Held!quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Command-i op een .torrent file, Open with... Transmission, Change All.
Overigens kun je Transmission ook automatisch torrents in een bepaalde map (bijvoorbeeld ~/Downloads) laten openen, dan hoef je dat niet handmatig te doen [afbeelding]
Transmission zorgt er bij mij af en toe voor dat ik geen internet meer heb, maar door die auto-download en auto-start gebruik ik het toch nog het liefst. Ik hoef alleen maar te klikken op een torrent-link en de rest gaat vanzelf. Dat soort gemak is precies waarom ik een Mac hebquote:
Inderdaad, bij iedere update heb ik hoop dat het nu beter gaat met het netwerk, en iedere keer wordt ik teleurgesteld..quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:06 schreef Jarno het volgende:
Alleen moeten ze dat Transmission niet om de 3 minuten updaten..
Ik zit me ook maar een beetje te vervelen op m'n werk, moet toch iets te doen hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:12 schreef Jarno het volgende:
Ik schaam me er niet voor dat ik een office pakket niet snap hoor.. Ik tik al mijn dingen in TextEdit.
Sinds 2 updates geleden heb ik daar geen last meer vanquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Transmission zorgt er bij mij af en toe voor dat ik geen internet meer heb, maar door die auto-download en auto-start gebruik ik het toch nog het liefst. Ik hoef alleen maar te klikken op een torrent-link en de rest gaat vanzelf. Dat soort gemak is precies waarom ik een Mac heb
TextEditquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:12 schreef Jarno het volgende:
Ik schaam me er niet voor dat ik een office pakket niet snap hoor.. Ik tik al mijn dingen in TextEdit.
http://www.macmiep.nl/quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:00 schreef _GdR_ het volgende:
hadjee,
Is het mogelijk om met mijn PC draadloos te kunnen connecten naar mijn macbookpro? of anders om?
Zoja geef me aub een hint of iets dergelijks
Dank u
ik kan dan alleen draadloze verbindingen toevoegen. geen p2p opties. Dit zuigt wel erg.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Volgens mij kun je in het Airport-icoontje klikken en dan 'Maak Netwerk aan' selecteren. Je kunt dan Computer-Naar-Computer-netwerk aanmaken. Hoe dat exact werkt weet ik niet, maar OSX kennende vrij eenvoudig.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, vraagje: ik ben op zoek naar een iMok. Een cadeautje voor een oud-collega.
[ afbeelding ]
Iemand enig idee waar ik die kan kopen?
Je bedoelt via ethernetkabels? Dat gaat ook makkelijk; kabels in de uitgang prikken, Windows-deling aanzetten in Systeemvoorkeuren->Delen en in Finder via Appeltje+K verbinden met Windows.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik kan dan alleen draadloze verbindingen toevoegen. geen p2p opties. Dit zuigt wel erg.
Ik heb nu een bestand gedownload op mn pc. en deze gebrand met nero. en in mn mac geopend maar dan krijg ik een error in mn terminal.
Ligt dit aan het bestand. of komt dit doordat hij gebrand is op een windows pc?
Premium Reseller even mailen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, vraagje: ik ben op zoek naar een iMok. Een cadeautje voor een oud-collega.
[ afbeelding ]
Nee, volgens mij wil hij een draadloze ad-hoc verbinding (itt tot een verbinding met router dus) maken. p2p is niet echt de juiste term daarvoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je bedoelt via ethernetkabels? Dat gaat ook makkelijk; kabels in de uitgang prikken, Windows-deling aanzetten in Systeemvoorkeuren->Delen en in Finder via Appeltje+K verbinden met Windows.
Erg lang geleden dat ik dat deed, maar volgens mij is dat iets als smb//:.......
dat is dus het probleem.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je bedoelt via ethernetkabels? Dat gaat ook makkelijk; kabels in de uitgang prikken, Windows-deling aanzetten in Systeemvoorkeuren->Delen en in Finder via Appeltje+K verbinden met Windows.
Erg lang geleden dat ik dat deed, maar volgens mij is dat iets als smb//:.......
neen helaasquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, volgens mij wil hij een draadloze ad-hoc verbinding (itt tot een verbinding met router dus) maken. p2p is niet echt de juiste term daarvoor
Overigens kun je dat gewoon doen bij het Airport - menu door 'Maak nieuw netwerk' of 'Create new network' aan te klikken volgens mij.
Nee, we hebben al 835 bekers thuis en met de Kerst komen er nog 10 bij.quote:
Tijd voor een flinke ruzie, munitie genoeg.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:55 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nee, we hebben al 835 bekers thuis en met de Kerst komen er nog 10 bij.
Volgens mij had Machouse ze in A'dam of R'dam nog. Niet de meest beste winkel, maar goed..quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
De kans is groot dat je een "actieve" partitie (die van je besturingsysteem dus) niet kan herstellen als dat besturingsysteem aan staat.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:38 schreef Guppyfriend het volgende:
mn iMac was een beetje in de war. OnyX en Schijfhulpprogramma zeiden allebei dat t HD volume hersteld moest worden.
kheb t opgelost door via de OS X disk te herstellen, dus het is allemaal wel weer opgelost.
maar hoe kan dat gebeurd zijn? voorkomen is immers beter dan genezen...
Ik voel mij nu stom, jij omschrijft het veel beter.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:44 schreef Guppyfriend het volgende:
je bedoelt dat ik niet mn opstartvolume kan herstellen als ik vanaf dat volume os x draai? nee, dat klopt, daarom heb ik schijfhulpprogramma vanaf de dvd gedraaid. dan gaat t wel.
Boot Camp geinstalleerd?quote:Op vrijdag 7 december 200716:44 schreef Guppyfriend het volgende:
mn vraag was meer, wat kan de fout in de HD veroorzaakt hebben?
geeft niks. komt alleen doordat ik heel veel gegoogled heb om het op te lossenquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:52 schreef Geqxon het volgende:
Ik voel mij nu stom, jij omschrijft het veel beter.
nope. wat me wel opviel was dat Word (I knowquote:Boot Camp geinstalleerd?
Kijk ff of ze daar een iMok hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:46 schreef Svyatagor het volgende:
Godver, ik heb de laatste tijd wel erg vaak last van de keyboard freeze. Morgen maar eens langs de iStore.
Will do. Maar ik denk het niet, anders had ik'm hier wel staanquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Kijk ff of ze daar een iMok hebben
Ja, die reageert al een paar dagen niet. Had ik uiteraard al gemaildquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:12 schreef Guppyfriend het volgende:
marktplaats.nl, Advertentienr.:12367849813
en niet om vechten!
Dudequote:Op vrijdag 7 december 2007 19:01 schreef JoMo0 het volgende:
Die iMok moet ik nog ergens hebben .. Eens kijken of ik hem vinden kan .
De vraag is natuurlijk: verkoop je hem?quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:40 schreef JoMo0 het volgende:
Ik heb 'm gevonden.
Het is deze ;
[ afbeelding ]
Wel ongebruikt natuurlijk![]()
Nee , gemaakt door APR's of door fans . Niets officieel dus.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:33 schreef Maidenfan het volgende:
Is dat iets officieels, nee toch?
Wellicht als het een goed bod isquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk: verkoop je hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |