abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54906723
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  woensdag 28 november 2007 @ 22:25:33 #2
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54906746
Het is fightweek bij rtl7
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_54906783
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:25 schreef Aoristus het volgende:
SuperRTL7fighter?
pi_54906808
JdW!
  woensdag 28 november 2007 @ 22:27:47 #5
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54906826
Jet li, the karate klit, etc
pi_54906834
quote:
quote:
Het moet niet gekker worden, een Nederlandse kung-fu flim op Veronica. Vroeger batste je gewoon iemand met een klomp op de bek.
pi_54906847
Verdorie, te laat. Ik had A blowjob less ordinary, maar ja. Het mocht niet zo zijn.

Het gat in uw memorie, zal voor eeuwig een gat zijn. Ook een mooie.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54906855
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:27 schreef Monidique het volgende:
JdW!
Bedoel jij dat deze titel al eens is voorgekomen?
  woensdag 28 november 2007 @ 22:31:27 #10
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54906964
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:27 schreef Apropos het volgende:

[..]

[..]
Die jongen zal het ver schoppen
pi_54906966
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:24 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Wat wordt het dan? Buitenlander, medelander, allochtoon, kansenjongeren, etc we hebben het allemaal al gehad. De groep waarover het gaat krijgt echt wel weer een andere naampje hoor, waar officieel ongetwijfeld meer mensen onder zullen vallen dan de groep waar op gedoeld wordt.
Wat wordt wat dan? Mensen zijn nu officieel allochtoon. Ik zou niet weten waarom Achmed de fabrieksarbeider niet gewoon een Nederlander zoals jij en ik kan zijn, zonder verschil tussen allochtoon en autochtoon. (Behalve dan dat ze op de Dam gaan verkondigen dat ze demonstreren tegen de PKK omdat 'we' worden aangevallen... hmzz....) Denk je dat men dan geen Marokkaanse kutjongeren meer kan arresteren, zoiets? Die officiele term allochtoon moet weg: burger, immigrant en buitenlander. Huppa.
pi_54906992
Ik moet inderdaad werken. !
pi_54907009
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:31 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Die jongen zal het ver schoppen
Je hebt het inderdaad over de grondlegger van deze enclave voor wezenloze kout.
pi_54907030
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:32 schreef kLowJow het volgende:
Ik moet inderdaad werken. !
*Voeg hier zionistensmiley in*
pi_54907056
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:22 schreef Monidique het volgende:
Immigranten en burgers.
pi_54907141
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:42 schreef Monidique het volgende:
Ik vind ook dat men van die term allochtoon af moet. Immigrant of burger, klaar.
  woensdag 28 november 2007 @ 22:37:48 #17
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54907205
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:33 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wiens vrouw zei dat vannacht ook?
  woensdag 28 november 2007 @ 22:38:24 #18
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_54907223
onvoorstelbaar.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_54907232
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:31 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wat wordt wat dan? Mensen zijn nu officieel allochtoon. Ik zou niet weten waarom Achmed de fabrieksarbeider niet gewoon een Nederlander zoals jij en ik kan zijn, zonder verschil tussen allochtoon en autochtoon.
Je snapt toch zeker wel dat het de probleemgroep allochtoon genoemd wordt. Er zijn zat mensen waar je niet over nadenkt of ze allochtoon zijn terwijl je dat echt wel kunt zien.
quote:
(Behalve dan dat ze op de Dam gaan verkondigen dat ze demonstreren tegen de PKK omdat 'we' worden aangevallen... hmzz....) Denk je dat men dan geen Marokkaanse kutjongeren meer kan arresteren, zoiets?
Nee, maar mensen willen het beestje bij zijn naam noemen zonder direct voor rascist uitgemaakt te worden. Iedereen weet wat er met allochtoon bedoelt wordt.
quote:
Die officiele term allochtoon moet weg: burger, immigrant en buitenlander. Huppa.
Pleiten voor burgers en groepen met minder rechten, de ironie
pi_54907241
Als ik jouw lijntje even door trek. Iemand die uit Polen naar Nederland komt is geen immigrant, want onderdaan van een EU-lidstaat, dus buitenlander. Is dat een positievere kwalificatie dan allochtoon?
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54907344
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:36 schreef Monidique het volgende:

[..]
Binnenkort weer walging!
  woensdag 28 november 2007 @ 22:42:12 #22
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54907365
Het woord migrant heeft geen tegenstelling zoals het woord autochtoon, wat bijna gelijk staat aan Nederlander = wat hij niet kan zijn.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_54907374
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:38 schreef Fastmatti het volgende:
Je snapt toch zeker wel dat het de probleemgroep allochtoon genoemd wordt. Er zijn zat mensen waar je niet over nadenkt of ze allochtoon zijn terwijl je dat echt wel kunt zien.
Right. Alleen de probleemgroep wordt allochtoon genoemd. En de rest van de allochtonen. En ook nog in de officiële overheidsstukken.
quote:
Nee, maar mensen willen het beestje bij zijn naam noemen zonder direct voor rascist uitgemaakt te worden. Iedereen weet wat er met allochtoon bedoelt wordt.
Ja. Buitenlander. Zwarte. Moslim. Die Andere. De Vreemdeling. Dat weet iedereen. En welk beestje moet bij zijn naam genoemd worden? Ik kan iemand toch beter een Marokkaan noemen dan hem vergelijken met iemand uit Nigeria? En het gaat met name om het officiële ervan.
quote:
Pleiten voor burgers en groepen met minder rechten, de ironie
Burgers met minder rechten? Ironisch? Volgens mij is het anders helemaal niet vreemd dat immigranten minder rechten hebben, of andere, weet ik veel. Amerika, bijvoorbeeld.
pi_54907454
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
Als ik jouw lijntje even door trek. Iemand die uit Polen naar Nederland komt is geen immigrant, want onderdaan van een EU-lidstaat, dus buitenlander. Is dat een positievere kwalificatie dan allochtoon?
Dat is misschien een aparte categorie. We hebben het nu over verschillende benamingen voor gelijke Nederlanders. Immigrerende Polen zijn 1.) geen Nederlander en hebben 2.) waarschijnlijk niet dezelfde rechten en plichten.
pi_54907499
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

Right. Alleen de probleemgroep wordt allochtoon genoemd. En de rest van de allochtonen. En ook nog in de officiële overheidsstukken.
[..]

Ja. Buitenlander. Zwarte. Moslim. Die Andere. De Vreemdeling. Dat weet iedereen. En welk beestje moet bij zijn naam genoemd worden? Ik kan iemand toch beter een Marokkaan noemen dan hem vergelijken met iemand uit Nigeria? En het gaat met name om het officiële ervan.
Als het je alleen om het officiële gaat is het echt zinloos. Dan komt er wel een nieuw naampje hoor, zo werkt het nu eenmaal.
quote:
[..]

Burgers met minder rechten? Ironisch? Volgens mij is het anders helemaal niet vreemd dat immigranten minder rechten hebben, of andere, weet ik veel. Amerika, bijvoorbeeld.
We hebben het toch over allochtonen vs autochtonen. Die hebben gewoon dezelfde rechten hoor.
  woensdag 28 november 2007 @ 22:47:04 #26
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54907514
Zie dan dit topic: Commentaar van de auteur

Een Molukker die denkt dat hij allochtoon is, en kan dus per definitie geen autochtoon zijn.
Dus hij is geen Nederlander (autochtoon) en zal het nooit worden, volgens zijn gedachtegang.
Het is een onoverbrugbare tegenstelling.

Misschien is het een kloon, maar ik weet dat in praktijk veel allochtonen er ook zo over denken.

Als nationalist vind ik dat verontrustend.

[ Bericht 4% gewijzigd door Gabry op 28-11-2007 23:06:01 ]
pi_54907539
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:46 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Als het je alleen om het officiële gaat is het echt zinloos. Dan komt er wel een nieuw naampje hoor, zo werkt het nu eenmaal.
Dat is fantastisch. Hoe zal de overheid ze dan noemen? Het verschil moet opgeheft worden, klaar, er hoeft geen nieuw naampje te komen, want er is geen groep om te benoemen.
quote:
We hebben het toch over allochtonen vs autochtonen. Die hebben gewoon dezelfde rechten hoor.
Ja, klopt.
pi_54907593
quote:
Nou reuze leuk al die suffe martial arts films. Doe mij dit maar:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_54907629
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_54907631
quote:
"They say I'm anti-military, but who has the most contributors of any candidate, Democrat or Republican, from our fighting men and women? I do," said Paul, an Air Force surgeon during the Vietnam War era.

Ron Paul was the only Republican in Congress to oppose the Iraq war in 2002.
.
pi_54907653
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:47 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is fantastisch. Hoe zal de overheid ze dan noemen? Het verschil moet opgeheft worden, klaar, er hoeft geen nieuw naampje te komen, want er is geen groep om te benoemen.
Probleemgroepen hebben gewoon een naam. We kunnen het tenslotte moeilijk over groep X en Y hebben.
pi_54907745
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:51 schreef Fastmatti het volgende:
Probleemgroepen hebben gewoon een naam.
Ja. En 'allochtoon' is daar geen een van.
quote:
We kunnen het tenslotte moeilijk over groep X en Y hebben.
Natuurlijk kunnen we specifieker zijn.
pi_54907859
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:53 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja. En 'allochtoon' is daar geen een van.
[..]

Natuurlijk kunnen we specifieker zijn.
Daarom staat er ook niet-westerse allochtoon.
pi_54907931
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:56 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Daarom staat er ook niet-westerse allochtoon.
O, 'niet-westerse allochtonen' gebruiken wij om probleemgroepen mee aan te duiden? Zoals die hardwerkende Sri Lankanen?
pi_54908075
Hoe dan ook: dag.
pi_54908224
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:58 schreef Monidique het volgende:

[..]

O, 'niet-westerse allochtonen' gebruiken wij om probleemgroepen mee aan te duiden? Zoals die hardwerkende Sri Lankanen?
Nee de Polen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_54908310
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou reuze leuk al die suffe martial arts films. Doe mij dit maar:
[ afbeelding ]
Ik zag laatst een ontzettend slechte martial arts film. Een verslagen Samoerai-krijger eiste dat zijn vijand hem een zwaard in de buik zou steken aangezien dat 'the Samoerai-way' was.
  woensdag 28 november 2007 @ 23:14:07 #38
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54908385
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:11 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik zag laatst een ontzettend slechte martial arts film. Een verslagen Samoerai-krijger eiste dat zijn vijand hem een zwaard in de buik zou steken aangezien dat 'the Samoerai-way' was.
Zo hoort het ook. Samoerai verdienen een respectvolle dood.Ze steken eerst een dolk in de buik en dan wordt hun hoofd afgehakt. Wat daarna gebeurt, is niet belangrijk. Waarschijnlijk verkrachten ze zijn vrouw en slachten ze de kinderen

K1 is gewoon alleen maar vechten om bloed te genereren

Dit is perfectie

Dit ook

[ Bericht 4% gewijzigd door Aoristus op 28-11-2007 23:20:42 ]
pi_54908442
quote:
Er wordt gezegd dat de samoerai een tweevoudige weg heeft, van het penseel en het zwaard.
pi_54909167
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:14 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Zo hoort het ook. Samoerai verdienen een respectvolle dood.Ze steken eerst een dolk in de buik en dan wordt hun hoofd afgehakt. Wat daarna gebeurt, is niet belangrijk. Waarschijnlijk verkrachten ze zijn vrouw en slachten ze de kinderen

K1 is gewoon alleen maar vechten om bloed te genereren

Dit is perfectie

Dit ook
Onzin, dit is perfectie.
pi_54909219
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:33 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik, Zioniseernix.
pi_54909335
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Onzin, dit is perfectie.
He, Sherdog, daar heeft Lee Hotti z'n bekendheid aan te danken.
pi_54909538
Kooigevechten.
  woensdag 28 november 2007 @ 23:51:24 #44
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54909614
de herhaling van respectable op comedy channel
pi_54909653
tvp.
pi_54909670
Sophie Ellis Bextor op TMF. Nu.
pi_54909719
Oh zijn de herhalingen van de tmf awards afgelopen?

TMF .
  woensdag 28 november 2007 @ 23:55:01 #48
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54909728
pi_54909829
Hurl your javelins and arrows against them... so that they know that they are fighting... with the descendants of the Greeks and the Romans.

Raad de gebeurtenis.
pi_54909856
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:54 schreef MrX1982 het volgende:
Oh zijn de herhalingen van de tmf awards afgelopen?

TMF .
Ik heb het vaak op de achtergrond aanstaan en schakel alleen over als die Valerio voorbij komt. Die kan ik echt niet uitstaan.
pi_54909943
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:58 schreef MrX1982 het volgende:
Hurl your javelins and arrows against them... so that they know that they are fighting... with the descendants of the Greeks and the Romans.

Raad de gebeurtenis.
Gallipoli?
  donderdag 29 november 2007 @ 00:02:49 #52
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54909945
Vreemden beginnen altijd tegen mij te praten. Mensen in de bus. In de stad. Mensen die hun hart luchten in de trein. En meisjes waar ik niet mee omga als ze iets dwars zit, heb ik al meerdere keren gehad in een korte periode. Docenten die niemand herkennen behalve mij. Vandaag dacht iemand mij te herkennen en probeerde mij een hand te geven toen ik door de stad liep. In discotheken waar ik nooit ben geweest denken ze dat ik een bekende ben. Zelfs toen ik in Oost Europa was herkende een winkelier mij drie weken later.

Echt freaky. Volgens mij heb ik een toegankelijk en een herkenbaar gezicht ofzo.
(naast dat ik prachtig en stoer ben natuurlijk)
pi_54909950
Soort zelfkwelling. Dan ben je bij tmf aan het juiste adres.
  donderdag 29 november 2007 @ 00:04:27 #54
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54909992
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:59 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik heb het vaak op de achtergrond aanstaan en schakel alleen over als die Valerio voorbij komt. Die kan ik echt niet uitstaan.
Valerio is cool.
pi_54910020
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:04 schreef Gabry het volgende:

[..]

Valerio is cool.
Hij is rabiaat niet cool.
pi_54910021
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:04 schreef Gabry het volgende:

[..]

Valerio is cool.
Een braakmiddel, zul je bedoelen.
pi_54910026
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:02 schreef Apropos het volgende:

[..]

Gallipoli?
Wel in dat gebied maar verder terug in de tijd.
pi_54910069
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:05 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Wel in dat gebied maar verder terug in de tijd.
Sprak men toen ook Engels?
  donderdag 29 november 2007 @ 00:07:09 #59
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54910070
Het probleem met mensen als Valerio is dat ze het beste gesponsord kunnen worden door Heineken
pi_54910073
Wat moet je trouwens met vrouwen zonder geld met wie je een "date" wil regelen .
  donderdag 29 november 2007 @ 00:08:22 #61
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54910106
Wat is er mis met Valerio?
pi_54910109
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:07 schreef MrX1982 het volgende:
Wat moet je trouwens met vrouwen zonder geld met wie je een "date" wil regelen .
Cadeaus geven, daarna kunnen ze de gemaakte kosten vergoeden.
pi_54910120
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:02 schreef Gabry het volgende:
Vreemden beginnen altijd tegen mij te praten. Mensen in de bus. In de stad. Mensen die hun hart luchten in de trein. En meisjes waar ik niet mee omga als ze iets dwars zit, heb ik al meerdere keren gehad in een korte periode. Docenten die niemand herkennen behalve mij. Vandaag dacht iemand mij te herkennen en probeerde mij een hand te geven toen ik door de stad liep. In discotheken waar ik nooit ben geweest denken ze dat ik een bekende ben. Zelfs toen ik in Oost Europa was herkende een winkelier mij drie weken later.

Echt freaky. Volgens mij heb ik een toegankelijk en een herkenbaar gezicht ofzo.
(naast dat ik prachtig en stoer ben natuurlijk)
Je zal er gewoon vriendelijk uitzien. Ik heb dat trouwens ook. Toeristen vragen me de weg, in de boekwinkel slaat iemand me op m'n schouder die ik nog nooit ontmoet heb en in cafés vertellen mensen heel hun levensverhaal tegen me.
pi_54910125
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:07 schreef Apropos het volgende:

[..]

Sprak men toen ook Engels?
Ik kan geen Grieks.
  donderdag 29 november 2007 @ 00:09:40 #65
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54910152
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:08 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Je zal er gewoon vriendelijk uitzien. Ik heb dat trouwens ook. Toeristen vragen me de weg, in de boekwinkel slaat iemand me op m'n schouder die ik nog nooit ontmoet heb en in cafés vertellen mensen heel hun levensverhaal tegen me.
Ik draag meestal wel een muts en legerjas. Helemaal voor niets?!
pi_54910153
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:08 schreef Gabry het volgende:
Niks. Een zelfingenomen debiel die tot niets wezenlijks in staat is, maar verder een schat van een jongen.
pi_54910167
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:08 schreef Apropos het volgende:

[..]

Onkostenvergoeding in natura. Goed punt doch opzichtig .
pi_54910176
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:08 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik kan geen Grieks.
29 mei 1453?
pi_54910184
En hij praat met de handrem erop.
  donderdag 29 november 2007 @ 00:11:32 #70
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54910190
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:08 schreef Apropos het volgende:

[..]

Kat in 't bakkie
pi_54910192
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:09 schreef Gabry het volgende:

[..]

Ik draag meestal wel een muts en legerjas. Helemaal voor niets?!
Italianen zien er nu eenmaal belachelijk uit in militair tenue, dat vond zelfs Mussolini.
pi_54910207
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:10 schreef Apropos het volgende:

[..]

29 mei 1453?
Ja .

Een dag er naast maar dat valt binnen de marge.
pi_54910227
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:08 schreef Gabry het volgende:
Ze zijn gewoon jaloers op z'n populariteit bij 15-jarige meisjes.
pi_54910235
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:12 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja .

Een dag er naast maar dat valt binnen de marge.
Juliaanse kalender.
pi_54910251
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ze zijn gewoon jaloers op z'n populariteit bij 15-jarige meisjes.
Nee, die oudere vrouwen ken ik nu wel.
  donderdag 29 november 2007 @ 00:14:44 #76
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54910254
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:11 schreef Apropos het volgende:

[..]

Italianen zien er nu eenmaal belachelijk uit in militair tenue, dat vond zelfs Mussolini.
Denk je dat hij blij was dat hij stierf ?
pi_54910264
Apropos, wat moest jij nou bij het Tilburgs Haarkabinet?
pi_54910453
Straks om 07:00 werken. Ik ga maar eens naar bed .
  donderdag 29 november 2007 @ 00:40:44 #79
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54910744
Valerio is wel erg sympathiek.
pi_54910964
Wat deden jullie op de nacht van de decembermoorden?
Ik: doorzakken met een vriend, J., kwam 's morgens vroeg ( ongeveer 8 uur) aan op mijn studentenkamertje.
I´m back.
  donderdag 29 november 2007 @ 00:57:55 #81
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54910978
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:57 schreef Ryan3 het volgende:
Wat deden jullie op de nacht van de decembermoorden?
Ik: doorzakken met een vriend, J., kwam 's morgens vroeg ( ongeveer 8 uur) aan op mijn studentenkamertje.
Ik ben geboren op 8 december... 5 jaar later werd John Lennon vermoord... Illuminatie all over.
pi_54911019
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:57 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ik ben geboren op 8 december... 5 jaar later werd John Lennon vermoord... Illuminatie all over.
Je was dus nog net geen 7. .
I´m back.
pi_54911025
Wat deden jullie op 11 september? Ik had m'n haar kort laten knippen maar daar werd geen aandacht aan besteed. Iedereen zat tv te kijken.
pi_54911030
Sorry, net wel 7.
I´m back.
  donderdag 29 november 2007 @ 01:02:38 #85
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54911037
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je was dus nog net geen 7. .
5 meer, het verschil is 6 :
pi_54911038
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wat deden jullie op 11 september? Ik had m'n haar kort laten knippen maar daar werd geen aandacht aan besteed. Iedereen zat tv te kijken.
6 jaar later viel je door de mand???
I´m back.
  donderdag 29 november 2007 @ 01:03:23 #87
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54911046
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
Jeetje
pi_54911054
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:02 schreef Aoristus het volgende:

[..]

5 meer, het verschil is 6 :
8-12-75?
Dan was je op 12-12-82 7 toch?
I´m back.
  donderdag 29 november 2007 @ 01:05:34 #89
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54911066
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

8-12-75?
Dan was je op 12-12-82 7 toch?
de decembermoorden waren in 1975, Lennon werd in 1980 gedood. Zou je dat laatste gevierd hebben ?
pi_54911069
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

6 jaar later viel je door de mand???
Waarom drie vraagtekens? Da's toch niet functioneel.
pi_54911099
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:05 schreef Aoristus het volgende:

[..]

de decembermoorden waren in 1975, Lennon werd in 1980 gedood. Zou je dat laatste gevierd hebben ?
Decembermoorden waren in 1982 hoor.
Lennon was in 1980 idd.
Ik heb het eerste niet gevierd, ook het laatste uiteraard niet; heb alleen een sterke herinnering aan de nacht van de 12 de december 1982.
I´m back.
pi_54911114
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:06 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Waarom drie vraagtekens? Da's toch niet functioneel.
Het benadrukt.
I´m back.
  donderdag 29 november 2007 @ 01:10:04 #93
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54911120
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Decembermoorden waren in 1982 hoor.
Lennon was in 1980 idd.
Ik heb het eerste niet gevierd, ook het laatste uiteraard niet; heb alleen een sterke herinnering aan de nacht van de 12 de december 1982.
Je hebt gelijk. Wat gebeurde er op de 12e?
pi_54911148
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het benadrukt.
Een vraagteken trekt in kwestie, of het er nu een, twee of dertig zijn. Benadrukken doet het nooit.
pi_54911157
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:10 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Wat gebeurde er op de 12e?
Bouterse.
Was net sprake van bij P&W.
Bouterse wordt er nu van beschuldigd politieke moorden te beramen, nu het proces tegen de moordenaars begint in Suriname.
I´m back.
pi_54911171
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:12 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Een vraagteken trekt in kwestie, of het er nu een, twee of dertig zijn. Benadrukken doet het nooit.
Het doet dus de twijfel verder trekken dan bij een normale vraag.
I´m back.
  donderdag 29 november 2007 @ 01:16:26 #97
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54911193
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bouterse.
Was net sprake van bij P&W.
Bouterse wordt er nu van beschuldigd politieke moorden te beramen, nu het proces tegen de moordenaars begint in Suriname.
O ja, dat. Dat is precies het nieuws wat ik probeer te vermijden de afgelopen week. Er was wel een krantekop vandeweek, Bouterse werkt mee, maar altijd uit eigen belang ofzoiets. Het zal wel, soms zijn zaken gewoon afgesloten, denk ik wel eens. Bouterse heeft geen macht meer.

En nu ga ik pitten.
pi_54911250
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:16 schreef Aoristus het volgende:

[..]

O ja, dat. Dat is precies het nieuws wat ik probeer te vermijden de afgelopen week. Er was wel een krantekop vandeweek, Bouterse werkt mee, maar altijd uit eigen belang ofzoiets. Het zal wel, soms zijn zaken gewoon afgesloten, denk ik wel eens. Bouterse heeft geen macht meer.

En nu ga ik pitten.
Bouta heeft wel macht; de zaken in Suriname liggen nu eenmaal niet zo eenvoudig.
Derust.
I´m back.
pi_54911254
In de NRC stond een aardig stuk over het charisma van Bouterse.
pi_54911261
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:24 schreef Zwaardvisch het volgende:
In de NRC stond een aardig stuk over het charisma van Bouterse.
En?
I´m back.
  donderdag 29 november 2007 @ 01:25:16 #101
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54911265
Post dat maar, dat is altijd goed om terug te lezen.
  donderdag 29 november 2007 @ 01:31:09 #102
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54911327
en ronnie brunswijk was gewoon toffer
pi_54911375
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:31 schreef Aoristus het volgende:
en ronnie brunswijk was gewoon toffer
Welnee, die jongen kwam uit de Bijlmer. .
Speelde later ook.
I´m back.
  donderdag 29 november 2007 @ 09:15:45 #105
Stranger than fiction
pi_54913020
Goedemorgen!
  donderdag 29 november 2007 @ 09:17:59 #106
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54913052
Kan iemand scholierenführer Van Lienden eens de mond snoeren?! Akelig arrogant ventje
Pugna Pro Patria
pi_54913109
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:17 schreef Jurgen21 het volgende:
Kan iemand scholierenführer Van Lienden eens de mond snoeren?! Akelig arrogant ventje
Dat valt me idd vies tegen van het CDA. Als het aan hun ligt mogen we nooit meer demonstreren en kijken we met lede ogen toe hoe de babyboomers profiteren van de almaar doorgaande verslechteringen.

Kankerconservatieven.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 29 november 2007 @ 09:24:09 #108
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54913140
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:22 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat valt me idd vies tegen van het CDA. Als het aan hun ligt mogen we nooit meer demonstreren en kijken we met lede ogen toe hoe de babyboomers profiteren van de almaar doorgaande verslechteringen.

Kankerconservatieven.
Wat hebben babyboomprofiteurs nou weer te maken met rellende scholieren die onterecht bang zijn voor 'een negende uur'.
Pugna Pro Patria
  donderdag 29 november 2007 @ 09:30:06 #109
Stranger than fiction
pi_54913219
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:17 schreef Jurgen21 het volgende:
Van bijsterveld zou in het klaslokaal afgemaakt worden. Incompetente muts. Haar optreden gisteravond was alles behalve overtuigend. Ze komt over als een geflipte kinderjuf.
  donderdag 29 november 2007 @ 09:32:16 #110
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54913255
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Van bijsterveld zou in het klaslokaal afgemaakt worden. Incompetente muts. Haar optreden gisteravond was alles behalve overtuigend. Ze komt over als een geflipte kinderjuf.
Dat is ze ook Maar die 1040 uren is toch echt wel het minimum.
Pugna Pro Patria
pi_54913306
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:32 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Aan kwalitatief volwaardig onderwijs halen ze nog geen 520 uur.
pi_54914219
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:24 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Wat hebben babyboomprofiteurs nou weer te maken met rellende scholieren die onterecht bang zijn voor 'een negende uur'.
Zonder "babyboomprofiteurs" kan hij het niet draaien tot een sneer naar het CDA.
  donderdag 29 november 2007 @ 10:28:58 #113
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54914287

Een goudstofdaggekko likt de nectar uit een Strelitziabloem.

Goeiemoggel
pi_54914735
Morguh

Moet nog gedichten schrijven
pi_54914809
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:22 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Kankerconservatieven.
Zo mag ik het horen.
pi_54914830
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:28 schreef Aoristus het volgende:
[ afbeelding ]

Een goudstofdaggekko likt de nectar uit een Strelitziabloem.

Goeiemoggel
Grappig beestje. Ik kwam dit plaatje laatst nog tegen. Vrij bizarre vis.
  donderdag 29 november 2007 @ 11:00:08 #117
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54914942
Kut, verslapen. Het kloterige van één korte les vroeg in de ochtend is, is dat je alles hebt gemist als je 'iets' later zou komen.
  donderdag 29 november 2007 @ 11:04:52 #118
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54915015
Op mijn rooster staan deze week vier uren. Minder onderwijs kan niet, dus verslapen is echt uit den boze.

[ Bericht 27% gewijzigd door Gabry op 29-11-2007 11:11:02 ]
  donderdag 29 november 2007 @ 11:13:15 #119
Stranger than fiction
pi_54915198
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:32 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Je kan niet rekenen man. Die 1040 is ooit eens uit de lucht gegrepen en is nu 1 of andere heilige graal geworden.

1040 is alleen haalbaar indien je alle schoolreizen, vergaderingen en sportdagen afschaft.
  donderdag 29 november 2007 @ 11:14:18 #120
Stranger than fiction
pi_54915220
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:04 schreef Gabry het volgende:
Op mijn rooster staan deze week vier uren. Minder onderwijs kan niet, dus verslapen is echt uit den boze.
Wijf.
pi_54915486
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Je kan niet rekenen man. Die 1040 is ooit eens uit de lucht gegrepen en is nu 1 of andere heilige graal geworden.

1040 is alleen haalbaar indien je alle schoolreizen, vergaderingen en sportdagen afschaft.
Bovendien houdt de verhoging niet in dat er meer les wordt gegeven, maar dat de leerlingen in een hok gestopt worden.
pi_54915901
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:58 schreef MrX1982 het volgende:

Raad de gebeurtenis.
Het beleg van Jeruzalem door die Koerd.
pi_54916044
quote:
A bank teller in Clearwater had a million reasons not to open an account for an Augusta, Ga., man Monday, authorities said. Alexander D. Smith, 31, was charged with disorderly conduct and two counts of forgery after he walked into the bank and tried to open an account by depositing a fake $1 million bill, said Aiken County Sheriff's spokesman Lt. Michael Frank.
http://ap.google.com/arti(...)-Lvb15YRBGAD8T69JK81

:/...
  donderdag 29 november 2007 @ 12:00:07 #124
Stranger than fiction
pi_54916308
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:25 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Bovendien houdt de verhoging niet in dat er meer les wordt gegeven, maar dat de leerlingen in een hok gestopt worden.
Ja want alle keren dat docenten ziek zijn kan je niet per direct een vervanger vinden. Dat zijn automatische ophokuren.
pi_54917202
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:34 schreef more het volgende:

[..]

Ik denk dat hier op Aarde inderdaad niet door de mens veroorzaakt wordt, en dat we beter al dat geld in nuttige zaken kunnen stoppen. Al is het alleen maar omdat onze Zon over enkele miljard jaren onze ondergang wordt en onze "kinderen" hier dan allang weg moeten zijn. Met een Volkswagen Golf gaat dat niet lukken.
We moeten niets doen tegen klimaatverandering, want anders kunnen we onze ruimteschepen niet meer betalen, aldus more. Echt...
pi_54917238
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:36 schreef Monidique het volgende:

[..]

We moeten niets doen tegen klimaatverandering, want anders kunnen we onze ruimteschepen niet meer betalen, aldus more. Echt...
Ik ga er persoonlijk op toezien dat onze kinderen hier over "enkele miljard jaren" allang weg zijn.
pi_54917275
A man, a plan, a caret, a ban, a myriad, a sum, a lac, a liar, a hoop, a pint, a catalpa, a gas, an oil, a bird, a yell, a vat, a caw, a pax, a wag, a tax, a nay, a ram, a cap, a yam, a gay, a tsar, a wall, a car, a luger, a ward, a bin, a woman, a vassal, a wolf, a tuna, a nit, a pall, a fret, a watt, a bay, a daub, a tan, a cab, a datum, a gall, a hat, a fag, a zap, a say, a jaw, a lay, a wet, a gallop, a tug, a trot, a trap, a tram, a torr, a caper, a top, a tonk, a toll, a ball, a fair, a sax, a minim, a tenor, a bass, a passer, a capital, a rut, an amen, a ted, a cabal, a tang, a sun, an ass, a maw, a sag, a jam, a dam, a sub, a salt, an axon, a sail, an ad, a wadi, a radian, a room, a rood, a rip, a tad, a pariah, a revel, a reel, a reed, a pool, a plug, a pin, a peek, a parabola, a dog, a pat, a cud, a nu, a fan, a pal, a rum, a nod, an eta, a lag, an eel, a batik, a mug, a mot, a nap, a maxim, a mood, a leek, a grub, a gob, a gel, a drab, a citadel, a total, a cedar, a tap, a gag, a rat, a manor, a bar, a gal, a cola, a pap, a yaw, a tab, a raj, a gab, a nag, a pagan, a bag, a jar, a bat, a way, a papa, a local, a gar, a baron, a mat, a rag, a gap, a tar, a decal, a tot, a led, a tic, a bard, a leg, a bog, a burg, a keel, a doom, a mix, a map, an atom, a gum, a kit, a baleen, a gala, a ten, a don, a mural, a pan, a faun, a ducat, a pagoda, a lob, a rap, a keep, a nip, a gulp, a loop, a deer, a leer, a lever, a hair, a pad, a tapir, a door, a moor, an aid, a raid, a wad, an alias, an ox, an atlas, a bus, a madam, a jag, a saw, a mass, an anus, a gnat, a lab, a cadet, an em, a natural, a tip, a caress, a pass, a baronet, a minimax, a sari, a fall, a ballot, a knot, a pot, a rep, a carrot, a mart, a part, a tort, a gut, a poll, a gateway, a law, a jay, a sap, a zag, a fat, a hall, a gamut, a dab, a can, a tabu, a day, a batt, a waterfall, a patina, a nut, a flow, a lass, a van, a mow, a nib, a draw, a regular, a call, a war, a stay, a gam, a yap, a cam, a ray, an ax, a tag, a wax, a paw, a cat, a valley, a drib, a lion, a saga, a plat, a catnip, a pooh, a rail, a calamus, a dairyman, a bater, a canal - Panama! tvp
pi_54917653
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik weet dat leraren de neiging hebben hun eigen vak heel erg zwaar te vinden en de nieuwe lichting leraren niet kan rekenen, maar bij 12 weken vakantie per jaar blijven er 40 weken over om 26 uur les in te stoppen. Moet te doen zijn, lijkt me.

[ Bericht 0% gewijzigd door en_door_slecht op 29-11-2007 15:18:11 (Typo) ]
  donderdag 29 november 2007 @ 13:40:35 #129
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54918690
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Grappig beestje. Ik kwam dit plaatje laatst nog tegen. Vrij bizarre vis.
[ afbeelding ]
Lijkt op de juffrouw die bij de plee zit in zo'n leidschepleinkroeg
pi_54919425
Aoristus stinkt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54920124
Plasterk gebruikt z'n ministerschap als springplank voor het partijleiderschap dus is het vrij logisch dat hij vooral met symboolwetgeving schermt. Een kleine verhoging van de salarissen die nauwelijks effect zal hebben maar wel een vehoging van het collegegeld tot gevolg heeft, gratis schoolboeken die een prijsstijging tot gevolg hebben en minder geld voor onderwijs bovendien, nu weer die leernorm die er weliswaar via Van Bijsterveldt dooheen geramd wordt, maar enkel voor lege uren zorgt.

Wat een clown.
  donderdag 29 november 2007 @ 15:02:41 #133
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54920370
quote:
Kabinet: meer vrouwen in adviescolleges

DEN HAAG - Het kabinet wil dat de helft van de leden van landelijke adviescolleges bestaat uit vrouwen. Nu is dat nog niet het geval. Tien procent van de leden moet bovendien afkomstig zijn uit een minderheidsgroep.

Dat blijkt donderdag uit een brief van de ministers Ella Vogelaar (Integratie), Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) en Ronald Plasterk (Onderwijs) aan de Tweede Kamer.

Het gaat om adviescolleges als de Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid, de Gezondheidsraad, de Adviescommissie voor Vreemdelingenzaken, de Kiesraad en de Raad voor Cultuur.

bron: Volkskrant
Dit onderwerp komt steeds weer terug, maar het blijft pure discriminatie.
pi_54920387
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het beleg van Jeruzalem door die Koerd.
Nee bovendien heeft Apropos het al geraden.

[Deel 1374]Got my klowjow working
pi_54920388
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:57 schreef en_door_slecht het volgende:
Ik weet dat leraren de neiging hebben hun eigen vak heel erg zwaar te vinden en de nieuwe lichting leraren niet kunnen rekenen, maar bij 12 weken vakantie per jaar blijven er 40 weken over om 26 uur les in te stoppen. Moet te doen zijn, lijkt me.
Zo omschreven klinkt het heel redelijk inderdaad. Alleen blijkt het voor scholen heel moeilijk te zijn om 40 volle weken lessen te geven. Het schooljaar begint twee dagen later ivm uitdelen roosters en boeken en stopt eerder vanwege rapportuitreiking en boeken inleveren. Dan zijn er nog lerarenvergaderingen en proefwerkweken en schoolreisjes en excursies. Dus zal er meer dan 26 uur per week les moeten worden gegeven.

Daarnaast moeten lessen die uitvallen doordat de leraar ziek of weg is, ook nog worden ingehaald. Of de leerlingen moeten gewoon in een lokaal de tijd uitzitten. Dat is wat er nu schijnt te gebeuren.

1040 uur klinkt niet onredelijk, maar ik kan we wel voorstellen dat scholen toch moeite hebben om het te halen.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_54920413
Dit kabinet bewijst in ieder geval niet dat vrouwen met leidinggevende functies een pré zijn. Zowel Ter Horst, Vogelaar, Cramer als Van der Hoeven zijn om te huilen.
  donderdag 29 november 2007 @ 15:06:18 #137
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54920449
Waarschijnlijk zijn ze geselecteerd op geslacht in plaats van op competentie.
pi_54920473
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:30 schreef pberends het volgende:
McCain haalt hard uit in Republikeins debat

Hitler-vergelijking #54667845.
Rare vergelijking. Het Amerikaanse isolationisme eindigde toch al bij WOI?
pi_54920560
Ik weet wel dat Bush aanvankelijk een non-interventionist was en juist daarop werd aangevallen door de Democraten. Immers, die cowboy uit Texas wist niet wat er in de wereld speelde. Nee, dan Al Gore. Die zou de status quo omverwerpen en definitief geschiedenis schrijven. Je kunt beweren dat Gore daar later alsnog de kans voor kreeg met z'n film, maar toch.
pi_54920585
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dit kabinet bewijst in ieder geval niet dat vrouwen met leidinggevende functies een pré zijn. Zowel Ter Horst, Vogelaar, Cramer als Van der Hoeven zijn om te huilen.
Zijn er ooit fatsoenlijke vrouwelijke ministers geweest dan
pi_54920664
Het is sowieso een zwak argument van McCain. Je kan zijn politiek van interventie ook vergelijken met die van Hitler.

Uiteindelijk kan je alles op politiek gebied wel linken met Hitler .
  donderdag 29 november 2007 @ 15:16:02 #142
Stranger than fiction
pi_54920671
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:04 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Zo omschreven klinkt het heel redelijk inderdaad. Alleen blijkt het voor scholen heel moeilijk te zijn om 40 volle weken lessen te geven. Het schooljaar begint twee dagen later ivm uitdelen roosters en boeken en stopt eerder vanwege rapportuitreiking en boeken inleveren. Dan zijn er nog lerarenvergaderingen en proefwerkweken en schoolreisjes en excursies. Dus zal er meer dan 26 uur per week les moeten worden gegeven.

Daarnaast moeten lessen die uitvallen doordat de leraar ziek of weg is, ook nog worden ingehaald. Of de leerlingen moeten gewoon in een lokaal de tijd uitzitten. Dat is wat er nu schijnt te gebeuren.

1040 uur klinkt niet onredelijk, maar ik kan we wel voorstellen dat scholen toch moeite hebben om het te halen.
12 weken vakantie
3 proefwerkperiodes van gemiddeld 1,5 week (roostertechnisch kan dat vaak niet anders)
3 keer halve week rapportenvergadering
1 weekexcursie
1 week project

Dan vallen zonder uitval door ziekte al 20 weken uit. Dan heb je het over 1040/32 = 33 uur per week.
pi_54920681
Niet dat ik weet.
pi_54920686
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dijksma.

Albayrak is de enige die meevalt. W.m.b. zelfs een plusje krijgt.
pi_54920692
Ik heb echt snel een vriendin nodig. Cadeautjes inpakken is echt een ramp
pi_54920735
Zonder vriendin hoef je toch ook geen cadeaus in te pakken?
pi_54920770
December is de beste maand om geen vriendin te hebben. Scheelt de helft van de ellende.
pi_54920775
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:50 schreef Zwaardvisch het volgende:
Plasterk gebruikt z'n ministerschap als springplank voor het partijleiderschap dus is het vrij logisch dat hij vooral met symboolwetgeving schermt. Een kleine verhoging van de salarissen die nauwelijks effect zal hebben maar wel een vehoging van het collegegeld tot gevolg heeft, gratis schoolboeken die een prijsstijging tot gevolg hebben en minder geld voor onderwijs bovendien, nu weer die leernorm die er weliswaar via Van Bijsterveldt dooheen geramd wordt, maar enkel voor lege uren zorgt.

Wat een clown.
Ik vind hem tegenvallen. Hij had zo veel goeds kunnen doen, en dan zijn het gratis schoolboeken en men gooit er nog wat geld tegenaan....
pi_54920856
De Decembermaand is sowieso ellende. Al dat verplichte gezellig doen. Heb vooral een hekel aan nieuwjaarsdag. Eerst naar een per definitie saai feestje gaan waar je dan toch weer straalbezopen vandaan komt. Om de volgende middag veel te vroeg uit bed te moeten omdat je nog wat verplichte bezoekjes af moet leggen.
  donderdag 29 november 2007 @ 15:25:48 #150
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54920883
December is geweldig.
pi_54920912
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:24 schreef Fastmatti het volgende:
De Decembermaand is sowieso ellende. Al dat verplichte gezellig doen. Heb vooral een hekel aan nieuwjaarsdag. Eerst naar een per definitie saai feestje gaan waar je dan toch weer straalbezopen vandaan komt. Om de volgende middag veel te vroeg uit bed te moeten omdat je nog wat verplichte bezoekjes af moet leggen.
Dat doe je toch zelf joh. Organiseer zelf een feest, ga 's nachts de deur uit en zeg de volgende dag dat je betere dingen te doen hebt dan verplichte bezoekjes.
pi_54920955
Je bedoelt die bezoekjes aan mensen die je de rest van het jaar niet ziet? Ik doe daar niet aan mee, zoals ik ook niet meedoe aan pakjesavond bij m'n ouders en geen kerstkaarten stuur. Het zou hypocriet zijn bovendien, want de meeste mensen wens ik alles behalve een gelukkige kerst toe.
pi_54920980
quote:
Ga op vakantie. Dat is een goed excuus voor alle verplichtingen rond kerst en oud en nieuw.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_54921006
Had ik al gezegd dat december ook nog eens koud, nat en donker is.
pi_54921014
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
Je bedoelt die bezoekjes aan mensen die je de rest van het jaar niet ziet? Ik doe daar niet aan mee, zoals ik ook niet meedoe aan pakjesavond bij m'n ouders en geen kerstkaarten stuur. Het zou hypocriet zijn bovendien, want de meeste mensen wens ik alles behalve een gelukkige kerst toe.
Exact.

Schijt aan de rest. Jeweetut zelluf.
pi_54921038
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:04 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Mooie beschrijving van de werkelijke gang van zaken, maar het is nog steeds kolder om te stellen dat 1040 uur veel is. Zo even wat voorstellen: laat kinderen hun boeken en rooster ophalen het eerste uur van de eerste lesdag. Boeken inleveren kan op eenzelfde wijze geschieden, alleen dan na het laatste proefwerk. Rapportvergaderingen kunnen in de vakanties, in plaats van er voor. Wellicht dat dit tegen de zomer lastiger is, vanwege overgang, maar het is meteen een mooie manier om de werkdruk voor docenten te spreiden.
pi_54921039
Diep van binnen haat ik december maar sinds vorig jaar omarm ik de hypocrisie van december ten einde positief het jaar af te sluiten .
pi_54921062
quote:
pi_54921073
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
12 weken vakantie
3 proefwerkperiodes van gemiddeld 1,5 week (roostertechnisch kan dat vaak niet anders)
3 keer halve week rapportenvergadering
1 weekexcursie
1 week project

Dan vallen zonder uitval door ziekte al 20 weken uit. Dan heb je het over 1040/32 = 33 uur per week.
Zoiets vermoedde ik al inderdaad.

Een ander nadeel van een urenverplichting in de bovenbouw van havo/vwo is dat het moeilijker is om een extra vak te kiezen en daar de lessen in te volgen. Hier hoor je bijna niemand over.
pi_54921106
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:29 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Ga op vakantie. Dat is een goed excuus voor alle verplichtingen rond kerst en oud en nieuw.
Als ik dat doe schop is de complete kerst van tientallen mensen in de war
pi_54921163
IJsbrekertje, heb jij nog een vakkenpakket gehad of ook een profiel?

Ik had destijds meer keuzevakken dan m'n vrije ruimte toeliet, maar daar deed de school niet moeilijk over.
pi_54921197
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:35 schreef Fastmatti het volgende:
Als ik dat doe schop is de complete kerst van tientallen mensen in de war
1) Misschien vinden die mensen het wel net zo vervelend als jij en willen ze graag dat er iets veranderd.
2) Je kunt niet alleen kerst ontlopen, maar ook nog het decemberweer.
3) Als je het niet over je hart kunt verkrijgen om mensen teleur te stellen, tjsa.. dan verandert er niets
pi_54921355
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
IJsbrekertje, heb jij nog een vakkenpakket gehad of ook een profiel?

Ik had destijds meer keuzevakken dan m'n vrije ruimte toeliet, maar daar deed de school niet moeilijk over.
Ik had nog een vakkenpakket en heb een extra (achtste) vak gekozen. Dit werd door school gewoon ingeroosterd. Leerlingen die 9 vakken kozen, die konden niet alle lessen volgen omdat sommige lessen dan gelijktijdig gegeven werden.

Door die 1040 uur norm is de school gedwongen om meer uren aan sommige vakken te besteden. Volgens een interview met een conrector (Wouter Warmerdam btw.) worden er nu voor de bovenbouw 3 of 4 extra lesuren ingeroosterd en voor de onderbouw 1 uur extra. Als veel eindexamenvakken meer uren krijgen, dan is het lastig om extra vakken in je vrije ruimte te kiezen en daar nog lessen voor te volgen.
pi_54921732
quote:
Neem dan gewoon een leuke vriendenkring en zoek een pleegfamilie.
  † In Memoriam † donderdag 29 november 2007 @ 16:12:29 #165
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54921880
Carpe Libertatem
pi_54921943
Mijn vader laat zich opereren op 24 december.
  donderdag 29 november 2007 @ 16:17:17 #167
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54921981
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:15 schreef Apropos het volgende:
Hoera!
pi_54922013
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:17 schreef Gabry het volgende:

[..]

Hoera!
Zo is 'ie tenminste verlost van de familiebijeenkomsten.
pi_54922019
En dan ga ik nu een gloeilamp kopen.
pi_54922058
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:15 schreef Apropos het volgende:
sexchange?
pi_54922070
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

sexchange?
Nee, da's pas op zijn verjaardag. Zoiets belangrijks doe je niet op een belachelijk Amerikaans festijn.
pi_54922114
Ik ga koken.
pi_54922398
quote:
Misantroop.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_54922449
Ja.
pi_54922527
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik ga koken.
Ik ook, eens.
pi_54922772
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ja.
Wat heeft de mensheid jou aangedaan? Als je nou een zwerver was kon ik het me nog voorstellen...
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_54922830
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:51 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat heeft de mensheid jou aangedaan? Als je nou een zwerver was kon ik het me nog voorstellen...
Een kabinet Balkenende - Bos.
pi_54922950
Ik heb een negatief mensbeeld. Wat niet wegneemt dat ik leuk in de omgang ben.
pi_54922999
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik heb een negatief mensbeeld. Wat niet wegneemt dat ik leuk in de omgang ben.
Gespeelde gezelligheid dus

Maar ik snap er helemaal niets van. Als je in Larense villa opgroeit ben je toch eerder geneigd alles door een roze bril te zien?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_54923702
Laren zuigt dikke stront. Naarden owned Laren!
Allah Al Watan Al Malik
pi_54923706
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:51 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Des te bewonderenswaardiger vind ik dat. Zoals de Romeinse edelen vroeger sober leefden uit vrije wil, waar de rest het maar te slikken had dat ze arm waren.
pi_54923775
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:35 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb geen crew, maar een dispuut.
  donderdag 29 november 2007 @ 18:36:34 #183
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54925046
Gordon Brown: from Stalin to Mr Bean in five months.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_54926935
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:35 schreef Mutant01 het volgende:
Als je in een rijtjeshuis woont maakt dat toch niet uit?
pi_54927015
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:38 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik heb geen crew, maar een dispuut.
Bierplaat is beter.
pi_54927161
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:35 schreef Apropos het volgende:

[..]

Des te bewonderenswaardiger vind ik dat. Zoals de Romeinse edelen vroeger sober leefden uit vrije wil, waar de rest het maar te slikken had dat ze arm waren.
Schokkend.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_54927254
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:00 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Klopkoek, tot nu toe heb jij jezelf wel neergezet als de jongen waar ik geen bier mee zou willen drinken, al leg je er honderd euro naast. Dus hou alsjeblieft op over 'gezelligheid'.
pi_54927296
quote:
Op donderdag 29 november 2007 19:57 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Klopkoek, tot nu toe heb jij jezelf wel neergezet als de jongen waar ik geen bier mee zou willen drinken, al leg je er honderd euro naast. Dus hou alsjeblieft op over 'gezelligheid'.
Je bent net Bokito
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_54927433
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:00 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Maar ik snap er helemaal niets van. Als je in Larense villa opgroeit ben je toch eerder geneigd alles door een roze bril te zien?
Dus geld maakt toch gelukkig? Daar geloven socialisten toch niet in
pi_54927588
quote:
Op donderdag 29 november 2007 19:58 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Je bent net Bokito
Uhu, en jij bent het linkse broertje van StefanP dat niet verder komt dan 'kankerconservatief'. Hulde.
  donderdag 29 november 2007 @ 20:20:11 #191
66825 Reya
Fier Wallon
pi_54928044

Peace, man.
  donderdag 29 november 2007 @ 20:23:33 #192
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54928151
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:08 schreef Zwaardvisch het volgende:
Uhu, en jij bent het linkse broertje van StefanP dat niet verder komt dan 'kankerconservatief'. Hulde.
Ik vind hem nog steeds inhoudelijk beter dan Echt"Gaaf".
pi_54928173
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:23 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat zegt helemaal niks
  donderdag 29 november 2007 @ 20:26:20 #194
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54928247
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:24 schreef Fastmatti het volgende:
Dat zegt helemaal niks
Ik KOTS op de A-SOCIALE kut-VVD!
pi_54928378
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:26 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik KOTS op de A-SOCIALE kut-VVD!
Vooral die onderstrepingen maken hem de Henk van der Meyden van Fok.
  donderdag 29 november 2007 @ 20:32:04 #196
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54928443
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
Vooral die onderstrepingen maken hem de Henk van der Meyden van Fok.
En die uitstapjes naar het dogmatische ggristendom.
pi_54929103
Ga es dead.
pi_54929340
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:52 schreef Autodidact het volgende:
Ga es dead.
Dag Autodidact.
  donderdag 29 november 2007 @ 21:30:45 #199
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54930171
  † In Memoriam † donderdag 29 november 2007 @ 21:39:57 #200
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_54930518
Slaven, ga eens koffie halen voor de Keizer!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_54931027
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:23 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Maar ik heb wel het idee dat EchtGaaf daarmee effectiever is in het debat

Het is net zoals bij die presidentsdebatten: als men smerige dingen gaat roepen moet je niet intelligent proberen te zijn maar KEIHARD terugmeppen. En dat doet EchtGaaf uitstekend
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_54931182
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jack_Spijkerman
quote:
Op 1 februari 2007 maakte de Telegraaf bekend, dat zijn twintig jaar jongere vrouw Jennemiek van hem gaat scheiden omdat hij zich "thuis steeds onhebbelijker" zou hebben gedragen. Ze waren achttien jaar samen en hebben samen een zoontje van zeven: Joska.
In 5 jaar tijd van een Gouden Televizier-ring naar helemaal geen programma meer hebben. Les: geld maakt niet gelukkig.
pi_54931240
Wat heeft die vrouw dan ook ooit bezield?
  donderdag 29 november 2007 @ 22:03:47 #204
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54931343
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:55 schreef Klopkoek het volgende:
maar KEIHARD terugmeppen. En dat doet EchtGaaf uitstekend
Als je het geklapper van de vlerkjes van een kolibri tegen een mammoet keihard noemt...
  donderdag 29 november 2007 @ 22:04:33 #205
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54931366
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wat heeft die vrouw dan ook ooit bezield?
Er staat een X5 voor de deur.
pi_54931529
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:04 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Er staat een X5 voor de deur.
Die zie je niet tijdens het neuken.
  donderdag 29 november 2007 @ 22:14:02 #207
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54931684
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
Die zie je niet tijdens het neuken.
Getver! De kop van Cheque!
pi_54931705
Daar zijn oplossingen voor

† In Memoriam † donderdag 29 november 2007 @ 22:26:23 #209
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_54932137
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:14 schreef Fastmatti het volgende:
Daar zijn oplossingen voor

[ afbeelding ]
LOL, ziek!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_54932414
StefanP.
  donderdag 29 november 2007 @ 22:39:35 #211
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54932580
quote:
De psychiater van de 'dader' beweert dat de man op auto's valt omdat ze dezelfde curves als het vrouwelijk lichaam hebben. *
Die psychiater is ook gek.
pi_54932766
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
StefanP.
Nee man, een Duitse MAT! Dat kan alleen PietVerdriet zijn.
pi_54936682
Die fishy is toch een leper kloontje dan menig ander kloontje dat we gezien hebben hoor. .
I´m back.
pi_54936706
quote:
'Ramadan moet maagdelijkheidscultus doorbreken'
Uitgegeven op donderdag 29 november 2007 om 22:27:05

(Novum) - De filosoof Tariq Ramadan moet zich inzetten tegen de maagdelijkheidscultus binnen de moslimgemeenschap. Dat zegt Leefbaar Rotterdam. Ramadan werd begin dit jaar aangesteld als gasthoogleraar Identiteit en Burgerschap aan de Erasmus Universiteit. De gemeente Rotterdam wil dat hij de dialoog in de stad aanzwengelt.

De Rotterdamse partij wil dat de Zwitser, met Egyptische roots, zich eveneens uitspreekt tegen gedwongen huwelijken. Ramadan is volgens Leefbaar Rotterdam een 'wolf in schaapskleren'; door zich uit te spreken, kan hij het tegendeel bewijzen.

"Ramadan wordt gefinancierd met belastinggeld en dient zich dus voor de Rotterdamse gemeenschap in te spannen", zegt Leefbaar-Raadslid Marianne van den Anker. Ze wijst erop dat in Rotterdam meisjes gedwongen worden uitgehuwelijkt; minderjarige meisjes zouden in moskeeën in de islamitische echt worden verbonden. "Veel jonge meisjes gaan gebukt onder de maagdelijkheidscultus", weet Van den Anker.
...
Lokale politici die een hoogleraar even gaan vertellen wat hij mensen bij moet brengen, terwijl ze hem en passant even flink beledigen. .
pi_54936771
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 01:24 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Lokale politici die een hoogleraar even gaan vertellen wat hij mensen bij moet brengen, terwijl ze hem en passant even flink beledigen. .
Ja, locale politici van Leefbaar Rotterdam hè, die niet wars zijn van eugenetica bij bepaalde Rotterdamse bevolkingsgroepen, moet je erbij zetten. Dat plaatst het in perspectief.
I´m back.
pi_54937481
Jomanda wordt wrs toch vervolgd voor de dood van Sylvia Millicam.
I´m back.
  vrijdag 30 november 2007 @ 03:52:12 #217
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54937594
Ik zie de toekomst van paranormale genezers al voor me. Aan het begin van elke show:
quote:
Deze non-medische behandeling biedt geen garantie voor daadwerkelijke genezing, ook wordt er geen garantie geboden dat u baat zult hebben bij de beoogde behandeling. Aan verklaringen of handelingen die de indruk wekken dat de behandeling enig effect heeft of zal hebben kunnen geen rechten worden ontleend. Jomanda inc neemt afstand van alle verklaringen die strijdig zijn met het bovengenoemde. - Jomanda
  vrijdag 30 november 2007 @ 04:10:21 #218
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54937619
quote:
De coalitiepartijen zijn het oneens over de invoering van de kilometerheffing; het overleg zit muurvast.

Het kabinet wil een besluit nemen over een eerste proef om automobilisten uit de spits te weren, maar door de onenigheid is het onduidelijk of dat gebeurt.

Minister Eurlings wil pas in de volgende kabinetsperiode de volledige kilometerheffing invoeren, maar de PvdA vindt dat veel te laat.

Weken
CDA en PvdA proberen al weken een akkoord te bereiken, maar dat lukt tot nu toe dus niet.

Eurlings wil beginnen met een heel bescheiden proef: leaserijders die wegblijven uit de spits, krijgen daarvoor een bonus.

Minister Eurlings wil dat leaserijders een kastje in de auto krijgen dat via de satelliet in de gaten houdt waar en hoe laat ze de weg op gaan.

Toverwoord
Spitsmijden is het toverwoord. Wie na de spits gaat rijden krijgt elke dag een paar euro.

Eurlings wil klein beginnen, met een paar duizend leaserijders. Als alles werkt kan daar elk jaar een groep bijkomen.

Pas in 2012, met een nieuw kabinet, komt er een echte heffing. Vrachtwagens zijn dan de eerste die gaan betalen. Elk jaar daarna komt er steeds een grote groep personenauto's bij, totdat alle auto's meedoen.

Mager
De PvdA vindt het voorstel van Eurlings onvoldoende. Alleen maar belonen is te mager, de PvdA wil dit kabinet al met een heffing komt.

Als Eurlings dit plan handhaaft en in het kabinet brengt, lijkt het voor de PvdA moeilijk om dat te aanvaarden.

PvdA voorstellen om op korte termijn te gaan heffen, bijvoorbeeld rondom Amsterdam, zijn voor Eurlings echter weer niet te verteren.
Zo houden de regeringspartijen elkaar in de houdgreep, en is de oplossing voor morgen nog niet in zicht.

NOS Journaal
De PvdA houdt wel van financiele pressiemiddelen.

Straks wordt iedereen tot op de meter gevolgt door Big Brother. Het is nog even wachten op de automatische begrenzers op onze auto's.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gabry op 30-11-2007 04:19:05 ]
pi_54937945
Automatische begrenzers zullen er niet komen. Het is tenslotte wel de bedoeling dat er nog genoeg boeteopbrengsten zijn.
  † In Memoriam † vrijdag 30 november 2007 @ 08:43:36 #220
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54938504
Vrije dag vandaag. Vanavond naar een uitverkocht HMH.
Carpe Libertatem
  vrijdag 30 november 2007 @ 08:48:06 #221
Stranger than fiction
pi_54938567
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 08:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Vrije dag vandaag. Vanavond naar een uitverkocht HMH.
Thuiswerken vandaag
  vrijdag 30 november 2007 @ 09:14:29 #222
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54938928
Tofik Dibi is dus echt het hersenloze schepsel waarvoor ik hem al tijden had gehouden
quote:
GroenLinks en SP: actievoeren als stage

De scholieren die vandaag op het Museumplein in Amsterdam gaan demonstreren tegen de 1.040-lesurennorm mogen wat betreft GroenLinks en de SP die uren rekenen als stageuren.

De scholieren demonstreren vandaag tegen de norm van 1.040 lesuren per jaar. Die moet terug naar 960 vinden ze, en de uren moeten kwalitatief beter worden ingevuld.
Staatssecretaris van Onderwijs Marja van Bijsterveldt (CDA) heeft toegezegd dat scholen voortaan veertig uur die aan individuele begeleiding wordt besteed, mee mogen tellen. Niet alle scholieren hoeven deze uren te volgen. Ze is niet bereid tot verdere concessies. Na het spoeddebat van woensdag bleek dat een Kamermeerderheid haar steunt. Reden voor het LAKS om een demonstratie te organiseren.

‘Ze geven blijk van maatschappelijke betrokkenheid en komen op voor hun docenten en medescholieren. Dat is precies de bedoeling van de maatschappelijke stage,’ aldus GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi die het idee aan de Kamer wil voorleggen. Hij krijgt bijval van SP-Kamerlid Jasper van Dijk.
Pugna Pro Patria
  vrijdag 30 november 2007 @ 09:21:46 #223
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_54939066
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:14 schreef Jurgen21 het volgende:
Tofik Dibi is dus echt het hersenloze schepsel waarvoor ik hem al tijden had gehouden
[..]
En terecht.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 30 november 2007 @ 09:35:35 #224
Stranger than fiction
pi_54939332
quote:
[..]
Truth is in the eye of the beholder
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:08:52 #225
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54940101
En de beroepsdemonstranten van de vakbonden zien ook weer kans om eens lekker te rellen te schreeuwen.
quote:
Vakbonden steunen scholierenprotest
UTRECHT - De Algemene Onderwijsbond (AOb) vraagt aan schooldirecties en onderwijspersoneel leerlingen vrijdag de gelegenheid te geven naar Amsterdam te gaan voor de manifestatie van het LAKS op het Museumplein.

De AOb steunt de oproep van het LAKS voor een verlaging van de urennorm van 1040 uur. „De AOb is wel voor een duidelijke norm van onderwijstijd. Een bandbreedte van 960 tot 1040 uur geeft de scholen de ruimte om intensief en kwalitatief onderwijs aan te bieden. De AOb eist tijd voor kwaliteit.” De bond zal ook spreken op de manifestatie.

Ook de CNV Onderwijsbond steunt het protest en vindt dat leerlingen een kans moeten krijgen naar de actie in Amsterdam te gaan. Daarbij liet de bond weten dat ook de leerkrachten mee moeten doen aan de acties om hun leerlingen te begeleiden.
Pugna Pro Patria
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:09:59 #226
Stranger than fiction
pi_54940125
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:08 schreef Jurgen21 het volgende:
En de beroepsdemonstranten van de vakbonden zien ook weer kans om eens lekker te rellen te schreeuwen.
[..]
Wanneer hebben de lerarenbonden voor het laatst gestaakt? Bovendien hebben docenten minimaal net zoveel last van die muffe norm als de leerlingen.
pi_54940453
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 04:10 schreef Gabry het volgende:
Straks wordt iedereen tot op de meter gevolgt door Big Brother. Het is nog even wachten op de automatische begrenzers op onze auto's.
Daar hoef je niet lang op te wachten. Bij Volvo liggen ze al op de plank, getest voor binnen de bebouwde kom en al.
pi_54940568
quote:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar dom issie niet.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:50:55 #230
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54940998
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oliedom dan.
Pugna Pro Patria
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:59:49 #231
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_54941177
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:08 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Komt het gggristelijke repressiegen weer naar boven?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_54941217
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hij heeft het tegendeel nog niet echt bewezen.
pi_54941236
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:01 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Hij heeft het tegendeel nog niet echt bewezen.
Man hij lult je zo onder tafel.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:02:59 #234
66825 Reya
Fier Wallon
pi_54941250
Goedemorgen.
pi_54941270
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Man hij lult je zo onder tafel.
Ik weet niet, heeft hij dat bij jou gedaan? Dan maak ik goede kans.
pi_54941289
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:04 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik weet niet, heeft hij dat bij jou gedaan? Dan maak ik goede kans.
Man, niemand kan mij onder de tafel lullen. Vraag maar aan Reya.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54941311
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Reya is ook veel te braaf voor een discussie.
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:13:19 #238
66825 Reya
Fier Wallon
pi_54941484
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, jij steekt iemand meteen een mes tussen de ribben. Originele discussietactiek, dat dan wel.
pi_54941627
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:13 schreef Reya het volgende:

[..]

Nee, jij steekt iemand meteen een mes tussen de ribben. Originele discussietactiek, dat dan wel.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:26:04 #240
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54941719
quote:
Hij beheerst het Nederlands ook niet.
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:27:14 #241
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54941741
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:50 schreef Jurgen21 het volgende:
Oliedom dan.
Knetterdom.
pi_54941751

Ik beheers die nederlands wel!
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:30:30 #243
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54941819
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:27 schreef Autodidact het volgende:
[ afbeelding ]
In woort en gesgrifd!
pi_54941824
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:27 schreef Autodidact het volgende:
[ afbeelding ]
Racist.
pi_54941872
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:02 schreef Reya het volgende:
Goedemorgen.
Hoi.
pi_54942253
She was cool when I met her
But I think I like her better
Dead
pi_54942317
Het is de partij waarbij hij zit, die hem de das om doet. (letterlijk en figuurlijk)
Allah Al Watan Al Malik
pi_54942387
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
Het is de partij waarbij hij zit, die hem de das om doet. (letterlijk en figuurlijk)
Hoezo? Ik vind hem niet zo slecht/dom overkomen eigenlijk.
pi_54942413
quote:
Kordon rond Verdonk
AMSTERDAM - CDA en VVD weigeren te verschijnen op een bijeenkomst waar Rita Verdonk een praatje houdt over het bestrijden van files op de A1.

Kamerleden van de partijen zijn wel uitgenodigd bij de discussie van de Twentse transportsector in Hengelo, maar mogen hun politieke praatje niet houden. Rita Verdonk van Trots Op Nederland wel, zo schrijft het AD.

CDA'er Koopmans en VVD'er De Krom blijven daarom mokkend thuis. 'We willen geen applausmachine zijn', zo melden ze de krant. 'Zo trek je Rita omhoog en de A1 omlaag', vindt CDA'er Annie Schrijer.

Een woordvoerder van de VVD zegt dat ze wel graag op een debat over mobiliteit en integratie van Netwerk willen komen, maar dat Wilders daar mogelijk niet en Verdonk zeker niet is.
Weer zo'n geweldige kop van de Telegraaf die de lading weer eens niet dekt
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:58:10 #250
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54942509
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:59 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Komt het gggristelijke repressiegen weer naar boven?
Ja, ik zit nu al te wachten op beelden waarop de ME inhakt op rellende scholieren

Zou de ME ook honden inzetten?
Pugna Pro Patria
pi_54942573
Vind het eigenlijk wel grappig dat dit kabinet meer weerstand lijkt op te wekken bij de bevolking dan de ze verfoeide voorgaande Balkenende regeringen. Vooral gezien de uitlatingen van vooral links na de verkiezingen.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:04:49 #252
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54942654
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:00 schreef Chewie het volgende:
Vind het eigenlijk wel grappig dat dit kabinet meer weerstand lijkt op te wekken bij de bevolking dan de ze verfoeide voorgaande Balkenende regeringen. Vooral gezien de uitlatingen van vooral links na de verkiezingen.
Feit is gewoon dat een centrum-rechtse CDA/VVD-coalitie dit land duizendmaal beter regeert dan elke willekeurige andere coalitie. CDA/VVD hebben enkel oppositie van linkse paupers, terwijl elk ander kabinet weerstand oproept bij zowel links en rechts.
Pugna Pro Patria
pi_54942682
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:04 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Feit is gewoon dat een centrum-rechtse CDA/VVD-coalitie dit land duizendmaal beter regeert dan elke willekeurige andere coalitie. CDA/VVD hebben enkel oppositie van linkse paupers, terwijl elk ander kabinet weerstand oproept bij zowel links en rechts.
Volgens mij is beter een subjectieve kwalificatie en dus per definitie geen feit.
pi_54942683
Alsof de Pvda zoveel in heeft te brengen in deze uiterst Gristelijke coalitie. Feit is dat niemand zin heeft in de Gristelijke betutteling.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:08:12 #255
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54942718
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
Alsof de Pvda zoveel in heeft te brengen in deze uiterst Gristelijke coalitie. Feit is dat niemand zin heeft in de Gristelijke betutteling.
Nou ja, CU en CDA staan prima in de peilingen hoor
Pugna Pro Patria
pi_54942733
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:08 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Nou ja, CU en CDA staan prima in de peilingen hoor
Uhuh, helaas staan ze er niet goed voor als het gaat om waardering van het kabinet en de weerstand tegen het Gristelijke moraal word steeds groter.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:10:35 #257
Stranger than fiction
pi_54942767
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:04 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Nu presenteer je weer een mening als een feit.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:11:40 #258
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54942791
Kunnen we Ehsan Jami ook niet á la AHA het land uitwerken?
quote:
Ehsan Jami maakt radicale islamfilm

AMSTERDAM - Ehsan Jami, oprichter van het Comité voor ex-moslims, heeft in navolging van Ayaan Hirsi Ali een korte film gemaakt over de radicale islam.

De film met de titel The life of Mohammed moet in februari/maart 2008 klaar zijn en zal volgens de ex-PvdA’er nog meer stof doen opwaaien dan de Deense Mohammed-cartoons.

,,Ik laat zien hoe gewelddadig en tirraniek Mohammed wel niet was. Deze man heeft drie Joodse stammen vermoord, afvalligen gedood en is met een 6-jarig meisje getrouwd, met wie hij seks had toen ze 9 was’’, aldus Jami over de inhoud van de tien minuten durende film.
Pugna Pro Patria
pi_54942819
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:00 schreef Chewie het volgende:
Ja. Eens. Het is zoiets als de sjah weg willen hebben en met een ayatollah opgescheept zitten.

Het kan ook wat genuanceerder liggen, denk ik. Die weerstand, als die er is, ligt dat dan niet voornamelijk aan het moralistische, terwijl de weerstand tegen eerdere Balkenende-kabinetten met name te maken had met economisch beleid, ongeacht of dat redelijk is of was?
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:17:20 #260
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54942882
Waarom zendt de staatsomroep die scholierendemo eigenlijk live uit op kosten van de belastingbetaler?
Pugna Pro Patria
pi_54942917
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:11 schreef Jurgen21 het volgende:
Kunnen we Ehsan Jami ook niet á la AHA het land uitwerken?
[..]
quote:
Deze man heeft drie Joodse stammen vermoord
Klopt wel, volgens overleveringen althans, maar het stoort mij dat het meestal wordt gebruikt om op de een of andere manier het wezenlijke antisemitisme van Mohammed of de Islam aan te tonen, terwijl het, als ik het goed heb, vooral een kwestie van macht was en niets te maken had met het joodse van die stammen. En nu doet Jami natuurlijk hetzelfde, want waarom zeggen dat het Joodse stammen waren die hij heeft vermoord en niet gewoon stammen? Om de antisemitismekaart te spelen. Daarnaast, een stam vermoord je niet, die moord je hoogstens uit, denk ik, en het waren alleen de mannen die vermoord werden. Ongetwijfeld gruwelijk, maar niet buitengewoon voor die tijd.
pi_54942930
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:17 schreef Jurgen21 het volgende:
Waarom zendt de staatsomroep die scholierendemo eigenlijk live uit op kosten van de belastingbetaler?
Omdat de staatsomroep alles uitzendt op kosten van de belastingbetaler, daarom.
pi_54943009
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:13 schreef Monidique het volgende:
Ja. Eens. Het is zoiets als de sjah weg willen hebben en met een ayatollah opgescheept zitten.

Het kan ook wat genuanceerder liggen, denk ik. Die weerstand, als die er is, ligt dat dan niet voornamelijk aan het moralistische, terwijl de weerstand tegen eerdere Balkenende-kabinetten met name te maken had met economisch beleid, ongeacht of dat redelijk is of was?
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Daarnaast komt de weerstand vanuit links nu misschien omdat de koerswijziging ten op zichte van het vorige kabinet niet groot of duidelijk genoeg is. Dat de gehoopte veranderingen niet optreden.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:35:34 #264
66825 Reya
Fier Wallon
pi_54943297

Just a slob like one of us
pi_54943309
Leuk nummer is dat.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:36:27 #266
66825 Reya
Fier Wallon
pi_54943313
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:35 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]

Just a slob like one of us
Matig.
pi_54943359
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:17 schreef Jurgen21 het volgende:
Omdat er ezels zijn die bereid zijn ernaar te kijken, en waar vraag is, is aanbod.
pi_54943363
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
.

Dit kabinet is juist zoals de PvdA is. Vooral belasten, betuttelen en reguleren. Dan heb je aan het CDA en de CU, synoniem voor betutteling, goede partners.

Ik walg van dit kabinet .
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:40:00 #269
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54943386
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Uhuh, helaas staan ze er niet goed voor als het gaat om waardering van het kabinet en de weerstand tegen het Gristelijke moraal word steeds groter.
Dat is wel zo prettig
pi_54943457
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:38 schreef MrX1982 het volgende:
Dit kabinet is juist zoals de PvdA is. Vooral belasten, betuttelen en reguleren. Dan heb je aan het CDA en de CU, synoniem voor betutteling, goede partners.
Voor de PvdA geldt, als centrum-partij, hetzelfde als voor het CDA, namelijk dat bepaalde vleugels in bepaalde kabinetssamenstellingen de overhand krijgen. Dit is niet de PvdA, die is de PvdA die samenwerkt met het CDA.
pi_54943537
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

Voor de PvdA geldt, als centrum-partij, hetzelfde als voor het CDA, namelijk dat bepaalde vleugels in bepaalde kabinetssamenstellingen de overhand krijgen. Dit is niet de PvdA, die is de PvdA die samenwerkt met het CDA.
Dat de PvdA meerdere gezichten kan laten zien neemt nog niet weg dat ik dit kabinet erg PvdA vind. Naast de verschrikkelijke betutteling waarin de PvdA wel erg makkelijk mee gaat.
pi_54943558
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:45 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat de PvdA meerdere gezichten kan laten zien neemt nog niet weg dat ik dit kabinet erg PvdA vind. Naast de verschrikkelijke betutteling waarin de PvdA wel erg makkelijk mee gaat.
Ik vind het erg PvdA-CDA-:r CU . Toegegeven, ik heb me er op verkeken.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:46:49 #273
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54943563
quote:
[..]
Had ik maar niets gezegd.
pi_54943633
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:46 schreef Gabry het volgende:

[..]

Had ik maar niets gezegt.
Nee.
pi_54943693
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:46 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik vind het erg PvdA-CDA-:r CU . Toegegeven, ik heb me er op verkeken.
Het valt me ook wel tegen van de PvdA dat ze zo makkelijk lijken mee te gaan met de moralistische symboliek van de twee anderen.
  † In Memoriam † vrijdag 30 november 2007 @ 13:05:10 #276
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54943974
Hoerenbelastingen. Of ik over 2004 nog even een rugje extra belasting wil ophoesten, uiteraard met rente daar overheen.
Carpe Libertatem
pi_54944039
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Hoerenbelastingen. Of ik over 2004 nog even een rugje extra belasting wil ophoesten, uiteraard met rente daar overheen.
Moet je maar niet frauderen.
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:08:15 #278
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54944046
Er stond in de Intermediair een artikel over dat je beter teveel belasting kan betalen, omdat je bij de belastingdienst meer rente krijgt dan bij een bank.
pi_54944049
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Heb je zoveel prostituees bezocht?
  † In Memoriam † vrijdag 30 november 2007 @ 13:10:18 #280
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54944092
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:07 schreef Monidique het volgende:
Moet je maar niet frauderen.
Ik heb niet gefraudeerd, mijn ex-werkgever die ondertussen allang en breed failliet is heeft dat gedaan.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † vrijdag 30 november 2007 @ 13:10:44 #281
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54944104
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:08 schreef Gabry het volgende:
Er stond in de Intermediair een artikel over dat je beter teveel belasting kan betalen, omdat je bij hen meer rente krijgt dan bij een bank.
uhuh, 6.6 % rente.
Carpe Libertatem
pi_54944120
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:10 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik heb niet gefraudeerd, mijn ex-werkgever die ondertussen allang en breed failliet is heeft dat gedaan.
Apart. Kun je dat dan bij hem verhalen?
pi_54944271
Ben je er al klaar voor, BadApple? Ik neem de trein van 15.21 en nog wat eten in Amsterdam met vrienden en dan huppa.
pi_54944272
MadApple!
  † In Memoriam † vrijdag 30 november 2007 @ 13:27:41 #285
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54944544
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:18 schreef Monidique het volgende:
Ben je er al klaar voor, BadApple? Ik neem de trein van 15.21 en nog wat eten in Amsterdam met vrienden en dan huppa.
Ik stap met wat mensen 15:30 in de auto, wat en eten en dan huppa.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † vrijdag 30 november 2007 @ 13:29:01 #286
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54944578
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:11 schreef Monidique het volgende:
Apart. Kun je dat dan bij hem verhalen?
Mja, omgekeerde bewijstlijst. Ik moet nu gaan bewijzen dat wat hij 3 jaar geleden heeft opgegeven niet klopt, dus dat wordt loonstrookjes opgraven.
Carpe Libertatem
pi_54946209
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:36 schreef Monidique het volgende:
Leuk nummer is dat.
Ga je daar straks naar luisteren met die ongewassen vrienden van je?
pi_54946231
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:33 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ga je daar straks naar luisteren met die ongewassen vrienden van je?
Wat denk jij?
pi_54946268
Ik denk dat ik vanavond maar eens naar een gala ga.
pi_54946356
Leuk, zie ik je nog?

-x-
pi_54946465
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:38 schreef Monidique het volgende:
Leuk, zie ik je nog?

-x-
Nee, beng ze.
pi_54946509
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:42 schreef Apropos het volgende:

[..]

Nee, beng ze.
Bang.
pi_54946612
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

Bang.
Banger.
pi_54946630
.
pi_54946634
Breng het!
pi_54946702
Dag! Metal.
pi_54946722
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:48 schreef kLowJow het volgende:
Breng het!
Het raadsel van schaakboksen!
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:03:38 #298
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54946993
Wij gaan voor het echte ding.
pi_54948667
90s dance. Doe mij maar 80s disco.
pi_54948756
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 04:10 schreef Gabry het volgende:

[..]
Het overleg over alles zit muurvast. Als ik het voor het zeggen had binnen het CDA had ik op Zalm-esque manier de stekker eruit getrokken.
pi_54948789
Fin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')