tot 19 december a.squote:Op dinsdag 4 december 2007 21:24 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Leuke actieEn ik ben kattenfan
Tot wanneer kan het?
Danny lijkt me wel iemand....quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:29 schreef Miss_S het volgende:
heb je al iemand gevonden die de 19e er een mooi rond bedrag van wil maken?
Nope. Met mooi rond bedoel je als het 750 is 800?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:29 schreef Miss_S het volgende:
heb je al iemand gevonden die de 19e er een mooi rond bedrag van wil maken?
750 is ook al mooi, maar inderdaad die andere dat die op -50 of op honderd worden afgerond door iemandquote:Op woensdag 5 december 2007 06:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Met mooi rond bedoel je als het 750 is 800?
Als het bv 712 is maak ik er zelf wel 720 van.
ja ik ben benieuwdquote:Op woensdag 5 december 2007 11:20 schreef Qwea het volgende:
Ja precies. Nog ff groeien
toch stiekem van die 1000 dromenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:35 schreef Qwea het volgende:
ff weer gebelt
Stand op 05/12/07 is 724.30
Dromen magquote:
Wanneer ik een leuke prijs win met de staatsloterij vul ik het wel aan tot 1000.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dromen magEn het zou wel fucking geweldig zijn als we gewoon de 1000 halen
![]()
nog 2 wekenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dromen magEn het zou wel fucking geweldig zijn als we gewoon de 1000 halen
![]()
Ja dus?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:39 schreef Zwansen het volgende:
Hier kun je 100 Afrikaanse babies voor laten blijven leven....
Doe je wel eens mee met de staatsloterij?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer ik een leuke prijs win met de staatsloterij vul ik het wel aan tot 1000.
I hope soquote:
* TJDoornbos stuurt Q naar bed.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
I hope so
Strax om 16u naar dobey, voer halen. Kijken wat die man in petto heeft.
*haast omvalt van de slaap
stoerquote:Op woensdag 5 december 2007 17:49 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft Dobey te Nieuw-Amsterdam gedoneerd![]()
dan zou ik op de CHeque ook de bedrijven zetten die gedoneerd hebbenquote:Op woensdag 5 december 2007 18:15 schreef Qwea het volgende:
Ja het was best veel. En duuuur. Die Iams zakken kosten per stuk 20.30. Staat een sticker nog opDe gourmet dingen 1 euro p/s
er staat vast wel voor 70 euro aan voer van dobey alleen.
aan het eind een foto van alles bij elkaarquote:Op woensdag 5 december 2007 19:11 schreef Qwea het volgende:
isser nog behoefte aan een foto van AL het voer wat hier staat? of hebben jullie zoiets van "mens, bespaar je de moeite. Like we care"
ik vind altijd wel leuk om te zien wat er allemaal al gedoneerd isquote:Op woensdag 5 december 2007 19:11 schreef Qwea het volgende:
isser nog behoefte aan een foto van AL het voer wat hier staat? of hebben jullie zoiets van "mens, bespaar je de moeite. Like we care"
quote:Op woensdag 5 december 2007 19:14 schreef Qwea het volgende:
nou, ik heb toch niet veel beters te doen dus ik ga zo wel uitpakken miss_S
Dan zekerquote:Op woensdag 5 december 2007 19:14 schreef Qwea het volgende:
nou, ik heb toch niet veel beters te doen dus ik ga zo wel uitpakken miss_S
quote:Op woensdag 5 december 2007 20:10 schreef Rewimo het volgende:
Dat is al een mooie hoeveelheidEn als je dan bedenkt wat er allemaal nog met die ruim 700 euro kan worden gedaan
dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 5 december 2007 19:37 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu nog even tellen hoeveel ik van wat heb
Nog een emmer joppiesaus erbij en ik wil die katten ff niet meer horen. Die hebben wel ff wat te kauwen!!quote:Op woensdag 5 december 2007 19:37 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu nog even tellen hoeveel ik van wat heb
Heb ik ook aan zitten denken. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat er 10 katten zitten. Volgens mij zitten er meer maar oke.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:02 schreef Djep het volgende:
Maareh.........misschien is nu wel een grens bereikt qua voer. Voordat het op is... en niet over de houdbaarheid heen gaat......
Ik weet niet hoor, tuurlijk, des te meer, des te beter, maar ik vroeg t me zo ff af.........
Theoretisch kun je brokjes best invriezen hoor..........
Zie mn berekening hieronder eensquote:Op donderdag 6 december 2007 00:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Das waar.........maar is ook berg voer zo te zien!
zo zie je maar hoeveel er in gaat zitten om voor die beestjes te zorgenquote:Op donderdag 6 december 2007 07:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb ik ook aan zitten denken. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat er 10 katten zitten. Volgens mij zitten er meer maar oke.
Mijn kat kreeg 's morgens de helft van 1 whiskas blikje en 's avonds. Das dus 1 blikje per dag. 1x 10 = 10 blikken voor 10 katten. We hebben 38 blikken whiskas dus daar zouden de poesjes dan 3.5 dag mee vooruit kunnen.
Die gourmet blikjes zijn echt heel klein. Daar zit 85 gram in. Daar mogen ze dus wel 4 van per dag (mijn kat zou er echt 4 hebben opgegeten) Daar zouden ze dus net iets meer dan een dag mee kunnen doen met die 49 blikjes gourmet.
De Iams is van oktober of november van dit jaar.
De technical is tot 2009 goed. Dus daar kunnen ze nog ff mee
De felix brokken ook tot 2008 of 2009.
De viacant 10kg zak tot 19-10-08 en de topper 10kg zak tot 29-08-08.
Dus ik dacht eigk zo dat ze het over de datum voer best snel op hebben
Als je het zo stelt wel idd!!quote:Op donderdag 6 december 2007 07:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie mn berekening hieronder eensdie Whiskas is in 4 dagen op denk
Die zou ik best in huis willen om een tijdje op te passen. De vraag is alleen of mijnquote:Op donderdag 6 december 2007 10:16 schreef wdn het volgende:
* wdn ziet mogelijkheden
Meneer we hebben 1000 euro voor U maar alleen indien U tijdelijk deze poezen opneemt:
Met spoed gezocht: tijdelijk logeeradres voor 2 poezebeesten Iemand hier interesse?
De dierenarts is een vrouwquote:Op donderdag 6 december 2007 10:16 schreef wdn het volgende:
* wdn ziet mogelijkheden
Meneer we hebben 1000 euro voor U maar alleen indien U tijdelijk deze poezen opneemt:
Met spoed gezocht: tijdelijk logeeradres voor 2 poezebeesten Iemand hier interesse? >:)
Veul. Ik realiseer me nu idd dat die vrouw best ontzettend veel onkosten moet hebbenquote:Op donderdag 6 december 2007 08:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo zie je maar hoeveel er in gaat zitten om voor die beestjes te zorgen
Oh ja.quote:
"Woops"quote:
ja preciesquote:Op donderdag 6 december 2007 11:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Veul. Ik realiseer me nu idd dat die vrouw best ontzettend veel onkosten moet hebben
Met een extra bedankje nogmaals naar alle mensen die hebben meegeholpen:Yquote:Op donderdag 6 december 2007 12:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja precies
geweldige actie van jou daarom
Miss Squote:Op donderdag 6 december 2007 12:17 schreef Qwea het volgende:
Mag ik hierbij even een ontzettend groot compliment geven aan Miss_S !!!
Ze gaat als we de 1000 euro niet halen, het bedrag wat we hebben aanvullen tot 1000 euro. En als we wel de 1000 euro halen gaat ze het aanvullen tot een ander rond getal![]()
![]()
![]()
Miss_S![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ontzettend, maar dan ook echt echt echt ontzettend bedankt![]()
vind het leuk dat ik kan helpenquote:Op donderdag 6 december 2007 13:15 schreef Qwea het volgende:men, dat is echt gewoon te gaaf
![]()
![]()
![]()
*nog steeds redelijk in shock is
quote:Op donderdag 6 december 2007 12:17 schreef Qwea het volgende:
Mag ik hierbij even een ontzettend groot compliment geven aan Miss_S !!!
Ze gaat als we de 1000 euro niet halen, het bedrag wat we hebben aanvullen tot 1000 euro. En als we wel de 1000 euro halen gaat ze het aanvullen tot een ander rond getal![]()
![]()
![]()
Miss_S![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ontzettend, maar dan ook echt echt echt ontzettend bedankt![]()
Wij gunnen ook Jochem en de andere katten een zalige Kerst...quote:Op donderdag 6 december 2007 13:51 schreef Qwea het volgende:![]()
Nou, misschien kan iemand dan nog ff helpen ;
Ik heb een kaartje gekocht (kerstkaart) waar ik een tekst voor Shirley in wil zetten mbt de actie. Maar ik weet niks
Anyone?
Ik floepte het er zo uit. Achteraf stond MM nog zo van "Sukkelquote:Op donderdag 6 december 2007 15:47 schreef Greys het volgende:
Drie-op-een-rij... sorry
Qwea, ik heb daar even overheen gelezen, maar heb je de dame al verteld hoe de stand was met de centjes dan? Kon je je niet inhouden,mutsje
![]()
De eindstand laat je toch wel een verrassing voor haar?
Doe jij mee dan?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:08 schreef Miss_S het volgende:
nu moeten jullie natuurlijk wel op mij stemmen als Miss Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |