Ja, I know. Ik heb ook geen haast. Het is een luxe, maar ik denk er wel serieus over na, want al dat gesleep naar rokerige holen doet m'n mbp ook geen goed. En aangezien ik die wle echt helemaal op wil gebruiken, moet ie nog wel even mee.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Succes, zelfs half kapotte Macs zijn nog aardig duur tweedehands...
liever een pb dan een macbook...quote:Op woensdag 5 december 2007 00:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Freud![]()
[..]
Niet zozeer de geluidskaart, eerder dat er midden in een optreden iets geks in je systeem gebeurt en je even mag gaan rebooten / uitloggen / debuggen.
Mja daarom staan er twee van zulke dingen naast:quote:Op woensdag 5 december 2007 00:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Freud![]()
[..]
Niet zozeer de geluidskaart, eerder dat er midden in een optreden iets geks in je systeem gebeurt en je even mag gaan rebooten / uitloggen / debuggen.
Ja ik weet dat sommige mensen totaal geen problemen met hun Macs hebben, maar ik heb dagelijks nog wel iets geks her en der. Heb medelijquote:Op woensdag 5 december 2007 00:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja daarom staan er twee van zulke dingen naast:
[ afbeelding ]
En als ik alleen met de mbp ben, heb ik altijd nog mn mp3 ding altijd klaar liggen met wat no-risk nummers erop. Maar for real het is niet alsof ik bluray disks aan elkaar sta te mixen verder.
Ehm een verzekering die intensief gebruik dekt?quote:Op woensdag 5 december 2007 00:09 schreef Geqxon het volgende:
Sjoewe, wat als je voor die 300-400 euro een luxe notebookverzekering koopt?
CDJ800 mk2quote:Op woensdag 5 december 2007 00:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja ik weet dat sommige mensen totaal geen problemen met hun Macs hebben, maar ik heb dagelijks nog wel iets geks her en der. Heb medelij
Mooie speler, CDJ1000 oid? Die mag ik soms ook aanraken.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Pe0KS2C2JIAquote:
Ik heb daar laatst nog een MMC kaartje voor mogen bestellen. En erin klikken. Hoge aaibaarheidsfactor.quote:
Wat ik er van weet is dat zo'n beetje elke opkomende (C)DJ er mee draait.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:37 schreef Maidenfan het volgende:
Zijn die Pioneers zo speciaal? Heb daar ooit vakantiewerk gedaan, moest iets aan die dozen veranderd worden.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Toch mooi dat Sobchakken een vrij geaccepteerd begrip begint te worden in de SC...
Basicly het verkopen van je hardware voordat de garantie vervalt, zodat je geen extra garantieplan af hoeft te sluiten. Met als doel dat de afschrijving goedkoper is dan het garantieplan.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:28 schreef Junkie het volgende:
[..]
En ik weet nog steeds niet wat het betekent.. Neem aan iets uit The Big Lebowski.
Onderdeel van. Het minimaliseren van de afschrijving, niks mis mee.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:46 schreef broer het volgende:
O, ik dacht altijd dat het was: je hardware voor nét iets te veel verkopen aan iemand die niet weet dat er over twee weken een upgrade komt.
Tijden niet meer in dit topic geweest, post hij weer eens en doet hij gelijk z'n bijnaam eer aanquote:Op woensdag 5 december 2007 01:51 schreef TwyLight het volgende:
[ link | afbeelding ]
(04.Dec.07) Agua Gets Refreshed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |