quote:Op zondag 2 december 2007 18:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Titel klinkt wel erg pedo hoor.......
SMTP instellingen duurt bij mij ook altijd lang als ik mail instel. Bij mijn werk als mijn prive-email kan dat best wel 's 10 minuten hebben geduurd. Mijn tip: gewoon even wat langer geduld.quote:Op zondag 2 december 2007 18:42 schreef LeonH het volgende:
tvp
en even terugkomend op het mail verhaal. Ik vind het zelf ook supergemakkelijk uitzien enzo, maar op een hele vreemde manier blijft hij maar zoeken wanneer ie de smtp instellingen wilt controleren. Ga zometeen nog ff proberen en anders bel ik morgen even met xs4all....
Herkenbaar, ik had 't bij 't instellen van Mail in Leopard ook... Denk eerder dat 't te maken heeft met 't paswoord/keychain-probleem...quote:Op zondag 2 december 2007 18:42 schreef LeonH het volgende:
tvp
en even terugkomend op het mail verhaal. Ik vind het zelf ook supergemakkelijk uitzien enzo, maar op een hele vreemde manier blijft hij maar zoeken wanneer ie de smtp instellingen wilt controleren. Ga zometeen nog ff proberen en anders bel ik morgen even met xs4all....
behoorlijk kut als je 6 accounts moet instellenquote:Op zondag 2 december 2007 18:48 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik had 't bij 't instellen van Mail in Leopard ook... Denk eerder dat 't te maken heeft met 't paswoord/keychain-probleem...
Veel proberen heeft 't bij mij gedaan...
Ik ook nietquote:Op zondag 2 december 2007 19:30 schreef super-muffin het volgende:
Ik vind de witte producten van Apple eigenlijk niet zo heel erg mooi.
Aluminium
't zwarte wat ze nu in hun producten hebben is erg mooi.quote:Op zondag 2 december 2007 19:30 schreef super-muffin het volgende:
Ik vind de witte producten van Apple eigenlijk niet zo heel erg mooi.
Aluminium
Als student die geregeld van huis naar kot moet zou ik de MBP nemen. Als ik thuis zit zit ik constant achter de mini vanwege het groter scherm en het toetsenbord, dus de iMac.quote:Op zondag 2 december 2007 20:55 schreef DamianDDDDD het volgende:
Ik wil ergens volgend jaar misschien een Mac. Welke Mac zouden jullie kiezen: een iMac 20" of een MacBook Pro 15"?
mwoah.. vast nietquote:Op zondag 2 december 2007 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Zal dit het topic zijn waarin Steve een subnotebook aankondigt?
oh nee...quote:
Ik ben niet echt van plan te reizen met de computer, maar ik dacht altijd dat de MacBook Pro een betere hardware had dan de iMac. Als er niet veel verschil in zit, dan lijkt een iMac mij een goede keuze.quote:Op zondag 2 december 2007 21:05 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Als student die geregeld van huis naar kot moet zou ik de MBP nemen. Als ik thuis zit zit ik constant achter de mini vanwege het groter scherm en het toetsenbord, dus de iMac.
Moet je zelf zien m.a.w. hardwarematig verschillen ze niet zo sterk denk ik.
En sowieso loop ik nog een kadootje achter.....quote:Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
oh nee...
baas zou betalen he..
wie weet
Link doet het niet (meer)?quote:Op maandag 3 december 2007 00:02 schreef 43 het volgende:
http://www.ibood.com/site/nl/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=11994
Past dit geheugen in een Macbook?
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=303721-nlquote:* Double Data Rate Small Outline Dual Inline Memory Module (DDR SO-DIMM)-formaat
* 1,25 inch of kleiner
* 512 MB of 1 gigabyte (GB)
* 200 pins
* PC2-5300 DDR2 667 MHz Type RAM
Gegevens:quote:Op maandag 3 december 2007 00:15 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Link doet het niet (meer)?
Hier moet het geheugen iig aan voldoen:
[..]
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=303721-nl
Ligt dat niet aan de crack? Ik lees wel meer dingen op internet over crashende Gears of Wars, zeker met de Razor911 crack.quote:Op zondag 2 december 2007 22:04 schreef NiteSpeed het volgende:
Gears of wat loopt heel vervelend op mijn macbookpro. De FPS en kwaliteit van het beeld zijn perfect, maar na een tijdje krijg je zwarte schermen en crashes. Al je data weg.
Hmz, PRAM gereset en de System Management Controller, geen verschil...quote:Op maandag 3 december 2007 11:32 schreef Svyatagor het volgende:
Mijn zelfgevoede externe HD doet het niet op de linkerpoort van mijn MBP
Op de rechter wel, maar bij de MBP van een collega doet hij het op alletwee. Zit er ergens een energiebeheer voor die poorten? Muis doet het wel gewoon op de linkerpoort...
Klopt, dat doet ie zodra m'n batterij onder 25% zit en ik em uit sleep mode moet halen..quote:Op maandag 3 december 2007 12:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hmz, PRAM gereset en de System Management Controller, geen verschil...
Kwam trouwens ook heel veel klachten over de keyboard freeze onder Leopard tegen, daar heb ik zelf ook last van..
http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=1217703&tstart=0
kan dit uberhaubtquote:Op maandag 3 december 2007 12:46 schreef De_Hertog het volgende:
Mijn handtekening in Mail komt niet meer bovenaan de quoted tekst te staan, ook al vink ik die optie wel aan. Heeft iemand anders daar ook last van?
Speel je die onder OSX of Windows?quote:Op zondag 2 december 2007 22:04 schreef NiteSpeed het volgende:
Gears of wat loopt heel vervelend op mijn macbookpro. De FPS en kwaliteit van het beeld zijn perfect, maar na een tijdje krijg je zwarte schermen en crashes. Al je data weg.
Microsoft heeft weer een goede game verschrikkelijk slecht geport, de installatie duurt uren, de introschermen zijn niet te skippen, de user interface van de pc versie van GoW ziet er uit als een Xbox360-scherm, inclusief groene en rode knopjes die de gamepads moeten voorstellen.ik zit niet te wachten op 5 dialoogvensters over windows live messenger, archievement awards, online live wowiedewowiesuperduper gold xbox membership of wat dan ook
.
Dalijk maar kijken of het met nieuwe nvidia drivers beter werkt.
Nee, ik heb toevallig gisteren de nVidia drivers (op Apple.com zelf) gedownload en installed en nu werkt het wel stabieler. Hij is in ieder geval nog niet vastgelopen. Toch blijft het gevoel dat het een vieze port is... de controls zijn gewoon niet optimaal, en je merkt dat het spel gebouwd is voor consolegamers.quote:Op maandag 3 december 2007 00:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan de crack? Ik lees wel meer dingen op internet over crashende Gears of Wars, zeker met de Razor911 crack.
Boot Camp. XPSP2 met alle updates.quote:Op maandag 3 december 2007 15:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Speel je die onder OSX of Windows?
Ja dat is wel mogelijk, hier werkt het wel prima.quote:Op maandag 3 december 2007 13:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
kan dit uberhaubtvanavond eerst eens proberen!
Dat soort ports zijn echt verschrikkelijk ja. Je ziet het direct als er allemaal van die berichten komen als "Zet je computer niet uit, bezig met saven.."quote:Op maandag 3 december 2007 16:32 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nee, ik heb toevallig gisteren de nVidia drivers (op Apple.com zelf) gedownload en installed en nu werkt het wel stabieler. Hij is in ieder geval nog niet vastgelopen. Toch blijft het gevoel dat het een vieze port is... de controls zijn gewoon niet optimaal, en je merkt dat het spel gebouwd is voor consolegamers.
hoeveel moet ie kosten?quote:Op zondag 2 december 2007 23:41 schreef w00h00 het volgende:
Nog iemand interesse in een Ibook G3 900 mhz? Beeld bevriest af en toe, misschien iets voor de beunhaas onder ons.
Kan, alleen niet op de maximale resolutie. Zeg het maar, 't is niet dat 't niet gaat ofzo...quote:Op maandag 3 december 2007 20:14 schreef BaggerUser het volgende:
verdomme ik wil een 30inch apple scherm aan mn macbook kunnen hangen
Wat heb je aan een 30" als je maar 1920 x 1200 van de 2560 x 1600 kunt gebruiken . Koop dan een 23" iets kleiner maar ook een stuk goedkoper en je hebt de volledige resolutie.quote:Op maandag 3 december 2007 21:04 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Kan, alleen niet op de maximale resolutie. Zeg het maar, 't is niet dat 't niet gaat ofzo...
Full-HD is goed genoeg wat mij betreft.quote:Op maandag 3 december 2007 21:11 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Wat heb je aan een 30" als je maar 1920 x 1200 van de 2560 x 1600 kunt gebruiken . Koop dan een 23" iets kleiner maar ook een stuk goedkoper en je hebt de volledige resolutie.
nog altijd perfectquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:16 schreef Sjoewe het volgende:
How is life on the iMac side?
Ja. Precies dat.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:02 schreef nietzman het volgende:
Tja, zodra je accu stervende is weet 'ie niet meer zo goed wanneer 'ie leeg is en valt 'ie dus gewoon uit. Had ik bij m'n Powerbook ook. Nieuwe accu halen is dan zo'n beetje je enige oplossing.
Ik word door z'n vrouw gemaild dat mijn koper ziek isquote:
verdomme kanker apple, dat is wel erg snel gegaan dan. Beter gooien ze het op de garantiequote:Op dinsdag 4 december 2007 01:02 schreef nietzman het volgende:
Tja, zodra je accu stervende is weet 'ie niet meer zo goed wanneer 'ie leeg is en valt 'ie dus gewoon uit. Had ik bij m'n Powerbook ook. Nieuwe accu halen is dan zo'n beetje je enige oplossing.
Ik schijn alleen een nieuwe DVD te krijgen en niet het hele pakketje nog een keer. En volgens die jongen worden die DVD's in Amerika gemaakt. Ik weet het verder ook nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:12 schreef JoMo0 het volgende:
Amerika ? Wat is dat nu voor een smoes .
http://www.vimeo.com/266383/quote:Op maandag 3 december 2007 23:16 schreef super-muffin het volgende:
Echt heel vervelend dat je geen tekst kan selecteren op de iPod Touch.
Zo lastig lijkt me dat toch niet. Zo maar een idee: Je bent je email aan het lezen en houd de home knop ingedrukt en sleept je vinger over de tekst die je wilt selecteren. Als je dan de home knop los laat heb je de tekst gekopieerd.
Alleen voor het plakken heb ik geen idee.
De meeste mad ladies zouden het niet waarderen als ik hun edele delen hard en droog over m'n broek zou scheuren om ze schoon te maken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:51 schreef Geqxon het volgende:
Niks mis mee. Je krijgt er mad ladyskills mee.
Precies, ik bewerk m'n vriendin ook altijd met een wattestaafje en pure alcohol om d'r weer aan de gang te krijgenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Niks mis mee. Je krijgt er mad ladyskills mee.
"Kom maar bij papa op schoot"quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
De meeste mad ladies zouden het niet waarderen als ik hun edele delen hard en droog over m'n broek zou scheuren om ze schoon te maken.
Vreemde zaak . Die DVD's liggen in Venray al klaar en dan kosten maken om hem vanuit US te verzenden e.d.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:44 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik schijn alleen een nieuwe DVD te krijgen en niet het hele pakketje nog een keer. En volgens die jongen worden die DVD's in Amerika gemaakt. Ik weet het verder ook niet
Goede of slechte zaak ..quote:T-Mobile wins iPhone court case
A German court has ruled that T-Mobile is allowed to be the exclusive network for Apple's iPhone in Germany. The court overturned a temporary injunction it granted two weeks ago, which forced T-Mobile to sell iPhones that were not tied to any network.
Vodafone brought the case, claiming that the exclusivity agreement breached German law. The Apple phones have been licensed to exclusive network deals wherever they have been sold.
In the two weeks since the temporary injunction was granted, T-Mobile sold the handsets without a network contract for 999 euros ($1,477; £719). That was a significant premium over the 399 euro price tag for a phone with a two year T-Mobile contract.
Die van mij kwam uit Engeland deze keer maar dat zou wel aan het ADC pakket liggen...quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:15 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Vreemde zaak . Die DVD's liggen in Venray al klaar en dan kosten maken om hem vanuit US te verzenden e.d.
quote:Op maandag 3 december 2007 20:14 schreef BaggerUser het volgende:
verdomme ik wil een 30inch apple scherm
quote:Oh, and don't expect Digitimes to find an OEM that is making a trackpad for this thing btw ;-)
Ow al die geile beloftes......quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:14 schreef De_Hertog het volgende:
9to5mac heeft weer een artikeltje over de 13" Macbook Pro, op een toon die geen twijfel overlaat. Aangezien ze meestal wel weten wat er speelt, ga ik vast sparen
[..]
oeps... Any survivors?quote:Op maandag 3 december 2007 23:13 schreef Svyatagor het volgende:
Mijn vriendin gooit het een kop thee over het toetsenbord van haar Toshiba-laptop.
Dat wordt switchen
Met je prachtige 12" MBP?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:13 schreef Tijn het volgende:
Ik heb vanmiddag weer een vette Keynote gegeven, mensen. Het blijft een geniaal programma. En *zoveel* stijlvoller dan Powerpoint
mn pa's macbook heeft een kop koffie met suiker overleeft, een paar maanden terug!quote:Op maandag 3 december 2007 23:13 schreef Svyatagor het volgende:
Mijn vriendin gooit het een kop thee over het toetsenbord van haar Toshiba-laptop.
Dat wordt switchen
Hij lijkt het overleefd te hebben, alleen typen moet een beetje voorzichtig nu, anders houdt het tobo het niet bijquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
mn pa's macbook heeft een kop koffie met suiker overleeft, een paar maanden terug!
t zeek er aan de onderkant uit, maar het ding werkt nu weer uitstekend. gelukkig maar!
dus wie weet hoe de laptop van miss svyatagor het gaat doen?
Is een 12" PB wel goed genoeg als DJ laptop?quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:28 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zit te bieden op ibooks en 12" powerbooks
iBook voor mn zusje. Powerbook als dj laptop. Nu ik steeds vaker met met m'n mbp ga slepen, begin ik wel een beetje bang voor de gezondheid ervan te worden.
Goedkope 12" als gooi en smijt laptop zou wel prima zijn
Kan iemand mij aub helpenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:34 schreef Drumpie het volgende:
nahaj ik wil dus en Iphone gaan kopen maar wat kan ik dan het beste doen gewoon wachten tot de release of gewoon kopen, Nederlands maken etc... en waar zit ik dan mee als ik hem anders koop dan wachten tot de release.
En heb ook en Hi! kaartje....
Zo zwaar is die software nou ook weer niet. Met voldoende geheugen gaat het wel goedkomen denk ik, en zo niet, dan doe ik hem wel weer van de hand, of slijt ik 'm wel aan m'n moeder.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is een 12" PB wel goed genoeg als DJ laptop?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:28 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zit te bieden op ibooks en 12" powerbooks
iBook voor mn zusje. Powerbook als dj laptop. Nu ik steeds vaker met met m'n mbp ga slepen, begin ik wel een beetje bang voor de gezondheid ervan te worden.
Goedkope 12" als gooi en smijt laptop zou wel prima zijn
DJ's hebben jarenlang met gedaan, waarom nu niet meer?quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is een 12" PB wel goed genoeg als DJ laptop?
...dus ik zo van: MAAR IK HEB HEM TOCH GEKOCHT!!!!11111quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:49 schreef nietzman het volgende:
Doe het niet, hij gaat er mee gooien en smijten.
Dan laat maar.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:50 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil er vast minder voor geven dan jij ervoor wil
Als ik een crowd moet vermaken door met mijn Macbook drie audiokanalen met muziek naar een meningpaneel te sturen.... ik zou behoorlijk zweten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:51 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
DJ's hebben jarenlang met gedaan, waarom nu niet meer?
Oh, dat moest eigenlijk een reactie op nietz' post zijn.quote:
Meningpaneelquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik een crowd moet vermaken door met mijn Macbook drie audiokanalen met muziek naar een meningpaneel te sturen.... ik zou behoorlijk zweten.
Ik gun je gewoon een betere prijs.quote:
externe geluidskaart..quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik een crowd moet vermaken door met mijn Macbook drie audiokanalen met muziek naar een meningpaneel te sturen.... ik zou behoorlijk zweten.
Dank jequote:
Succes, zelfs half kapotte Macs zijn nog aardig duur tweedehands...quote:Ik zit ook ook kapotte en gedeukte te bieden etc. Mil er niet meer dan 300 euro voor kwijt. Want ik ben verder al voorzien.
Ja een externe geluidkaart.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:01 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
externe geluidskaart..
sowieso, je laptop in en uit pluggen in een set, zal de geluidsman leuk vinden
Ik heb er geen last van , en jullie ?quote:Sinds de nieuwe iMac werd geïntroduceerd, klagen bezitters over de onregelmatige helderheid van het scherm. Helpdeskmedewerkers van Apple suggereren dat alleiMacs het probleem hebben, maar het bedrijf weet officieel van niets.
Freudquote:
Niet zozeer de geluidskaart, eerder dat er midden in een optreden iets geks in je systeem gebeurt en je even mag gaan rebooten / uitloggen / debuggen.quote:
Ja, I know. Ik heb ook geen haast. Het is een luxe, maar ik denk er wel serieus over na, want al dat gesleep naar rokerige holen doet m'n mbp ook geen goed. En aangezien ik die wle echt helemaal op wil gebruiken, moet ie nog wel even mee.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Succes, zelfs half kapotte Macs zijn nog aardig duur tweedehands...
liever een pb dan een macbook...quote:Op woensdag 5 december 2007 00:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Freud![]()
[..]
Niet zozeer de geluidskaart, eerder dat er midden in een optreden iets geks in je systeem gebeurt en je even mag gaan rebooten / uitloggen / debuggen.
Mja daarom staan er twee van zulke dingen naast:quote:Op woensdag 5 december 2007 00:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Freud![]()
[..]
Niet zozeer de geluidskaart, eerder dat er midden in een optreden iets geks in je systeem gebeurt en je even mag gaan rebooten / uitloggen / debuggen.
Ja ik weet dat sommige mensen totaal geen problemen met hun Macs hebben, maar ik heb dagelijks nog wel iets geks her en der. Heb medelijquote:Op woensdag 5 december 2007 00:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja daarom staan er twee van zulke dingen naast:
[ afbeelding ]
En als ik alleen met de mbp ben, heb ik altijd nog mn mp3 ding altijd klaar liggen met wat no-risk nummers erop. Maar for real het is niet alsof ik bluray disks aan elkaar sta te mixen verder.
Ehm een verzekering die intensief gebruik dekt?quote:Op woensdag 5 december 2007 00:09 schreef Geqxon het volgende:
Sjoewe, wat als je voor die 300-400 euro een luxe notebookverzekering koopt?
CDJ800 mk2quote:Op woensdag 5 december 2007 00:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja ik weet dat sommige mensen totaal geen problemen met hun Macs hebben, maar ik heb dagelijks nog wel iets geks her en der. Heb medelij
Mooie speler, CDJ1000 oid? Die mag ik soms ook aanraken.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Pe0KS2C2JIAquote:
Ik heb daar laatst nog een MMC kaartje voor mogen bestellen. En erin klikken. Hoge aaibaarheidsfactor.quote:
Wat ik er van weet is dat zo'n beetje elke opkomende (C)DJ er mee draait.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:37 schreef Maidenfan het volgende:
Zijn die Pioneers zo speciaal? Heb daar ooit vakantiewerk gedaan, moest iets aan die dozen veranderd worden.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Toch mooi dat Sobchakken een vrij geaccepteerd begrip begint te worden in de SC...
Basicly het verkopen van je hardware voordat de garantie vervalt, zodat je geen extra garantieplan af hoeft te sluiten. Met als doel dat de afschrijving goedkoper is dan het garantieplan.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:28 schreef Junkie het volgende:
[..]
En ik weet nog steeds niet wat het betekent.. Neem aan iets uit The Big Lebowski.
Onderdeel van. Het minimaliseren van de afschrijving, niks mis mee.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:46 schreef broer het volgende:
O, ik dacht altijd dat het was: je hardware voor nét iets te veel verkopen aan iemand die niet weet dat er over twee weken een upgrade komt.
Tijden niet meer in dit topic geweest, post hij weer eens en doet hij gelijk z'n bijnaam eer aanquote:Op woensdag 5 december 2007 01:51 schreef TwyLight het volgende:
[ link | afbeelding ]
(04.Dec.07) Agua Gets Refreshed
Wat is het verhaal daar eigenlijk achter?quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Toch mooi dat Sobchakken een vrij geaccepteerd begrip begint te worden in de SC...
Er is een olietanker op je dock gelopen.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:51 schreef TwyLight het volgende:
[ link | afbeelding ]
(04.Dec.07) Agua Gets Refreshed
Producten verkopen vlak voordat het nieuwe model wordt aangekondigd.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:48 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Wat is het verhaal daar eigenlijk achter?
En waarom heet dat dan Sobchackken, deed Walter dat soms een keer oid?quote:Op woensdag 5 december 2007 08:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Producten verkopen vlak voordat het nieuwe model wordt aangekondigd.
Hij heeft dat een stuk of 5 keer gedaan ofzoquote:Op woensdag 5 december 2007 08:53 schreef Battlefan het volgende:
[..]
En waarom heet dat dan Sobchackken, deed Walter dat soms een keer oid?
Zo goedkoop mijn wiite bracht 1750 opquote:Op woensdag 5 december 2007 09:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
7 keer om precies te zijn, maar ik heb mijn MBP bijvoorbeeld al 13 maanden. Die is wellicht lastig te sobchakken.
Mijn mooiste sobchak was de witte 24" iMac verkopen voor zo'n 1600 euro, terwijl de nieuwe 5 dagen later werd aangekondigd. Toen kon ik voor 300 euro meer de 24" 2.8 Ghz Alu iMac kopen.
De mijne was al van begin september 2006: ik verloor er ongeveer 75 euro op in 11 maandenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:22 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Zo goedkoop mijn wiite bracht 1750 op
Je kunt bij de info van een file (file selecteren, appeltje + i) selecteren met welke applicatie hij standaard geopend moet worden. Daarbij zit ook een knopje om alle bestanden van dit type met dit programma te openen.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:34 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe stel ik in dat alles van een bepaald formaat door hetzelfde programma wordt geopend?
gedownloade mp3s speelt ie af met quicktime ipv itunes en een quicktime bestand dat ik met final cut heb gemaakt opent ie ook automatisch met final cut.
thanksquote:Op woensdag 5 december 2007 11:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt bij de info van een file (file selecteren, appeltje + i) selecteren met welke applicatie hij standaard geopend moet worden. Daarbij zit ook een knopje om alle bestanden van dit type met dit programma te openen.
[ afbeelding ]
Daarom deed ik het ookquote:Op woensdag 5 december 2007 08:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tijden niet meer in dit topic geweest, post hij weer eens en doet hij gelijk z'n bijnaam eer aan
olietankers kunnen heul niet lopen jong gekquote:Op woensdag 5 december 2007 08:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er is een olietanker op je dock gelopen.
Een FW400 kabel aan beide zijden.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:16 schreef Guppyfriend het volgende:
als je een Macbook met een iMac wilt verbinden via firewire, wat voor kabel moet je dan hebben??
Gaat gewoon niet lukken, fok verneukt url's zelfs binnen de url tagsquote:Op woensdag 5 december 2007 17:37 schreef Battlefan het volgende:
De url wordt verneukt, nu kom ik uit op de pagina van de "WL-175 Wireless Network ADSL 2+ Modem Router 54g Turbo"
Ja stond hier gisteren alquote:Op woensdag 5 december 2007 18:59 schreef super-muffin het volgende:
Nog een leuke link voor swets: Apple's bestelling led-backlights nieuw bewijs voor subnotebook
Opgelostquote:Op woensdag 5 december 2007 19:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Fuck, heb ik dat sh.tprobleem weer terug dat iLife mijn Aperture-library niet update. De foto's van de laatste week verschijnen dus niet in iWeb of Pages. Onder Tiger ook last van gehad en nooit opgelost gezien.
Ja. Maar liefst drie tellen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:25 schreef CrustyClown het volgende:
Oehh trouwens nu ik eraan denk. Zijn er ook mensen die Office 2008 beta al geprobeerd hebben? :$
het is dan ook een beta, toch?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:59 schreef Geqxon het volgende:
Leuk en aardig, maar een software pakket dat de fonts op mijn computer compleet ondersteboven schopt hoef ik niet.
Ik heb me zusje aan de MacMini geholpen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:25 schreef CrustyClown het volgende:
Wiejj, ook maar eens een keer fanatiek mee gaan lezen !.
Zijn er hier trouwens ook mensen die een MacMini hebben? Of lopen we hier allemaal met een MB/MBP rond ofzo.
Ik wil na de kerst iig een MacMini aan gaan schaffen als vervanging van mijn Windows Machine.
Oehh trouwens nu ik eraan denk. Zijn er ook mensen die Office 2008 beta al geprobeerd hebben? :$
Onze gigabit switch heeft zo juist weer 5 sterren gehaald in een onafhankelijk test:quote:
quote:De kans is groot dat Leopard u weet te overtuigen om als primair besturingssysteem te fungeren naast Windows.
Ervaring iig wel genoeg denk hoor met een Mac, maar toch bedankt voor je antwoordenquote:Op donderdag 6 december 2007 02:19 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik heb me zusje aan de MacMini geholpen.![]()
Hij is ietsje trager qua specs dan de MacBook die ik zelf heb.
Macbook vs Mini
2.0Ghz - 1.86Ghz - cpu
4mb - 2mb - cache
Maar daar voel je dus verder weinig van.
De ervaringen ermee?
Ze had hem tijdens mijn Lowlands-tripje binnen gekregen, en moest toen zelf de installatie doorlopen, en dat ging perfect. Daarna wat dingen geinstaleerd door mij zoals MSN, Office, Firefox, iTunes muziek overgezet. En sindsdien geen omkijken meer naar gehad. Ze heeft nog wat kleine vraagjes gehad, waar sommige dingen zaten e.d. (ze komt van XP af). Maar verder was het een makkelijke switch geweest. Er hangt een Logitech desktopje aan en een 19" Samsung scherm.
Apple!gemak![]()
Maar heb je nog specifieke vragen?
Ik heb nu een verzendnummer, waar kan ik dat checken?quote:Op donderdag 6 december 2007 01:24 schreef super-muffin het volgende:
Whoei, bestelling verzonden.
Verwachte leveringsdatum: 13 december
Vandaar de knipoogquote:Op donderdag 6 december 2007 08:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Onze gigabit switch heeft zo juist weer 5 sterren gehaald in een onafhankelijk test:
http://www.diskidee.be/2007/12/04/supersnel-thuisnetwerk/7978/
De FP is toch gemaakt om te rellen?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:12 schreef Maidenfan het volgende:
Zalig flauw stukje rellen daar op de FP Walter
"dat kan, ze heeft de auto van de buurvrouw ook wel eens gemaakt"
Netjes; nu je site updaten en Windows XP er af halen. Wel goed dat je het mooie Breda even hebt bezocht volgens je CV.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:26 schreef Guppyfriend het volgende:
* Guppyfriend heeft een Macbook besteld![]()
![]()
![]()
![]()
Het is de 2,2 Ghz geworden met als optie een 250 GB harddisk. Blij blij!
Verwachte verzenddatum: 10 Dec, 2007.
Verwachte leverdatum: 13 Dec, 2007 - 14 Dec, 2007.
Nu maar wachten!
hihihi, ja, dat moet ik eens even aanpassen inderdaad. ik wil sowieso eens uitzoeken hoe ik in dreamweaver kan maken dat je mn cv als een pdf kan downloaden. dat staat veel mooier en die cv is ook mooier opgemaakt.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Netjes; nu je site updaten en Windows XP er af halen. Wel goed dat je het mooie Breda even hebt bezocht volgens je CV.
Ik kom uit de tijd dat de Macbooks met 40 en 60 gigabyte geleverd werden, en dat upgraden naar 80 gigabyte maarliefst 50 euro zou gaan kosten.quote:
True, true: maar de 'kunstacademie-cafes' liggen gewoon midden in de binnenstad. En daar is het uiteindelijk allemaal om te doenquote:Op donderdag 6 december 2007 12:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
hihihi, ja, dat moet ik eens even aanpassen inderdaad. ik wil sowieso eens uitzoeken hoe ik in dreamweaver kan maken dat je mn cv als een pdf kan downloaden. dat staat veel mooier en die cv is ook mooier opgemaakt.
en Breda is hipeen van mn favoriete steden. jammer dat die kunstacademie zo ver buiten de stad ligt...
Ik gebruik Aviation Weather-widget: die lijkt me wat accurater dan de Apple-widget.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:38 schreef Maidenfan het volgende:
Werkt die standaard-apple weer widget ook zo dubieus bij jullie trouwens? Ingesteld op brussel en 't zou hier moeten vriezen, -4°C ofzo. Oké, 't is geen zomer maar dat is er ook way onder...
Op de apple-site zelfs? Bij je bestelling krijg je een link. Die niet altijd up-to-date is. Anders op de site van de transporteur?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:27 schreef super-muffin het volgende:
Weet iemand waar ik mijn order kan volgen?
jazekerquote:Op donderdag 6 december 2007 12:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
True, true: maar de 'kunstacademie-cafes' liggen gewoon midden in de binnenstad. En daar is het uiteindelijk allemaal om te doen
Mini-meet in de maakquote:Op donderdag 6 december 2007 13:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
jazeker![]()
maar gelukkig zijn Den Bosch en Breda "één academie", dus ik kom ook regelmatig in Breda. zoals aanstaande dinsdag, dan is er stagemarkt. mag ik gaan vertellen over mn stage, pfff.
ontopic: in de gevestigingsmail van je bestelling staat een link naar de orderstatus
Het is een switch. Die maakt je netwerk dus sneller, niet je internet toegang.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:25 schreef Maidenfan het volgende:
Snap niet hoe je daarmee snelheidswinst boekt als je een 100 mbit router hebt, hoe wordt 't internetsignaal dan gedeeld? Heeft een switch een ingang waar je een uitgang van de router op kan aansluiten? Vervolgens nog dingen mappen et voila?
ik ben die blonde met dr portfolio-mapquote:
Die van de Apple site klopte toch niet vaak? En ik zie nergens staan met welke transporteur er gebruikt word.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Op de apple-site zelfs? Bij je bestelling krijg je een link. Die niet altijd up-to-date is. Anders op de site van de transporteur?
CU then: Ik ben die blonde met die iPhonequote:Op donderdag 6 december 2007 15:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik ben die blonde met dr portfolio-map
Koelere, interpunctie dude. Learn it, live it.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:45 schreef Drumpie het volgende:
Wanneer komt dan de Iphone dan uit hier precies/ongeveer maar als die uitkomt dan is die van T-mobile maar ik wil dus mijn Hi! abbonement behouden dus dan moet die als nog gehackt worden en kan ik hem niet updaten..
WTFquote:Op donderdag 6 december 2007 16:45 schreef Drumpie het volgende:
Wanneer komt dan de Iphone dan uit hier precies/ongeveer maar als die uitkomt dan is die van T-mobile maar ik wil dus mijn Hi! abbonement behouden dus dan moet die als nog gehackt worden en kan ik hem niet updaten..
in Keynote (iWork '08) --> Exporteer en dan 'Powerpoint' en dan wijst het zich vanzelfquote:Op donderdag 6 december 2007 17:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Heeft iemand ervaring met het exporteren van een in Keynote gemaakt presentatie naar Powerpoint?
Ik moet dinsdag namelijk een presentatie geven, maar dat moet (waarschijnlijk) op een Windows PC. Omdat ik de presentatie het liefst op m'n Mac wil maken, zopu ik willen weten of het exporteren goed werkt.
Ja, gaat prima, ook de speciale bewegingseffecten. Alleen Quicktime-filmpjes gaan niet al te soepel mee, dus die heb ik uiteindelijk gewoon los gestart.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Heeft iemand ervaring met het exporteren van een in Keynote gemaakt presentatie naar Powerpoint?
Ik moet dinsdag namelijk een presentatie geven, maar dat moet (waarschijnlijk) op een Windows PC. Omdat ik de presentatie het liefst op m'n Mac wil maken, zopu ik willen weten of het exporteren goed werkt.
Ik weet het, maar aangezien de router ook de switch is in de meeste gevallen en je die twee dan niet meer geïntegreerd hebt, hoe sluit je die dan aan op elkaar?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is een switch. Die maakt je netwerk dus sneller, niet je internet toegang.
Om maar even antwoord te gevenquote:Op donderdag 6 december 2007 16:45 schreef Drumpie het volgende:
Je uplinked je router naar de gigabit switch. Verbinding naar internet blijft dus je bottleneck, de verbinding tussen je computers onderling wordt sneller.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:17 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Ik weet het, maar aangezien de router ook de switch is in de meeste gevallen en je die twee dan niet meer geïntegreerd hebt, hoe sluit je die dan aan op elkaar?
Ja... maar wat dat heeft dat op sich met een switch te maken?quote:Als elke computer in de switch zit moet er toch ergens nog een apparaat zijn dat internet deelt (buiten een computer op zich (MS ICS of apple's internet delen).
Geen probleem .quote:Op donderdag 6 december 2007 17:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat weet niemand . De vraag is of die wel hier komt . Volgens mij heeft Apple zelf gezegd eerst voor de grote landen te gaan . Daarbij zijn de mensen hier niet bereid om 400 euro en een abonnement te betalen voor een iPhone . Net of update belangrijk is , niet echt .quote:Op donderdag 6 december 2007 16:45 schreef Drumpie het volgende:
Hier staat een goede uitleg:quote:Op donderdag 6 december 2007 22:26 schreef DaFrenk het volgende:
Vraagje.. hoe kan je ervoor zorgen dat het lettertype dat je instelt in Mail door iedereen gezien kan worden? Ik heb zo'n idee dat hij alleen dat lettertype lokaal toepast. Terwijl je normaal altijd een lettertype kan instellen wat dus meegestuurd wordt naar de ontvanger.
Mail type staat op RTF iig.
In mijn handtekening voor de zakelijke mail staat wat opmaak en dat stuurt hij wel netjes mee, alleen de tekst zelf is in een standaard lettertype.
Nog een vraagjeIk heb mijn muziek collectie verplaatst van de ene externe schijf naar de andere. Maar uiteraard kan iTunes nu de bestanden uit mijn bibliotheek niet meer vinden. Hoe krijg ik hem zover dat hij ze toch allemaal kan vinden door op die nieuwe schijf te zoeken zonder dat ik elk bestand opnieuw moet gaan aangeven.
Thanks!quote:Op donderdag 6 december 2007 22:53 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Hier staat een goede uitleg:
http://lifehacker.com/sof(...)nal-drive-238296.php
iTunes? Er bestaat ook een Lame-plugin voor iTunes. Of anders Max, die is ook wel okayquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:43 schreef Sjoewe het volgende:
Weet iemand iets om mp3's mee te encoden?
Op je laatste vraag: iTunes op starten met option gedrukt en dan de iTunes library kiezen op je externe schijf.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:26 schreef DaFrenk het volgende:
Vraagje.. hoe kan je ervoor zorgen dat het lettertype dat je instelt in Mail door iedereen gezien kan worden? Ik heb zo'n idee dat hij alleen dat lettertype lokaal toepast. Terwijl je normaal altijd een lettertype kan instellen wat dus meegestuurd wordt naar de ontvanger.
Mail type staat op RTF iig.
In mijn handtekening voor de zakelijke mail staat wat opmaak en dat stuurt hij wel netjes mee, alleen de tekst zelf is in een standaard lettertype.
Nog een vraagjeIk heb mijn muziek collectie verplaatst van de ene externe schijf naar de andere. Maar uiteraard kan iTunes nu de bestanden uit mijn bibliotheek niet meer vinden. Hoe krijg ik hem zover dat hij ze toch allemaal kan vinden door op die nieuwe schijf te zoeken zonder dat ik elk bestand opnieuw moet gaan aangeven.
Nu durft J. hier niet meer te komen..quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:23 schreef YPPY het volgende:
Gisteren heb ik zitten klooien met dat tekstverwerkingsprogramma. J. kreeg het probleem niet opgelost, maar ik wel. Knap he?
Command-i op een .torrent file, Open with... Transmission, Change All.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:44 schreef lj_lightning het volgende:
Finder opent torrent bestanden steeds in LimeWire, terwijl die geopend moeten worden met Transmission... hoe stel ik in dat .torrent bestanden altijd met Transmission geopend worden?
ik kan wel selecteren 'Openen met' en dan Transmission en dan 'Altijd hiermee openen' doen maar dan doet finder dat alleen bij dat .torrent bestandje en niet bij alle... kan ik dit ergens instellen?
Held!quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Command-i op een .torrent file, Open with... Transmission, Change All.
Overigens kun je Transmission ook automatisch torrents in een bepaalde map (bijvoorbeeld ~/Downloads) laten openen, dan hoef je dat niet handmatig te doen [afbeelding]
Transmission zorgt er bij mij af en toe voor dat ik geen internet meer heb, maar door die auto-download en auto-start gebruik ik het toch nog het liefst. Ik hoef alleen maar te klikken op een torrent-link en de rest gaat vanzelf. Dat soort gemak is precies waarom ik een Mac hebquote:
Inderdaad, bij iedere update heb ik hoop dat het nu beter gaat met het netwerk, en iedere keer wordt ik teleurgesteld..quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:06 schreef Jarno het volgende:
Alleen moeten ze dat Transmission niet om de 3 minuten updaten..
Ik zit me ook maar een beetje te vervelen op m'n werk, moet toch iets te doen hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:12 schreef Jarno het volgende:
Ik schaam me er niet voor dat ik een office pakket niet snap hoor.. Ik tik al mijn dingen in TextEdit.
Sinds 2 updates geleden heb ik daar geen last meer vanquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Transmission zorgt er bij mij af en toe voor dat ik geen internet meer heb, maar door die auto-download en auto-start gebruik ik het toch nog het liefst. Ik hoef alleen maar te klikken op een torrent-link en de rest gaat vanzelf. Dat soort gemak is precies waarom ik een Mac heb
TextEditquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:12 schreef Jarno het volgende:
Ik schaam me er niet voor dat ik een office pakket niet snap hoor.. Ik tik al mijn dingen in TextEdit.
http://www.macmiep.nl/quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:00 schreef _GdR_ het volgende:
hadjee,
Is het mogelijk om met mijn PC draadloos te kunnen connecten naar mijn macbookpro? of anders om?
Zoja geef me aub een hint of iets dergelijks
Dank u
ik kan dan alleen draadloze verbindingen toevoegen. geen p2p opties. Dit zuigt wel erg.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Volgens mij kun je in het Airport-icoontje klikken en dan 'Maak Netwerk aan' selecteren. Je kunt dan Computer-Naar-Computer-netwerk aanmaken. Hoe dat exact werkt weet ik niet, maar OSX kennende vrij eenvoudig.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, vraagje: ik ben op zoek naar een iMok. Een cadeautje voor een oud-collega.
[ afbeelding ]
Iemand enig idee waar ik die kan kopen?
Je bedoelt via ethernetkabels? Dat gaat ook makkelijk; kabels in de uitgang prikken, Windows-deling aanzetten in Systeemvoorkeuren->Delen en in Finder via Appeltje+K verbinden met Windows.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik kan dan alleen draadloze verbindingen toevoegen. geen p2p opties. Dit zuigt wel erg.
Ik heb nu een bestand gedownload op mn pc. en deze gebrand met nero. en in mn mac geopend maar dan krijg ik een error in mn terminal.
Ligt dit aan het bestand. of komt dit doordat hij gebrand is op een windows pc?
Premium Reseller even mailen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, vraagje: ik ben op zoek naar een iMok. Een cadeautje voor een oud-collega.
[ afbeelding ]
Nee, volgens mij wil hij een draadloze ad-hoc verbinding (itt tot een verbinding met router dus) maken. p2p is niet echt de juiste term daarvoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je bedoelt via ethernetkabels? Dat gaat ook makkelijk; kabels in de uitgang prikken, Windows-deling aanzetten in Systeemvoorkeuren->Delen en in Finder via Appeltje+K verbinden met Windows.
Erg lang geleden dat ik dat deed, maar volgens mij is dat iets als smb//:.......
dat is dus het probleem.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je bedoelt via ethernetkabels? Dat gaat ook makkelijk; kabels in de uitgang prikken, Windows-deling aanzetten in Systeemvoorkeuren->Delen en in Finder via Appeltje+K verbinden met Windows.
Erg lang geleden dat ik dat deed, maar volgens mij is dat iets als smb//:.......
neen helaasquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, volgens mij wil hij een draadloze ad-hoc verbinding (itt tot een verbinding met router dus) maken. p2p is niet echt de juiste term daarvoor
Overigens kun je dat gewoon doen bij het Airport - menu door 'Maak nieuw netwerk' of 'Create new network' aan te klikken volgens mij.
Nee, we hebben al 835 bekers thuis en met de Kerst komen er nog 10 bij.quote:
Tijd voor een flinke ruzie, munitie genoeg.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:55 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nee, we hebben al 835 bekers thuis en met de Kerst komen er nog 10 bij.
Volgens mij had Machouse ze in A'dam of R'dam nog. Niet de meest beste winkel, maar goed..quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
De kans is groot dat je een "actieve" partitie (die van je besturingsysteem dus) niet kan herstellen als dat besturingsysteem aan staat.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:38 schreef Guppyfriend het volgende:
mn iMac was een beetje in de war. OnyX en Schijfhulpprogramma zeiden allebei dat t HD volume hersteld moest worden.
kheb t opgelost door via de OS X disk te herstellen, dus het is allemaal wel weer opgelost.
maar hoe kan dat gebeurd zijn? voorkomen is immers beter dan genezen...
Ik voel mij nu stom, jij omschrijft het veel beter.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:44 schreef Guppyfriend het volgende:
je bedoelt dat ik niet mn opstartvolume kan herstellen als ik vanaf dat volume os x draai? nee, dat klopt, daarom heb ik schijfhulpprogramma vanaf de dvd gedraaid. dan gaat t wel.
Boot Camp geinstalleerd?quote:Op vrijdag 7 december 200716:44 schreef Guppyfriend het volgende:
mn vraag was meer, wat kan de fout in de HD veroorzaakt hebben?
geeft niks. komt alleen doordat ik heel veel gegoogled heb om het op te lossenquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:52 schreef Geqxon het volgende:
Ik voel mij nu stom, jij omschrijft het veel beter.
nope. wat me wel opviel was dat Word (I knowquote:Boot Camp geinstalleerd?
Kijk ff of ze daar een iMok hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:46 schreef Svyatagor het volgende:
Godver, ik heb de laatste tijd wel erg vaak last van de keyboard freeze. Morgen maar eens langs de iStore.
Will do. Maar ik denk het niet, anders had ik'm hier wel staanquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Kijk ff of ze daar een iMok hebben
Ja, die reageert al een paar dagen niet. Had ik uiteraard al gemaildquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:12 schreef Guppyfriend het volgende:
marktplaats.nl, Advertentienr.:12367849813
en niet om vechten!
Dudequote:Op vrijdag 7 december 2007 19:01 schreef JoMo0 het volgende:
Die iMok moet ik nog ergens hebben .. Eens kijken of ik hem vinden kan .
De vraag is natuurlijk: verkoop je hem?quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:40 schreef JoMo0 het volgende:
Ik heb 'm gevonden.
Het is deze ;
[ afbeelding ]
Wel ongebruikt natuurlijk![]()
Nee , gemaakt door APR's of door fans . Niets officieel dus.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:33 schreef Maidenfan het volgende:
Is dat iets officieels, nee toch?
Wellicht als het een goed bod isquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk: verkoop je hem?
Wat zou dan een goed bod zijn..?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:35 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee , gemaakt door APR's of door fans . Niets officieel dus.
[..]
Wellicht als het een goed bod is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |