Kan niet kloppen. Waar is mijn overboeking?quote:Op maandag 3 december 2007 11:10 schreef Qwea het volgende:
Maandag 3 December staat er 588 euro op de jochemrekening
Dus 588 euro
Senesta daanquote:Op maandag 3 december 2007 12:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Kan niet kloppen. Waar is mijn overboeking? >:) Ik kan aan het bedrag zien dat het er niet bij zit
Enne Qwea het is wdn niet wdm
Gaaf hoor! En er is dus 588 euro + nog her en der verzamelde goederen zoals voer etcquote:Op maandag 3 december 2007 12:14 schreef Qwea het volgende:
ja, dat vind ik ookWoensdag bij Dobey te Nieuw-Amsterdam het gedoneerde voer afhalen.
Ik moest met een auto komen zei hij, dus ik ben benieuwd
Mn zus heeft een stationwagenquote:Op maandag 3 december 2007 12:24 schreef wdn het volgende:
Qwea: in een fiat pas nog steeds niet veel of je nu met of zonder auto gaat >:)
Djep: Senesta slaan helpt
Dat ken heulemaal nietquote:Op maandag 3 december 2007 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Doe mij es toevoegen anders ga ik storneren
nee precies. Ik heb dus nu 2 zakken voer van 10 kg. Mn ma heeft 12 blikken felix gedoneerd. Een user van fok zonder nick heeft 24 blikken whiskas en 2 pakken felix voer gedoneerd. Dan heeft bigbird nog spullen die Nonneke gaat ophalen, en Woensdag moet ik langs de Dobeyquote:Op maandag 3 december 2007 12:23 schreef bigbird het volgende:
[..]
Gaaf hoor! En er is dus 588 euro + nog her en der verzamelde goederen zoals voer etcEn dat scheelt ook weer! Alles wat je aan goederen krijgt, hoef je niet meer te kopen
Wat Nonneke ophaalt vanavond: 1 zak whiskas kattenbrokken (weet even het gewicht niet meer), 4 blikken whiskas voer, 4 blikken gourmet, 4 doosjes kattensnoepjes, onbekend aantal speeltjes en 1 kattenmand voor 1 kat en 1 voor 2 katten (of natuurlijk 1 groterequote:Op maandag 3 december 2007 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee precies. Ik heb dus nu 2 zakken voer van 10 kg. Mn ma heeft 12 blikken felix gedoneerd. Een user van fok zonder nick heeft 24 blikken whiskas en 2 pakken felix voer gedoneerd. Dan heeft bigbird nog spullen die Nonneke gaat ophalen, en Woensdag moet ik langs de Dobey
quote:Op maandag 3 december 2007 12:57 schreef bigbird het volgende:
[..]
Wat Nonneke ophaalt vanavond: 1 zak whiskas kattenbrokken (weet even het gewicht niet meer), 4 blikken whiskas voer, 4 blikken gourmet, 4 doosjes kattensnoepjes, onbekend aantal speeltjes en 1 kattenmand voor 1 kat en 1 voor 2 katten (of natuurlijk 1 grotere) beide zwart.
Isdawa?
ik heb net gebeltquote:Op maandag 3 december 2007 13:11 schreef Rewimo het volgende:
Hij gaat lekker!
Schop die SNS eens even hard, wij willen actuele tussenstanden
Van mij mag hijquote:Op maandag 3 december 2007 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]Dat is haske tof. Wedden dat Jochem de grootste voor zichzelf inpikt?
![]()
bedankt meid
quote:Op maandag 3 december 2007 13:13 schreef bigbird het volgende:
[..]
Van mij mag hijOnze katten waren al jaloers toen ze die dingen zagen en er geen gebruik van mochten maken
Onze beestjes komen niets tekortquote:Op maandag 3 december 2007 13:16 schreef Qwea het volgende:
[..]Arme poezels!
Ik zit even te denken want ik moet natuurlijk voor de foto een "cheque" overhandigen. Nu mag MikeyMo die photoshoppen maar ik heb geen layout idee
30?quote:Op maandag 3 december 2007 13:20 schreef bigbird het volgende:
[..]
Onze beestjes komen niets tekortZe hebben 3 dingen om heerlijk op te kunnen liggen, een krabpaal, stuk of 30 speeltjes en snoepjes zat
Maar het kan natuurlijk altijd beter
lolquote:Op maandag 3 december 2007 13:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
30?
En dan zeurt mn vent over mn hond die volgens hem keiveel speeltjes heeft ( een egel, 3 tennisballen en een touw)
Niet eens alle groene lopen synchroon met elkaar dus daar ga ik me niet druk om makenquote:Op maandag 3 december 2007 16:08 schreef wdn het volgende:
De blauwe loopt niet synchroon met de groene >:)
Een roze?quote:Op maandag 3 december 2007 15:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Jochem-avatar is nu ook met blauwe achtergrond te verkrijgen
[ afbeelding ]
Het is niet heel veel werk om er een andere kleur achtergrond aan te geven, dus zijn er nog verzoekjes?
Als ik zelf kies wordt het waarschijnlijk een hele lelijke kleur. Heb je een plaatje met een voorbeeld wat voor roze je wil hebben?quote:
Photoshop en ImageReady, maar omdat ik een tikje lui ben gebruik ik de toverstaf om het groen weg te halen en dat laat soms wat kartelrandjes achter. Mooier is het om elk groen blokje handmatig te verwijderen maar dat is ook meer werkquote:Op maandag 3 december 2007 17:48 schreef Qwea het volgende:
waar doe je het mee dan tim?
Dierenwatjequote:Op maandag 3 december 2007 18:11 schreef peaceman het volgende:
Hmmm sta ik toch in de doneerlijst
Nou ja, nu weet iedereen het toch al... laat dan maar staan ook.
Persoonlijk stort ik voor het doel, maar vind het niet erg om genoemd te worden.quote:Op maandag 3 december 2007 18:21 schreef peaceman het volgende:
Nou ja, ik vond het niet perse nodig om genoemd te worden. Alsof dat wat uitmaakt. Als iemand stort om genoemd te worden is dat om de verkeerde reden denk ik dan.....
Dat ik een dierenwatje ben, wist ik al
quote:Op maandag 3 december 2007 18:11 schreef peaceman het volgende:
Hmmm sta ik toch in de doneerlijst
Nou ja, nu weet iedereen het toch al... laat dan maar staan ook.
Alsjeblieftquote:
Nee lama... is nu toch al te laat..... nu weet iedereen al dat ik een weldoener ben...quote:Op maandag 3 december 2007 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]damn, vergeten!
Moet ik je eruit slopen?
Zeg maar dag tegen je reputatiequote:Op maandag 3 december 2007 18:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee lama... is nu toch al te laat..... nu weet iedereen al dat ik een weldoener ben...
Aha, iemand heeft dr gemept!quote:Op maandag 3 december 2007 12:24 schreef wdn het volgende:
Qwea: in een fiat pas nog steeds niet veel of je nu met of zonder auto gaat >:)
Djep: Senesta slaan helpt
Yep, mijn honden er tussen door!!quote:Op maandag 3 december 2007 15:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Jochem-avatar is nu ook met blauwe achtergrond te verkrijgen
[ afbeelding ]
Het is niet heel veel werk om er een andere kleur achtergrond aan te geven, dus zijn er nog verzoekjes?
jawel. In je dromenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:50 schreef Litso het volgende:
Oh.. laat dan maar zitten
Mag ik m'n donatie terug?
KIJK!! Zie!! Bij dat bedrag daar is mijn bijdrage bijgeteltquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:19 schreef Qwea het volgende:
JA HOI!
net even de bank gebelt en het saldo staat inmiddels op 689.22![]()
![]()
![]()
![]()
er is dus ruim 100 euro bij gekomen![]()
![]()
je hebt 100 euro gedoneerd ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:53 schreef wdn het volgende:
[..]
KIJK!! Zie!! Bij dat bedrag daar is mijn bijdrage bijgetelt
Nee mijn bedrag eindigde op 22 centquote:
OMG!!! Super!!!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:19 schreef Qwea het volgende:
JA HOI!
net even de bank gebelt en het saldo staat inmiddels op 689.22![]()
![]()
![]()
![]()
er is dus ruim 100 euro bij gekomen![]()
![]()
dat zou kunnen idd. Ik zal eens met mijn grafisch vormgever overleggenquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:23 schreef wdn het volgende:
In de vorm van een kattemand met jochem erin?
ja precies!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:24 schreef bigbird het volgende:
[..]
OMG!!! Super!!!!![]()
Laten we hopen dat het nog even zo door kan gaan!
Of een grote zak kattenvoer, met Jochem er groot op (net zoals sheba die zwarte heeft, felix de wit met zwarte, gourmet de pers, whiskas de grijze etc)quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat zou kunnen idd. Ik zal eens met mijn grafisch vormgever overleggen
Jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:10 schreef Litso het volgende:
Het is een poektastische inzamelactie geworden in elk geval
*gelijk overleg pleegtquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Of een grote zak kattenvoer, met Jochem er groot op (net zoals sheba die zwarte heeft, felix de wit met zwarte, gourmet de pers, whiskas de grijze etc)
dan wandel je toch even langs voor een fotoke van Jochem te maken !quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:45 schreef Qwea het volgende:
MM zegt dat beide niet gaan werken omdat de foto van jochem niet geschikt is qua formaat en omdat het geen goede shop foto is.
Dus ik zat eraan te denken om een wel goede foto van 1 v/d katten van de site te plukken, die te voorzien van een kerstmuts, nog een kat te pakken en die in de sneeuw te zetten. Dan sneeuwvlokken over de hele cheque heen, met kattenbrokjes, en een zak voer. En een kerstboom.
En dan groot erop "Jochem Fonds Kerst Actie!" En dan int midden het bedrag.
Moet er behalve het bedrag en de naam van de actie nog tekst op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |