quote:Op maandag 3 december 2007 13:45 schreef Nashje het volgende:
In het kader van Sinterklaas:
Zie ginds komt de StoomJood uit Spanje weer aan.
Hij brengt ons Aissatti ik zie hem al staan.
En Reker de LiegPiet die lult uit zijn nek.
Aissatti wordt kampioen dat vinden wij te gek.
Drie jaren later zal Aissatti weer gaan,
voor het zesvoudige naar Inter Milaan.
Weer zullen wij lachen en dat is niet raar
Want dan staat Rodney als vervanger al klaar.
Het broertje van Wesley en minstens zo goed,
die toveren wij in Mokum uit de hoge hoed.
inderdaadquote:Op maandag 3 december 2007 13:52 schreef Ordinair het volgende:
Mooi OP ook.
quote:Op maandag 3 december 2007 13:52 schreef Ordinair het volgende:
Mooi OP ook.
quote:
Rustig aan mannen.. k was bezigquote:Op maandag 3 december 2007 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Goede op!
Precies als we winnen van Psv hebben we het weer in eigen hand.quote:Op maandag 3 december 2007 13:58 schreef M0NTANA het volgende:
Willem II (uit) en PSV (thuis) winnen en iedereen is weer overtuigd van een naderende landstitel.
Mission Accomplishedquote:Op maandag 3 december 2007 14:22 schreef w00h00 het volgende:
ik vind dat het gedicht van Nashje in OP moet.
Alsof PSV momenteel zo overtuigend bezig is, ging zaterdag ook allemaal niet vanzelf.quote:Op maandag 3 december 2007 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar als je af gaat op gisteren kun je onmogelijk winnen van psv...
Dat zeker niet maar ik kijk toch wel met enig vertrouwen uit naar 16 December.quote:Op maandag 3 december 2007 14:30 schreef M0NTANA het volgende:
Alsof PSV momenteel zo overtuigend bezig is, ging zaterdag ook allemaal niet vanzelf.
Ik ga absoluut niet alleen af op gisteren, maar jullie geven vooral achterin ontzettend veel weg en als dat tegen PSV ook gebeurt verwacht ik dat dit dubbel en dwars afgestraft gaan worden.quote:Op maandag 3 december 2007 14:42 schreef Silenus het volgende:
Als je af gaat op gisteren wint Ajax geen enkele wedstrijd meer
Die zitten wel lekker in het zadel na de 6-0 overwinning van afgelopen Zaterdagquote:ik mag toch aannemen dat ze volgende week Willem II even op een nederlaagje trakteren. Hebben we nog iets tegen recht te zetten, clubje zonder identiteit.
PSV is altijd sterk tegen Ajax, toch hoop ik dat we nou eindelijk eens een flinke tik uitdelen.quote:Op maandag 3 december 2007 14:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zeker niet maar ik kijk toch wel met enig vertrouwen uit naar 16 December.
Vorige jaar uit?quote:Op maandag 3 december 2007 14:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV is altijd sterk tegen Ajax, toch hoop ik dat we nou eindelijk eens een flinke tik uitdelen.
Toen was PSV al kampioen, zo dacht men destijds tenminste.quote:Op maandag 3 december 2007 14:52 schreef Cheiron het volgende:
Ik neem aan dat er intern wel een stevig woordje gesproken wordt en iedereen in ieder geval tegen PSV opgeladen zal zijn. Luis Suarez kijkt wel heel sjaggie de laatste tijd..
[..]
Vorige jaar uit?
Ach we zullen zien, het zal wel een beladen duel worden in ieder geval.quote:Op maandag 3 december 2007 14:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV is altijd sterk tegen Ajax, toch hoop ik dat we nou eindelijk eens een flinke tik uitdelen.
Zoals elk jaar toch?quote:Op maandag 3 december 2007 15:00 schreef Blight het volgende:
We worden nog steeds gewoon kampioen.
Twee uit acht.quote:
quote:Ajax-aanvaller Nicolae Mitea is al een aantal weken hersteld van zijn enkelblessure, maar wacht nog steeds op speelminuten in het eerste elftal van de Amsterdamse club. De snelle Roemeen wil zich echter niet laten verhuren, ondanks de moordende concurrentie op de linksbuitenpositie, waar hij Albert Luque en Dennis Rommedahl voor zich heeft in de pikorde. ''Ik geloof nog steeds in mijn eigen kwaliteiten'', aldus Mitea tegenover Ajax Life.
''Negen van de tien spelers laten zich in mijn situatie inderdaad verhuren, maar ik kan in een half jaar niet iets bereiken bij een andere club, al ben ik daar basisspeler. Het is toch een lager niveau. Ik wil hier kampioen worden.''
Precies!quote:
Dan kan Nasje zijn sig weer aanpassen.quote:
quote:Leonardo: Eindelijk gaat het weer goed
03 december 2007
Dinsdag is het exact negen maanden geleden dat Leonardo's wereld volledig instortte. De Braziliaanse aanvaller liep in het duel met Heerenveen een zware knieblessure op, waardoor hij moest beginnen aan een lange herstelperiode. Het eind van deze herstelperiode is nu in zicht, tot grote blijdschap van de aanvaller.
Leonardo trainde maandag voluit mee met de selectie van Ajax en leek daarbij geen enkele hinder meer te ondervinden van zijn knie. "Eindelijk ging het weer goed, daar ben ik echt blij om", zegt de Braziliaan dan ook op de website van Ajax.
De spits hoopt snel zijn rentree te kunnen maken in Ajax 1. "Wanneer of in welke wedstrijd kan ik nu nog niet zeggen. Daar is het nog te vroeg voor. Maar na acht maanden revalideren wil je natuurlijk graag spelen. Erg graag zelfs. Voorlopig train ik voluit mee. Als het goed blijft gaan, komt een wedstrijd vanzelf wel."
gelukkig waren we er allemaal al uit dat blessures ons nu WEDEROM parten spelen.. Mja.. moeten bij het inkopen gewoon oppassen dat we geen luxeprobleem krijgen..quote:Op maandag 3 december 2007 15:39 schreef Trancelocator het volgende:
Tja frustratie. Tuurlijk ben je gefrustreerd als Ajax verliest op een manier zoals gisteren, maar een nederlaag hing al een tijdje in de lucht.
Toch leer je daar meer van dan van een paar (gelukkige) overwinningen. Het gaat allemaal niet vanzelf, zeker als de aanval het laat afweten. Het probleem is wel dat Adrie achterin niet veel opties heeft.
Voor het kampioenschap is de wedstrijd tegen PSV is belangrijk, maar nog meer hangt af van Van Geel. Lukt het hem dit keer wel om goede gerichte versterkingen te halen. Dat die er moeten komen is wel duidelijk.
Achterin hebben we niet gauw een luxeprobleem. En de lappenmand zal na de winterstop ook niet opeens leeg blijven.quote:Op maandag 3 december 2007 15:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
gelukkig waren we er allemaal al uit dat blessures ons nu WEDEROM parten spelen.. Mja.. moeten bij het inkopen gewoon oppassen dat we geen luxeprobleem krijgen..
Zlatan is geschorst.quote:Op maandag 3 december 2007 15:56 schreef MaxC het volgende:
Overigens speelt PSV volgende week tegen Inter. Als Ajax zich 100% inzet kunnen we ze wel pakken.
Misschien trapt Zlatan, Farfan wel dood![]()
Ik denk niet dat psv voluit zal gaan tegen Inter. Wat denk jij pyth?quote:Op maandag 3 december 2007 15:56 schreef MaxC het volgende:
Overigens speelt PSV volgende week tegen Inter. Als Ajax zich 100% inzet kunnen we ze wel pakken.
Misschien trapt Zlatan, Farfan wel dood![]()
Ehm, PSV kan de 2de ronde nog halen hoor.quote:Op maandag 3 december 2007 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat psv voluit zal gaan tegen Inter. Wat denk jij pyth?
In theorie ja...quote:Op maandag 3 december 2007 16:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ehm, PSV kan de 2de ronde nog halen hoor.
Is het voor de Tilburgers ook al uitverkocht?quote:Op maandag 3 december 2007 16:23 schreef Sethje het volgende:
we zullen zaterdag eens kijken of het net zo gezellig word in tilburg als afgelopen seizoen
neuh...vanmiddag nog kaarten gehaald voor thuisvakquote:Op maandag 3 december 2007 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is het voor de Tilburgers ook al uitverkocht?
quote:Op maandag 3 december 2007 16:23 schreef Sethje het volgende:
we zullen zaterdag eens kijken of het net zo gezellig word in tilburg als afgelopen seizoen
Wat klopt hier niet aan?quote:'Ajax praat vandaag danwel morgen met Ooijer'
03-12-07
Afgelopen week kwamen enkele media eindelijk met het nieuws (zie bericht) wat wij al weken geleden wisten te melden (zie bericht), namelijk dat Ajax interesse heeft in Andre Ooijer. Onze bron meldt zojuist dat er vandaag danwel morgen daadwerkelijk een gesprek tussen Martin van Geel, namens Ajax, en Ooijer plaats zal vinden. Ajax wil van de huidige verdediger van Birmingham City weten of hij interesse heeft in een overgang naar Amsterdam en wil van de verdediger horen hoe zijn contract precies in elkaar steekt.
Naar verluidt heeft de Engelse club een eenzijdige optie voor nog een seizoen en Mark Hughes heeft al aangegeven door te willen gaan met de Nederlands international. Ook Feyenoord en AZ zouden inmiddels interesse hebben getoond in de international.
Birmingham City,quote:
Alleen met Boula al zou ik een gat in de lucht springen.quote:Op maandag 3 december 2007 16:47 schreef Nashje het volgende:
Ooijer én Boulahrouz erbij zou wel erg vet zijn.
Hij speelt niet zoveel daar dus je weet nooit.quote:Op maandag 3 december 2007 17:00 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Alleen met Boula al zou ik een gat in de lucht springen.
Maar ik ben bang dat ze tevreden over hem zijn in Spanje en dat ze de optie gaan lichten
Laten we het hopen, Ooijer is goed maar Boulahrouz is echt een leider achterin.quote:Op maandag 3 december 2007 17:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij speelt niet zoveel daar dus je weet nooit.
Waarschijnlijk dezelfde site die al een shirtje met Bojinov had laten bedrukkenquote:
Omdat het een teer poppetje is.quote:Op maandag 3 december 2007 18:38 schreef Trancelocator het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het met Leonardo weer elk moment kan misgaan?
Wat heb ik toch een hekel aan dit soort non-conclusies, ja hij heeft er 9 maanden uitgelegen omdat tegen hem gewoon een vreselijke overtreding is begaan die overigens ook dieprood had verdient, en ja hij heeft een keer eerder een blessure gehad maar om hem nu te bestempelen als "teer poppetje" dan daag ik jou uit tot eenzelfde actie van de bewuste Heereveen speler op jouw benen!quote:
Volgens mij was dat echt geen zware overtreding hoor. Zeker geen diep rood zoals jij aangeeft.quote:Op maandag 3 december 2007 19:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat heb ik toch een hekel aan dit soort non-conclusies, ja hij heeft er 9 maanden uitgelegen omdat tegen hem gewoon een vreselijke overtreding is begaan die overigens ook dieprood had verdient, en ja hij heeft een keer eerder een blessure gehad maar om hem nu te bestempelen als "teer poppetje" dan daag ik jou uit tot eenzelfde actie van de bewuste Heereveen speler op jouw benen!
Eens, hij is na zijn vormdip vorig seizoen nu gewoon een van de beste elke week. Contract voor 4 jaar aanbieden.quote:Op maandag 3 december 2007 19:34 schreef toma het volgende:
ik begin me zorgen te maken over Maduro. Niet over zijn voetbal kwaliteiten want die worden steeds beter, maar meer over zijn contract. Ze moeten maar eens opschieten met die onderhandelingen...
Vind dat wel mee vallen. Hij raakt de bal gewoon. Hij heeft echt niet de intentie om een overtreding op Leonardo te maken. Op het moment dat hij de beweging naar de bal inzet, maakt Leonardo van zijn rechter been zijn standbeen. Dat kun je breuer niet aanrekenen.quote:Op maandag 3 december 2007 19:36 schreef Wooldoor het volgende:
Hij schopt het toch aardig hard zon de bedoeling om de bal te raken want die is ver uit zijn bereik. Was op zijn minst geel.
Nee, maar je geeft wel snel opquote:Op maandag 3 december 2007 12:57 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Moet ik hier nou elke dag posten dat het maar een pseudoniem is?
Daar zijn ze allang mee begonnen, alleen Maduro moet aangeven of hij wel of niet wil blijven.quote:Op maandag 3 december 2007 19:34 schreef toma het volgende:
ik begin me zorgen te maken over Maduro. Niet over zijn voetbal kwaliteiten want die worden steeds beter, maar meer over zijn contract. Ze moeten maar eens opschieten met die onderhandelingen...
1-0quote:Op maandag 3 december 2007 20:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoeveel staat het bij jong AJAX?
Zal wel jordi buijs zijn?quote:Op maandag 3 december 2007 20:52 schreef Noshiba het volgende:
jong feyenoord: Tiendalli, Greene, Buijs,
Jong ajax: Gentenaar (loopt al bijna met een rollator); Colin
Dat is Jordy Buijs.quote:Op maandag 3 december 2007 20:52 schreef Noshiba het volgende:
jong feyenoord: Tiendalli, Greene, Buijs,
Jong ajax: Gentenaar (loopt al bijna met een rollator); Colin
quote:VI-watchers: Contract Vermaelen met 2 jaar verlengd
BRON: VI
De Ajax-watchers van Voetbal International melden dat Ajax en Thomas Vermaelen overeenstemming hebben bereikt over het openbreken van het contract van de Belgische Ajacied. Ajax en Thomas Vermaelen hebben daar al eerder over gesproken en Vermaelen heeft al aangegeven daar zeer positief tegenover te staan. het openbreken van het contract zou de contractduur met twee jaar verlengen, van 2010 tot 2012.
Lijkt me logisch gezien zijn speelwijze voor de blessurequote:
Leg uit a.u.bquote:Op maandag 3 december 2007 22:13 schreef Silenus het volgende:
Jong Ajax uit de beker met dank aan Krohn-Dehli, dankjewel voor deze gigantische blunder jongeman.
Die boy ging met nog 30 seconden op de klok in z'n eentje een beetje pielen achterin, waardoor een kakkerlak de bal overnam en de bal onder Gentenaar doorschoot. In plaats van dat ie de bal gewoon naar voren ramde..quote:
Heb je wat aan als je verliest zegquote:Op maandag 3 december 2007 22:16 schreef Silenus het volgende:
Ohja, van der Heijden, wat een held! De ene panna na de andere, oeioieoiei
dat gevoel ik heb helaas ookquote:Op maandag 3 december 2007 18:38 schreef Trancelocator het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het met Leonardo weer elk moment kan misgaan?
Het is maar de beker voor Jong Ajax hoor. Heb liever dat er goede spelers doorstromen.quote:Op maandag 3 december 2007 22:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je wat aan als je verliest zeg
Ik wilde gisteren hier al posten dat Ajax maar eens moet gaan shoppen bij Corinthians vanwege de degradatie.quote:3/12/2007 - Geruchten over akkoord met Braziliaanse keeper, zaakwaarnemer ontkent
(Gepost door RvN)
BRON: Futebol Interior
In Braziliaanse media ontstonden gisteren na de degradatie van Corinthians uit de hoogste divisie in Brazilië geruchten dat keeper Felipe van Corinthians een voorcontract zou hebben getekend bij Ajax. De zaakwaarnemer van de keeper noemde die berichten echter onzin. Volgens hem heeft alleen een Spaanse en een Braziliaanse club (Fluminense) concrete interesse getoond, maar wil de keeper bij Corinthians blijven. Hij wil de schande van de degradatie uitwissen door binnen een jaar weer terug te keren op het hoogste niveau met zijn club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |