abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 6 december 2007 @ 11:26:41 #201
155227 crew  Guppy
dus
pi_55074557
* Guppyfriend heeft een Macbook besteld

Het is de 2,2 Ghz geworden met als optie een 250 GB harddisk. Blij blij!

Verwachte verzenddatum: 10 Dec, 2007.

Verwachte leverdatum: 13 Dec, 2007 - 14 Dec, 2007.

Nu maar wachten!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_55074595
250GB! OMG!
pi_55074790
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:12 schreef Maidenfan het volgende:
Zalig flauw stukje rellen daar op de FP Walter
"dat kan, ze heeft de auto van de buurvrouw ook wel eens gemaakt"
De FP is toch gemaakt om te rellen?
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:26 schreef Guppyfriend het volgende:
* Guppyfriend heeft een Macbook besteld

Het is de 2,2 Ghz geworden met als optie een 250 GB harddisk. Blij blij!

Verwachte verzenddatum: 10 Dec, 2007.

Verwachte leverdatum: 13 Dec, 2007 - 14 Dec, 2007.

Nu maar wachten!
Netjes; nu je site updaten en Windows XP er af halen. Wel goed dat je het mooie Breda even hebt bezocht volgens je CV.
Calmer than you are
  Moderator donderdag 6 december 2007 @ 12:01:34 #204
155227 crew  Guppy
dus
pi_55075275
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Netjes; nu je site updaten en Windows XP er af halen. Wel goed dat je het mooie Breda even hebt bezocht volgens je CV.
hihihi, ja, dat moet ik eens even aanpassen inderdaad. ik wil sowieso eens uitzoeken hoe ik in dreamweaver kan maken dat je mn cv als een pdf kan downloaden. dat staat veel mooier en die cv is ook mooier opgemaakt.

en Breda is hip een van mn favoriete steden. jammer dat die kunstacademie zo ver buiten de stad ligt...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_55076073
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:28 schreef Geqxon het volgende:
250GB! OMG!
??
  Redactie Games donderdag 6 december 2007 @ 12:36:24 #206
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_55076099
Iemand nog een Pogostick nodig voor z'n iPhone, jeweet wel zo'n stylus..

Wat zei Steve ook alweer daarover...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_55076153
Werkt die standaard-apple weer widget ook zo dubieus bij jullie trouwens? Ingesteld op brussel en 't zou hier moeten vriezen, -4°C ofzo. Oké, 't is geen zomer maar dat is er ook way onder...
  Redactie Games donderdag 6 december 2007 @ 12:41:29 #208
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_55076173
Die stats zijn van Weathernews.com gehaald, maar hier klopt het wel qua temperatuur..
pi_55076319
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:35 schreef TwyLight het volgende:

[..]

??
Ik kom uit de tijd dat de Macbooks met 40 en 60 gigabyte geleverd werden, en dat upgraden naar 80 gigabyte maarliefst 50 euro zou gaan kosten.
pi_55076424
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:01 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

hihihi, ja, dat moet ik eens even aanpassen inderdaad. ik wil sowieso eens uitzoeken hoe ik in dreamweaver kan maken dat je mn cv als een pdf kan downloaden. dat staat veel mooier en die cv is ook mooier opgemaakt.

en Breda is hip een van mn favoriete steden. jammer dat die kunstacademie zo ver buiten de stad ligt...
True, true: maar de 'kunstacademie-cafes' liggen gewoon midden in de binnenstad. En daar is het uiteindelijk allemaal om te doen
Calmer than you are
pi_55077194
Weet iemand waar ik mijn order kan volgen?
pi_55077219
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:38 schreef Maidenfan het volgende:
Werkt die standaard-apple weer widget ook zo dubieus bij jullie trouwens? Ingesteld op brussel en 't zou hier moeten vriezen, -4°C ofzo. Oké, 't is geen zomer maar dat is er ook way onder...
Ik gebruik Aviation Weather-widget: die lijkt me wat accurater dan de Apple-widget.
Calmer than you are
pi_55077242
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:27 schreef super-muffin het volgende:
Weet iemand waar ik mijn order kan volgen?
Op de apple-site zelfs? Bij je bestelling krijg je een link. Die niet altijd up-to-date is. Anders op de site van de transporteur?
Calmer than you are
  Moderator donderdag 6 december 2007 @ 13:50:22 #214
155227 crew  Guppy
dus
pi_55077641
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

True, true: maar de 'kunstacademie-cafes' liggen gewoon midden in de binnenstad. En daar is het uiteindelijk allemaal om te doen
jazeker

maar gelukkig zijn Den Bosch en Breda "één academie", dus ik kom ook regelmatig in Breda. zoals aanstaande dinsdag, dan is er stagemarkt. mag ik gaan vertellen over mn stage, pfff.

ontopic: in de gevestigingsmail van je bestelling staat een link naar de orderstatus
pi_55078662
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:50 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

jazeker

maar gelukkig zijn Den Bosch en Breda "één academie", dus ik kom ook regelmatig in Breda. zoals aanstaande dinsdag, dan is er stagemarkt. mag ik gaan vertellen over mn stage, pfff.

ontopic: in de gevestigingsmail van je bestelling staat een link naar de orderstatus
Mini-meet in de maak
Calmer than you are
  Redactie Games donderdag 6 december 2007 @ 14:50:25 #216
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_55078791
Breda, veel te ver..
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 december 2007 @ 15:19:25 #217
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55079432
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:25 schreef Maidenfan het volgende:
Snap niet hoe je daarmee snelheidswinst boekt als je een 100 mbit router hebt, hoe wordt 't internetsignaal dan gedeeld? Heeft een switch een ingang waar je een uitgang van de router op kan aansluiten? Vervolgens nog dingen mappen et voila?
Het is een switch. Die maakt je netwerk dus sneller, niet je internet toegang.
  Moderator donderdag 6 december 2007 @ 15:38:03 #218
155227 crew  Guppy
dus
pi_55079868
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Mini-meet in de maak
ik ben die blonde met dr portfolio-map
pi_55079876
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Op de apple-site zelfs? Bij je bestelling krijg je een link. Die niet altijd up-to-date is. Anders op de site van de transporteur?
Die van de Apple site klopte toch niet vaak? En ik zie nergens staan met welke transporteur er gebruikt word.
pi_55080130
Zal me hier ook maar weer eens melden, als kersverse bezitter van een nagelnieuwe Santa Rosa Macbook. In mijn geval het basismodel; een 2,0 GHz Core2Duo met combodrive en 80 GB harde schijf. Wel uitgbreid naar 2 GByte geheugen.

Wat zijn die C2D snel! Het verschil met mijn toch niet zielige 1,5 GHz PowerBook G4 is echt enorm...
  donderdag 6 december 2007 @ 16:23:16 #221
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_55080810
Ik heb een nieuwe accu
pi_55081084
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:38 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

ik ben die blonde met dr portfolio-map
CU then: Ik ben die blonde met die iPhone
Calmer than you are
  donderdag 6 december 2007 @ 16:45:33 #223
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_55081285
Wanneer komt dan de Iphone dan uit hier precies/ongeveer maar als die uitkomt dan is die van T-mobile maar ik wil dus mijn Hi! abbonement behouden dus dan moet die als nog gehackt worden en kan ik hem niet updaten..
pi_55081310
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:45 schreef Drumpie het volgende:
Wanneer komt dan de Iphone dan uit hier precies/ongeveer maar als die uitkomt dan is die van T-mobile maar ik wil dus mijn Hi! abbonement behouden dus dan moet die als nog gehackt worden en kan ik hem niet updaten..
Koelere, interpunctie dude. Learn it, live it.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_55081453
Wat jarno zegt...

Mijn macbook ligt al een week bij de macme...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  donderdag 6 december 2007 @ 17:03:02 #226
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_55081622
quote:
WTF

Vandaag trouwens een gast gesproken die twee MB's en vier iPhones uit Amerika heeft gesmokkeld. Easy peasy, zei hij.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_55081667
Heeft iemand ervaring met het exporteren van een in Keynote gemaakt presentatie naar Powerpoint?
Ik moet dinsdag namelijk een presentatie geven, maar dat moet (waarschijnlijk) op een Windows PC. Omdat ik de presentatie het liefst op m'n Mac wil maken, zopu ik willen weten of het exporteren goed werkt.
pi_55082076
Ik ben nu bezig met iCal en ben wat data aan het invullen voor een bepaalde cursus, nu wil ik graag de dagen dat ik deze cursus heb uitprinten zodat ik die aan mijn baas kan geven zodat ik vrij kan krijgen.

Alleen als ik bij afdrukken alleen de categorie 'cursus' selecteer en dan over een periode van 3 maanden dan print hij elke dag (in optie 'Lijst' ) af, ookal staan er geen agendapunten op... hoe kan ik iCal aan het werk zetten dat hij alleen de categorie 'Cursus' afdrukt en dan alleen de agenda punten die bestaan dus niet elke dag.. want nu krijg ik 90 blaadjes waar maar 12 nuttige tussen zitten ofzo de rest is allemaal 'geen afspraken'...

[ Bericht 8% gewijzigd door lj_lightning op 06-12-2007 17:33:27 ]
Bram! Boterham!
pi_55082129
quote:
Op donderdag 6 december 2007 17:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Heeft iemand ervaring met het exporteren van een in Keynote gemaakt presentatie naar Powerpoint?
Ik moet dinsdag namelijk een presentatie geven, maar dat moet (waarschijnlijk) op een Windows PC. Omdat ik de presentatie het liefst op m'n Mac wil maken, zopu ik willen weten of het exporteren goed werkt.
in Keynote (iWork '08) --> Exporteer en dan 'Powerpoint' en dan wijst het zich vanzelf
Bram! Boterham!
  donderdag 6 december 2007 @ 17:31:50 #230
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_55082176
quote:
Ja, gaat prima, ook de speciale bewegingseffecten. Alleen Quicktime-filmpjes gaan niet al te soepel mee, dus die heb ik uiteindelijk gewoon los gestart.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_55082972
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:19 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het is een switch. Die maakt je netwerk dus sneller, niet je internet toegang.
Ik weet het, maar aangezien de router ook de switch is in de meeste gevallen en je die twee dan niet meer geïntegreerd hebt, hoe sluit je die dan aan op elkaar?

Als elke computer in de switch zit moet er toch ergens nog een apparaat zijn dat internet deelt (buiten een computer op zich (MS ICS of apple's internet delen).
pi_55083494
quote:
Om maar even antwoord te geven

Wanneer hij hier uitkomt is nog niet bekend, tegen die tijd zullen er vast wel weer unlock mogelijkheden komen. Helemaal omdat er dan vast al enkele iPhones "officieel" unlocked zijn door Apple.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 december 2007 @ 18:56:12 #233
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55083772
quote:
Op donderdag 6 december 2007 18:17 schreef Maidenfan het volgende:

[..]

Ik weet het, maar aangezien de router ook de switch is in de meeste gevallen en je die twee dan niet meer geïntegreerd hebt, hoe sluit je die dan aan op elkaar?
Je uplinked je router naar de gigabit switch. Verbinding naar internet blijft dus je bottleneck, de verbinding tussen je computers onderling wordt sneller.
quote:
Als elke computer in de switch zit moet er toch ergens nog een apparaat zijn dat internet deelt (buiten een computer op zich (MS ICS of apple's internet delen).
Ja... maar wat dat heeft dat op sich met een switch te maken?
pi_55084959
quote:
Geen probleem .
quote:
Dat weet niemand . De vraag is of die wel hier komt . Volgens mij heeft Apple zelf gezegd eerst voor de grote landen te gaan . Daarbij zijn de mensen hier niet bereid om 400 euro en een abonnement te betalen voor een iPhone . Net of update belangrijk is , niet echt .
pi_55085567
Ik heb nu een Orange abonnement met een internet bundel van 25 mb. Is dat genoeg om op de iPhone m'n mail te checken en af en toe 9292ov.nl? Of moet ik dan veel gaan bij betalen?
  FOK!fotograaf donderdag 6 december 2007 @ 20:59:16 #236
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_55086676
WTF?
kan iemand mij vertellen hoe ik in een taak de tijd van een herinnering aanpas? als ik nu de uren selecteer, en begin te typen dan is dat vak na de eerste aanslag al weg waardoor ik de tijd niet goed kan invullen?

iemand hulp?

Leopard - mail trouwens.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 6 december 2007 @ 22:25:05 #237
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_55089040
Tuurlijk is update wel belangerijk, ik heb gelezen als die uit komt tegen die tijd er nieuwe snufjes op de Iphone zitten en als ik hem nu uit amerika koop dan kan dat allemaal niet?
pi_55089089
Vraagje.. hoe kan je ervoor zorgen dat het lettertype dat je instelt in Mail door iedereen gezien kan worden? Ik heb zo'n idee dat hij alleen dat lettertype lokaal toepast. Terwijl je normaal altijd een lettertype kan instellen wat dus meegestuurd wordt naar de ontvanger.

Mail type staat op RTF iig.

In mijn handtekening voor de zakelijke mail staat wat opmaak en dat stuurt hij wel netjes mee, alleen de tekst zelf is in een standaard lettertype.

Nog een vraagje Ik heb mijn muziek collectie verplaatst van de ene externe schijf naar de andere. Maar uiteraard kan iTunes nu de bestanden uit mijn bibliotheek niet meer vinden. Hoe krijg ik hem zover dat hij ze toch allemaal kan vinden door op die nieuwe schijf te zoeken zonder dat ik elk bestand opnieuw moet gaan aangeven.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_55089820
quote:
Op donderdag 6 december 2007 22:26 schreef DaFrenk het volgende:
Vraagje.. hoe kan je ervoor zorgen dat het lettertype dat je instelt in Mail door iedereen gezien kan worden? Ik heb zo'n idee dat hij alleen dat lettertype lokaal toepast. Terwijl je normaal altijd een lettertype kan instellen wat dus meegestuurd wordt naar de ontvanger.

Mail type staat op RTF iig.

In mijn handtekening voor de zakelijke mail staat wat opmaak en dat stuurt hij wel netjes mee, alleen de tekst zelf is in een standaard lettertype.

Nog een vraagje Ik heb mijn muziek collectie verplaatst van de ene externe schijf naar de andere. Maar uiteraard kan iTunes nu de bestanden uit mijn bibliotheek niet meer vinden. Hoe krijg ik hem zover dat hij ze toch allemaal kan vinden door op die nieuwe schijf te zoeken zonder dat ik elk bestand opnieuw moet gaan aangeven.
Hier staat een goede uitleg:

http://lifehacker.com/sof(...)nal-drive-238296.php
  donderdag 6 december 2007 @ 23:02:47 #240
12221 Tijn