Je krijgt je loonzakje?quote:
quote:De presentatie is vrijdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Met, zoals elke laatste vrijdag van de maand, een terugblik op de afgelopen televisiemaand. Te gast zijn:
- Joost Zwagerman
- Loretta Schrijver
- Minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen
En dat alles muzikaal omlijst door de band Moke.
En natuurlijk 'De Jakhalzen', 'Fokke & Sukke' en het beste van 'De TV Draait Door' van de afgelopen maand.
Toch blijft die met: 'Jawel, Marcedes!' echt geniaal hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:09 schreef Modus het volgende:
Ik vind het zo RTL4, dat eindeloos herhalen van die fragmentjes. Er zitten er zelfs van gisteren bij, die ook nog eens vannacht herhaald werden. Tis net alsof ze de vrijdag anders niet vol kunnen krijgen ofzo.
Zondagavond kun je ze nog een keer zienquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:09 schreef Modus het volgende:
Ik vind het zo RTL4, dat eindeloos herhalen van die fragmentjes. Er zitten er zelfs van gisteren bij, die ook nog eens vannacht herhaald werden. Tis net alsof ze de vrijdag anders niet vol kunnen krijgen ofzo.
Graham Norton.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:06 schreef lamers het volgende:
Hoe heette dat programma van het stukje "gave paul a bj"?
De TT is OK.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De TT is wel een beetje sneu. Het is niet alsof Aafje nou zo'n akelig wijf is [ afbeelding ]
Die Verhagen lulde maar en lulde maar. En een minister onderbreek je nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:35 schreef Remzz het volgende:
Kwestie van veel te weinig tijd, je mag best de snelheid erin houden, maar ik vond het vandaag nergens op slaan echt items en gesprekjes van max 3/4 minuten.
Klopt viel me ook op, kerel praatte alsof hij in Paul en Witteman zat.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die Verhagen lulde maar en lulde maar. En een minister onderbreek je niet
Taalfout. Het is 'gristelijk'.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:44 schreef broer het volgende:
Christelijke Limburgers aan het woord is sowieso ondoenlijk. Of ze nou bij DWDD zitten, bij Pauw en Witteman of waar dan ook.
Nee, dat is de protestantse versie. Die hoor je in Limburg of Brabant niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Taalfout. Het is 'gristelijk'.
Amen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:23 schreef SunChaser het volgende:
Was gisteren bijzonder oninteressant
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:46 schreef Remzz het volgende:
Mart Smeets, zijn boek is weer erg tof
Jammer dat Matthijs van Nieuwkerk er niet is, zijn altijd leuke gesprekken.
Erben? Nee die staat er niet bij.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:55 schreef Remzz het volgende:
Erben Wennemars ook.... Twee sportmannen en dan presenteert Isolde het
quote:De presentatie is in handen van Isolde Hallensleben. De tafelheer is Theo Maassen.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Schaatser Erben Wennemars maakt zich zorgen over het Nederlandse schaatsen. Hij voorspelt dat Nederland de toonaangevende rol in het schaatsen verliest aan Canada en Rusland.
- Eva Anna Hekking is tassenontwerpster. Ivana Trump bezit er al één.
- Fik Meijer heeft zich verdiept in de Romeinen en wat blijkt? Onze hedendaagse problemen lijken erg veel op de problemen van de Romeinen destijds.
- In zijn nieuwe boek 'Helder' probeert Mart Smeets een aantal zaken uit het sportjaar 2007 te verklaren. Van de rise and fall van Michael Rasmussen tot de kritiek op Marco van Basten. Maar hij staat ook stil bij zichzelf in het jaar dat hij zestig werd.
- Daarnaast de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
Matthijs van Nieuwkerk en Claudia de Breij zijn verhinderd.
Oh nou ja ik heb hem ook per @mail gekregen, nou goed gezellig.quote:
Ik vond het juist meevallen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:46 schreef CG het volgende:
Wat ziet Lieke er opgemaakt uit voor iemand die net wakker wordt![]()
Die angst in zn ogen toen die gasten voor hem stondenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:28 schreef Ronaldsen het volgende:
hoogtepunt was toch wel het Valerio incident met de boze reppert
Een belediging voor wijlen Bartquote:Op woensdag 5 december 2007 08:53 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb geloof ik maar heel even niet aan Bart de Graaff moeten denken toen ik Isolde zag.
Eeehm hoezoquote:Op woensdag 5 december 2007 08:53 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb geloof ik maar heel even niet aan Bart de Graaff moeten denken toen ik Isolde zag.
quote:De presentatie is vanavond in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafeldame van Matthijs is Frederique van der Wal.
Te gast zijn onder voorbehoud:
Harry de Winter en Ad van den Berg over het concert van Led Zeppelin op 10 december in Londen.
Burgemeester Job Cohen kruipt in de huid van Joop den Uyl. Samen met John Leerdam is hij te gast. (Dit gesprek is gisteren komen te vervallen.)
Schrijver Maarten ’t Hart met zijn visie op gewicht verliezen.
NOS-nieuwslezer Jeanet Schuurman zingt het nieuws.
En daarnaast natuurlijk de rubrieken ‘De Jakhalzen’, ‘De TV Draait Door’, en ‘Fokke & Sukke’. Dit en meer, vanavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Nederland 3.
Dat was gisteren genant slecht. Het publiek lachte ook amper.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:49 schreef Soul79 het volgende:
De fragmenten van de TV draait door zijn de laatste tijd trouwens erg van het niveau 'lach of ik schiet'
Was interessanter dan de overige gasten, van mij had hij de gitaar van de begeleider van Jeanette Schuurman af mogen pakken om een stukje te knallen. Jammer dat Mathijs niet even informeert weat hij nu zoal doet.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:49 schreef Soul79 het volgende:
Tragisch, zoals dat Top 2000 fossiel Ad van den Berg in het verleden is blijven hangen, inclusief dat lachwekkende kapsel en het aanbidden van boerenlullenrockdino's Led Zeppelin. Aardige man verder, maar kan dat niet in de Pop Quiz a Gogo ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |