Ook, kan ik lekker lang sexen.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:00 schreef Monidique het volgende:
Eelt op je voorhuid... O, nee...
Dat werkt niet tegen eelt. Mijn god, en allochtonen moeten inburgeren.quote:
Jemoeder is de misdruk van Ghandi.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:03 schreef MrX1982 het volgende:
De Koran is de misdruk van de Bijbel.
Het voorkomt kloofjes. En voorhuid zonder kloofjes neukt wel zo prettig.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat werkt niet tegen eelt. Mijn god, en allochtonen moeten inburgeren.
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:05 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Het voorkomt kloofjes. En voorhuid zonder kloofjes neukt wel zo prettig.
Hap.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
Jemoeder is de misdruk van Ghandi.
Hehehe.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:00 schreef Monidique het volgende:
Eelt op je voorhuid... O, nee...
Ik ben je mate niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Whatever makes your boat float mate!
Al bijna zonder luier.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:12 schreef Monidique het volgende:
Dus ik ben begonnen met kleien en ik moet zeggen, nog even en ik ben voorbij peuterniveau. Christusallemachtig, zeg.
Ik heb een draak gemaakt. Maar het is niet echt... het is geen stoere draak. Mijn Romeinse pilaar is overtuigender.quote:
Teveel informatie.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
Ach, lik mijn harige ballen.
Die van jou heeft zeker meer begroeiing?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
Je Romeinse pilaar is niets vergeleken met mijn Riffijnse boom.
Goed lijkende pizza's maken van klei vereist ook enige oefening.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb een draak gemaakt. Maar het is niet echt... het is geen stoere draak. Mijn Romeinse pilaar is overtuigender.
Dat ook. Een stuk mannelijker.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die van jou heeft zeker meer begroeiing?
Wel, het zal toch heus niet zo zijn dat alleen TBS-patiënten... cliënten!... met klei spelen? Klei lijkt mij een heel normaal goed om eens lekker creatief mee te doen.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:18 schreef MrX1982 het volgende:
Kleien?
Je zit toch niet in een TBS kliniek M?
Ik hoorde dat die vaak last hadden van luizen.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:18 schreef Autodidact het volgende:
Ik heb een Sequoia.
Wou het effe gezegd hebben he. Verder niks.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:18 schreef Autodidact het volgende:
Ik heb een Sequoia.
Klinkt als een klimaatneutrale Mini.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:19 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wou het effe gezegd hebben he. Verder niks.
Dan heb je niet goed opgelet. In het perspectief van de Sequioa, geschaald, zijn het lekkere wijven die ertegenaan rijden.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die vaak last hadden van luizen.
Creatief met klei waarom ook niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel, het zal toch heus niet zo zijn dat alleen TBS-patiënten... cliënten!... met klei spelen? Klei lijkt mij een heel normaal goed om eens lekker creatief mee te doen.
Neuh. Ik zeg toch, ik ben nog niet voorbij peuterniveau,quote:Op woensdag 28 november 2007 20:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Creatief met klei waarom ook niet.
Plaats anders wat plaatjes van je creaties.
Een veel gehoorde klacht onder meelopers.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:25 schreef Gabry het volgende:
Hopelijk gaan er niet meer mensen met de trein door rekeningrijden. Het is al zo'n drukte 's ochtends.
Meelopers?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een veel gehoorde klacht onder meelopers.
Bron? Maar gelukkig niet, zeg. Beide kutsteden.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:30 schreef Gabry het volgende:
Jij hoeft niet elke dag van Utrecht naar Amsterdam te gaan.
Leuk idee. Moet je wel doen dat er meerdere mensen verboden kunnen plaatsen.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:33 schreef Monidique het volgende:
Maar zoiets dus: http://members.lycos.nl/monidique/
Database erbij. Meer informatie. Reacties, misschien. Wat mooier ook, natuurlijk.
Prada zal wel niet aan pakken doen.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:38 schreef Jurgen21 het volgende:
Wanneer koopt Tofik Dibi (GroenLinks) GroenLinks nou eens een pak? Zo duur is een krijtstreepje toch niet bij SuitSupply?
Dat begrijp ik. Een submit-systeem, met beheerders.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Leuk idee. Moet je wel doen dat er meerdere mensen verboden kunnen plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |