Of geen dak natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:31 schreef Saekerhett het volgende:
Zo te zien moet dat toch kunnen? Of zit je dan weer met die parkeergarage die daar onder zit? In de hoogte uitbreiden lijkt me een hels karwei trouwens, dan moet er meteen een spiksplinternieuw dak op.
Zit een hele constructie voor verwarming en weet ik het allemaal onder.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:31 schreef Saekerhett het volgende:
Zo te zien moet dat toch kunnen? Of zit je dan weer met die parkeergarage die daar onder zit? In de hoogte uitbreiden lijkt me een hels karwei trouwens, dan moet er meteen een spiksplinternieuw dak op.
Gehandicapten platform?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:47 schreef w00h00 het volgende:
Het veld laten zakken is volgens mij gewoon een optie.
Het veld ligt in een grote bak met daaronder zand, sproeisystemen en veld verwarming. Dat ligt er al ruim 10 jaar, de techniek heeft niet stil gestaan dus het veld moet vast wel kunnen zakken.
De stoeltjes aan de lange zijde kunnen in iedergeval zonder al te veel aanpassingen door getrokken worden naar het veld en niet met zo' n achterlijke stellage zoals dat nu het geval is.
klik
Dat ziet er echt al een stuk vetter uit. Maar helaas zal 't nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:47 schreef w00h00 het volgende:
Het veld laten zakken is volgens mij gewoon een optie.
Het veld ligt in een grote bak met daaronder zand, sproeisystemen en veld verwarming. Dat ligt er al ruim 10 jaar, de techniek heeft niet stil gestaan dus het veld moet vast wel kunnen zakken.
De stoeltjes aan de lange zijde kunnen in iedergeval zonder al te veel aanpassingen door getrokken worden naar het veld en niet met zo' n achterlijke stellage zoals dat nu het geval is.
klik
Parkeer je die ergens op de lange zijde, moet wel een plekje voor zijn.quote:
of een lift voor manucharian, mitea en leonardo.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:31 schreef Trancelocator het volgende:
Het veld verlagen is ook handig voor als er weer geblesseerden moeten worden afgevoerd.
tering dat was mooi ja, alleen het resultaat was rukquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef De_Ananas het volgende:
Er zijn toch genoeg wedstrijden geweest waar het wel flink te keer ging? Bremen thuis bijv
Nee resultaat was goed, we kwamen alleen 2 doelpunten tekort.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
tering dat was mooi ja, alleen het resultaat was ruk
stond toen op 410![]()
Daar gaat t niet om, als dit met je been gebeurt zou zelfs de hulk geblesseerd raken.quote:Op maandag 3 december 2007 19:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vind dat wel mee vallen. Hij raakt de bal gewoon. Hij heeft echt niet de intentie om een overtreding op Leonardo te maken. Op het moment dat hij de beweging naar de bal inzet, maakt Leonardo van zijn rechter been zijn standbeen. Dat kun je breuer niet aanrekenen.
Het gaat erom of de overtreding expres was en of Breuer een rode kaart had moeten krijgen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Daar gaat t niet om, als dit met je been gebeurt zou zelfs de hulk geblesseerd raken.
Het heeft er ook niets mee te maken of het expres was of niet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het gaat erom of de overtreding expres was en of Breuer een rode kaart had moeten krijgen.
En dat is niet het geval.
Nee hoor het ging erom of Leonardo een teer mannetje zou zijn, nou ik ken niet veel mensen die na zo'n beweging van hun been opstaan en doorlopen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het gaat erom of de overtreding expres was en of Breuer een rode kaart had moeten krijgen.
En dat is niet het geval.
Maar daar ging onze discussie wel overquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het heeft er ook niets mee te maken of het expres was of niet.
Dat ben ik met je eens. Maar een andere user (geen zin om terug te zoeken) zei dat de overtreding van Breuer diep rood had moeten zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee hoor het ging erom of Leonardo een teer mannetje zou zijn, nou ik ken niet veel mensen die na zo'n beweging van hun been opstaan en doorlopen.
Oke dan zijn we tot een overeenstemmimg gekomenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar een andere user (geen zin om terug te zoeken) zei dat de overtreding van Breuer diep rood had moeten zijn.
Dirk, je afkoelingsperiode heeft wel geholpen, ga zo doorquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar een andere user (geen zin om terug te zoeken) zei dat de overtreding van Breuer diep rood had moeten zijn.
Er zijn nu best veel rolstoelplekken, op Noord en Zuid 1e ring ook al..quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:05 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Parkeer je die ergens op de lange zijde, moet wel een plekje voor zijn.
Danny Buijs.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Claasen op stage bij Ajax
Het Zuid-Afrikaanse talent Daylon Claassen is momenteel op stage bij Ajax. De jonge middenvelder traint al een week mee met Jong Ajax en zal nog enkele dagen in Amsterdam blijven.
Omdat Jong Ajax vanavond voor de beker speelde, trainde Claasen vandaag mee met de A-selectie van Adrie Koster.
Vorige week verschenen berichten dat Claasen op stage zou gaan bij PSV, maar of dit waar is, is niet bekend. In eigen land geldt Claasen, die eerder al stage liep bij Anderlecht en Real Madrid, als een groot talent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |