Je krijgt je loonzakje?quote:
quote:De presentatie is vrijdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Met, zoals elke laatste vrijdag van de maand, een terugblik op de afgelopen televisiemaand. Te gast zijn:
- Joost Zwagerman
- Loretta Schrijver
- Minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen
En dat alles muzikaal omlijst door de band Moke.
En natuurlijk 'De Jakhalzen', 'Fokke & Sukke' en het beste van 'De TV Draait Door' van de afgelopen maand.
Toch blijft die met: 'Jawel, Marcedes!' echt geniaal hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:09 schreef Modus het volgende:
Ik vind het zo RTL4, dat eindeloos herhalen van die fragmentjes. Er zitten er zelfs van gisteren bij, die ook nog eens vannacht herhaald werden. Tis net alsof ze de vrijdag anders niet vol kunnen krijgen ofzo.
Zondagavond kun je ze nog een keer zienquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:09 schreef Modus het volgende:
Ik vind het zo RTL4, dat eindeloos herhalen van die fragmentjes. Er zitten er zelfs van gisteren bij, die ook nog eens vannacht herhaald werden. Tis net alsof ze de vrijdag anders niet vol kunnen krijgen ofzo.
Graham Norton.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:06 schreef lamers het volgende:
Hoe heette dat programma van het stukje "gave paul a bj"?
De TT is OK.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De TT is wel een beetje sneu. Het is niet alsof Aafje nou zo'n akelig wijf is [ afbeelding ]
Die Verhagen lulde maar en lulde maar. En een minister onderbreek je nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:35 schreef Remzz het volgende:
Kwestie van veel te weinig tijd, je mag best de snelheid erin houden, maar ik vond het vandaag nergens op slaan echt items en gesprekjes van max 3/4 minuten.
Klopt viel me ook op, kerel praatte alsof hij in Paul en Witteman zat.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die Verhagen lulde maar en lulde maar. En een minister onderbreek je niet
Taalfout. Het is 'gristelijk'.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:44 schreef broer het volgende:
Christelijke Limburgers aan het woord is sowieso ondoenlijk. Of ze nou bij DWDD zitten, bij Pauw en Witteman of waar dan ook.
Nee, dat is de protestantse versie. Die hoor je in Limburg of Brabant niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Taalfout. Het is 'gristelijk'.
Amen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:23 schreef SunChaser het volgende:
Was gisteren bijzonder oninteressant
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:46 schreef Remzz het volgende:
Mart Smeets, zijn boek is weer erg tof
Jammer dat Matthijs van Nieuwkerk er niet is, zijn altijd leuke gesprekken.
Erben? Nee die staat er niet bij.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:55 schreef Remzz het volgende:
Erben Wennemars ook.... Twee sportmannen en dan presenteert Isolde het
quote:De presentatie is in handen van Isolde Hallensleben. De tafelheer is Theo Maassen.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Schaatser Erben Wennemars maakt zich zorgen over het Nederlandse schaatsen. Hij voorspelt dat Nederland de toonaangevende rol in het schaatsen verliest aan Canada en Rusland.
- Eva Anna Hekking is tassenontwerpster. Ivana Trump bezit er al één.
- Fik Meijer heeft zich verdiept in de Romeinen en wat blijkt? Onze hedendaagse problemen lijken erg veel op de problemen van de Romeinen destijds.
- In zijn nieuwe boek 'Helder' probeert Mart Smeets een aantal zaken uit het sportjaar 2007 te verklaren. Van de rise and fall van Michael Rasmussen tot de kritiek op Marco van Basten. Maar hij staat ook stil bij zichzelf in het jaar dat hij zestig werd.
- Daarnaast de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
Matthijs van Nieuwkerk en Claudia de Breij zijn verhinderd.
Oh nou ja ik heb hem ook per @mail gekregen, nou goed gezellig.quote:
Ik vond het juist meevallen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:46 schreef CG het volgende:
Wat ziet Lieke er opgemaakt uit voor iemand die net wakker wordt![]()
Die angst in zn ogen toen die gasten voor hem stondenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:28 schreef Ronaldsen het volgende:
hoogtepunt was toch wel het Valerio incident met de boze reppert
Een belediging voor wijlen Bartquote:Op woensdag 5 december 2007 08:53 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb geloof ik maar heel even niet aan Bart de Graaff moeten denken toen ik Isolde zag.
Eeehm hoezoquote:Op woensdag 5 december 2007 08:53 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb geloof ik maar heel even niet aan Bart de Graaff moeten denken toen ik Isolde zag.
quote:De presentatie is vanavond in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafeldame van Matthijs is Frederique van der Wal.
Harry de Winter en Ad van den Berg over het concert van Led Zeppelin op 10 december in Londen.
Burgemeester Job Cohen kruipt in de huid van Joop den Uyl. Samen met John Leerdam is hij te gast. (Dit gesprek is gisteren komen te vervallen.)
Schrijver Maarten ’t Hart met zijn visie op gewicht verliezen.
NOS-nieuwslezer Jeanet Schuurman zingt het nieuws.
En daarnaast natuurlijk de rubrieken ‘De Jakhalzen’, ‘De TV Draait Door’, en ‘Fokke & Sukke’. Dit en meer, vanavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Nederland 3.
Dat was gisteren genant slecht. Het publiek lachte ook amper.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:49 schreef Soul79 het volgende:
De fragmenten van de TV draait door zijn de laatste tijd trouwens erg van het niveau 'lach of ik schiet'
Was interessanter dan de overige gasten, van mij had hij de gitaar van de begeleider van Jeanette Schuurman af mogen pakken om een stukje te knallen. Jammer dat Mathijs niet even informeert weat hij nu zoal doet.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:49 schreef Soul79 het volgende:
Tragisch, zoals dat Top 2000 fossiel Ad van den Berg in het verleden is blijven hangen, inclusief dat lachwekkende kapsel en het aanbidden van boerenlullenrockdino's Led Zeppelin. Aardige man verder, maar kan dat niet in de Pop Quiz a Gogo ofzo.
En terecht, die kerel is nooit grappig geweestquote:Op donderdag 6 december 2007 20:20 schreef Dos37 het volgende:
Hij kan gewoon niet normaal doen. Matthijs ergerde zich dood
(8>quote:Op donderdag 6 december 2007 20:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
En terecht, die kerel is nooit grappig geweest
Beetje jammer dat hij per se zijn gelijk wilde halen dat Willem beter was dan Johanquote:Op donderdag 6 december 2007 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
Boeiend verhaal van Jos de Putter over Van Hanegem.
quote:De presentatie is vanavond in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
- Sanne Wallis de Vries, Hadewych Minis en Bracha van Doesburg zijn te gast om te praten over de film ‘Moordwijven’, de nieuwe actiekomedie van Dick Maas die op 20 december in première gaat.
- Lavinia Meijer is harpiste en pas 24 jaar. Toch maakt deze rising star volgende week haar debuut in Carnegie Hall in New York.
- Coco Jane geeft een voorproefje van de nieuwste trend in uitgaansland. Terug van weggeweest: burleske, een chic-erotische nachtclubact, die in de jaren vijftig zo populair was.
En daarnaast natuurlijk de rubrieken ‘De Jakhalzen’, ‘De TV Draait Door’, en ‘Fokke & Sukke’.
Die kerel is er 9/10 keerquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:04 schreef SunChaser het volgende:
Wie was die onbekende Jakhals van de week, die was echt slecht
Hij leek inderdaad op Maya_Marie de bij Huibrechtsquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Die muts is wel te errrruuuug
Ja, die mutsquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Die muts is wel te errrruuuug
Vorige keer deed Isolde het inderdaad beter. Als je ook alleen al zag wat voor enorme pak kaartjes ze in haar handen had, dan schiet het niet op. Verder vond ik het niet echt een hele boeiende uitzending.quote:Op maandag 10 december 2007 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is een mooi boekje van die fotograaf. Het zat een paar jaar geleden bij de Nieuwe Revu (dacht ik), ik heb het zelfs bewaard.
Verder een beetje moeizame uitzending vanavond.
Dat lijkt me leuk! Zij zijn erg leuk samen! (WIDM!)quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgende week wordt op het tijdvak 19:30-20:30 een kerstquiz met Marc-Marie Huijbregts en Yvon Jaspers
Ofyles2.
en week daarna natuurlijk 2000 agogo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Beste fans van DWDD,
Wie vandaag de Veronica doorsnuffelde, heeft kunnen vernemen dat DWDD een kerststop ingelast.
Volgende week wordt op het tijdvak 19:30-20:30 een kerstquiz met Marc-Marie Huijbregts en Yvon Jaspers en een updateprogramma van Serious Request uitgezonden.
Wanneer Matthijs en co hun vakantie beëindigen, is nog niet bekend. Hopelijk komt het programma na de Kerstdagen of (in ieder geval) na Nieuwjaarsdag terug.
Blij u weer geïnformeerd te hebben,
Ofyles2.
Erg mooie vrouw.quote:
Inderdaad. Maar toch ff kijken. Misschien is ze ineens wel heel spontaan en normaal gewordenquote:
En ze heeft nog stijl, intelligentie en kennis van muziek ook. Komt wel heer erg dicht in de buurt van de perfecte vrouwquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:33 schreef Zotheid het volgende:
Zo, die Janine Jansen ziet er goed uit.
Ik merkte het ook al inderdaad.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En ze heeft nog stijl, intelligentie en kennis van muziek ook. Komt wel heer erg dicht in de buurt van de perfecte vrouw.
Ik ook.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Omg dat TV fragment. Ik heb destijds zo hard gelachen om die opmerking: "Het is misschien de enige prijs die u dit seizoen gaat winnen." En nu weer.
Maar tijd om haar haar te wassen was er kennelijk niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:56 chreef Zotheid het volgende:
[..]
En nu Anouk.Ze heeft wel een partij make up op...
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar tijd om haar haar te wassen was er kennelijk niet.
Als ze dat had gedaan was het best een mooie verschijning geweest daarzo aan tafel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar tijd om haar haar te wassen was er kennelijk niet.
Zo oud hequote:Op dinsdag 11 december 2007 20:37 schreef Tomatenboer het volgende:
De verslaggever van Radar in de Tv draait door tegen Van Gaal "maar dit is misschien de enige prijs die u wint dit seizoen'
Ik trek haar ballads ook totaal niet. Everything daarentegen!quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:04 schreef Modus het volgende:
Ik vind Anouk tof en d'r stem tof, maar om 1 of andere reden vind ik dat die stem totaal niet past bij veel (voornamelijk langzame) nummers. Ik krijg altijd van die 'ik-ben-ongesteld en ik-zwelg-in-zelfmedelijden en ik-vreet-tegenbeterweten-in-nog-een-paar-extra-bonbons en alle-mannen-moeten-dood'-vrouwen associaties bij dat soort nummers.
Verder zou ik het er wel op kunnen..
Merci pour ta précision.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef borisz het volgende:
[..]
en week daarna natuurlijk 2000 agogo.
Ja dat vond ik ook al een beetje vreemd. Is de doelgroep dan wakker? Stimuleren we ze dan juist niet om wakker te zijn op dat tijdstip? Vroeg op bed en vroeg eruit!quote:Op woensdag 12 december 2007 02:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Ned 3 tegenwoordig die buitenlandse rotzooi uitzend ipv DWDD 's nachts?
dat zijn dingen voor achter de schermenquote:Op woensdag 12 december 2007 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Van Nieuwkerk was weer zwáár onder de indruk van Janine Jansen. Maar haar zoenen om haar te feliciteren met haar gouden plaat, durfde hij dan weer niet
quote:De presentatie is vanavond in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafeldame van Matthijs is Aaf Brandt Corstius.
Te gast zijn:
- Nieuwslezer Sacha de Boer is een fervent fotografe. Ze liet zich inspireren door haar werkomgeving het Mediapark in Hilversum. Vrijdag opent in Het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid de fototentoonstelling 'Achter het kijkglas'.
- Bert Metz komt vandaag terug uit Oslo, waar zijn organisatie IPCC maandag de Nobelprijs kreeg uitgereikt. Het VN klimaatpanel IPCC deelt de Nobelprijs met Al Gore. Bert heeft de kar getrokken bij het schrijven van alle rapporten en had eigenlijk alle eer moeten krijgen, maar die ging naar de formele voorzitter: de Indier Pachauri.
- De Basily Boys zijn alle vier telgen uit de Sinti zigeunerfamilie Basily. Ze zijn druk bezig om professionele muzikanten te worden. In januari verschijnt de eerste cd.
En daarnaast natuurlijk de rubrieken ‘De Jakhalzen’, ‘De TV Draait Door’, en ‘Fokke & Sukke’.
Dit en meer, vanavond tussen 19.30 en 20.10 op Nederland 3. De uitzending is korter in verband met voetbal.
Die eerste is een echt tv talentquote:Op woensdag 12 december 2007 18:26 schreef Sapstengel het volgende:
Basily Boys, vette shit. Zigeunermuziek ftw.
Haha iddquote:Op woensdag 12 december 2007 19:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Die eerste is een echt tv talent4 vragen 4 keer ja als antwoord
Matthijs moet maar leren geen gesloten vragen te stellenquote:Op woensdag 12 december 2007 19:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Die eerste is een echt tv talent4 vragen 4 keer ja als antwoord
Ja dat ookquote:Op woensdag 12 december 2007 19:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Matthijs moet maar leren geen gesloten vragen te stellen
Inderdaad!quote:
Haha, deze was leuk ja!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Die filmpjes aan het eind zijn ook altijd zo fucking droog.
Oh ja joh?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:20 schreef rubbereend het volgende:
dat zijn dingen voor achter de schermen
Ja, soms wel heel flauw, maar eigenlijk moet ik altijd toch wel lachenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Die filmpjes aan het eind zijn ook altijd zo fucking droog [afbeelding] .
En bovendien vrijwel nooit grappig.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Die filmpjes aan het eind zijn ook altijd zo fucking droog.
Morgen word Top 2000a'gogo opgenomen.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:23 schreef kassenbouwer het volgende:
Huh, waar is Matthijs?!?
Ik vroeg me al af wie het was. Had net die intro gemistquote:Op donderdag 13 december 2007 19:31 schreef borisz het volgende:
Menno Bentveld dus nu
Dat was niet best neequote:Op donderdag 13 december 2007 20:03 schreef Silenus het volgende:
Hahaha die stotteraar
quote:Op donderdag 13 december 2007 20:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
Claudia d'r uit, Menno d'r bij voor de maandag.
Zeker voor de eerste keer, zeer goed.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 20:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
Claudia d'r uit, Menno d'r bij voor de maandag.
Nee, hij doet samen met Yvon Jaspers een kerstquiz. Dat komt de week voor kerst in plaats van DWDD.quote:
Half uurtje maar van 19.30 tot 20.00.. Lijkt mij wel leuk en word door de KRO uitgezonden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:34 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Nee, hij doet samen met Yvon Jaspers een kerstquiz. Dat komt de week voor kerst in plaats van DWDD.
Oh. Nouja is ook vast wel leukquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:34 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Nee, hij doet samen met Yvon Jaspers een kerstquiz. Dat komt de week voor kerst in plaats van DWDD.
Was leukquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:20 schreef borisz het volgende:
- Muziekjournalist Guuz Hoogaerts en een ‘zuchtmeisje’: mooie Franse zangeressen die - in de traditie van Jane Birkin en Serge Gainsbourg - zwoel zuchtend zingen;
Ja! Dat viel me ook op? WTF ging dat over?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:10 schreef DrDentz het volgende:
ik zag een neger
Ik gok 3fm water omg de wereld vergaat gezeik. Beetje raar dat Matthijs er niet even op terugkwam idd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:57 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja! Dat viel me ook op? WTF ging dat over?
Ik denk dat het een subliminal message was, het ging zo snel dat je het haast niet zag, maar krijgt er wel het idee door dat de VARA de wereld gaat reddenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:57 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja! Dat viel me ook op? WTF ging dat over?
volgens mij niet. Tenzij ze de beelden van Jensen gejat hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:09 schreef 7eVeNL het volgende:
Wordt er nou tegenwoordig gebruik gemaakt van een lacbband bij de TV draait door? Zo vaak zie ik het publiek versuft kijken terwijl je op de achtergrond gierende mensen hoort...
Dat is best een leuk idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:50 schreef Radegast het volgende:
Martin Ros zou wel bij DWDD een boekenrubriekje kunnen krijgen wmb, eens in de twee weken ofzo.
Ga er maar eens opletten, ook heel vaak 1 brullende lach die er boven uit komt. vanavond weer, en ik heb ook 't gevoel dat ze tegenwoordig 't blok van de TV draait door opvullen, vooral items uit 't nieuws die in eerste instantie niet echt komisch zijn maar dan toch later in de TV draait door aanbod komen die doormede een andere inval enigzins grappiger overkomen + de toelichting van mathijs e.d, en de vernoedende aanwezige lachband?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:19 schreef borisz het volgende:
[..]
volgens mij niet. Tenzij ze de beelden van Jensen gejat hebben.
Oja, beetje jammerquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:38 schreef borisz het volgende:
noteer het voor 2008
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:35 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ga er maar eens opletten, ook heel vaak 1 brullende lach die er boven uit komt. vanavond weer, en ik heb ook 't gevoel dat ze tegenwoordig 't blok van de TV draait door opvullen, vooral items uit 't nieuws die in eerste instantie niet echt komisch zijn maar dan toch later in de TV draait door aanbod komen die doormede een andere inval enigzins grappiger overkomen + de toelichting van mathijs e.d, en de vernoedende aanwezige lachband?
't zou mij iig niets verbazen
Hé, niet onaardig doen tegen mijn een van mijn toekomstige schoonmoeders.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:56 schreef borisz het volgende:
gelukkig is Astrid Joosten helemaal verdreven
Ik ken die actie. In TerZake was er ook zo'n negertje dat ongegeneerd een glaasje water naar binnen werkte en lachend de studio verliet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
Raar dat Van Nieuwkerk helemaal niet reageerde toen dat jochie z'n water kwam opdrinken. Maar M-M raakte van z'n apropos, dus het was misschien niet eens afgesproken.
Zorgelijk dat M-M en Yvon pas morgen gaan opnemen. Misschien wordt 't helemaal niks.
Nog een extra reden om niet naar DWDD te kijken. Hij past goed in het hysterische format inderdaad.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:50 schreef Radegast het volgende:
Martin Ros zou wel bij DWDD een boekenrubriekje kunnen krijgen wmb, eens in de twee weken ofzo.
Top idee!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:50 schreef Radegast het volgende:
hysterie = toptelevisie!quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Nog een extra reden om niet naar DWDD te kijken. Hij past goed in het hysterische format inderdaad.
De Breij en Dinand in 1 shotquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:26 schreef borisz het volgende:
Zanger Dinand Woesthoff is de tafelheer van Matthijs
Hij doet wel meer vreemde dingenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heeft die gast een muts op
Die hebben als voornemen zeker niet 'Verstandiger overkomen'.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:59 schreef wdn het volgende:
2babes. De gruwel.
De laatste tijd zit Amanda er ook bij. hilarischquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:59 schreef wdn het volgende:
2babes. De gruwel.
Logisch bezoek, want Amanda werkte vroeger in de Teasers, heb ik gelezen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste tijd zit Amanda er ook bij. hilarisch
Wat een beroerd interview van Claudia: halverwege de uitleg waarom mevrouw in het Frans zingt, gewoon een nieuwe vraag stellen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:26 schreef borisz het volgende:
-Sandra van Megen - Timmerman, de dochter van Gert & Hermien, zingt tegenwoordig Franse chansons
quote:De presentatie is woensdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Hugo Borst.
- Frits van Oostrom over het tweehonderdjarig jubileum van de Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen (KNAW);
- actrice Maria Kraakman over haar rol in de nieuwe toneelbewerking van 'Eline Vere' van Louis Couperus;
- Huub Stevens over zijn plannen voor volgend seizoen met PSV.
- Karsu Dönmez, over haar muziek, New York en de toekomst.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 op Nederland 3.
En wat een muzikaal talent en een mooie jazz-stem voor een 17-jarige.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:12 schreef jmac het volgende:
Wat een schoonheid, die turkse.
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Giel Beelen.
-Marathonloper Hugo van de Broek komt net terug uit Kenia. Hij geeft een verslag van de chaos in het land na de verkiezingensfraude.
!!!!(Christian van der Ploeg, de nieuwe leider van Opus Dei in Nederland. Hij komt vertellen over de katholieke beweging die door de Da Vinci Code zo negatief in beeld kwam: als een club met duistere rituelen die uit is macht. Dit gesprek is komen te vervallen door de actualiteit uit Kenia. Op vrijdag wordt het gesprek gevoerd. )!!!!
- Acteurs Pierre Bokma en Matthijs van de Sande Bakhuyzen. Zij komen praten over de film 'Bloedbroeders' die gebaseerd is op een waargebeurd verhaal uit de jaren 60: drie scholieren vermoordden een 14-jarige jongen.
- Presentator Pieter Jan Hagens en de kandidat Edo Brunner. Verder is ook Inge Ipenburg, de mol van vorig jaar te gast. Ze hebben het over het geheim van de televisieserie.
- Tim Smit en Steven Roeters hebben meegedaan aan de prijsvraag van het
TV-programma Myth Busters op Discovery Channel. Het filmpje dat de twee studenten natuurwetenschappen er van maakten, is bij een internetpeiling als eerste geëindigd.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'De Jakhalzen' en 'Fokke & Sukke'. Dit en meer op Nederland 3 om 19.30 uur.
Vond ik ook, maar ja, de kijkcijfers hèquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar dan vind ik het nog steeds erg zonde dat de AVRO een aantal jaren geleden besloot prominenten uit te nodigen voor Wie is...De Mol?, terwijl de ambiance met normale kandidaten hetzelfde is of zelfs net iets beter.
Dat vind ik voor élke spelshow.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar dan vind ik het nog steeds erg zonde dat de AVRO een aantal jaren geleden besloot prominenten uit te nodigen voor Wie is...De Mol?,
Mahala Raï Banda vs Shantel - Mahalageascaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:47 schreef febster het volgende:
Weet iemand hoe dat balkan beats nummer heette dat Giel Beelen in het begin van het programma plugde?
quote:De presentatie is vrijdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Te gast onder voorbehoud zijn:
- Adriaan van Dis over zijn terugkeer op televisie met de serie 'Van Dis in Afrika'.
-Christian van der Ploeg, de nieuwe leider van Opus Dei in Nederland, komt vertellen over de katholieke beweging die door de Da Vinci Code zo negatief in beeld kwam: als een club met duistere rituelen die uit is op macht. (gisteren vervallen vanwege actuele gesprek over Kenia)
- Jacco Treurniet heeft alles verzameld van de Olympische Spelen in 1928. Hij zoekt nu iemand die de collectie wil overnemen.
- De documentaire Ivo is de ongeautoriseerde biografie van een gorilla van regisseur Annick van Wijk een tragikomisch portret van de westelijke laaglandgorilla Ivo, die succes heeft bij het publiek, maar zijn echte taak in het leven, gorillababy’s maken, niet vervult. Wat is er met Ivo aan de hand?
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'De Jakhalzen' en 'Fokke & Sukke'. Dit en meer om 19.30 op Nederland 3.
! Het gesprek met Olga Commandeur en Duco Bauwens is komen te vervallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |