abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54906723
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  woensdag 28 november 2007 @ 22:25:33 #2
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54906746
Het is fightweek bij rtl7
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_54906783
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:25 schreef Aoristus het volgende:
SuperRTL7fighter?
pi_54906808
JdW!
  woensdag 28 november 2007 @ 22:27:47 #5
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54906826
Jet li, the karate klit, etc
pi_54906834
quote:
quote:
Het moet niet gekker worden, een Nederlandse kung-fu flim op Veronica. Vroeger batste je gewoon iemand met een klomp op de bek.
pi_54906847
Verdorie, te laat. Ik had A blowjob less ordinary, maar ja. Het mocht niet zo zijn.

Het gat in uw memorie, zal voor eeuwig een gat zijn. Ook een mooie.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54906855
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:27 schreef Monidique het volgende:
JdW!
Bedoel jij dat deze titel al eens is voorgekomen?
  woensdag 28 november 2007 @ 22:31:27 #10
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54906964
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:27 schreef Apropos het volgende:

[..]

[..]
Die jongen zal het ver schoppen
pi_54906966
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:24 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Wat wordt het dan? Buitenlander, medelander, allochtoon, kansenjongeren, etc we hebben het allemaal al gehad. De groep waarover het gaat krijgt echt wel weer een andere naampje hoor, waar officieel ongetwijfeld meer mensen onder zullen vallen dan de groep waar op gedoeld wordt.
Wat wordt wat dan? Mensen zijn nu officieel allochtoon. Ik zou niet weten waarom Achmed de fabrieksarbeider niet gewoon een Nederlander zoals jij en ik kan zijn, zonder verschil tussen allochtoon en autochtoon. (Behalve dan dat ze op de Dam gaan verkondigen dat ze demonstreren tegen de PKK omdat 'we' worden aangevallen... hmzz....) Denk je dat men dan geen Marokkaanse kutjongeren meer kan arresteren, zoiets? Die officiele term allochtoon moet weg: burger, immigrant en buitenlander. Huppa.
pi_54906992
Ik moet inderdaad werken. !
pi_54907009
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:31 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Die jongen zal het ver schoppen
Je hebt het inderdaad over de grondlegger van deze enclave voor wezenloze kout.
pi_54907030
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:32 schreef kLowJow het volgende:
Ik moet inderdaad werken. !
*Voeg hier zionistensmiley in*
pi_54907056
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:22 schreef Monidique het volgende:
Immigranten en burgers.
pi_54907141
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:42 schreef Monidique het volgende:
Ik vind ook dat men van die term allochtoon af moet. Immigrant of burger, klaar.
  woensdag 28 november 2007 @ 22:37:48 #17
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54907205
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:33 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wiens vrouw zei dat vannacht ook?
  woensdag 28 november 2007 @ 22:38:24 #18
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_54907223
onvoorstelbaar.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_54907232
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:31 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wat wordt wat dan? Mensen zijn nu officieel allochtoon. Ik zou niet weten waarom Achmed de fabrieksarbeider niet gewoon een Nederlander zoals jij en ik kan zijn, zonder verschil tussen allochtoon en autochtoon.
Je snapt toch zeker wel dat het de probleemgroep allochtoon genoemd wordt. Er zijn zat mensen waar je niet over nadenkt of ze allochtoon zijn terwijl je dat echt wel kunt zien.
quote:
(Behalve dan dat ze op de Dam gaan verkondigen dat ze demonstreren tegen de PKK omdat 'we' worden aangevallen... hmzz....) Denk je dat men dan geen Marokkaanse kutjongeren meer kan arresteren, zoiets?
Nee, maar mensen willen het beestje bij zijn naam noemen zonder direct voor rascist uitgemaakt te worden. Iedereen weet wat er met allochtoon bedoelt wordt.
quote:
Die officiele term allochtoon moet weg: burger, immigrant en buitenlander. Huppa.
Pleiten voor burgers en groepen met minder rechten, de ironie
pi_54907241
Als ik jouw lijntje even door trek. Iemand die uit Polen naar Nederland komt is geen immigrant, want onderdaan van een EU-lidstaat, dus buitenlander. Is dat een positievere kwalificatie dan allochtoon?
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54907344
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:36 schreef Monidique het volgende:

[..]
Binnenkort weer walging!
  woensdag 28 november 2007 @ 22:42:12 #22
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54907365
Het woord migrant heeft geen tegenstelling zoals het woord autochtoon, wat bijna gelijk staat aan Nederlander = wat hij niet kan zijn.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_54907374
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:38 schreef Fastmatti het volgende:
Je snapt toch zeker wel dat het de probleemgroep allochtoon genoemd wordt. Er zijn zat mensen waar je niet over nadenkt of ze allochtoon zijn terwijl je dat echt wel kunt zien.
Right. Alleen de probleemgroep wordt allochtoon genoemd. En de rest van de allochtonen. En ook nog in de officiële overheidsstukken.
quote:
Nee, maar mensen willen het beestje bij zijn naam noemen zonder direct voor rascist uitgemaakt te worden. Iedereen weet wat er met allochtoon bedoelt wordt.
Ja. Buitenlander. Zwarte. Moslim. Die Andere. De Vreemdeling. Dat weet iedereen. En welk beestje moet bij zijn naam genoemd worden? Ik kan iemand toch beter een Marokkaan noemen dan hem vergelijken met iemand uit Nigeria? En het gaat met name om het officiële ervan.
quote:
Pleiten voor burgers en groepen met minder rechten, de ironie
Burgers met minder rechten? Ironisch? Volgens mij is het anders helemaal niet vreemd dat immigranten minder rechten hebben, of andere, weet ik veel. Amerika, bijvoorbeeld.
pi_54907454
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
Als ik jouw lijntje even door trek. Iemand die uit Polen naar Nederland komt is geen immigrant, want onderdaan van een EU-lidstaat, dus buitenlander. Is dat een positievere kwalificatie dan allochtoon?
Dat is misschien een aparte categorie. We hebben het nu over verschillende benamingen voor gelijke Nederlanders. Immigrerende Polen zijn 1.) geen Nederlander en hebben 2.) waarschijnlijk niet dezelfde rechten en plichten.
pi_54907499
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

Right. Alleen de probleemgroep wordt allochtoon genoemd. En de rest van de allochtonen. En ook nog in de officiële overheidsstukken.
[..]

Ja. Buitenlander. Zwarte. Moslim. Die Andere. De Vreemdeling. Dat weet iedereen. En welk beestje moet bij zijn naam genoemd worden? Ik kan iemand toch beter een Marokkaan noemen dan hem vergelijken met iemand uit Nigeria? En het gaat met name om het officiële ervan.
Als het je alleen om het officiële gaat is het echt zinloos. Dan komt er wel een nieuw naampje hoor, zo werkt het nu eenmaal.
quote:
[..]

Burgers met minder rechten? Ironisch? Volgens mij is het anders helemaal niet vreemd dat immigranten minder rechten hebben, of andere, weet ik veel. Amerika, bijvoorbeeld.
We hebben het toch over allochtonen vs autochtonen. Die hebben gewoon dezelfde rechten hoor.
  woensdag 28 november 2007 @ 22:47:04 #26
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54907514
Zie dan dit topic: Commentaar van de auteur

Een Molukker die denkt dat hij allochtoon is, en kan dus per definitie geen autochtoon zijn.
Dus hij is geen Nederlander (autochtoon) en zal het nooit worden, volgens zijn gedachtegang.
Het is een onoverbrugbare tegenstelling.

Misschien is het een kloon, maar ik weet dat in praktijk veel allochtonen er ook zo over denken.

Als nationalist vind ik dat verontrustend.

[ Bericht 4% gewijzigd door Gabry op 28-11-2007 23:06:01 ]
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_54907539
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:46 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Als het je alleen om het officiële gaat is het echt zinloos. Dan komt er wel een nieuw naampje hoor, zo werkt het nu eenmaal.
Dat is fantastisch. Hoe zal de overheid ze dan noemen? Het verschil moet opgeheft worden, klaar, er hoeft geen nieuw naampje te komen, want er is geen groep om te benoemen.
quote:
We hebben het toch over allochtonen vs autochtonen. Die hebben gewoon dezelfde rechten hoor.
Ja, klopt.
pi_54907593
quote:
Nou reuze leuk al die suffe martial arts films. Doe mij dit maar:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_54907629
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_54907631
quote:
"They say I'm anti-military, but who has the most contributors of any candidate, Democrat or Republican, from our fighting men and women? I do," said Paul, an Air Force surgeon during the Vietnam War era.

Ron Paul was the only Republican in Congress to oppose the Iraq war in 2002.
.
pi_54907653
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:47 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is fantastisch. Hoe zal de overheid ze dan noemen? Het verschil moet opgeheft worden, klaar, er hoeft geen nieuw naampje te komen, want er is geen groep om te benoemen.
Probleemgroepen hebben gewoon een naam. We kunnen het tenslotte moeilijk over groep X en Y hebben.
pi_54907745
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:51 schreef Fastmatti het volgende:
Probleemgroepen hebben gewoon een naam.
Ja. En 'allochtoon' is daar geen een van.
quote:
We kunnen het tenslotte moeilijk over groep X en Y hebben.
Natuurlijk kunnen we specifieker zijn.
pi_54907859
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:53 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja. En 'allochtoon' is daar geen een van.
[..]

Natuurlijk kunnen we specifieker zijn.
Daarom staat er ook niet-westerse allochtoon.
pi_54907931
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:56 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Daarom staat er ook niet-westerse allochtoon.
O, 'niet-westerse allochtonen' gebruiken wij om probleemgroepen mee aan te duiden? Zoals die hardwerkende Sri Lankanen?
pi_54908075
Hoe dan ook: dag.
pi_54908224
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:58 schreef Monidique het volgende:

[..]

O, 'niet-westerse allochtonen' gebruiken wij om probleemgroepen mee aan te duiden? Zoals die hardwerkende Sri Lankanen?
Nee de Polen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_54908310
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou reuze leuk al die suffe martial arts films. Doe mij dit maar:
[ afbeelding ]
Ik zag laatst een ontzettend slechte martial arts film. Een verslagen Samoerai-krijger eiste dat zijn vijand hem een zwaard in de buik zou steken aangezien dat 'the Samoerai-way' was.
  woensdag 28 november 2007 @ 23:14:07 #38
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54908385
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:11 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik zag laatst een ontzettend slechte martial arts film. Een verslagen Samoerai-krijger eiste dat zijn vijand hem een zwaard in de buik zou steken aangezien dat 'the Samoerai-way' was.
Zo hoort het ook. Samoerai verdienen een respectvolle dood.Ze steken eerst een dolk in de buik en dan wordt hun hoofd afgehakt. Wat daarna gebeurt, is niet belangrijk. Waarschijnlijk verkrachten ze zijn vrouw en slachten ze de kinderen

K1 is gewoon alleen maar vechten om bloed te genereren

Dit is perfectie

Dit ook

[ Bericht 4% gewijzigd door Aoristus op 28-11-2007 23:20:42 ]
pi_54908442
quote:
Er wordt gezegd dat de samoerai een tweevoudige weg heeft, van het penseel en het zwaard.
pi_54909167
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:14 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Zo hoort het ook. Samoerai verdienen een respectvolle dood.Ze steken eerst een dolk in de buik en dan wordt hun hoofd afgehakt. Wat daarna gebeurt, is niet belangrijk. Waarschijnlijk verkrachten ze zijn vrouw en slachten ze de kinderen

K1 is gewoon alleen maar vechten om bloed te genereren

Dit is perfectie

Dit ook
Onzin, dit is perfectie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_54909219
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:33 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik, Zioniseernix.
pi_54909335
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Onzin, dit is perfectie.
He, Sherdog, daar heeft Lee Hotti z'n bekendheid aan te danken.
pi_54909538
Kooigevechten.
  woensdag 28 november 2007 @ 23:51:24 #44
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54909614
de herhaling van respectable op comedy channel
pi_54909653
tvp.
pi_54909670
Sophie Ellis Bextor op TMF. Nu.
pi_54909719
Oh zijn de herhalingen van de tmf awards afgelopen?

TMF .
  woensdag 28 november 2007 @ 23:55:01 #48
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54909728
pi_54909829
Hurl your javelins and arrows against them... so that they know that they are fighting... with the descendants of the Greeks and the Romans.

Raad de gebeurtenis.
pi_54909856
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:54 schreef MrX1982 het volgende:
Oh zijn de herhalingen van de tmf awards afgelopen?

TMF .
Ik heb het vaak op de achtergrond aanstaan en schakel alleen over als die Valerio voorbij komt. Die kan ik echt niet uitstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')