Dan zitten dalijk de 2 grootste braziliaanse keeperstalenten in de Eredivisie. Als 23 jaar tenminste voor een keeper nog als talent telt.quote:Op maandag 3 december 2007 23:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren hier al posten dat Ajax maar eens moet gaan shoppen bij Corinthians vanwege de degradatie.
quote:Roep om nieuw stadion steeds luider
Yves Gijrath is bedenker van succesvolle bladen als Joods Journaal, Jackie en Miljonair. Ook is hij de organisator van de Miljonair Fair. Hoewel niet onze favoriete bladen en zeker niet onze favoriete beurs, zegt het veel over de kunde en economische visie van deze man. Laat hij nou ook nog Ajacied zijn. Zaterdag stond er een interview met hem in het Parool. Ons advies aan Uri Coronel en de ja-knikkende Ledenraad: Durf eens serieus naar kritiek te luisteren. Het is toch onmogelijk om zijn punt af te doen als dom supportersgeblaat. Toon voor een keer die beroemde Ajax-lef en vraag deze man voor jullie onderzoekscommissie. Veel succes!
Het stukje uit het Parool:
“Als kind liep ik hand in hand met mijn vader naar De Meer. Het was een lelijk stadion, maar zo mooi met zoveel historie. Het was echt, de geur van de kroketten, de worstjes. De Arena is verschrikkelijk. Het is geen voetbalstadion, maar een evenementenhal. Ajax gaat niet presteren in de Arena. Dat heeft te maken met emotie, de magie ontbreekt en de tradities zijn van ons afgenomen. Ik zeg: afbreken en ergens anders opnieuw beginnen. In een stadion dat bij Ajax past“.
sarcasme ken je niet............?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:56 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarom een foto van de ArenA ten tijde van een U2 concert posten?
Het is niet alleen de historie, de Amsterdam ArenA is gewoon ongeschikt als sfeervol voetbal staion. Als je ziet hoever de F-side/Zuid van het veld afzit, gewoon belachelijk. Een voetbal stadion moet sfeer uitademen, tegenstanders moeten geïntimideerd raken, maar in de Amsterdam Arena gebeurt dit niet. We spelen nu in een betonnen bak, een mislukte evenementenhal.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:59 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig zal in een nieuw te bouwen stadion wel al gelijk historie aanwezig zijn!
Dat is gewoon een onzinargument en dat weet je best. De sfeer in het Olympisch Stadion was fantastisch en daar had je naast een sintelbaan ook nog eens een wielrenbaan omheen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:02 schreef M0NTANA het volgende:
Het is niet alleen de historie, de Amsterdam ArenA is gewoon ongeschikt als sfeervol voetbal staion. Als je ziet hoever de F-side/Zuid van het veld afzit, gewoon belachelijk. Een voetbal stadion moet sfeer uitademen, tegenstanders moeten geïntimideerd raken, maar in de Amsterdam Arena gebeurt dit niet. We spelen nu in een betonnen bak, een mislukte evenementenhal.
Ja we gaan nog een stadion bouwen in Amsterdam! Lekker realistisch ookquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:59 schreef M0NTANA het volgende:
Amsterdam ArenA verlaten en zelf een nieuw stadion bouwen, liefst een kopie van het City of Manchester Stadium, maar dan natuurlijk met stoeltjes in de Amsterdamse/Ajax kleuren.
Natuurlijk ligt het gedeeltelijk aan de mentaliteit, maar ook echt wel aan het stadion. Tijdens uitwedstrijden kijk ik altijd jaloers naar al die andere stadions, waar men wél dicht op het veld zit, dat is echt een gemis.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:06 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is gewoon een onzinargument en dat weet je best. De sfeer in het Olympisch Stadion was fantastisch en daar had je naast een sintelbaan ook nog eens een wielrenbaan omheen.
Er zijn ongetwijfeld zat stadions in Europa waar de supporters net zo ver of verder van het veld af zitten als in de ArenA. En als de 50.000 die er in de ArenA zitten in het City of Manchester Stadium zitten, gaan ze daar echt niet harder door tekeer hoor...
Het ligt simpelweg aan de mentaliteit van degenen die in het stadion zitten. Maar dat mag ik als dagjesvolk waarschijnlijk wel weer niet zeggen.
Mwoah. De Nederlandse stadions ben ik niet zo jaloers op.. Het zijn allemaal van die schoenendozen met die achterlijke trappetjes en opgehoogde tribunes. Ik kijk meer met jaloezie naar de Engelse stadions.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt het gedeeltelijk aan de mentaliteit, maar ook echt wel aan het stadion. Tijdens uitwedstrijden kijk ik altijd jaloers naar al die andere stadions, waar men wél dicht op het veld zit, dat is echt een gemis.
Ik dacht al dat jij dat was.quote:Op dinsdag 4 december 2007 07:14 schreef denthemen het volgende:
Zat ik gister alleen met een vriend op het platform
Wat een pannenkoek hé dat knulletje van Feyenoord met zijn provocerende gedrag, schot door de knie
Zeker, maar vergeleken met de Amsterdam ArenA is ieder voetbal stadion beter, Van de Kuip tot de Vijverberg, van Nieuw Galgenwaard tot Euroborg en van het DSB-stadion tot het Arke Stadion.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:22 schreef Blight het volgende:
[..]
Mwoah. De Nederlandse stadions ben ik niet zo jaloers op.. Het zijn allemaal van die schoenendozen met die achterlijke trappetjes en opgehoogde tribunes. Ik kijk meer met jaloezie naar de Engelse stadions.
http://www.corinthians.com.br/futebol/elenco.aspquote:Op maandag 3 december 2007 23:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren hier al posten dat Ajax maar eens moet gaan shoppen bij Corinthians vanwege de degradatie.
Ik was ook gekomenquote:Op maandag 3 december 2007 22:13 schreef Silenus het volgende:
Jong Ajax uit de beker met dank aan Krohn-Dehli, dankjewel voor deze gigantische blunder jongeman.
En dan met tien man in de verlenging nog een klasse beter zijn dan Feyenoord. Onterecht verloren.
Toch nog zeker 3500 man op afgekomen trouwens.
Lulinhaquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.corinthians.com.br/futebol/elenco.asp
Staat er naast Lulinha nog iets leuk tussen?
Ben het met montana eens. Zeker tijdens feyenoord-Ajax.. Hun fanatieke gedeelte zit bovenop het veld en was erg vijandig.. met name vd Wiel en Vertongen hadden daar in het begin last van.. In de Arena zit je veel te ver weg óm zo'n sfeer te creeren. Het wordt ook niks meet met Ajax en de Arena.. dat onoverwinnelijke meer en olympisch gevoel.. dat heb je hier toch helemaal nooit gehad...quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt het gedeeltelijk aan de mentaliteit, maar ook echt wel aan het stadion. Tijdens uitwedstrijden kijk ik altijd jaloers naar al die andere stadions, waar men wél dicht op het veld zit, dat is echt een gemis.
Omdat ie bij FM2008 goed is?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Lulinha [afbeelding] Meteen kopen Ajax!
Nou om eerlijk te zijn wel ja alleen dan bij fifa 08quote:
Was het nog niet tegengekomenquote:Twee eredivisieduels omgewisseld
11:33 04 December 2007
De KNVB heeft de duels Ajax-Sparta en De Graafschap-NAC omgewisseld.
De Graafschap-NAC stond gepland voor 15 februari. Dat duel is verschoven naar 17 februari. Ajax-Sparta, oorspronkelijk op 17 februari, wordt nu twee dagen eerder gespeeld.
Las het plan laatst al, de knvb ging onderhandelen om Ajax dit seizoen ook een keer op de vrijdag te hebben. Sparta lijkt me daarvoor wel geschikt.quote:
Vrijdagavond dus? Laatste vrijdagavondwedstrijd van Ajax was een groot succes, prima dus!quote:
Zeker televisierechten en shit..quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Las het plan laatst al, de knvb ging onderhandelen om Ajax dit seizoen ook een keer op de vrijdag te hebben. Sparta lijkt me daarvoor wel geschikt. [afbeelding]
Daaromquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vrijdagavond dus? Laatste vrijdagavond wedstrijd van Ajax was een groot succes, prima dus!
Het Manchester City Stadium is idd erg gaaf!quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:59 schreef M0NTANA het volgende:
Amsterdam ArenA verlaten en zelf een nieuw stadion bouwen, liefst een kopie van het City of Manchester Stadium, maar dan natuurlijk met stoeltjes in de Amsterdamse/Ajax kleuren.
Alle stoeltjes rood wordt daarmee bedoeld. De ArenA is net een zuurstok wat dat betreft, maar het zal Ajax echt niet beter laten voetballen. Nogmaals, het probleem ligt erin dat die 30.000 mensen, waaronder ook ik, gewoon niet op een Engelse manier achter de club staan. Misschien is dat aantal wel groter, want ik kan nu niet zeggen dat de F-Side heel veel indruk maakt tegenwoordig op de keren dat ik naar een wedstrijd ga.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het Manchester City Stadium is idd erg gaaf!
Maar waarom stoeltjes in de kleuren van Amsterdam of Ajax? Ik vind een stadion juist het mooiste als alle stoeltjes dezelfde kleur zijn.
Maargoed... Amsterdam gaat echt geen nieuw stadion bouwen. Jullie zullen zeker nog een jaar of 50 met het huidige stadion moeten doen.
Opzich wel voordelig voor Feyenoord dat de ArenA er is gekomen. Bij Feyenoord weten ze nu wel wat ze niet moeten doen. Geen evenementenhal, maar een voetbalstadion.
Precies. Logisch ook dat het in het OS sfeervoller was, daar speelden we alleen maar de toppers en de CL-wedstrijden. En in de Meer was het ook niet altijd een gekkenhuis.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Vind het ook altijd een beetje overtrokken, dat gejank over de ArenA. Ok het kan wat sfeervoller, maar aangezien het SOMS wel kan zou het altijd moeten kunnen.
Helemaal mee eens. En die gigantische philips schermen eens rood/wit verven, want in groningen staan dezelfde maar dan wel groenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:32 schreef Cheiron het volgende:
Gracht dicht, mensen dichter bij het veld, stoeltjes in de juiste kleur, dan ben je denk ik al een heel eind. Een nieuw stadion is totaal onrealistisch.
Voor de hulpdiensten zoals de ambulance.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Grachten dicht gaat nooit gebeuren. Ik neem aan dat de gracht ook nog wel een andere functie hebben als alleen de afscheiding tussen het veld en het publiek.
Als CSKA Moskou de optie op Ratinho niet neemt dan is het wel een leuke vervanger voor Ogararu.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.corinthians.com.br/futebol/elenco.asp
Staat er naast Lulinha nog iets leuk tussen?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:42 schreef Blight het volgende:
http://www.remegroup.nl/afs/0304thuis/leidse/leidse.html
Het is alweer zo lang terug.
Die laatste foto,quote:
quote:Ook in Irak werd de titel bejubeld!
Ja voor de vrachwagens, maar de tribune kan er overheen getrokken worden, zodat de vrachtwagens er onderdoor kunnen rijden. Alleen is de vraag of het bouw technisch gezien mogelijk is.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Grachten dicht gaat nooit gebeuren. Ik neem aan dat de gracht ook nog wel een andere functie heeft als alleen de afscheiding tussen het veld en het publiek.
Was zeker een mooie actie, de nummer 4 (aanvoerder) is dat toch die tevens scoorde vanuit een vrije trap?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is er al beeldmateriaal van gisteren en dan vooral van Van der Heijden z'n actie?
Kan aan mij liggen, maar hoe willen ze dat doen? De hoogte van het veld ligt even hoog als de onderste rij stoelen op dit moment. De enige optie lijkt mij dat ze dan het veld moeten laten zakken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:10 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ja voor de vrachwagens, maar de tribune kan er overheen getrokken worden, zodat de vrachtwagens er onderdoor kunnen rijden. Alleen is de vraag of het bouw technisch gezien mogelijk is.
Het zou iig een grote verbetering zijn.
Was gaaf in de ArenA toen hij vol goede moed "Tulpen uit Amsterdam" wilde zingen.. haha briljant!quote:
Of geen dak natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:31 schreef Saekerhett het volgende:
Zo te zien moet dat toch kunnen? Of zit je dan weer met die parkeergarage die daar onder zit? In de hoogte uitbreiden lijkt me een hels karwei trouwens, dan moet er meteen een spiksplinternieuw dak op.
Zit een hele constructie voor verwarming en weet ik het allemaal onder.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:31 schreef Saekerhett het volgende:
Zo te zien moet dat toch kunnen? Of zit je dan weer met die parkeergarage die daar onder zit? In de hoogte uitbreiden lijkt me een hels karwei trouwens, dan moet er meteen een spiksplinternieuw dak op.
Gehandicapten platform?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:47 schreef w00h00 het volgende:
Het veld laten zakken is volgens mij gewoon een optie.
Het veld ligt in een grote bak met daaronder zand, sproeisystemen en veld verwarming. Dat ligt er al ruim 10 jaar, de techniek heeft niet stil gestaan dus het veld moet vast wel kunnen zakken.
De stoeltjes aan de lange zijde kunnen in iedergeval zonder al te veel aanpassingen door getrokken worden naar het veld en niet met zo' n achterlijke stellage zoals dat nu het geval is.
klik
Dat ziet er echt al een stuk vetter uit. Maar helaas zal 't nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:47 schreef w00h00 het volgende:
Het veld laten zakken is volgens mij gewoon een optie.
Het veld ligt in een grote bak met daaronder zand, sproeisystemen en veld verwarming. Dat ligt er al ruim 10 jaar, de techniek heeft niet stil gestaan dus het veld moet vast wel kunnen zakken.
De stoeltjes aan de lange zijde kunnen in iedergeval zonder al te veel aanpassingen door getrokken worden naar het veld en niet met zo' n achterlijke stellage zoals dat nu het geval is.
klik
Parkeer je die ergens op de lange zijde, moet wel een plekje voor zijn.quote:
of een lift voor manucharian, mitea en leonardo.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:31 schreef Trancelocator het volgende:
Het veld verlagen is ook handig voor als er weer geblesseerden moeten worden afgevoerd.
tering dat was mooi ja, alleen het resultaat was rukquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef De_Ananas het volgende:
Er zijn toch genoeg wedstrijden geweest waar het wel flink te keer ging? Bremen thuis bijv
Nee resultaat was goed, we kwamen alleen 2 doelpunten tekort.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
tering dat was mooi ja, alleen het resultaat was ruk
stond toen op 410![]()
Daar gaat t niet om, als dit met je been gebeurt zou zelfs de hulk geblesseerd raken.quote:Op maandag 3 december 2007 19:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vind dat wel mee vallen. Hij raakt de bal gewoon. Hij heeft echt niet de intentie om een overtreding op Leonardo te maken. Op het moment dat hij de beweging naar de bal inzet, maakt Leonardo van zijn rechter been zijn standbeen. Dat kun je breuer niet aanrekenen.
Het gaat erom of de overtreding expres was en of Breuer een rode kaart had moeten krijgen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Daar gaat t niet om, als dit met je been gebeurt zou zelfs de hulk geblesseerd raken.
Het heeft er ook niets mee te maken of het expres was of niet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het gaat erom of de overtreding expres was en of Breuer een rode kaart had moeten krijgen.
En dat is niet het geval.
Nee hoor het ging erom of Leonardo een teer mannetje zou zijn, nou ik ken niet veel mensen die na zo'n beweging van hun been opstaan en doorlopen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het gaat erom of de overtreding expres was en of Breuer een rode kaart had moeten krijgen.
En dat is niet het geval.
Maar daar ging onze discussie wel overquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het heeft er ook niets mee te maken of het expres was of niet.
Dat ben ik met je eens. Maar een andere user (geen zin om terug te zoeken) zei dat de overtreding van Breuer diep rood had moeten zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee hoor het ging erom of Leonardo een teer mannetje zou zijn, nou ik ken niet veel mensen die na zo'n beweging van hun been opstaan en doorlopen.
Oke dan zijn we tot een overeenstemmimg gekomenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar een andere user (geen zin om terug te zoeken) zei dat de overtreding van Breuer diep rood had moeten zijn.
Dirk, je afkoelingsperiode heeft wel geholpen, ga zo doorquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar een andere user (geen zin om terug te zoeken) zei dat de overtreding van Breuer diep rood had moeten zijn.
Er zijn nu best veel rolstoelplekken, op Noord en Zuid 1e ring ook al..quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:05 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Parkeer je die ergens op de lange zijde, moet wel een plekje voor zijn.
Danny Buijs.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Claasen op stage bij Ajax
Het Zuid-Afrikaanse talent Daylon Claassen is momenteel op stage bij Ajax. De jonge middenvelder traint al een week mee met Jong Ajax en zal nog enkele dagen in Amsterdam blijven.
Omdat Jong Ajax vanavond voor de beker speelde, trainde Claasen vandaag mee met de A-selectie van Adrie Koster.
Vorige week verschenen berichten dat Claasen op stage zou gaan bij PSV, maar of dit waar is, is niet bekend. In eigen land geldt Claasen, die eerder al stage liep bij Anderlecht en Real Madrid, als een groot talent.
Ga jij? Ik was m'n Willem II-CC kwijt, maar heb 'm nu weer. M'n maat kan niet mee, dus dan kan ik net zo goed los gaan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:22 schreef Jasza het volgende:
Veel mensen die naar Tilburg gaan zaterdag?
Denk het wel, dagje tilburg altijd leuk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:22 schreef Jasza het volgende:
Veel mensen die naar Tilburg gaan zaterdag?
Ook aanwezigquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Denk het wel, dagje tilburg altijd leuk.
Ze zullen wel weer blij zijn bij die hockeyclub daarquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ook aanwezigff hockey kijken smiddags. Na de wedstrijd hakken bij t town madness wel lekker feestje
Geweldigquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ie_jaapie_stam_.html
Leuk dat Jaap zo toegankelijk is voor de fansquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
die zenuwachtige pannenkoek met die pet opquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:30 schreef Madine het volgende:
[..]
Leuk dat Jaap zo toegankelijk is voor de fans
Ik hoorde het net jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:35 schreef VoreG het volgende:
Trainer voor volgend seizoen is iig al bekend..
Yep.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:35 schreef VoreG het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:35 schreef VoreG het volgende:
Oprotten met Marco van Basten!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:35 schreef VoreG het volgende:
Hoera.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:35 schreef VoreG het volgende:
En dan net zo'n saai kutvoetbal spelen als daar in Milaan? Nee doe maar niet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:46 schreef BonJovi het volgende:
Van Basten hij mag komen als hij spelers van Ac MIlan mee kan nemen
Bwehehehe.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |