quote:Op zondag 2 december 2007 18:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Titel klinkt wel erg pedo hoor.......
SMTP instellingen duurt bij mij ook altijd lang als ik mail instel. Bij mijn werk als mijn prive-email kan dat best wel 's 10 minuten hebben geduurd. Mijn tip: gewoon even wat langer geduld.quote:Op zondag 2 december 2007 18:42 schreef LeonH het volgende:
tvp
en even terugkomend op het mail verhaal. Ik vind het zelf ook supergemakkelijk uitzien enzo, maar op een hele vreemde manier blijft hij maar zoeken wanneer ie de smtp instellingen wilt controleren. Ga zometeen nog ff proberen en anders bel ik morgen even met xs4all....
Herkenbaar, ik had 't bij 't instellen van Mail in Leopard ook... Denk eerder dat 't te maken heeft met 't paswoord/keychain-probleem...quote:Op zondag 2 december 2007 18:42 schreef LeonH het volgende:
tvp
en even terugkomend op het mail verhaal. Ik vind het zelf ook supergemakkelijk uitzien enzo, maar op een hele vreemde manier blijft hij maar zoeken wanneer ie de smtp instellingen wilt controleren. Ga zometeen nog ff proberen en anders bel ik morgen even met xs4all....
behoorlijk kut als je 6 accounts moet instellenquote:Op zondag 2 december 2007 18:48 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik had 't bij 't instellen van Mail in Leopard ook... Denk eerder dat 't te maken heeft met 't paswoord/keychain-probleem...
Veel proberen heeft 't bij mij gedaan...
Ik ook nietquote:Op zondag 2 december 2007 19:30 schreef super-muffin het volgende:
Ik vind de witte producten van Apple eigenlijk niet zo heel erg mooi.
Aluminium
't zwarte wat ze nu in hun producten hebben is erg mooi.quote:Op zondag 2 december 2007 19:30 schreef super-muffin het volgende:
Ik vind de witte producten van Apple eigenlijk niet zo heel erg mooi.
Aluminium
Als student die geregeld van huis naar kot moet zou ik de MBP nemen. Als ik thuis zit zit ik constant achter de mini vanwege het groter scherm en het toetsenbord, dus de iMac.quote:Op zondag 2 december 2007 20:55 schreef DamianDDDDD het volgende:
Ik wil ergens volgend jaar misschien een Mac. Welke Mac zouden jullie kiezen: een iMac 20" of een MacBook Pro 15"?
mwoah.. vast nietquote:Op zondag 2 december 2007 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Zal dit het topic zijn waarin Steve een subnotebook aankondigt?
oh nee...quote:
Ik ben niet echt van plan te reizen met de computer, maar ik dacht altijd dat de MacBook Pro een betere hardware had dan de iMac. Als er niet veel verschil in zit, dan lijkt een iMac mij een goede keuze.quote:Op zondag 2 december 2007 21:05 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Als student die geregeld van huis naar kot moet zou ik de MBP nemen. Als ik thuis zit zit ik constant achter de mini vanwege het groter scherm en het toetsenbord, dus de iMac.
Moet je zelf zien m.a.w. hardwarematig verschillen ze niet zo sterk denk ik.
En sowieso loop ik nog een kadootje achter.....quote:Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
oh nee...
baas zou betalen he..
wie weet
Link doet het niet (meer)?quote:Op maandag 3 december 2007 00:02 schreef 43 het volgende:
http://www.ibood.com/site/nl/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=11994
Past dit geheugen in een Macbook?
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=303721-nlquote:* Double Data Rate Small Outline Dual Inline Memory Module (DDR SO-DIMM)-formaat
* 1,25 inch of kleiner
* 512 MB of 1 gigabyte (GB)
* 200 pins
* PC2-5300 DDR2 667 MHz Type RAM
Gegevens:quote:Op maandag 3 december 2007 00:15 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Link doet het niet (meer)?
Hier moet het geheugen iig aan voldoen:
[..]
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=303721-nl
Ligt dat niet aan de crack? Ik lees wel meer dingen op internet over crashende Gears of Wars, zeker met de Razor911 crack.quote:Op zondag 2 december 2007 22:04 schreef NiteSpeed het volgende:
Gears of wat loopt heel vervelend op mijn macbookpro. De FPS en kwaliteit van het beeld zijn perfect, maar na een tijdje krijg je zwarte schermen en crashes. Al je data weg.
Hmz, PRAM gereset en de System Management Controller, geen verschil...quote:Op maandag 3 december 2007 11:32 schreef Svyatagor het volgende:
Mijn zelfgevoede externe HD doet het niet op de linkerpoort van mijn MBP
Op de rechter wel, maar bij de MBP van een collega doet hij het op alletwee. Zit er ergens een energiebeheer voor die poorten? Muis doet het wel gewoon op de linkerpoort...
Klopt, dat doet ie zodra m'n batterij onder 25% zit en ik em uit sleep mode moet halen..quote:Op maandag 3 december 2007 12:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hmz, PRAM gereset en de System Management Controller, geen verschil...
Kwam trouwens ook heel veel klachten over de keyboard freeze onder Leopard tegen, daar heb ik zelf ook last van..
http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=1217703&tstart=0
kan dit uberhaubtquote:Op maandag 3 december 2007 12:46 schreef De_Hertog het volgende:
Mijn handtekening in Mail komt niet meer bovenaan de quoted tekst te staan, ook al vink ik die optie wel aan. Heeft iemand anders daar ook last van?
Speel je die onder OSX of Windows?quote:Op zondag 2 december 2007 22:04 schreef NiteSpeed het volgende:
Gears of wat loopt heel vervelend op mijn macbookpro. De FPS en kwaliteit van het beeld zijn perfect, maar na een tijdje krijg je zwarte schermen en crashes. Al je data weg.
Microsoft heeft weer een goede game verschrikkelijk slecht geport, de installatie duurt uren, de introschermen zijn niet te skippen, de user interface van de pc versie van GoW ziet er uit als een Xbox360-scherm, inclusief groene en rode knopjes die de gamepads moeten voorstellen.ik zit niet te wachten op 5 dialoogvensters over windows live messenger, archievement awards, online live wowiedewowiesuperduper gold xbox membership of wat dan ook
.
Dalijk maar kijken of het met nieuwe nvidia drivers beter werkt.
Nee, ik heb toevallig gisteren de nVidia drivers (op Apple.com zelf) gedownload en installed en nu werkt het wel stabieler. Hij is in ieder geval nog niet vastgelopen. Toch blijft het gevoel dat het een vieze port is... de controls zijn gewoon niet optimaal, en je merkt dat het spel gebouwd is voor consolegamers.quote:Op maandag 3 december 2007 00:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan de crack? Ik lees wel meer dingen op internet over crashende Gears of Wars, zeker met de Razor911 crack.
Boot Camp. XPSP2 met alle updates.quote:Op maandag 3 december 2007 15:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Speel je die onder OSX of Windows?
Ja dat is wel mogelijk, hier werkt het wel prima.quote:Op maandag 3 december 2007 13:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
kan dit uberhaubtvanavond eerst eens proberen!
Dat soort ports zijn echt verschrikkelijk ja. Je ziet het direct als er allemaal van die berichten komen als "Zet je computer niet uit, bezig met saven.."quote:Op maandag 3 december 2007 16:32 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nee, ik heb toevallig gisteren de nVidia drivers (op Apple.com zelf) gedownload en installed en nu werkt het wel stabieler. Hij is in ieder geval nog niet vastgelopen. Toch blijft het gevoel dat het een vieze port is... de controls zijn gewoon niet optimaal, en je merkt dat het spel gebouwd is voor consolegamers.
hoeveel moet ie kosten?quote:Op zondag 2 december 2007 23:41 schreef w00h00 het volgende:
Nog iemand interesse in een Ibook G3 900 mhz? Beeld bevriest af en toe, misschien iets voor de beunhaas onder ons.
Kan, alleen niet op de maximale resolutie. Zeg het maar, 't is niet dat 't niet gaat ofzo...quote:Op maandag 3 december 2007 20:14 schreef BaggerUser het volgende:
verdomme ik wil een 30inch apple scherm aan mn macbook kunnen hangen
Wat heb je aan een 30" als je maar 1920 x 1200 van de 2560 x 1600 kunt gebruiken . Koop dan een 23" iets kleiner maar ook een stuk goedkoper en je hebt de volledige resolutie.quote:Op maandag 3 december 2007 21:04 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Kan, alleen niet op de maximale resolutie. Zeg het maar, 't is niet dat 't niet gaat ofzo...
Full-HD is goed genoeg wat mij betreft.quote:Op maandag 3 december 2007 21:11 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Wat heb je aan een 30" als je maar 1920 x 1200 van de 2560 x 1600 kunt gebruiken . Koop dan een 23" iets kleiner maar ook een stuk goedkoper en je hebt de volledige resolutie.
nog altijd perfectquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:16 schreef Sjoewe het volgende:
How is life on the iMac side?
Ja. Precies dat.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:02 schreef nietzman het volgende:
Tja, zodra je accu stervende is weet 'ie niet meer zo goed wanneer 'ie leeg is en valt 'ie dus gewoon uit. Had ik bij m'n Powerbook ook. Nieuwe accu halen is dan zo'n beetje je enige oplossing.
Ik word door z'n vrouw gemaild dat mijn koper ziek isquote:
verdomme kanker apple, dat is wel erg snel gegaan dan. Beter gooien ze het op de garantiequote:Op dinsdag 4 december 2007 01:02 schreef nietzman het volgende:
Tja, zodra je accu stervende is weet 'ie niet meer zo goed wanneer 'ie leeg is en valt 'ie dus gewoon uit. Had ik bij m'n Powerbook ook. Nieuwe accu halen is dan zo'n beetje je enige oplossing.
Ik schijn alleen een nieuwe DVD te krijgen en niet het hele pakketje nog een keer. En volgens die jongen worden die DVD's in Amerika gemaakt. Ik weet het verder ook nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:12 schreef JoMo0 het volgende:
Amerika ? Wat is dat nu voor een smoes .
http://www.vimeo.com/266383/quote:Op maandag 3 december 2007 23:16 schreef super-muffin het volgende:
Echt heel vervelend dat je geen tekst kan selecteren op de iPod Touch.
Zo lastig lijkt me dat toch niet. Zo maar een idee: Je bent je email aan het lezen en houd de home knop ingedrukt en sleept je vinger over de tekst die je wilt selecteren. Als je dan de home knop los laat heb je de tekst gekopieerd.
Alleen voor het plakken heb ik geen idee.
De meeste mad ladies zouden het niet waarderen als ik hun edele delen hard en droog over m'n broek zou scheuren om ze schoon te maken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:51 schreef Geqxon het volgende:
Niks mis mee. Je krijgt er mad ladyskills mee.
Precies, ik bewerk m'n vriendin ook altijd met een wattestaafje en pure alcohol om d'r weer aan de gang te krijgenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Niks mis mee. Je krijgt er mad ladyskills mee.
"Kom maar bij papa op schoot"quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
De meeste mad ladies zouden het niet waarderen als ik hun edele delen hard en droog over m'n broek zou scheuren om ze schoon te maken.
Vreemde zaak . Die DVD's liggen in Venray al klaar en dan kosten maken om hem vanuit US te verzenden e.d.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:44 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik schijn alleen een nieuwe DVD te krijgen en niet het hele pakketje nog een keer. En volgens die jongen worden die DVD's in Amerika gemaakt. Ik weet het verder ook niet
Goede of slechte zaak ..quote:T-Mobile wins iPhone court case
A German court has ruled that T-Mobile is allowed to be the exclusive network for Apple's iPhone in Germany. The court overturned a temporary injunction it granted two weeks ago, which forced T-Mobile to sell iPhones that were not tied to any network.
Vodafone brought the case, claiming that the exclusivity agreement breached German law. The Apple phones have been licensed to exclusive network deals wherever they have been sold.
In the two weeks since the temporary injunction was granted, T-Mobile sold the handsets without a network contract for 999 euros ($1,477; £719). That was a significant premium over the 399 euro price tag for a phone with a two year T-Mobile contract.
Die van mij kwam uit Engeland deze keer maar dat zou wel aan het ADC pakket liggen...quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:15 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Vreemde zaak . Die DVD's liggen in Venray al klaar en dan kosten maken om hem vanuit US te verzenden e.d.
quote:Op maandag 3 december 2007 20:14 schreef BaggerUser het volgende:
verdomme ik wil een 30inch apple scherm
quote:Oh, and don't expect Digitimes to find an OEM that is making a trackpad for this thing btw ;-)
Ow al die geile beloftes......quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:14 schreef De_Hertog het volgende:
9to5mac heeft weer een artikeltje over de 13" Macbook Pro, op een toon die geen twijfel overlaat. Aangezien ze meestal wel weten wat er speelt, ga ik vast sparen
[..]
oeps... Any survivors?quote:Op maandag 3 december 2007 23:13 schreef Svyatagor het volgende:
Mijn vriendin gooit het een kop thee over het toetsenbord van haar Toshiba-laptop.
Dat wordt switchen
Met je prachtige 12" MBP?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:13 schreef Tijn het volgende:
Ik heb vanmiddag weer een vette Keynote gegeven, mensen. Het blijft een geniaal programma. En *zoveel* stijlvoller dan Powerpoint
mn pa's macbook heeft een kop koffie met suiker overleeft, een paar maanden terug!quote:Op maandag 3 december 2007 23:13 schreef Svyatagor het volgende:
Mijn vriendin gooit het een kop thee over het toetsenbord van haar Toshiba-laptop.
Dat wordt switchen
Hij lijkt het overleefd te hebben, alleen typen moet een beetje voorzichtig nu, anders houdt het tobo het niet bijquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
mn pa's macbook heeft een kop koffie met suiker overleeft, een paar maanden terug!
t zeek er aan de onderkant uit, maar het ding werkt nu weer uitstekend. gelukkig maar!
dus wie weet hoe de laptop van miss svyatagor het gaat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |