Ten Cate won de CL, en vloog er met een niet eens zo slechte Ajaxgroep 2 keer uit.
Dat vind ik wel jammer ja, dat die clown er zich dan nog steeds mee blijft bemoeien.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
en tevens naar tevredenheid van Johan Cruijff.
Ik had het over de beste bondscoach sinds tijden.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom is het dan de beste bondscoach aller tijden?
Ervaring is geen zekerheid.quote:Zoals ik al meerdere malen heb gezegd, het is al ruim tien jaar huilen met de pet op qua trainer/coaches bij Ajax. Er is meerdere malen gegokt en verloren, waarom nu weer gokken? Waarom niet eens kiezen voor wat meer zekerheid? Is het dan zo vreemd dat ik iemand wil hebben met ERVARING als clubcoach? Om trainer/coach bij Ajax te worden, moet je dat verdienen, afdwingen, alleen de allebest mogelijke optie is voor Ajax interessant. Men moet niet iemand aanstellen omdat het in potentie misschien weleens een goede clubcoach kan worden, maar omdat hij als voetballer zo goed was en omdat Johan Cruijff achter zijn aanstelling staat, kiest Ajax voor deze makkelijkste oplossing.
Klopt ja.. Gomes zinspeelt niet op een vertrek, maar eist wel dat er iets veranderd binnen de club.. hahaha briljant!quote:Op woensdag 5 december 2007 09:37 schreef Wooldoor het volgende:
Ik hoop dat dat gerucht van Maduro gelul is. Die jongen moet bij Ajax blijven en Aissati moet er gewoon bij gekocht worden. Reker moet niet ouwehoeren want als Ajax definitief 5 miljoen voor hem klaar legt gaat hij toch echt wel naar Ajax. Ik zie Aissati echt niet meer verlengen als hij nooit speelt. Nu hebben ze ook al gezeik met Gomez [afbeelding]
Wat versta je onder goed? Die twee kwalificatiereeksen? Het WK? Het spel?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik had het over de beste bondscoach sinds tijden.
Marco van Basten aanstellen wel? Ajax wordt zijn eerste baan als trainer/coach in het clubvoetbal, waarom?quote:[..]
Ervaring is geen zekerheid.
Niks is een zekerheid. We dachten met Ten Cate een zekerheid te hebben, nou, dat is gebleken...quote:Op woensdag 5 december 2007 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten aanstellen wel?
OK, we zijn het erover eens, geen enkele trainer/coach is een zekerheid.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:48 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Niks is een zekerheid. We dachten met Ten Cate een zekerheid te hebben, nou, dat is gebleken...
De resultaten zijn toch sinds tijden niet zo goed geweest?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat versta je onder goed? Die twee kwalificatiereeksen? Het WK? Het spel?
Ik weet niet of het slechter is dan onder Advocaat. Mijn inziens had die man totaal geen idee waar ie mee bezig was bij Oranje en probeerde maar wat aan met zijn beperkte trainerskwaliteiten. En ik vind dat Van Basten nog wel het een en ander uitprobeert. Dat het niet loopt ligt voor een deel aan hem, maar ook aan die verwende spelersgroep die Oranje meer als uitje zien.quote:Na ruim drie jaar hebben we een slechter elftal staan dan Dick Advocaat achterliet, vind jij dat goed?
Ik doel erop dat geen enkele trainer die je aanstelt een zekerheid is. Dat is de laatste jaren ook wel duidelijk geworden. Daarom vind ik dat je nu nog niet kunt oordelen over Van Basten. Hij kan het best goed gaan doen, maar ook zoals z'n voorgangers bedroevend slecht.quote:Marco van Basten aanstellen wel? Ajax wordt zijn eerste baan als trainer/coach in het clubvoetbal, waarom?
Ben je soms vergeten hoe Oranje speelde in aanloop naar het EK van 2004?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat versta je onder goed? Die twee kwalificatiereeksen? Het WK? Het spel?
Na ruim drie jaar hebben we een slechter elftal staan dan Dick Advocaat achterliet, vind jij dat goed?
Weinig tegenstand, veel geluk en dus geflatteerd. Maar goed, resultaten waren inderdaad prima, meer niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
De resultaten zijn toch sinds tijden niet zo goed geweest?
Marco van Basten heeft ook geen idee, na drie jaar nog altijd niet. Na ruim drie jaar is het alleen maar stront, waarom moeten we hem in godsnaam belonen met de baan van trainer/coach van Ajax 1?quote:[..]
Ik weet niet of het slechter is dan onder Advocaat. Mijn inziens had die man totaal geen idee waar ie mee bezig was bij Oranje en probeerde maar wat aan met zijn beperkte trainerskwaliteiten. En ik vind dat Van Basten nog wel het een en ander uitprobeert. Dat het niet loopt ligt voor een deel aan hem, maar ook aan die verwende spelersgroep die Oranje meer als uitje zien.
OK, we zijn het erover eens, geen enkele trainer/coach is een zekerheid.quote:[..]
Ik doel erop dat geen enkele trainer die je aanstelt een zekerheid is. Dat is de laatste jaren ook wel duidelijk geworden. Daarom vind ik dat je nu nog niet kunt oordelen over Van Basten. Hij kan het best goed gaan doen, maar ook zoals z'n voorgangers bedroevend slecht.
Dit verontrust mij wel, die prutser komt Ajax echt kapotmaken.quote:Marco van Basten en John van t Schip bezweren nog geen nieuwe club te hebben. Spaanse kranten meldden gisteravond dat het duo de afgelopen weken is gepolst door Barcelona en AC Milan, maar beide clubs kregen volgens bronnen in Spanje nul op het rekest. Vooral Van Basten zou er vanwege zijn gezinssituatie weinig voor voelen om Nederland te verlaten.
Het ligt voor de hand dat de twee ex-werknemers van Ajax dan in beeld komen bij hun oude werkgever. In de Arena is op 1 juli volgend jaar een vacature.
Omdat we daar Kennedy voor hebbenquote:Op woensdag 5 december 2007 10:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens liet Martina best een paar aardige acties zien maandag tegen Feyenoord, als ik af ga op de samenvatting op ajax.nl.
Waarom niet een keer op rechtsbuiten gooien? [afbeelding].
plusminus 30-35 gasten en ook wat thuispubliekquote:Op woensdag 5 december 2007 10:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Die vrije trap leek wel houdbaar. Hoeveel man was er trouwens, nog redelijk wat rumoer na die goal.
Wel tof dat er ook mensen met Ajax 1 en de TS warenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
plusminus 30-35 gasten en ook wat thuispubliek
quote:Van Geel: "Aissati past bij ons"
Technisch directeur Martin van Geel bevestigt in de nieuwe uitgave van Voetbal International de concrete interesse voor PSV middenvelder Aissati. "Wij vinden hem een zeer interessante speler. Hij is creatief, inventief, goed in de kleine ruimte en jong. Er zit dus nog rek in. Wij zijn geïnteresseerd, Aissati past bij ons. We denken dat hij een speler is die Wesley Sneijder kan opvolgen."
VI.nl
We have a winner + Boulahrouz of anders Ooijerquote:Op woensdag 5 december 2007 12:12 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Aissati en Hiddink halen en Maduro's contract verlengen !!
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:12 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Aissati en Hiddink halen en Maduro's contract verlengen !!
En wie komt er voor Klaas-Jan in de plaats?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:14 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
We have a winner + Boulahrouz of anders Ooijer [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |