30?quote:Op maandag 3 december 2007 13:20 schreef bigbird het volgende:
[..]
Onze beestjes komen niets tekortZe hebben 3 dingen om heerlijk op te kunnen liggen, een krabpaal, stuk of 30 speeltjes en snoepjes zat
Maar het kan natuurlijk altijd beter
lolquote:Op maandag 3 december 2007 13:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
30?
En dan zeurt mn vent over mn hond die volgens hem keiveel speeltjes heeft ( een egel, 3 tennisballen en een touw)
Niet eens alle groene lopen synchroon met elkaar dus daar ga ik me niet druk om makenquote:Op maandag 3 december 2007 16:08 schreef wdn het volgende:
De blauwe loopt niet synchroon met de groene >:)
Een roze?quote:Op maandag 3 december 2007 15:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Jochem-avatar is nu ook met blauwe achtergrond te verkrijgen
[ afbeelding ]
Het is niet heel veel werk om er een andere kleur achtergrond aan te geven, dus zijn er nog verzoekjes?
Als ik zelf kies wordt het waarschijnlijk een hele lelijke kleur. Heb je een plaatje met een voorbeeld wat voor roze je wil hebben?quote:
Photoshop en ImageReady, maar omdat ik een tikje lui ben gebruik ik de toverstaf om het groen weg te halen en dat laat soms wat kartelrandjes achter. Mooier is het om elk groen blokje handmatig te verwijderen maar dat is ook meer werkquote:Op maandag 3 december 2007 17:48 schreef Qwea het volgende:
waar doe je het mee dan tim?
Dierenwatjequote:Op maandag 3 december 2007 18:11 schreef peaceman het volgende:
Hmmm sta ik toch in de doneerlijst
Nou ja, nu weet iedereen het toch al... laat dan maar staan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |