Een online vriendinnetje van mij (Susan) woont tijdelijk met haar gezin in Amerika. Haar poezebeesten hadden een logeeradres voor die tijd hier in NL, maar nu blijkt de buurman van die mensen ze te willen vergiftigen ivm voliere en vogeltjes gedoe.
De poezebeesten moeten daar dus zo snel mogelijk weg en naar een liefdevol, warm opvanghuisje gaan!
Ik had Susan aangeboden om een oproepje hiero te plaatsen en zal dus even letterlijk de door haar opgemaakte tekst naar hier kopieren.
quote:
Hoi Miranda,
Wat fijn dat je een berichtje op Fok! wil zetten. Ben je echt heel dankbaar daarvoor.
Het gaat om Lodewijk (ex-kater) en Catootje (ex-poes). Ze moeten wel samen in 1 huis/gezin. Het zijn binnen/buitenkatten. Dus ze kunnen heerlijk uren liggen slapen op de stoel en ook kunnen ze uren buiten in de zon liggen of aan de wandel zijn. Lodewijk is 9 jaar en Catootje 7 jaar. Beide komen ze uit het asiel. Catootje is op straat gevonden toen ze 5 weken was en Lodewijk is in een doos gevonden samen met broertjes en zusjes. Catootje is altijd wat schuw gebleven. Komt niet vaak bij je en kan zeuren om eten. Lodewijk daarintegen is aanhankelijk en komt zo af en toe bij je liggen en houd van kroelen en kan heel hard spinnen.
Wij hadden ze voordat onze dochters geboren werden, maar dat is allemaal heel goed gegaan, ze hebben onze kinderen nog nooit kwaad gedaan.
Honden zijn ze gewend. Waar ze nu zijn hebben ze een Berner Senner pup van 8 maanden en ook de honden van mijn ouders en schoonouders kwamen geregeld bij ons over de vloer.
We zoeken een heel goed oppasadres voor ongeveer 8 a 11 maanden. Ligt er dus aan hoelang we hier nog blijven. Het kan augustus 2008 worden dat we terugkomen maar het kan ook december worden. 1 ding staat vast: we willen ze wel weer terug!
We snappen dat het voor de katten niet optimaal is om ze zo vaak van huis te veranderen, maar de buurman van het oppasadres nu is ons te riskant. Hij heeft tenslotte gedreigd met ze te vergiftigen.
Op dit moment zijn de katten in Nijverdal (Overijssel) evt. in overleg kunnen ze gebracht worden.
Mochten mensen nog meer willen weten, mogen ze ons altijd mailen.
contact@familybanninkgoesamerica.nl
Nogmaals bedankt!
Susan
Wie o wie kan Lodewijk en Catootje opvangen??