Ja. Is het PHP/MySQL?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Een submit-systeem, met beheerders.
Dat is uiteindelijk dan de bedoeling, dat lijkt mij het best, ja. Dit is nu nog slechts één HTML-pagina, als voorbeeld. Met een database, MySQL dan waarschijnlijk, kun je statistieken bekijken. PVV voor de meeste verboden, bijvoorbeeld. Sowieso moet het niet op Lycos komen.quote:
Dat sowieso, en met een database kun je enigszins beheren.. Als je iets gratis zoekt kun je funpic kiezen. Ik wil je wel helpen als je wil.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk dan de bedoeling, dat lijkt mij het best, ja. Dit is nu nog slechts één HTML-pagina, als voorbeeld. Met een database, MySQL dan waarschijnlijk, kun je statistieken bekijken. PVV voor de meeste verboden, bijvoorbeeld. Sowieso moet het niet op Lycos komen.
http://www.funpic.org/quote:Op woensdag 28 november 2007 20:50 schreef Monidique het volgende:
FunPic - biggest collection of funny, cute, crazy or interesting pictures and videos:
Jij was toch kalend?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
Bang dat ze je Italiaanse lok afknippen?
Leuk idee.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:33 schreef Monidique het volgende:
Maar zoiets dus: http://members.lycos.nl/monidique/
Database erbij. Meer informatie. Reacties, misschien. Wat mooier ook, natuurlijk.
Breinworstel-sessie. Vind ik wel een aardig alternatief voor het Engelstalige origineel.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:00 schreef Monidique het volgende:
Zoiets verdient alleen een breinstorm(hihi)-sessie.
http://life.tweakers.net/(...)golden-axe-spel.htmlquote:Sega geeft details omtrent nieuw Golden Axe-spel
Door Tom Rosens, woensdag 28 november 2007 12:12, views: 13.695
Sega blaast na veertien jaar afwezigheid zijn Golden Axe-spelreeks nieuw leven in. De makers slaan met het spel een nieuwe richting in, waarbij de zijwaarts scrollende wereld wordt vervangen door een vrij te verkennen gebied.
Golden Axe op de MegadriveSega laat het nieuwe spel, dat de naam Golden Axe: Beast Rider draagt, ontwikkelen door de onlangs overgenomen studio Secret Level. De speler speelt als de amazone Tyris Flare. De twee helden uit de vorige delen hebben geen actieve rol toebedeeld gekregen, al komen ze wel in het spel voor, meldt magazine PSM3.
Waar in vorige delen het berijden van beesten, zoals een draak, een klein aspect van de game was, wil de ontwikkelaar in het nieuwe deel hier juist meer de nadruk op leggen. Er komen daarom vijf verschillende rijdieren. Het traditionele 'hack and slash'-vechtwerk is ook weer aanwezig en de speler kan beschikken over verscheidene spreuken.
De Golden Axe-serie speelt zich af in een middeleeuwse fantasiewereld, waar de speler de taak heeft om een legendarische gouden bijl terug te halen. De eerste versie, die simpelweg Golden Axe werd genoemd, verscheen in 1989 op de Sega Mega Drive, op het Sega Master System en op arcadekasten. Er verscheen een aantal vervolgen en spin-offs, waarvan de laatste, Golden Axe: The Duel, in 1994 verscheen. Van het in 2008 te verschijnen spel worden versies voor de Xbox 360 en de PlayStation 3 gemaakt.
Verkrachtingen zijn soms ook wel eens leuk, M. Waarom moet het nou weer zo negatief?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:33 schreef Monidique het volgende:
Leuk, weer een 3D-verkrachting van een leuk spel.
Zout op mijn huid.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:58 schreef Apropos het volgende:
Eelt op mijn huid, dat is toch een wijvenboek?
Dat is het ook. Heeft niets met (s)links cultuur-relativisme te maken, het is een per definitie segregerende term, zonder welke ook heus wel problemen aangepakt kunnen worden.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:02 schreef Gabry het volgende:
Eigenlijk kan ik mij er best in vinden om de termen allochtoon en autochtoon af te schaffen. Ik heb het altijd al een rare termen gevonden. Een allochtoon kan ook geen autochtoon worden.
Jajaja, en waar ik ''Dramadriehoek'' zei moet het ''Gevarendriehoek'' zijn. Doe nou eens gewoon leuk mee.quote:
Dat heb ik wel eens met een broek gehad, zo'n glimmende zwarte.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik heb hier nog steeds boeken liggen van m'n ex. Ik ga ze niet brengen.
En net als A to the utodidact wilde je dat gewoon gezegd hebben.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik heb hier nog steeds boeken liggen van m'n ex. Ik ga ze niet brengen.
Laat jij nu ook al je ware geaardheid blijken?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens met een broek gehad, zo'n glimmende zwarte.
Of de dragers van die term?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:08 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik heb meer het idee dat met 'allochtoon' een Marokkaan of een Antilliaan wordt bedoeld en dat die term daarom segregerend is geworden. Maar goed, wat lost het op als we die term overboord gooien?
Ik denk dat het een psychologisch voordeel is voor de... allochtoon. Het is waarschijnlijk een stuk fijner Nederlander te zijn, in plaats van officieel allochtoon.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:08 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik heb meer het idee dat met 'allochtoon' een Marokkaan of een Antilliaan wordt bedoeld en dat die term daarom segregerend is geworden. Maar goed, wat lost het op als we die term overboord gooien?
comment ?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Laat jij nu ook al je ware geaardheid blijken?
O verdomme. Ik snapte hem niet.quote:
Dit is nog leuker.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
O verdomme. Ik snapte hem niet.
Sta ik bij jou te boek als zwartgallig-Duits dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:16 schreef Aoristus het volgende:
O crap, Jehan is voor de verandering eens in een frivole bui
Nee, je bent ergens op een onspecificeerbaar originele manier wel okee. En je kent de waarde van verliezen, dat is een pluspuntquote:Op woensdag 28 november 2007 22:18 schreef Apropos het volgende:
[..]
Sta ik bij jou te boek als zwartgallig-Duits dan?
Jij ook.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, je bent ergens op een onspecificeerbaar originele manier wel okee. En je kent de waarde van verliezen, dat is een pluspunt
Ja. Dan liever dat liedje van Hans Kraaij jr., waar Ajax- en Feyenoordfans gebroederlijk zongen.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:21 schreef Gabry het volgende:
En die idiote projecten voor allochtonen die het verschil benadrukken, waar zowel allochtonen als autochtonen zich dood aan ergeren.
Zeker. Hee, weet je waar beaner vandaan komt? Mexicanen enzo worden zo genoemd, het schijnt van Caribian(er) te komen. What do you know?quote:
Wat wordt het dan? Buitenlander, medelander, allochtoon, kansenjongeren, etc we hebben het allemaal al gehad. De groep waarover het gaat krijgt echt wel weer een andere naampje hoor, waar officieel ongetwijfeld meer mensen onder zullen vallen dan de groep waar op gedoeld wordt.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik denk dat het een psychologisch voordeel is voor de... allochtoon. Het is waarschijnlijk een stuk fijner Nederlander te zijn, in plaats van officieel allochtoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |