quote:Op donderdag 13 december 2007 20:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
Claudia d'r uit, Menno d'r bij voor de maandag.
Zeker voor de eerste keer, zeer goed.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 20:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
Claudia d'r uit, Menno d'r bij voor de maandag.
Nee, hij doet samen met Yvon Jaspers een kerstquiz. Dat komt de week voor kerst in plaats van DWDD.quote:
Half uurtje maar van 19.30 tot 20.00.. Lijkt mij wel leuk en word door de KRO uitgezonden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:34 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Nee, hij doet samen met Yvon Jaspers een kerstquiz. Dat komt de week voor kerst in plaats van DWDD.
Oh. Nouja is ook vast wel leukquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:34 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Nee, hij doet samen met Yvon Jaspers een kerstquiz. Dat komt de week voor kerst in plaats van DWDD.
Was leukquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:20 schreef borisz het volgende:
- Muziekjournalist Guuz Hoogaerts en een ‘zuchtmeisje’: mooie Franse zangeressen die - in de traditie van Jane Birkin en Serge Gainsbourg - zwoel zuchtend zingen;
Ja! Dat viel me ook op? WTF ging dat over?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:10 schreef DrDentz het volgende:
ik zag een neger
Ik gok 3fm water omg de wereld vergaat gezeik. Beetje raar dat Matthijs er niet even op terugkwam idd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:57 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja! Dat viel me ook op? WTF ging dat over?
Ik denk dat het een subliminal message was, het ging zo snel dat je het haast niet zag, maar krijgt er wel het idee door dat de VARA de wereld gaat reddenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:57 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja! Dat viel me ook op? WTF ging dat over?
volgens mij niet. Tenzij ze de beelden van Jensen gejat hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:09 schreef 7eVeNL het volgende:
Wordt er nou tegenwoordig gebruik gemaakt van een lacbband bij de TV draait door? Zo vaak zie ik het publiek versuft kijken terwijl je op de achtergrond gierende mensen hoort...
Dat is best een leuk idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:50 schreef Radegast het volgende:
Martin Ros zou wel bij DWDD een boekenrubriekje kunnen krijgen wmb, eens in de twee weken ofzo.
Ga er maar eens opletten, ook heel vaak 1 brullende lach die er boven uit komt. vanavond weer, en ik heb ook 't gevoel dat ze tegenwoordig 't blok van de TV draait door opvullen, vooral items uit 't nieuws die in eerste instantie niet echt komisch zijn maar dan toch later in de TV draait door aanbod komen die doormede een andere inval enigzins grappiger overkomen + de toelichting van mathijs e.d, en de vernoedende aanwezige lachband?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:19 schreef borisz het volgende:
[..]
volgens mij niet. Tenzij ze de beelden van Jensen gejat hebben.
Oja, beetje jammerquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:38 schreef borisz het volgende:
noteer het voor 2008
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:35 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ga er maar eens opletten, ook heel vaak 1 brullende lach die er boven uit komt. vanavond weer, en ik heb ook 't gevoel dat ze tegenwoordig 't blok van de TV draait door opvullen, vooral items uit 't nieuws die in eerste instantie niet echt komisch zijn maar dan toch later in de TV draait door aanbod komen die doormede een andere inval enigzins grappiger overkomen + de toelichting van mathijs e.d, en de vernoedende aanwezige lachband?
't zou mij iig niets verbazen
Hé, niet onaardig doen tegen mijn een van mijn toekomstige schoonmoeders.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:56 schreef borisz het volgende:
gelukkig is Astrid Joosten helemaal verdreven
Ik ken die actie. In TerZake was er ook zo'n negertje dat ongegeneerd een glaasje water naar binnen werkte en lachend de studio verliet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
Raar dat Van Nieuwkerk helemaal niet reageerde toen dat jochie z'n water kwam opdrinken. Maar M-M raakte van z'n apropos, dus het was misschien niet eens afgesproken.
Zorgelijk dat M-M en Yvon pas morgen gaan opnemen. Misschien wordt 't helemaal niks.
Nog een extra reden om niet naar DWDD te kijken. Hij past goed in het hysterische format inderdaad.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:50 schreef Radegast het volgende:
Martin Ros zou wel bij DWDD een boekenrubriekje kunnen krijgen wmb, eens in de twee weken ofzo.
Top idee!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:50 schreef Radegast het volgende:
hysterie = toptelevisie!quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Nog een extra reden om niet naar DWDD te kijken. Hij past goed in het hysterische format inderdaad.
De Breij en Dinand in 1 shotquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:26 schreef borisz het volgende:
Zanger Dinand Woesthoff is de tafelheer van Matthijs
Hij doet wel meer vreemde dingenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heeft die gast een muts op
Die hebben als voornemen zeker niet 'Verstandiger overkomen'.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:59 schreef wdn het volgende:
2babes. De gruwel.
De laatste tijd zit Amanda er ook bij. hilarischquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:59 schreef wdn het volgende:
2babes. De gruwel.
Logisch bezoek, want Amanda werkte vroeger in de Teasers, heb ik gelezen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste tijd zit Amanda er ook bij. hilarisch
Wat een beroerd interview van Claudia: halverwege de uitleg waarom mevrouw in het Frans zingt, gewoon een nieuwe vraag stellen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:26 schreef borisz het volgende:
-Sandra van Megen - Timmerman, de dochter van Gert & Hermien, zingt tegenwoordig Franse chansons
quote:De presentatie is woensdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Hugo Borst.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Frits van Oostrom over het tweehonderdjarig jubileum van de Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen (KNAW);
- actrice Maria Kraakman over haar rol in de nieuwe toneelbewerking van 'Eline Vere' van Louis Couperus;
- Huub Stevens over zijn plannen voor volgend seizoen met PSV.
- Karsu Dönmez, over haar muziek, New York en de toekomst.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 op Nederland 3.
En wat een muzikaal talent en een mooie jazz-stem voor een 17-jarige.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:12 schreef jmac het volgende:
Wat een schoonheid, die turkse.
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Giel Beelen.
Te gast zijn onder voorbehoud:
-Marathonloper Hugo van de Broek komt net terug uit Kenia. Hij geeft een verslag van de chaos in het land na de verkiezingensfraude.
!!!!(Christian van der Ploeg, de nieuwe leider van Opus Dei in Nederland. Hij komt vertellen over de katholieke beweging die door de Da Vinci Code zo negatief in beeld kwam: als een club met duistere rituelen die uit is macht. Dit gesprek is komen te vervallen door de actualiteit uit Kenia. Op vrijdag wordt het gesprek gevoerd. )!!!!
- Acteurs Pierre Bokma en Matthijs van de Sande Bakhuyzen. Zij komen praten over de film 'Bloedbroeders' die gebaseerd is op een waargebeurd verhaal uit de jaren 60: drie scholieren vermoordden een 14-jarige jongen.
- Presentator Pieter Jan Hagens en de kandidat Edo Brunner. Verder is ook Inge Ipenburg, de mol van vorig jaar te gast. Ze hebben het over het geheim van de televisieserie.
- Tim Smit en Steven Roeters hebben meegedaan aan de prijsvraag van het
TV-programma Myth Busters op Discovery Channel. Het filmpje dat de twee studenten natuurwetenschappen er van maakten, is bij een internetpeiling als eerste geëindigd.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'De Jakhalzen' en 'Fokke & Sukke'. Dit en meer op Nederland 3 om 19.30 uur.
Vond ik ook, maar ja, de kijkcijfers hèquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar dan vind ik het nog steeds erg zonde dat de AVRO een aantal jaren geleden besloot prominenten uit te nodigen voor Wie is...De Mol?, terwijl de ambiance met normale kandidaten hetzelfde is of zelfs net iets beter.
Dat vind ik voor élke spelshow.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar dan vind ik het nog steeds erg zonde dat de AVRO een aantal jaren geleden besloot prominenten uit te nodigen voor Wie is...De Mol?,
Mahala Raï Banda vs Shantel - Mahalageascaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:47 schreef febster het volgende:
Weet iemand hoe dat balkan beats nummer heette dat Giel Beelen in het begin van het programma plugde?
quote:De presentatie is vrijdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Te gast onder voorbehoud zijn:
- Adriaan van Dis over zijn terugkeer op televisie met de serie 'Van Dis in Afrika'.
-Christian van der Ploeg, de nieuwe leider van Opus Dei in Nederland, komt vertellen over de katholieke beweging die door de Da Vinci Code zo negatief in beeld kwam: als een club met duistere rituelen die uit is op macht. (gisteren vervallen vanwege actuele gesprek over Kenia)
- Jacco Treurniet heeft alles verzameld van de Olympische Spelen in 1928. Hij zoekt nu iemand die de collectie wil overnemen.
- De documentaire Ivo is de ongeautoriseerde biografie van een gorilla van regisseur Annick van Wijk een tragikomisch portret van de westelijke laaglandgorilla Ivo, die succes heeft bij het publiek, maar zijn echte taak in het leven, gorillababy’s maken, niet vervult. Wat is er met Ivo aan de hand?
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'De Jakhalzen' en 'Fokke & Sukke'. Dit en meer om 19.30 op Nederland 3.
! Het gesprek met Olga Commandeur en Duco Bauwens is komen te vervallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |