En terecht, die kerel is nooit grappig geweestquote:Op donderdag 6 december 2007 20:20 schreef Dos37 het volgende:
Hij kan gewoon niet normaal doen. Matthijs ergerde zich dood
(8>quote:Op donderdag 6 december 2007 20:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
En terecht, die kerel is nooit grappig geweest
Beetje jammer dat hij per se zijn gelijk wilde halen dat Willem beter was dan Johanquote:Op donderdag 6 december 2007 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
Boeiend verhaal van Jos de Putter over Van Hanegem.
quote:De presentatie is vanavond in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
- Sanne Wallis de Vries, Hadewych Minis en Bracha van Doesburg zijn te gast om te praten over de film ‘Moordwijven’, de nieuwe actiekomedie van Dick Maas die op 20 december in première gaat.
- Lavinia Meijer is harpiste en pas 24 jaar. Toch maakt deze rising star volgende week haar debuut in Carnegie Hall in New York.
- Coco Jane geeft een voorproefje van de nieuwste trend in uitgaansland. Terug van weggeweest: burleske, een chic-erotische nachtclubact, die in de jaren vijftig zo populair was.
En daarnaast natuurlijk de rubrieken ‘De Jakhalzen’, ‘De TV Draait Door’, en ‘Fokke & Sukke’.
Die kerel is er 9/10 keerquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:04 schreef SunChaser het volgende:
Wie was die onbekende Jakhals van de week, die was echt slecht
Hij leek inderdaad op Maya_Marie de bij Huibrechtsquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Die muts is wel te errrruuuug
Ja, die mutsquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Die muts is wel te errrruuuug
Vorige keer deed Isolde het inderdaad beter. Als je ook alleen al zag wat voor enorme pak kaartjes ze in haar handen had, dan schiet het niet op. Verder vond ik het niet echt een hele boeiende uitzending.quote:Op maandag 10 december 2007 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is een mooi boekje van die fotograaf. Het zat een paar jaar geleden bij de Nieuwe Revu (dacht ik), ik heb het zelfs bewaard.
Verder een beetje moeizame uitzending vanavond.
Dat lijkt me leuk! Zij zijn erg leuk samen! (WIDM!)quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgende week wordt op het tijdvak 19:30-20:30 een kerstquiz met Marc-Marie Huijbregts en Yvon Jaspers
Ofyles2.
en week daarna natuurlijk 2000 agogo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Beste fans van DWDD,
Wie vandaag de Veronica doorsnuffelde, heeft kunnen vernemen dat DWDD een kerststop ingelast.
Volgende week wordt op het tijdvak 19:30-20:30 een kerstquiz met Marc-Marie Huijbregts en Yvon Jaspers en een updateprogramma van Serious Request uitgezonden.
Wanneer Matthijs en co hun vakantie beëindigen, is nog niet bekend. Hopelijk komt het programma na de Kerstdagen of (in ieder geval) na Nieuwjaarsdag terug.
Blij u weer geïnformeerd te hebben,
Ofyles2.
Erg mooie vrouw.quote:
Inderdaad. Maar toch ff kijken. Misschien is ze ineens wel heel spontaan en normaal gewordenquote:
En ze heeft nog stijl, intelligentie en kennis van muziek ook. Komt wel heer erg dicht in de buurt van de perfecte vrouwquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:33 schreef Zotheid het volgende:
Zo, die Janine Jansen ziet er goed uit.
Ik merkte het ook al inderdaad.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En ze heeft nog stijl, intelligentie en kennis van muziek ook. Komt wel heer erg dicht in de buurt van de perfecte vrouw.
Ik ook.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Omg dat TV fragment. Ik heb destijds zo hard gelachen om die opmerking: "Het is misschien de enige prijs die u dit seizoen gaat winnen." En nu weer.
Maar tijd om haar haar te wassen was er kennelijk niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:56 chreef Zotheid het volgende:
[..]
En nu Anouk.Ze heeft wel een partij make up op...
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar tijd om haar haar te wassen was er kennelijk niet.
Als ze dat had gedaan was het best een mooie verschijning geweest daarzo aan tafel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar tijd om haar haar te wassen was er kennelijk niet.
Zo oud hequote:Op dinsdag 11 december 2007 20:37 schreef Tomatenboer het volgende:
De verslaggever van Radar in de Tv draait door tegen Van Gaal "maar dit is misschien de enige prijs die u wint dit seizoen'
Ik trek haar ballads ook totaal niet. Everything daarentegen!quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:04 schreef Modus het volgende:
Ik vind Anouk tof en d'r stem tof, maar om 1 of andere reden vind ik dat die stem totaal niet past bij veel (voornamelijk langzame) nummers. Ik krijg altijd van die 'ik-ben-ongesteld en ik-zwelg-in-zelfmedelijden en ik-vreet-tegenbeterweten-in-nog-een-paar-extra-bonbons en alle-mannen-moeten-dood'-vrouwen associaties bij dat soort nummers.
Verder zou ik het er wel op kunnen..
Merci pour ta précision.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef borisz het volgende:
[..]
en week daarna natuurlijk 2000 agogo.
Ja dat vond ik ook al een beetje vreemd. Is de doelgroep dan wakker? Stimuleren we ze dan juist niet om wakker te zijn op dat tijdstip? Vroeg op bed en vroeg eruit!quote:Op woensdag 12 december 2007 02:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Ned 3 tegenwoordig die buitenlandse rotzooi uitzend ipv DWDD 's nachts?
dat zijn dingen voor achter de schermenquote:Op woensdag 12 december 2007 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Van Nieuwkerk was weer zwáár onder de indruk van Janine Jansen. Maar haar zoenen om haar te feliciteren met haar gouden plaat, durfde hij dan weer niet
quote:De presentatie is vanavond in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafeldame van Matthijs is Aaf Brandt Corstius.
Te gast zijn:
- Nieuwslezer Sacha de Boer is een fervent fotografe. Ze liet zich inspireren door haar werkomgeving het Mediapark in Hilversum. Vrijdag opent in Het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid de fototentoonstelling 'Achter het kijkglas'.
- Bert Metz komt vandaag terug uit Oslo, waar zijn organisatie IPCC maandag de Nobelprijs kreeg uitgereikt. Het VN klimaatpanel IPCC deelt de Nobelprijs met Al Gore. Bert heeft de kar getrokken bij het schrijven van alle rapporten en had eigenlijk alle eer moeten krijgen, maar die ging naar de formele voorzitter: de Indier Pachauri.
- De Basily Boys zijn alle vier telgen uit de Sinti zigeunerfamilie Basily. Ze zijn druk bezig om professionele muzikanten te worden. In januari verschijnt de eerste cd.
En daarnaast natuurlijk de rubrieken ‘De Jakhalzen’, ‘De TV Draait Door’, en ‘Fokke & Sukke’.
Dit en meer, vanavond tussen 19.30 en 20.10 op Nederland 3. De uitzending is korter in verband met voetbal.
Die eerste is een echt tv talentquote:Op woensdag 12 december 2007 18:26 schreef Sapstengel het volgende:
Basily Boys, vette shit. Zigeunermuziek ftw.
Haha iddquote:Op woensdag 12 december 2007 19:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Die eerste is een echt tv talent4 vragen 4 keer ja als antwoord
Matthijs moet maar leren geen gesloten vragen te stellenquote:Op woensdag 12 december 2007 19:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Die eerste is een echt tv talent4 vragen 4 keer ja als antwoord
Ja dat ookquote:Op woensdag 12 december 2007 19:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Matthijs moet maar leren geen gesloten vragen te stellen
Inderdaad!quote:
Haha, deze was leuk ja!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Die filmpjes aan het eind zijn ook altijd zo fucking droog.
Oh ja joh?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:20 schreef rubbereend het volgende:
dat zijn dingen voor achter de schermen
Ja, soms wel heel flauw, maar eigenlijk moet ik altijd toch wel lachenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Die filmpjes aan het eind zijn ook altijd zo fucking droog [afbeelding] .
En bovendien vrijwel nooit grappig.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Die filmpjes aan het eind zijn ook altijd zo fucking droog.
Morgen word Top 2000a'gogo opgenomen.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:23 schreef kassenbouwer het volgende:
Huh, waar is Matthijs?!?
Ik vroeg me al af wie het was. Had net die intro gemistquote:Op donderdag 13 december 2007 19:31 schreef borisz het volgende:
Menno Bentveld dus nu
Dat was niet best neequote:Op donderdag 13 december 2007 20:03 schreef Silenus het volgende:
Hahaha die stotteraar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |