Ik had het over de beste bondscoach sinds tijden.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom is het dan de beste bondscoach aller tijden?
Ervaring is geen zekerheid.quote:Zoals ik al meerdere malen heb gezegd, het is al ruim tien jaar huilen met de pet op qua trainer/coaches bij Ajax. Er is meerdere malen gegokt en verloren, waarom nu weer gokken? Waarom niet eens kiezen voor wat meer zekerheid? Is het dan zo vreemd dat ik iemand wil hebben met ERVARING als clubcoach? Om trainer/coach bij Ajax te worden, moet je dat verdienen, afdwingen, alleen de allebest mogelijke optie is voor Ajax interessant. Men moet niet iemand aanstellen omdat het in potentie misschien weleens een goede clubcoach kan worden, maar omdat hij als voetballer zo goed was en omdat Johan Cruijff achter zijn aanstelling staat, kiest Ajax voor deze makkelijkste oplossing.
Klopt ja.. Gomes zinspeelt niet op een vertrek, maar eist wel dat er iets veranderd binnen de club.. hahaha briljant!quote:Op woensdag 5 december 2007 09:37 schreef Wooldoor het volgende:
Ik hoop dat dat gerucht van Maduro gelul is. Die jongen moet bij Ajax blijven en Aissati moet er gewoon bij gekocht worden. Reker moet niet ouwehoeren want als Ajax definitief 5 miljoen voor hem klaar legt gaat hij toch echt wel naar Ajax. Ik zie Aissati echt niet meer verlengen als hij nooit speelt. Nu hebben ze ook al gezeik met Gomez [afbeelding]
Wat versta je onder goed? Die twee kwalificatiereeksen? Het WK? Het spel?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik had het over de beste bondscoach sinds tijden.
Marco van Basten aanstellen wel? Ajax wordt zijn eerste baan als trainer/coach in het clubvoetbal, waarom?quote:[..]
Ervaring is geen zekerheid.
Niks is een zekerheid. We dachten met Ten Cate een zekerheid te hebben, nou, dat is gebleken...quote:Op woensdag 5 december 2007 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten aanstellen wel?
OK, we zijn het erover eens, geen enkele trainer/coach is een zekerheid.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:48 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Niks is een zekerheid. We dachten met Ten Cate een zekerheid te hebben, nou, dat is gebleken...
De resultaten zijn toch sinds tijden niet zo goed geweest?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat versta je onder goed? Die twee kwalificatiereeksen? Het WK? Het spel?
Ik weet niet of het slechter is dan onder Advocaat. Mijn inziens had die man totaal geen idee waar ie mee bezig was bij Oranje en probeerde maar wat aan met zijn beperkte trainerskwaliteiten. En ik vind dat Van Basten nog wel het een en ander uitprobeert. Dat het niet loopt ligt voor een deel aan hem, maar ook aan die verwende spelersgroep die Oranje meer als uitje zien.quote:Na ruim drie jaar hebben we een slechter elftal staan dan Dick Advocaat achterliet, vind jij dat goed?
Ik doel erop dat geen enkele trainer die je aanstelt een zekerheid is. Dat is de laatste jaren ook wel duidelijk geworden. Daarom vind ik dat je nu nog niet kunt oordelen over Van Basten. Hij kan het best goed gaan doen, maar ook zoals z'n voorgangers bedroevend slecht.quote:Marco van Basten aanstellen wel? Ajax wordt zijn eerste baan als trainer/coach in het clubvoetbal, waarom?
Ben je soms vergeten hoe Oranje speelde in aanloop naar het EK van 2004?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat versta je onder goed? Die twee kwalificatiereeksen? Het WK? Het spel?
Na ruim drie jaar hebben we een slechter elftal staan dan Dick Advocaat achterliet, vind jij dat goed?
Weinig tegenstand, veel geluk en dus geflatteerd. Maar goed, resultaten waren inderdaad prima, meer niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
De resultaten zijn toch sinds tijden niet zo goed geweest?
Marco van Basten heeft ook geen idee, na drie jaar nog altijd niet. Na ruim drie jaar is het alleen maar stront, waarom moeten we hem in godsnaam belonen met de baan van trainer/coach van Ajax 1?quote:[..]
Ik weet niet of het slechter is dan onder Advocaat. Mijn inziens had die man totaal geen idee waar ie mee bezig was bij Oranje en probeerde maar wat aan met zijn beperkte trainerskwaliteiten. En ik vind dat Van Basten nog wel het een en ander uitprobeert. Dat het niet loopt ligt voor een deel aan hem, maar ook aan die verwende spelersgroep die Oranje meer als uitje zien.
OK, we zijn het erover eens, geen enkele trainer/coach is een zekerheid.quote:[..]
Ik doel erop dat geen enkele trainer die je aanstelt een zekerheid is. Dat is de laatste jaren ook wel duidelijk geworden. Daarom vind ik dat je nu nog niet kunt oordelen over Van Basten. Hij kan het best goed gaan doen, maar ook zoals z'n voorgangers bedroevend slecht.
Dit verontrust mij wel, die prutser komt Ajax echt kapotmaken.quote:Marco van Basten en John van t Schip bezweren nog geen nieuwe club te hebben. Spaanse kranten meldden gisteravond dat het duo de afgelopen weken is gepolst door Barcelona en AC Milan, maar beide clubs kregen volgens bronnen in Spanje nul op het rekest. Vooral Van Basten zou er vanwege zijn gezinssituatie weinig voor voelen om Nederland te verlaten.
Het ligt voor de hand dat de twee ex-werknemers van Ajax dan in beeld komen bij hun oude werkgever. In de Arena is op 1 juli volgend jaar een vacature.
Omdat we daar Kennedy voor hebbenquote:Op woensdag 5 december 2007 10:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens liet Martina best een paar aardige acties zien maandag tegen Feyenoord, als ik af ga op de samenvatting op ajax.nl.
Waarom niet een keer op rechtsbuiten gooien? [afbeelding].
plusminus 30-35 gasten en ook wat thuispubliekquote:Op woensdag 5 december 2007 10:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Die vrije trap leek wel houdbaar. Hoeveel man was er trouwens, nog redelijk wat rumoer na die goal.
Wel tof dat er ook mensen met Ajax 1 en de TS warenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
plusminus 30-35 gasten en ook wat thuispubliek
quote:Van Geel: "Aissati past bij ons"
Technisch directeur Martin van Geel bevestigt in de nieuwe uitgave van Voetbal International de concrete interesse voor PSV middenvelder Aissati. "Wij vinden hem een zeer interessante speler. Hij is creatief, inventief, goed in de kleine ruimte en jong. Er zit dus nog rek in. Wij zijn geïnteresseerd, Aissati past bij ons. We denken dat hij een speler is die Wesley Sneijder kan opvolgen."
VI.nl
We have a winner + Boulahrouz of anders Ooijerquote:Op woensdag 5 december 2007 12:12 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Aissati en Hiddink halen en Maduro's contract verlengen !!
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:12 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Aissati en Hiddink halen en Maduro's contract verlengen !!
En wie komt er voor Klaas-Jan in de plaats?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:14 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
We have a winner + Boulahrouz of anders Ooijer [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |