'Frappant' in dat licht dat het heelal inderdaad wetmatig en perfect in elkaar zit. Ook RESCEPT!!1 voor het het Ptolemaeïsch systeem dat tamelijk goed werkte.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, ik meen dat de Grieken nogal een fascinatie hadden voor perfectie en de bol als een perfecte wiskundige vorm werd gezien. Wat dat betreft zaten ze er qua vorm dus wel naast.
''Kosmos'' is niet voor niets verwant aan ''cosmetica''.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
'Frappant' in dat licht dat het heelal inderdaad wetmatig en perfect in elkaar zit.
Het is dat ik nooit meer iets onaardigs over je zou zeggen...quote:Ook RESCEPT!!1 voor het het Ptolemaeïsch systeem dat tamelijk goed werkte.
Wat, waarom? Het werkte aardig, het zat redelijk in elkaar. Nu niet meer, natuurlijk...quote:Op woensdag 28 november 2007 17:15 schreef Apropos het volgende:
Het is dat ik nooit meer iets onaardigs over je zou zeggen...
Ik doelde op ''RESCEPT!!1'', hoe alleraardigst ironisch ook.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat, waarom? Het werkte aardig, het zat redelijk in elkaar. Nu niet meer, natuurlijk...
Tsja, typo.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:18 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik doelde op ''RESCEPT!!1'', hoe alleraardigst ironisch ook.
Een wat?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb een jaar lang een C510E...niet wetende dat er bij het pakket een CD zat met alle landen van Europa.. kom ik nu net pas achter.
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:25 schreef Monidique het volgende:
blaat
Wat is haar functie?quote:
Ik had altijd al een fundamentalist achter je gezocht.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:47 schreef Apropos het volgende:
Ik word niet goed van die Ron Pauladoratie.
Ben ik zo dik?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik had altijd al een fundamentalist achter je gezocht.
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:47 schreef Apropos het volgende:
I take it this guy went to the Alanis Morissette School of Not Knowing What The Fuck Irony Isquote:
Mis je het lesgeven al een beetjequote:Op woensdag 28 november 2007 11:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De super christelijke school waarop ik les gaf, heeft een abbo op de Trouw.
Ben je soms voor abortus ofzoquote:Op woensdag 28 november 2007 17:47 schreef Apropos het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mis je het lesgeven al een beetje?
Zonde inderdaad.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik moet nu de hele dag nadenken...
Lekkere wijven!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:08 schreef Gabry het volgende:
Submission staat op YouTube, zag ik net. Het is weinig boeiends.
Bang dat ze je Italiaanse lok afknippen?quote:
Mwua, de meet lijkt mij awkward.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
Bang dat ze je Italiaanse lok afknippen?
Je lijkt Martijn_77 wel.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:41 schreef du_ke het volgende:
Zo de Sintgroetzone is weer afgestoft.
Wat hebben mensen toch met krijtstreep? Er is zoveel mooiers te vindenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:38 schreef Jurgen21 het volgende:
Wanneer koopt Tofik Dibi (GroenLinks) GroenLinks nou eens een pak? Zo duur is een krijtstreepje toch niet bij SuitSupply?
En ze hadden nog gelijk ook. Dat is misschien nog wel het trieste. Ik bedoel, ik hoef stront niet te proeven om te weten dat het smerig is.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:49 schreef Apropos het volgende:
''Zie die Submission! Zij is gek man, ik zweer!''
Heb je een punt. Zo hoef ik de koran ook niet te lezen om te weten dat het minder waarheden bevat dan de fabeltjeskrant.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:47 schreef Mutant01 het volgende:
En ze hadden nog gelijk ook. Dat is misschien nog wel het trieste. Ik bedoel, ik hoef stront niet te proeven om te weten dat het smerig is.
Precies. Alleen loop ik daar niet over te huilen. Groot verschil.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:52 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Heb je een punt. Zo hoef ik de koran ook niet te lezen om te weten dat het minder waarheden bevat dan de fabeltjeskrant.
Eelt op mijn huid Reya. Alleen kan dat backfiren naar personen die in eerste instantie eelt op mijn huid wensten.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:59 schreef Reya het volgende:
Je laat je tegenwoordig minder snel op de kast jagen, Mutant. Dat is een groot gemis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |