quote:Op zondag 2 december 2007 18:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Titel klinkt wel erg pedo hoor.......
SMTP instellingen duurt bij mij ook altijd lang als ik mail instel. Bij mijn werk als mijn prive-email kan dat best wel 's 10 minuten hebben geduurd. Mijn tip: gewoon even wat langer geduld.quote:Op zondag 2 december 2007 18:42 schreef LeonH het volgende:
tvp
en even terugkomend op het mail verhaal. Ik vind het zelf ook supergemakkelijk uitzien enzo, maar op een hele vreemde manier blijft hij maar zoeken wanneer ie de smtp instellingen wilt controleren. Ga zometeen nog ff proberen en anders bel ik morgen even met xs4all....
Herkenbaar, ik had 't bij 't instellen van Mail in Leopard ook... Denk eerder dat 't te maken heeft met 't paswoord/keychain-probleem...quote:Op zondag 2 december 2007 18:42 schreef LeonH het volgende:
tvp
en even terugkomend op het mail verhaal. Ik vind het zelf ook supergemakkelijk uitzien enzo, maar op een hele vreemde manier blijft hij maar zoeken wanneer ie de smtp instellingen wilt controleren. Ga zometeen nog ff proberen en anders bel ik morgen even met xs4all....
behoorlijk kut als je 6 accounts moet instellenquote:Op zondag 2 december 2007 18:48 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik had 't bij 't instellen van Mail in Leopard ook... Denk eerder dat 't te maken heeft met 't paswoord/keychain-probleem...
Veel proberen heeft 't bij mij gedaan...
Ik ook nietquote:Op zondag 2 december 2007 19:30 schreef super-muffin het volgende:
Ik vind de witte producten van Apple eigenlijk niet zo heel erg mooi.
Aluminium
't zwarte wat ze nu in hun producten hebben is erg mooi.quote:Op zondag 2 december 2007 19:30 schreef super-muffin het volgende:
Ik vind de witte producten van Apple eigenlijk niet zo heel erg mooi.
Aluminium
Als student die geregeld van huis naar kot moet zou ik de MBP nemen. Als ik thuis zit zit ik constant achter de mini vanwege het groter scherm en het toetsenbord, dus de iMac.quote:Op zondag 2 december 2007 20:55 schreef DamianDDDDD het volgende:
Ik wil ergens volgend jaar misschien een Mac. Welke Mac zouden jullie kiezen: een iMac 20" of een MacBook Pro 15"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |