abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:20:24 #1
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_55045831
Een online vriendinnetje van mij (Susan) woont tijdelijk met haar gezin in Amerika. Haar poezebeesten hadden een logeeradres voor die tijd hier in NL, maar nu blijkt de buurman van die mensen ze te willen vergiftigen ivm voliere en vogeltjes gedoe.

De poezebeesten moeten daar dus zo snel mogelijk weg en naar een liefdevol, warm opvanghuisje gaan!
Ik had Susan aangeboden om een oproepje hiero te plaatsen en zal dus even letterlijk de door haar opgemaakte tekst naar hier kopieren.
quote:
Hoi Miranda,

Wat fijn dat je een berichtje op Fok! wil zetten. Ben je echt heel dankbaar daarvoor.

Het gaat om Lodewijk (ex-kater) en Catootje (ex-poes). Ze moeten wel samen in 1 huis/gezin. Het zijn binnen/buitenkatten. Dus ze kunnen heerlijk uren liggen slapen op de stoel en ook kunnen ze uren buiten in de zon liggen of aan de wandel zijn. Lodewijk is 9 jaar en Catootje 7 jaar. Beide komen ze uit het asiel. Catootje is op straat gevonden toen ze 5 weken was en Lodewijk is in een doos gevonden samen met broertjes en zusjes. Catootje is altijd wat schuw gebleven. Komt niet vaak bij je en kan zeuren om eten. Lodewijk daarintegen is aanhankelijk en komt zo af en toe bij je liggen en houd van kroelen en kan heel hard spinnen.
Wij hadden ze voordat onze dochters geboren werden, maar dat is allemaal heel goed gegaan, ze hebben onze kinderen nog nooit kwaad gedaan.
Honden zijn ze gewend. Waar ze nu zijn hebben ze een Berner Senner pup van 8 maanden en ook de honden van mijn ouders en schoonouders kwamen geregeld bij ons over de vloer.

We zoeken een heel goed oppasadres voor ongeveer 8 a 11 maanden. Ligt er dus aan hoelang we hier nog blijven. Het kan augustus 2008 worden dat we terugkomen maar het kan ook december worden. 1 ding staat vast: we willen ze wel weer terug!
We snappen dat het voor de katten niet optimaal is om ze zo vaak van huis te veranderen, maar de buurman van het oppasadres nu is ons te riskant. Hij heeft tenslotte gedreigd met ze te vergiftigen.
Op dit moment zijn de katten in Nijverdal (Overijssel) evt. in overleg kunnen ze gebracht worden.

Mochten mensen nog meer willen weten, mogen ze ons altijd mailen.
contact@familybanninkgoesamerica.nl

Nogmaals bedankt!

Susan
Wie o wie kan Lodewijk en Catootje opvangen??
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:27:55 #2
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_55045996
Voor de nodige beeldvorming

Catootje

Lodewijk
  woensdag 5 december 2007 @ 09:50:00 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55051477
tvp, kan even iemand vragen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 5 december 2007 @ 13:45:56 #4
105263 Litso
Interlectueel.
pi_55056603
Goed initiatief van je, die katten naast zo'n buurman houden is ook niet ideaal
Ik heb helaas al twee kattenbeesten op mijn flatje, en ik weet zo gauw ook niemand die er even twee bij kan hebben, maar ik hou het in mijn achterhoofd
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  donderdag 6 december 2007 @ 10:12:26 #5
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_55073159
En even omhoog om het weer onder de aandacht te brengen!!
pi_55073470
Ik ga ook kijken of ik iemand weet.
O+ 11-06-2009 O+
  donderdag 6 december 2007 @ 10:57:35 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_55073946
Ik heb even een vraag.

Zoals jullie misschien weten ben ik met de Jochem actie bezig Actie: Het Jochem Fonds met al 724 euro. Op naar de 1000?

Nu wil ik best bij mijn DA informeren of zij ze kan opvangen voor die 8 a 11 maanden, enkel moet alles voor alle katten uit haar eigen zak komen. Dus het zou fijn zijn als het eten oid vergoedt zou kunnen worden.

Laat me dat even weten, dan wil ik wel even met mijn DA praten.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 6 december 2007 @ 11:00:57 #8
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_55074010
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:57 schreef Qwea het volgende:
Ik heb even een vraag.

Zoals jullie misschien weten ben ik met de Jochem actie bezig Actie: Het Jochem Fonds met al 724 euro. Op naar de 1000?

Nu wil ik best bij mijn DA informeren of zij ze kan opvangen voor die 8 a 11 maanden, enkel moet alles voor alle katten uit haar eigen zak komen. Dus het zou fijn zijn als het eten oid vergoedt zou kunnen worden.

Laat me dat even weten, dan wil ik wel even met mijn DA praten.
Dat kan je dan beter even met Susan overleggen via email denk ik: contact@familybanninkgoesamerica.nl Ik ben in dit geval ook maar de boodschapper! Ik zal haar iig ook even mailen om haar op je vraag te wijzen!
  donderdag 6 december 2007 @ 11:15:51 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_55074279
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:00 schreef Ireth het volgende:

[..]

Dat kan je dan beter even met Susan overleggen via email denk ik: contact@familybanninkgoesamerica.nl Ik ben in dit geval ook maar de boodschapper! Ik zal haar iig ook even mailen om haar op je vraag te wijzen!
Ik heb haar ook al even gemailt Aangezien het namelijk uit eigen zak van de DA moet komen, en ze al zoveel katten heeft durf ik eigk niet te vragen of ze ze "zomaar" even op wil vangen.

Ikzelf zou het met liefde doen, maar mijn hond vindt katten niet aardig
  donderdag 6 december 2007 @ 11:24:30 #10
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_55074499
Ik zou ze ook met liefde willen opvangen alleen heb ik dus 2 binnenkatten.. en om daar dan 2 buitenkatten bij te zetten.. (en daarbij, manlief belt direct zijn advocaat als ik er nog een kat inbreng!)
  donderdag 6 december 2007 @ 11:26:35 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_55074555
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:24 schreef Ireth het volgende:
Ik zou ze ook met liefde willen opvangen alleen heb ik dus 2 binnenkatten.. en om daar dan 2 buitenkatten bij te zetten.. (en daarbij, manlief belt direct zijn advocaat als ik er nog een kat inbreng!)

Mja, ik denk dat mijn hond ze aan stukken ript

Naja, ik zal het mailtje van Susan even afwachten.
  donderdag 6 december 2007 @ 12:32:03 #12
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55075990
Oh, ze moeten echt naar buiten? Mijn misschien adres heeft alleen een balkon.
  donderdag 6 december 2007 @ 13:54:26 #13
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_55077722
ik heb een mail terug gehad.

Ik zal de DA strax eens vragen. Eerst ff naar Emmen en rijlessen. Rond 20u weet ik ws meer
pi_55094213
Even een berichtje tussendoor : De eigenaren vergoeden álle kosten! dus voor het voer, entingen. dierenartskosten. pensionkosten en noem maar op!
Voor het voer krijgen wij een vast bedrag per maand van hen en komt exact op de 1ste van de maand binnen ook met de rest zijn ze supersnel met betalen

Groetjes
Ellen
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:34:34 #15
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_55094932
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 08:54 schreef Trabi het volgende:
Even een berichtje tussendoor : De eigenaren vergoeden álle kosten! dus voor het voer, entingen. dierenartskosten. pensionkosten en noem maar op!
Voor het voer krijgen wij een vast bedrag per maand van hen en komt exact op de 1ste van de maand binnen ook met de rest zijn ze supersnel met betalen

Groetjes
Ellen
Dit is dus Ellen, waar ze momenteel logeren, met die moordzuchtige buurman
pi_55095011
Ohh, voelt alsof dit helemaal goed gaat komen.
Sappig !!
pi_55096237
Hi ...haha ja was niet helemaal duidelijk door mijn nick.
Maar je hebt het goed ireth...wij zijn het logeeradres met moordzuchtige buurman

Ik hoop dat Qwea nog nieuws heeft over haar DA? en dat er een goed nieuw logeeradres gaat komen voor Lodje en Cato.
Ze zijn hier niet echt happy meer nu ze bijna hele dagen binnen moeten zitten.

Ik ben druk aan het duimen!

Groetjes
Ellen
pi_55101182
qwea
Gisteren hebben we over en weer gemaild. Ben zeer benieuwd of je al naar de dierenarts bent geweest.
Zoals ik heb gemaild vergoeden wij alle kosten.
Ik hoor echt heel graag van je.
Groetjes
Susan (vrouwtje van Lodje en Catootje)
pi_55143339
Als de katten niet bang zijn voor honden, kan ik mijn vriend ook wel even lief aan kijken.
Om hoelange tijd gaat dit?
  zondag 9 december 2007 @ 13:27:21 #20
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_55143624
je hebt gisteren een mail terug gehad susan, dat ik niet langs ben geweest ivm fam omstandigheden en dat ik helemaal aan de andere kant van het land zit en pas vrijdag laat weer terug ben.
  zondag 9 december 2007 @ 13:30:44 #21
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_55143688
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:15 schreef ymme het volgende:
Als de katten niet bang zijn voor honden, kan ik mijn vriend ook wel even lief aan kijken.
Om hoelange tijd gaat dit?
Om ongeveer 8 tot 11 maanden. Ze zijn niet bang van honden, op het logeeradres waar ze nu zitten is ook een hond aanwezig.
pi_55143856
Als Qwea meer weet, zal ik eens gaan praten met meneer hier.
  zondag 9 december 2007 @ 13:41:38 #23
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55143916
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ze moeten echt naar buiten? Mijn misschien adres heeft alleen een balkon.
"Ja, maar bedankt tho"

Oh no problem.
pi_55147696
Hallo allemaal,

Ik heb de dierenarts van Qwea gemaild en haar voorgelegd wat ons probleem is. Nog geen reactie gehad. Afwachten dus.
De katten kunnen met honden, in het begin zullen ze natuurlijk wel moeten wennen.
Ik heb nog 1 ander iets lopen, daar krijg ik vandaag bericht van, hopelijk.
Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes
Susan
pi_55147716
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:37 schreef ymme het volgende:
Als Qwea meer weet, zal ik eens gaan praten met meneer hier.
Mocht het vandaag niet lukken zou ik dat heel erg op prijs stellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')