Joah!quote:Op donderdag 6 december 2007 20:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Tof stukkie!!
Ach, ik doe een opleiding voor webdesigner en ik pak ook nog altijd paint erbij voor het eerste ontwerp hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joah!
Ik ga even in paint (!!!! ) een cheque ontwerp voor mn vent maken. Kan die binnenkort bezig
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach, ik doe een opleiding voor webdesigner en ik pak ook nog altijd paint erbij voor het eerste ontwerp hoor![]()
Stoer heaquote:Op donderdag 6 december 2007 21:58 schreef Litso het volgende:
Ik zie nu trouwens pas dat krantenartikel, wat gaaf!
het geld staat helaas nog steeds op 724.30quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:21 schreef Miss_S het volgende:
krijgen we vandaag weer een nieuwe update? of moet ik me schuldig gaan voelen
misschien moeten we dan toch maar doen wat ik zei in de pmquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
het geld staat helaas nog steeds op 724.30
Ben benieuwd naar je idee.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien moeten we dan toch maar doen wat ik zei in de pm
je bedoelt het nieuwe topic onderwerp?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien moeten we dan toch maar doen wat ik zei in de pm
om het er niet over te hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
je bedoelt het nieuwe topic onderwerp?
ja dat bedoelde ik ookquote:
kijk dat is mooiquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had wel vanmorgen een mailtje van iemand die graag wou doneren
Ja. Zit ik net hard bezig te zijn met mn studie, belt er iemand. Ikke opnemen zegt ze "ja ik las op marktplaats dat stukje van het Jochem Fonds. En ik wil wel heel graag wat doneren! Ik heb een splinternieuwe kattenkooi die je mag hebben voor 150 euro."quote:
die snapt er volgens mij niet veel van, sommige mensen...quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Zit ik net hard bezig te zijn met mn studie, belt er iemand. Ikke opnemen zegt ze "ja ik las op marktplaats dat stukje van het Jochem Fonds. En ik wil wel heel graag wat doneren! Ik heb een splinternieuwe kattenkooi die je mag hebben voor 150 euro."
Ik had echt zoiets van "WTF"
Dat was dus het allereerste wat ik dachtquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Die is knettergek hahahaha
Dat zou wel een goede reactie geweest zijn, beetje onbeleefd dat wel. Misschien werktie wel bij de NSquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat was dus het allereerste wat ik dacht
"Spoort u niet?" niet gezegd natuulk
De NS was afgelopen woensdag in coevorden ontspoordquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat zou wel een goede reactie geweest zijn, beetje onbeleefd dat wel. Misschien werktie wel bij de NS![]()
dan spoor je idd vrij weinig, door blaadjes op de rails enzo
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Zit ik net hard bezig te zijn met mn studie, belt er iemand. Ikke opnemen zegt ze "ja ik las op marktplaats dat stukje van het Jochem Fonds. En ik wil wel heel graag wat doneren! Ik heb een splinternieuwe kattenkooi die je mag hebben voor 150 euro."
ja dat vind ik echt niet kunnenquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:21 schreef Qwea het volgende:
ik ben benieuwd miss_S tot nu toe nog niks gehad.
morgen ben ik van 15:00 tot zondag 15:00 niet aanwezig. Gaat dat problemen opleveren?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
yesquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:16 schreef Qwea het volgende:
mag je gewoon doorgeven hoor. Met mn voorletter en achternaam erbij vermelden. Maar die heb je hea?
ja preciesquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:42 schreef Qwea het volgende:
mooinee want mailen is dan onzinnig als jij de gegevens ook hebt
oja dat is misschien wel slimquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:48 schreef Qwea het volgende:
jeuj, had net al iemand op mn jochem mail die het reknr moest.
Is het verstandig om iemand het ww van het jochem mail account te doen? aangezien ik er 24u niet ben.... ?
ik wil wel ben er alleen morgen vanaf 18.00 er een paar uur niet maar dan ben jij er weer?quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:59 schreef Qwea het volgende:
vrijwilligers ?
Ga je 24 uur weg of 24 jaar??quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:53 schreef Qwea het volgende:
Zo, ik ga er van door. Tot over 24y
en bedankt miss_S
Hart van Nederland wil denk ik wel komen, of 4 in het land, komt vast wel goedquote:Op donderdag 6 december 2007 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stoer hea
En bij de overhandiging komen er als het goed is 2 kranten, en ik wil de tv bellen
Nell vind 'Itsygo' leukquote:
yayquote:Op zondag 9 december 2007 23:06 schreef bigbird het volgende:
Ik heb nog wat dingetjes bij elkar geritseld vanavond voor Jochem
quote:Op zondag 9 december 2007 23:20 schreef Oksel het volgende:
Ik heb nog een kat te doneren.. kan dat ook?
ach, ze moeten niet zo zeuren op fokquote:Op zondag 9 december 2007 22:13 schreef Miss_S het volgende:
ja zeker
morgen nog maar eens kijken of ik nog een paar mensen kan interesseren
(dit is trouwens het enige gedeelte van Fok! waar ze me niet haten)
quote:Op zondag 9 december 2007 23:06 schreef bigbird het volgende:
Ik heb nog wat dingetjes bij elkar geritseld vanavond voor Jochem
Jawel. Als je er 1000 euro bij overmaaktquote:Op zondag 9 december 2007 23:20 schreef Oksel het volgende:
Ik heb nog een kat te doneren.. kan dat ook?
Zeg het maar niet te hard, ik zit hier ookquote:Op zondag 9 december 2007 22:13 schreef Miss_S het volgende:
(dit is trouwens het enige gedeelte van Fok! waar ze me niet haten)
Als ze wil wel, maar anders breng ik het net zo lief langs hoorquote:
Ah die had ik nog even gemistquote:Op maandag 10 december 2007 11:43 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik werk echt 5 minuten bij dr huis vandaan, dus dat is uiteraard geen enkel probleem
quote:Op maandag 10 december 2007 14:35 schreef Miss_S het volgende:
nu staat er een mooier bedrag op hopelijk inspiratie voor andere
handigquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:50 schreef Qwea het volgende:
nou,zo,zo. Ik heb EINDELIJK een afschrift binnen thuis. Nu nog wachten op die kutcode, en dan kan ik internetbankieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |