Was leukquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:20 schreef borisz het volgende:
- Muziekjournalist Guuz Hoogaerts en een ‘zuchtmeisje’: mooie Franse zangeressen die - in de traditie van Jane Birkin en Serge Gainsbourg - zwoel zuchtend zingen;
Ja! Dat viel me ook op? WTF ging dat over?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:10 schreef DrDentz het volgende:
ik zag een neger
Ik gok 3fm water omg de wereld vergaat gezeik. Beetje raar dat Matthijs er niet even op terugkwam idd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:57 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja! Dat viel me ook op? WTF ging dat over?
Ik denk dat het een subliminal message was, het ging zo snel dat je het haast niet zag, maar krijgt er wel het idee door dat de VARA de wereld gaat reddenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:57 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja! Dat viel me ook op? WTF ging dat over?
volgens mij niet. Tenzij ze de beelden van Jensen gejat hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:09 schreef 7eVeNL het volgende:
Wordt er nou tegenwoordig gebruik gemaakt van een lacbband bij de TV draait door? Zo vaak zie ik het publiek versuft kijken terwijl je op de achtergrond gierende mensen hoort...
Dat is best een leuk idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:50 schreef Radegast het volgende:
Martin Ros zou wel bij DWDD een boekenrubriekje kunnen krijgen wmb, eens in de twee weken ofzo.
Ga er maar eens opletten, ook heel vaak 1 brullende lach die er boven uit komt. vanavond weer, en ik heb ook 't gevoel dat ze tegenwoordig 't blok van de TV draait door opvullen, vooral items uit 't nieuws die in eerste instantie niet echt komisch zijn maar dan toch later in de TV draait door aanbod komen die doormede een andere inval enigzins grappiger overkomen + de toelichting van mathijs e.d, en de vernoedende aanwezige lachband?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:19 schreef borisz het volgende:
[..]
volgens mij niet. Tenzij ze de beelden van Jensen gejat hebben.
Oja, beetje jammerquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:38 schreef borisz het volgende:
noteer het voor 2008
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:35 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ga er maar eens opletten, ook heel vaak 1 brullende lach die er boven uit komt. vanavond weer, en ik heb ook 't gevoel dat ze tegenwoordig 't blok van de TV draait door opvullen, vooral items uit 't nieuws die in eerste instantie niet echt komisch zijn maar dan toch later in de TV draait door aanbod komen die doormede een andere inval enigzins grappiger overkomen + de toelichting van mathijs e.d, en de vernoedende aanwezige lachband?
't zou mij iig niets verbazen
Hé, niet onaardig doen tegen mijn een van mijn toekomstige schoonmoeders.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:56 schreef borisz het volgende:
gelukkig is Astrid Joosten helemaal verdreven
Ik ken die actie. In TerZake was er ook zo'n negertje dat ongegeneerd een glaasje water naar binnen werkte en lachend de studio verliet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
Raar dat Van Nieuwkerk helemaal niet reageerde toen dat jochie z'n water kwam opdrinken. Maar M-M raakte van z'n apropos, dus het was misschien niet eens afgesproken.
Zorgelijk dat M-M en Yvon pas morgen gaan opnemen. Misschien wordt 't helemaal niks.
Nog een extra reden om niet naar DWDD te kijken. Hij past goed in het hysterische format inderdaad.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:50 schreef Radegast het volgende:
Martin Ros zou wel bij DWDD een boekenrubriekje kunnen krijgen wmb, eens in de twee weken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |