Kan niet kloppen. Waar is mijn overboeking?quote:Op maandag 3 december 2007 11:10 schreef Qwea het volgende:
Maandag 3 December staat er 588 euro op de jochemrekening
Dus 588 euro
Senesta daanquote:Op maandag 3 december 2007 12:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Kan niet kloppen. Waar is mijn overboeking? >:) Ik kan aan het bedrag zien dat het er niet bij zit
Enne Qwea het is wdn niet wdm
Gaaf hoor! En er is dus 588 euro + nog her en der verzamelde goederen zoals voer etcquote:Op maandag 3 december 2007 12:14 schreef Qwea het volgende:
ja, dat vind ik ookWoensdag bij Dobey te Nieuw-Amsterdam het gedoneerde voer afhalen.
Ik moest met een auto komen zei hij, dus ik ben benieuwd
Mn zus heeft een stationwagenquote:Op maandag 3 december 2007 12:24 schreef wdn het volgende:
Qwea: in een fiat pas nog steeds niet veel of je nu met of zonder auto gaat >:)
Djep: Senesta slaan helpt
Dat ken heulemaal nietquote:Op maandag 3 december 2007 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Doe mij es toevoegen anders ga ik storneren
nee precies. Ik heb dus nu 2 zakken voer van 10 kg. Mn ma heeft 12 blikken felix gedoneerd. Een user van fok zonder nick heeft 24 blikken whiskas en 2 pakken felix voer gedoneerd. Dan heeft bigbird nog spullen die Nonneke gaat ophalen, en Woensdag moet ik langs de Dobeyquote:Op maandag 3 december 2007 12:23 schreef bigbird het volgende:
[..]
Gaaf hoor! En er is dus 588 euro + nog her en der verzamelde goederen zoals voer etcEn dat scheelt ook weer! Alles wat je aan goederen krijgt, hoef je niet meer te kopen
Wat Nonneke ophaalt vanavond: 1 zak whiskas kattenbrokken (weet even het gewicht niet meer), 4 blikken whiskas voer, 4 blikken gourmet, 4 doosjes kattensnoepjes, onbekend aantal speeltjes en 1 kattenmand voor 1 kat en 1 voor 2 katten (of natuurlijk 1 groterequote:Op maandag 3 december 2007 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee precies. Ik heb dus nu 2 zakken voer van 10 kg. Mn ma heeft 12 blikken felix gedoneerd. Een user van fok zonder nick heeft 24 blikken whiskas en 2 pakken felix voer gedoneerd. Dan heeft bigbird nog spullen die Nonneke gaat ophalen, en Woensdag moet ik langs de Dobey
quote:Op maandag 3 december 2007 12:57 schreef bigbird het volgende:
[..]
Wat Nonneke ophaalt vanavond: 1 zak whiskas kattenbrokken (weet even het gewicht niet meer), 4 blikken whiskas voer, 4 blikken gourmet, 4 doosjes kattensnoepjes, onbekend aantal speeltjes en 1 kattenmand voor 1 kat en 1 voor 2 katten (of natuurlijk 1 grotere) beide zwart.
Isdawa?
ik heb net gebeltquote:Op maandag 3 december 2007 13:11 schreef Rewimo het volgende:
Hij gaat lekker!
Schop die SNS eens even hard, wij willen actuele tussenstanden
Van mij mag hijquote:Op maandag 3 december 2007 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]Dat is haske tof. Wedden dat Jochem de grootste voor zichzelf inpikt?
![]()
bedankt meid
quote:Op maandag 3 december 2007 13:13 schreef bigbird het volgende:
[..]
Van mij mag hijOnze katten waren al jaloers toen ze die dingen zagen en er geen gebruik van mochten maken
Onze beestjes komen niets tekortquote:Op maandag 3 december 2007 13:16 schreef Qwea het volgende:
[..]Arme poezels!
Ik zit even te denken want ik moet natuurlijk voor de foto een "cheque" overhandigen. Nu mag MikeyMo die photoshoppen maar ik heb geen layout idee
30?quote:Op maandag 3 december 2007 13:20 schreef bigbird het volgende:
[..]
Onze beestjes komen niets tekortZe hebben 3 dingen om heerlijk op te kunnen liggen, een krabpaal, stuk of 30 speeltjes en snoepjes zat
Maar het kan natuurlijk altijd beter
lolquote:Op maandag 3 december 2007 13:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
30?
En dan zeurt mn vent over mn hond die volgens hem keiveel speeltjes heeft ( een egel, 3 tennisballen en een touw)
Niet eens alle groene lopen synchroon met elkaar dus daar ga ik me niet druk om makenquote:Op maandag 3 december 2007 16:08 schreef wdn het volgende:
De blauwe loopt niet synchroon met de groene >:)
Een roze?quote:Op maandag 3 december 2007 15:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Jochem-avatar is nu ook met blauwe achtergrond te verkrijgen
[ afbeelding ]
Het is niet heel veel werk om er een andere kleur achtergrond aan te geven, dus zijn er nog verzoekjes?
Als ik zelf kies wordt het waarschijnlijk een hele lelijke kleur. Heb je een plaatje met een voorbeeld wat voor roze je wil hebben?quote:
Photoshop en ImageReady, maar omdat ik een tikje lui ben gebruik ik de toverstaf om het groen weg te halen en dat laat soms wat kartelrandjes achter. Mooier is het om elk groen blokje handmatig te verwijderen maar dat is ook meer werkquote:Op maandag 3 december 2007 17:48 schreef Qwea het volgende:
waar doe je het mee dan tim?
Dierenwatjequote:Op maandag 3 december 2007 18:11 schreef peaceman het volgende:
Hmmm sta ik toch in de doneerlijst
Nou ja, nu weet iedereen het toch al... laat dan maar staan ook.
Persoonlijk stort ik voor het doel, maar vind het niet erg om genoemd te worden.quote:Op maandag 3 december 2007 18:21 schreef peaceman het volgende:
Nou ja, ik vond het niet perse nodig om genoemd te worden. Alsof dat wat uitmaakt. Als iemand stort om genoemd te worden is dat om de verkeerde reden denk ik dan.....
Dat ik een dierenwatje ben, wist ik al
quote:Op maandag 3 december 2007 18:11 schreef peaceman het volgende:
Hmmm sta ik toch in de doneerlijst
Nou ja, nu weet iedereen het toch al... laat dan maar staan ook.
Alsjeblieftquote:
Nee lama... is nu toch al te laat..... nu weet iedereen al dat ik een weldoener ben...quote:Op maandag 3 december 2007 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]damn, vergeten!
Moet ik je eruit slopen?
Zeg maar dag tegen je reputatiequote:Op maandag 3 december 2007 18:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee lama... is nu toch al te laat..... nu weet iedereen al dat ik een weldoener ben...
Aha, iemand heeft dr gemept!quote:Op maandag 3 december 2007 12:24 schreef wdn het volgende:
Qwea: in een fiat pas nog steeds niet veel of je nu met of zonder auto gaat >:)
Djep: Senesta slaan helpt
Yep, mijn honden er tussen door!!quote:Op maandag 3 december 2007 15:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Jochem-avatar is nu ook met blauwe achtergrond te verkrijgen
[ afbeelding ]
Het is niet heel veel werk om er een andere kleur achtergrond aan te geven, dus zijn er nog verzoekjes?
jawel. In je dromenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:50 schreef Litso het volgende:
Oh.. laat dan maar zitten
Mag ik m'n donatie terug?
KIJK!! Zie!! Bij dat bedrag daar is mijn bijdrage bijgeteltquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:19 schreef Qwea het volgende:
JA HOI!
net even de bank gebelt en het saldo staat inmiddels op 689.22![]()
![]()
![]()
![]()
er is dus ruim 100 euro bij gekomen![]()
![]()
je hebt 100 euro gedoneerd ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:53 schreef wdn het volgende:
[..]
KIJK!! Zie!! Bij dat bedrag daar is mijn bijdrage bijgetelt
Nee mijn bedrag eindigde op 22 centquote:
OMG!!! Super!!!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:19 schreef Qwea het volgende:
JA HOI!
net even de bank gebelt en het saldo staat inmiddels op 689.22![]()
![]()
![]()
![]()
er is dus ruim 100 euro bij gekomen![]()
![]()
dat zou kunnen idd. Ik zal eens met mijn grafisch vormgever overleggenquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:23 schreef wdn het volgende:
In de vorm van een kattemand met jochem erin?
ja precies!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:24 schreef bigbird het volgende:
[..]
OMG!!! Super!!!!![]()
Laten we hopen dat het nog even zo door kan gaan!
Of een grote zak kattenvoer, met Jochem er groot op (net zoals sheba die zwarte heeft, felix de wit met zwarte, gourmet de pers, whiskas de grijze etc)quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat zou kunnen idd. Ik zal eens met mijn grafisch vormgever overleggen
Jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:10 schreef Litso het volgende:
Het is een poektastische inzamelactie geworden in elk geval
*gelijk overleg pleegtquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Of een grote zak kattenvoer, met Jochem er groot op (net zoals sheba die zwarte heeft, felix de wit met zwarte, gourmet de pers, whiskas de grijze etc)
dan wandel je toch even langs voor een fotoke van Jochem te maken !quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:45 schreef Qwea het volgende:
MM zegt dat beide niet gaan werken omdat de foto van jochem niet geschikt is qua formaat en omdat het geen goede shop foto is.
Dus ik zat eraan te denken om een wel goede foto van 1 v/d katten van de site te plukken, die te voorzien van een kerstmuts, nog een kat te pakken en die in de sneeuw te zetten. Dan sneeuwvlokken over de hele cheque heen, met kattenbrokjes, en een zak voer. En een kerstboom.
En dan groot erop "Jochem Fonds Kerst Actie!" En dan int midden het bedrag.
Moet er behalve het bedrag en de naam van de actie nog tekst op?
tot 19 december a.squote:Op dinsdag 4 december 2007 21:24 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Leuke actieEn ik ben kattenfan
Tot wanneer kan het?
Danny lijkt me wel iemand....quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:29 schreef Miss_S het volgende:
heb je al iemand gevonden die de 19e er een mooi rond bedrag van wil maken?
Nope. Met mooi rond bedoel je als het 750 is 800?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:29 schreef Miss_S het volgende:
heb je al iemand gevonden die de 19e er een mooi rond bedrag van wil maken?
750 is ook al mooi, maar inderdaad die andere dat die op -50 of op honderd worden afgerond door iemandquote:Op woensdag 5 december 2007 06:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Met mooi rond bedoel je als het 750 is 800?
Als het bv 712 is maak ik er zelf wel 720 van.
ja ik ben benieuwdquote:Op woensdag 5 december 2007 11:20 schreef Qwea het volgende:
Ja precies. Nog ff groeien
toch stiekem van die 1000 dromenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:35 schreef Qwea het volgende:
ff weer gebelt
Stand op 05/12/07 is 724.30
Dromen magquote:
Wanneer ik een leuke prijs win met de staatsloterij vul ik het wel aan tot 1000.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dromen magEn het zou wel fucking geweldig zijn als we gewoon de 1000 halen
![]()
nog 2 wekenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dromen magEn het zou wel fucking geweldig zijn als we gewoon de 1000 halen
![]()
Ja dus?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:39 schreef Zwansen het volgende:
Hier kun je 100 Afrikaanse babies voor laten blijven leven....
Doe je wel eens mee met de staatsloterij?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer ik een leuke prijs win met de staatsloterij vul ik het wel aan tot 1000.
I hope soquote:
* TJDoornbos stuurt Q naar bed.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
I hope so
Strax om 16u naar dobey, voer halen. Kijken wat die man in petto heeft.
*haast omvalt van de slaap
stoerquote:Op woensdag 5 december 2007 17:49 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft Dobey te Nieuw-Amsterdam gedoneerd![]()
dan zou ik op de CHeque ook de bedrijven zetten die gedoneerd hebbenquote:Op woensdag 5 december 2007 18:15 schreef Qwea het volgende:
Ja het was best veel. En duuuur. Die Iams zakken kosten per stuk 20.30. Staat een sticker nog opDe gourmet dingen 1 euro p/s
er staat vast wel voor 70 euro aan voer van dobey alleen.
aan het eind een foto van alles bij elkaarquote:Op woensdag 5 december 2007 19:11 schreef Qwea het volgende:
isser nog behoefte aan een foto van AL het voer wat hier staat? of hebben jullie zoiets van "mens, bespaar je de moeite. Like we care"
ik vind altijd wel leuk om te zien wat er allemaal al gedoneerd isquote:Op woensdag 5 december 2007 19:11 schreef Qwea het volgende:
isser nog behoefte aan een foto van AL het voer wat hier staat? of hebben jullie zoiets van "mens, bespaar je de moeite. Like we care"
quote:Op woensdag 5 december 2007 19:14 schreef Qwea het volgende:
nou, ik heb toch niet veel beters te doen dus ik ga zo wel uitpakken miss_S
Dan zekerquote:Op woensdag 5 december 2007 19:14 schreef Qwea het volgende:
nou, ik heb toch niet veel beters te doen dus ik ga zo wel uitpakken miss_S
quote:Op woensdag 5 december 2007 20:10 schreef Rewimo het volgende:
Dat is al een mooie hoeveelheidEn als je dan bedenkt wat er allemaal nog met die ruim 700 euro kan worden gedaan
dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 5 december 2007 19:37 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu nog even tellen hoeveel ik van wat heb
Nog een emmer joppiesaus erbij en ik wil die katten ff niet meer horen. Die hebben wel ff wat te kauwen!!quote:Op woensdag 5 december 2007 19:37 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu nog even tellen hoeveel ik van wat heb
Heb ik ook aan zitten denken. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat er 10 katten zitten. Volgens mij zitten er meer maar oke.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:02 schreef Djep het volgende:
Maareh.........misschien is nu wel een grens bereikt qua voer. Voordat het op is... en niet over de houdbaarheid heen gaat......
Ik weet niet hoor, tuurlijk, des te meer, des te beter, maar ik vroeg t me zo ff af.........
Theoretisch kun je brokjes best invriezen hoor..........
Zie mn berekening hieronder eensquote:Op donderdag 6 december 2007 00:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Das waar.........maar is ook berg voer zo te zien!
zo zie je maar hoeveel er in gaat zitten om voor die beestjes te zorgenquote:Op donderdag 6 december 2007 07:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb ik ook aan zitten denken. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat er 10 katten zitten. Volgens mij zitten er meer maar oke.
Mijn kat kreeg 's morgens de helft van 1 whiskas blikje en 's avonds. Das dus 1 blikje per dag. 1x 10 = 10 blikken voor 10 katten. We hebben 38 blikken whiskas dus daar zouden de poesjes dan 3.5 dag mee vooruit kunnen.
Die gourmet blikjes zijn echt heel klein. Daar zit 85 gram in. Daar mogen ze dus wel 4 van per dag (mijn kat zou er echt 4 hebben opgegeten) Daar zouden ze dus net iets meer dan een dag mee kunnen doen met die 49 blikjes gourmet.
De Iams is van oktober of november van dit jaar.
De technical is tot 2009 goed. Dus daar kunnen ze nog ff mee
De felix brokken ook tot 2008 of 2009.
De viacant 10kg zak tot 19-10-08 en de topper 10kg zak tot 29-08-08.
Dus ik dacht eigk zo dat ze het over de datum voer best snel op hebben
Als je het zo stelt wel idd!!quote:Op donderdag 6 december 2007 07:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie mn berekening hieronder eensdie Whiskas is in 4 dagen op denk
Die zou ik best in huis willen om een tijdje op te passen. De vraag is alleen of mijnquote:Op donderdag 6 december 2007 10:16 schreef wdn het volgende:
* wdn ziet mogelijkheden
Meneer we hebben 1000 euro voor U maar alleen indien U tijdelijk deze poezen opneemt:
Met spoed gezocht: tijdelijk logeeradres voor 2 poezebeesten Iemand hier interesse?
De dierenarts is een vrouwquote:Op donderdag 6 december 2007 10:16 schreef wdn het volgende:
* wdn ziet mogelijkheden
Meneer we hebben 1000 euro voor U maar alleen indien U tijdelijk deze poezen opneemt:
Met spoed gezocht: tijdelijk logeeradres voor 2 poezebeesten Iemand hier interesse? >:)
Veul. Ik realiseer me nu idd dat die vrouw best ontzettend veel onkosten moet hebbenquote:Op donderdag 6 december 2007 08:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo zie je maar hoeveel er in gaat zitten om voor die beestjes te zorgen
Oh ja.quote:
"Woops"quote:
ja preciesquote:Op donderdag 6 december 2007 11:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Veul. Ik realiseer me nu idd dat die vrouw best ontzettend veel onkosten moet hebben
Met een extra bedankje nogmaals naar alle mensen die hebben meegeholpen:Yquote:Op donderdag 6 december 2007 12:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja precies
geweldige actie van jou daarom
Miss Squote:Op donderdag 6 december 2007 12:17 schreef Qwea het volgende:
Mag ik hierbij even een ontzettend groot compliment geven aan Miss_S !!!
Ze gaat als we de 1000 euro niet halen, het bedrag wat we hebben aanvullen tot 1000 euro. En als we wel de 1000 euro halen gaat ze het aanvullen tot een ander rond getal![]()
![]()
![]()
Miss_S![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ontzettend, maar dan ook echt echt echt ontzettend bedankt![]()
vind het leuk dat ik kan helpenquote:Op donderdag 6 december 2007 13:15 schreef Qwea het volgende:men, dat is echt gewoon te gaaf
![]()
![]()
![]()
*nog steeds redelijk in shock is
quote:Op donderdag 6 december 2007 12:17 schreef Qwea het volgende:
Mag ik hierbij even een ontzettend groot compliment geven aan Miss_S !!!
Ze gaat als we de 1000 euro niet halen, het bedrag wat we hebben aanvullen tot 1000 euro. En als we wel de 1000 euro halen gaat ze het aanvullen tot een ander rond getal![]()
![]()
![]()
Miss_S![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ontzettend, maar dan ook echt echt echt ontzettend bedankt![]()
Wij gunnen ook Jochem en de andere katten een zalige Kerst...quote:Op donderdag 6 december 2007 13:51 schreef Qwea het volgende:![]()
Nou, misschien kan iemand dan nog ff helpen ;
Ik heb een kaartje gekocht (kerstkaart) waar ik een tekst voor Shirley in wil zetten mbt de actie. Maar ik weet niks
Anyone?
Ik floepte het er zo uit. Achteraf stond MM nog zo van "Sukkelquote:Op donderdag 6 december 2007 15:47 schreef Greys het volgende:
Drie-op-een-rij... sorry
Qwea, ik heb daar even overheen gelezen, maar heb je de dame al verteld hoe de stand was met de centjes dan? Kon je je niet inhouden,mutsje
![]()
De eindstand laat je toch wel een verrassing voor haar?
Doe jij mee dan?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:08 schreef Miss_S het volgende:
nu moeten jullie natuurlijk wel op mij stemmen als Miss Fok!
Joah!quote:Op donderdag 6 december 2007 20:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Tof stukkie!!
Ach, ik doe een opleiding voor webdesigner en ik pak ook nog altijd paint erbij voor het eerste ontwerp hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joah!
Ik ga even in paint (!!!! ) een cheque ontwerp voor mn vent maken. Kan die binnenkort bezig
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach, ik doe een opleiding voor webdesigner en ik pak ook nog altijd paint erbij voor het eerste ontwerp hoor![]()
Stoer heaquote:Op donderdag 6 december 2007 21:58 schreef Litso het volgende:
Ik zie nu trouwens pas dat krantenartikel, wat gaaf!
het geld staat helaas nog steeds op 724.30quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:21 schreef Miss_S het volgende:
krijgen we vandaag weer een nieuwe update? of moet ik me schuldig gaan voelen
misschien moeten we dan toch maar doen wat ik zei in de pmquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
het geld staat helaas nog steeds op 724.30
Ben benieuwd naar je idee.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien moeten we dan toch maar doen wat ik zei in de pm
je bedoelt het nieuwe topic onderwerp?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien moeten we dan toch maar doen wat ik zei in de pm
om het er niet over te hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
je bedoelt het nieuwe topic onderwerp?
ja dat bedoelde ik ookquote:
kijk dat is mooiquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had wel vanmorgen een mailtje van iemand die graag wou doneren
Ja. Zit ik net hard bezig te zijn met mn studie, belt er iemand. Ikke opnemen zegt ze "ja ik las op marktplaats dat stukje van het Jochem Fonds. En ik wil wel heel graag wat doneren! Ik heb een splinternieuwe kattenkooi die je mag hebben voor 150 euro."quote:
die snapt er volgens mij niet veel van, sommige mensen...quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Zit ik net hard bezig te zijn met mn studie, belt er iemand. Ikke opnemen zegt ze "ja ik las op marktplaats dat stukje van het Jochem Fonds. En ik wil wel heel graag wat doneren! Ik heb een splinternieuwe kattenkooi die je mag hebben voor 150 euro."
Ik had echt zoiets van "WTF"
Dat was dus het allereerste wat ik dachtquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Die is knettergek hahahaha
Dat zou wel een goede reactie geweest zijn, beetje onbeleefd dat wel. Misschien werktie wel bij de NSquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat was dus het allereerste wat ik dacht
"Spoort u niet?" niet gezegd natuulk
De NS was afgelopen woensdag in coevorden ontspoordquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat zou wel een goede reactie geweest zijn, beetje onbeleefd dat wel. Misschien werktie wel bij de NS![]()
dan spoor je idd vrij weinig, door blaadjes op de rails enzo
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Zit ik net hard bezig te zijn met mn studie, belt er iemand. Ikke opnemen zegt ze "ja ik las op marktplaats dat stukje van het Jochem Fonds. En ik wil wel heel graag wat doneren! Ik heb een splinternieuwe kattenkooi die je mag hebben voor 150 euro."
ja dat vind ik echt niet kunnenquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:21 schreef Qwea het volgende:
ik ben benieuwd miss_S tot nu toe nog niks gehad.
morgen ben ik van 15:00 tot zondag 15:00 niet aanwezig. Gaat dat problemen opleveren?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
yesquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:16 schreef Qwea het volgende:
mag je gewoon doorgeven hoor. Met mn voorletter en achternaam erbij vermelden. Maar die heb je hea?
ja preciesquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:42 schreef Qwea het volgende:
mooinee want mailen is dan onzinnig als jij de gegevens ook hebt
oja dat is misschien wel slimquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:48 schreef Qwea het volgende:
jeuj, had net al iemand op mn jochem mail die het reknr moest.
Is het verstandig om iemand het ww van het jochem mail account te doen? aangezien ik er 24u niet ben.... ?
ik wil wel ben er alleen morgen vanaf 18.00 er een paar uur niet maar dan ben jij er weer?quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:59 schreef Qwea het volgende:
vrijwilligers ?
Ga je 24 uur weg of 24 jaar??quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:53 schreef Qwea het volgende:
Zo, ik ga er van door. Tot over 24y
en bedankt miss_S
Hart van Nederland wil denk ik wel komen, of 4 in het land, komt vast wel goedquote:Op donderdag 6 december 2007 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stoer hea
En bij de overhandiging komen er als het goed is 2 kranten, en ik wil de tv bellen
Nell vind 'Itsygo' leukquote:
yayquote:Op zondag 9 december 2007 23:06 schreef bigbird het volgende:
Ik heb nog wat dingetjes bij elkar geritseld vanavond voor Jochem
quote:Op zondag 9 december 2007 23:20 schreef Oksel het volgende:
Ik heb nog een kat te doneren.. kan dat ook?
ach, ze moeten niet zo zeuren op fokquote:Op zondag 9 december 2007 22:13 schreef Miss_S het volgende:
ja zeker
morgen nog maar eens kijken of ik nog een paar mensen kan interesseren
(dit is trouwens het enige gedeelte van Fok! waar ze me niet haten)
quote:Op zondag 9 december 2007 23:06 schreef bigbird het volgende:
Ik heb nog wat dingetjes bij elkar geritseld vanavond voor Jochem
Jawel. Als je er 1000 euro bij overmaaktquote:Op zondag 9 december 2007 23:20 schreef Oksel het volgende:
Ik heb nog een kat te doneren.. kan dat ook?
Zeg het maar niet te hard, ik zit hier ookquote:Op zondag 9 december 2007 22:13 schreef Miss_S het volgende:
(dit is trouwens het enige gedeelte van Fok! waar ze me niet haten)
Als ze wil wel, maar anders breng ik het net zo lief langs hoorquote:
Ah die had ik nog even gemistquote:Op maandag 10 december 2007 11:43 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik werk echt 5 minuten bij dr huis vandaan, dus dat is uiteraard geen enkel probleem
quote:Op maandag 10 december 2007 14:35 schreef Miss_S het volgende:
nu staat er een mooier bedrag op hopelijk inspiratie voor andere
handigquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:50 schreef Qwea het volgende:
nou,zo,zo. Ik heb EINDELIJK een afschrift binnen thuis. Nu nog wachten op die kutcode, en dan kan ik internetbankieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |