je had 'm al klaarstaan?quote:
sterker nog... ik had hem al geopend voordat de andere vol wsquote:
wat mij betreft welquote:Op woensdag 28 november 2007 22:03 schreef DR34M3R het volgende:
Hey, dacht dat je al weg was..
Ik ga zo wel afsluiten, mijn plicht van de dag zit er weer op... Morgen weer een nieuwe?
en lukt het morgen niet, dan is er altijd overmorgen nogquote:Op woensdag 28 november 2007 22:34 schreef wonderer het volgende:
Ik zal mijn best doen wat meer aanwezig te zijn.
maar af en toe een nieuwe bijdrage aan je Blog vinden we ook goedquote:Op woensdag 28 november 2007 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal ook mijn best doen om meer aanwezig te zijn.
En zo geschieddequote:
ik was opgesloten in een trein boven de A2quote:Op donderdag 29 november 2007 07:57 schreef maedel het volgende:
[..]
En zo geschiedde
Koffie anyone?![]()
Waar is Stroek? Er is nog geen koffie namelijk
nee de rem kon er juist niet meer vanaf gehaald wordenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Je zou verwachten dat ie dan juist niets op zou houden maar gewoon doorreed...
Die doen we gewoon voor de volgende keer, toch?quote:Op donderdag 29 november 2007 10:01 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
(hoewel ik wel een beetje gekwetst ben dat het niet girl-on-girl action is geworden)
Ik denk dat ik het zonder ook wel overleefquote:Op donderdag 29 november 2007 10:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Die doen we gewoon voor de volgende keer, toch?
Zodat jullie me lekker van mijn werk af blijven houden, omdat we topics vol moeten blijven posten omdat er teveel leuke topictitels zijn... Het is een complot, ik zeg het je. Jullie willen gewoon geen nieuw medicijn tegen cardiovasculaire aandoeningenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:34 schreef Stroekie het volgende:
die koffie is gewoon service en nazorg zodat jullie elke ochtend hier weer terugkomen en dan heel de dag wel wat blijven hangen
het een hoeft het ander toch niet uit te sluitenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:36 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Zodat jullie me lekker van mijn werk af blijven houden, omdat we topics vol moeten blijven posten omdat er teveel leuke topictitels zijn... Het is een complot, ik zeg het je. Jullie willen gewoon geen nieuw medicijn tegen cardiovasculaire aandoeningen
Is ook hoor. Ik zit gewoon een beetje te zeikwijfen. De enige die mij afleidt ben ikquote:Op donderdag 29 november 2007 10:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten
ik tracht het namelijk toch te combineren, en heb het gevoel dat ik mijn klantjes toch niet benadeel door af en toe te posten, maar het tempo van gistermiddag was wel iets te hoog om het goed te kunnen volgen
quote:Op donderdag 29 november 2007 11:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb een Pietje van muffin met chocolade op!
naast pepernoten liggen er hier nu ook alweer paaseitjes in de snoeppotquote:Op donderdag 29 november 2007 11:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, was lekker..
quote:Op donderdag 29 november 2007 11:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
naast pepernoten liggen er hier nu ook alweer paaseitjes in de snoeppot
Hihi, gelukkig stel jij geen enkele feestdag achter. Wat een tolerantie... De Kerstman, de Paashaas en Sinterklaas kunnen trots op je zijn.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar om het toch geloofwaardig te houden ligger er ook chocolade kerstklokjes bij
Oja, eten! Dat was ik vandaag helemaal vergetenquote:Op donderdag 29 november 2007 12:28 schreef maedel het volgende:
wij hebben hier helemaal geen snoeppot![]()
Maar ik eet wél een soepje!
Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar ik ben altijd pro-eten! Wil jij een lekkere Twents donker volkoren boterhammetje met jong belegen beemsterkaas?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:35 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb al genoeg gegeten voor de hele dag
Okeequote:Op donderdag 29 november 2007 12:46 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, ik zit best wel vol
En ik ben heel tevreden over mezelf
Dat zekerquote:Op donderdag 29 november 2007 13:04 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Fijn weer om binnen te zitten
dus een snoepende potquote:Op donderdag 29 november 2007 12:28 schreef maedel het volgende:
wij hebben hier helemaal geen snoeppot![]()
Maar ik eet wél een soepje!
* NanKing zwaait terugquote:Op donderdag 29 november 2007 14:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik doe vandaag wel weer de rol van spuit 11
"zwaait naar NanKing
quote:Op donderdag 29 november 2007 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ha ik bespeur voorruitgang
heeft nu slechts een vertraging van een half uurtje
zo die is wel erg recht in de leerquote:Op donderdag 29 november 2007 16:41 schreef wonderer het volgende:
Kinky, ga mijn Arthurblog eens lezen
Brad wil de kerstboom pas NA sinterklaas opzetten. Is dat niet goed afgericht?
maar die tiple choco dingen zijn dan wel een ontzettende traktatiequote:Op donderdag 29 november 2007 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Even tussendoor, de bagels van de AH zijn gewoon te lekker. Eindelijk iets gevonden waar ik me niet direct schuldig om hoef te voelen als ik het tussendoor neem
(in tegenstelling tot de triple chocolate cookies
![]()
).
Verder is het vandaar rotweer.
Zal ik dan maar niet vertellen hoeveel calorieen er in een gemiddelde bagel zitten?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Even tussendoor, de bagels van de AH zijn gewoon te lekker. Eindelijk iets gevonden waar ik me niet direct schuldig om hoef te voelen als ik het tussendoor neem
(in tegenstelling tot de triple chocolate cookies
![]()
).
Verder is het vandaar rotweer.
De hoeveelheid calorieën van een kale bagel valt in het niet naast zo'n triple chocolate cookie, dat weet ik zekerquote:Op donderdag 29 november 2007 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zal ik dan maar niet vertellen hoeveel calorieen er in een gemiddelde bagel zitten?Die van Dunkin Donuts tenminste, misschien zijn die van de appie beter.
Met roomkaas, kappertjes, zwarte peper en gerookte zalm zijn ze trouwens nog lekkerder
ja het tempo lag vandaag toch lager dan gisteren met posten terwijl dat vandaag met de klantjes op het werk dus net andersom wasquote:Op donderdag 29 november 2007 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het volgende topic?
nu nog de tijd en de ruimte om hem te bereikenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
ik zag dat er iig al een TT bekend is.. dat is al een begin
ik heb een bang voorgevoel dat ik dat vandaag niet meer ga meemaken.. en jullie waarschijnlijk ook nietquote:Op donderdag 29 november 2007 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu nog de tijd en de ruimte om hem te bereiken
sweet dreams Dr34mrquote:Op donderdag 29 november 2007 23:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik heb een bang voorgevoel dat ik dat vandaag niet meer ga meemaken.. en jullie waarschijnlijk ook niet
Ik ga douchen en naar bed iig, welterusten
Oeh, warme choco!quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:44 schreef Stroekie het volgende:
koffie/thee/verse jus of toch liever warme chocolademelk voor iemand
"reikt een pot met honing aan"quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Oeh, warme choco!
Ik heb wat last van mijn keel best wel
ja dank je,quote:
ja, ik heb van die snoepjes, maar gewoon helemaal is het rukquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Strepsils?
hup een warme shawl om doen en veel drinken, of terug je bed inquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:00 schreef maedel het volgende:
[..]
ja dank je,
ik ben eigenlijk best wel heel zielig.
pijn in je strot en verse jus is volgens mij geen gelukkige combinatiequote:Op vrijdag 30 november 2007 09:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Das niet lekker, liggen jij en je kippensoep en vers geperste jus laten bezorgen!
Dat niet, maar het is wel goedquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pijn in je strot en verse jus is volgens mij geen gelukkige combinatie
ja maar dat staat ook gewoon in de enkhuizer almanak, en op de omroep brabant scheurkalenderquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:30 schreef JamesBrownie het volgende:
(zeker tegen schimmels, over je voeten plassen regelmatig zorgt dat je geen voetschimmel krijgt, in de douche ofzo, aldus Madonna)
zeg hou eens op.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:40 schreef maedel het volgende:
nou ik ga echt niet in mijn keel plassen hoor
Beter dan in iemand z'n bek schijten, om met Hans Teeuwen te spreken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:40 schreef maedel het volgende:
ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, maar ik geloof er dus echt niks van dat jij het hier vandaag bij 1 post gaat houdenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Beter dan in iemand z'n bek schijten, om met Hans Teeuwen te spreken.
Goedemorgen allen! Ik contributeer even één post richting een vol topic, en verder ga ik vandaag écht aan het werk. Ik ben ook pas net binnen, dus dat is sowieso al beschamend.
![]()
Oké, misschien heb je gelijk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, maar ik geloof er dus echt niks van dat jij het hier vandaag bij 1 post gaat houden
zie je nu welquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:40 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Oké, misschien heb je gelijk.
Wilde nog even deze site met de lesbeau's en bie's delen. Ben er pas net op terecht gekomen, maar het lijkt wel een grappige site. Ook toegankelijk voor mannen trouwens
Helaas geen p0rno
Dat hoeft ook niet, vers geperste jus is ook goedquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:40 schreef maedel het volgende:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:45 schreef maedel het volgende:
Ik was toch maar naar huis en naar bed gegaan. 6 koppen thee, 2 paracetamol en een hoop aandacht van Mrs Maedel later ben ik weer een beetje op m'n hoeven...
Ik moest gewoon echt effe denken zegquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:50 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Blij dat je je beter voelt. Zonder dat er watersport beoefend hoefde te worden.
Ik zou ook geen berenvel willen...quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:12 schreef wonderer het volgende:
Dat vind ik zielig voor de beer
Het moet ook goed wasbaar zijn
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar:quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:39 schreef wonderer het volgende:
OMG OMG OMG
Ik heb net mijn nieuwe beeldscherm op mijn laptop aangesloten, keyboard en muis ook, omdat er dus nog geen kabel ligt voor Beast om op het netwerk te kunnen. En OMG! Wat een geweldigheid! De refreshrate is alleen niet geheel perfect maar ik moet nog even uitzoeken hoe ik dat aanpas.
Echt zo mooi
nee was haar kledingkast, en nee dat was toen in elk geval nog niet zo'n inloop gevalquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Zit ze in de ijskast, of in de koelkast, die Chantal?
Ja, alleen wat is BEAST?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:03 schreef wonderer het volgende:
Seriously, you guys..,
[ afbeelding ]
Is het zo duidelijker?
Sorry, er is iemand die een topic heeft geopend omdat ie zich stoort aan mensen die ijskast zeggen ipv koelkast.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee was haar kledingkast, en nee dat was toen in elk geval nog niet zo'n inloop geval
Beast is mijn PC. Hij is blauw namelijk, net als Beast uit X-menquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:08 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen wat is BEAST?
Of heb je het over Brad?
Vind je hte echt raar dat ik dat niet begreep ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beast is mijn PC. Hij is blauw namelijk, net als Beast uit X-men
nee, maar ik had niet begrepen dat je daar over struikeldequote:Op vrijdag 30 november 2007 20:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Vind je hte echt raar dat ik dat niet begreep ?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
nee, maar ik had niet begrepen dat je daar over struikelde
En de lol is dat het scherm in het midden dus Beast is, en niet de laptop. Remote desktop. Heel handigquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:19 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Laptop, Keybord, Muis...check
Leuke foto's!(ik glimlachquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
En de lol is dat het scherm in het midden dus Beast is, en niet de laptop. Remote desktop. Heel handig
Foto's van Thanksgiving en sneeuw online: http://gallery.nietoverdrijven.com/thumbnails.php?album=39
duurde even maar het is geluktquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:08 schreef wonderer het volgende:
Zo. Micha heeft zijn eigen domein en ook een echt forum. Moet nog een en ander aan getweakt worden natuurlijk, maar het werkt allemaal. Nu de site zelf nog
Ik ga nog geen reclame maken tot het echt af is, maar de slimmerds weten het vast wel te vinden al
zwaait nog snel evenquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:52 schreef DR34M3R het volgende:
ik kom toch nog even zwaaien voor ik naar bed ga...
Ga je, als rockfan, eens een avondje stappen in Roermond met je collega, is dat net op de jaarlijkse "Kweijelaovend".... En gekwijl was het... Als ik nog 1x "tulpen uit Amsterdam" hoor ga ik gillen... Zelfs in de Engelse kroeg draaiden ze Nederlandstalige smartlappen...
Maar het was wel gezellig, we zijn naar een optreden geweest van een collega van ons.. Toch vreemd om hem zo te zien ipv strak in het normale pak
slaap lekker Dr34m3rquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:57 schreef DR34M3R het volgende:
die had ik nog gezien. Truste Stroek!
Ik weer niet natuurlijk. Ik weet niet eens waar het over gaat.quote:
dan maar snel je PM lezen, dan wordt alles wel duidelijkquote:Op zaterdag 1 december 2007 08:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik weer niet natuurlijk. Ik weet niet eens waar het over gaat.
maar ik wil het wel weten
Thanks Stroek!quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan maar snel je PM lezen, dan wordt alles wel duidelijk
FYI, de dag is al half voorbij hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Wat zijn de dames en heren hier allemaal vroeg op...
Er staat mij toch een lading afwas aan te kijken...pfoe. Ik heb helemaal geen zin om aan de dag te beginnen...zit zelfs te denken om maar weer naar bed te gaan
Hihi, jouw dag misschien...mijne moet nog duren tot een uurtje of negen morgenochtend. Forgive me my slow start...quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:42 schreef maedel het volgende:
[..]
FYI, de dag is al half voorbij hoor
Ja, bedankt... denk ikquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:51 schreef wonderer het volgende:
Ik heb alweer over Maedel gedroomd.
Ga eens weg, jij!
Mja. Het ging over een bepaald soort speelgoed dat ik voor je mans (oh nee, vrouws) verjaardag moest kopen en ik wist niet wat ze al had.quote:
Maar Wonderer tochquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja. Het ging over een bepaald soort speelgoed dat ik voor je mans (oh nee, vrouws) verjaardag moest kopen en ik wist niet wat ze al had.
Ander speelgoed, doosquote:
Dus aan ons de taak om je in een wat vrolijkere bui te krijgen ?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:31 schreef JamesBrownie het volgende:
ben chagrijnig. Mopper
dan hoop ik vor je dat hij snel weer over waaitquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee hoor, ik kan niet blijven ,maar lief dat je t voorstelt.
Oh, ik dacht vóór een doos.quote:
nee ik vind sjago zijn niet fijn, wel vind ik het heerlijk om af en toe te zwelgen in zelfmedelijquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:02 schreef wonderer het volgende:
Een tijdje chagrijnig zijn kan best lekker zijn.
Melancholie is ook lekker.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee ik vind sjago zijn niet fijn, wel vind ik het heerlijk om af en toe te zwelgen in zelfmedelij
nee, ik heb alleen een neus voor tijdig op F5 drukkenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:18 schreef DR34M3R het volgende:
He, stroek! Je stond net op rood, heb je een alert op dit topic aan staan of zo?
Hoe is ie?
ja moet nog wat cadeautjes inpakken voor de neefjesquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
Mooi dat je het gezellig gehad hebt
Nog plannen verder dit weekend?
dat was sowieso al het plan omdat ik al om 11.34 in de bus naar Uje moet zittenquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:18 schreef DR34M3R het volgende:
drukke dag nog dus... Dat wordt dan vroeg opstaan voor je stroek!
en daar doe jij nooit aanquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:41 schreef DR34M3R het volgende:
nu kan ik heel flauw reageren en zeggen dat je dat vandaag niet redt.... het is al 23.41 maar dat ga ik niet doen. Dat is te voordehandliggend
Nah echt bagger weer vandaag, weer om lekker op de bank te hangen!!!!quote:Op zondag 2 december 2007 11:55 schreef DR34M3R het volgende:
gezien de stromende regen en het gebrek aan een auto denk ik dat ik vanmiddag maar thuis blijf....
Fijn om te horen dat het bevaltquote:Op zondag 2 december 2007 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gaat er prima mee, had een positief voorlopig studieadvies. maar met dit vak en de docent heb ik het écht gehad. Maar het duurt nog maanden
.
Fijnquote:Op zondag 2 december 2007 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een erg tof "vriendengroepje". En eigenlijk heb ik het gevoel dat ik ook meer niet nodig heb.
Ja, 't gaat goedquote:Op zondag 2 december 2007 20:57 schreef DR34M3R het volgende:
Hey Kinky! Lang geleden dat we gelijktijdig hier zaten
hoe is het met jou?
Ook hier drukdrukdruk.. Maar fijn druk. Ik geniet met volle teugenquote:Op zondag 2 december 2007 21:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, 't gaat goed.
Druk gehad enzoot.
Nu weer in wat rustiger vaarwater.
Hoe'st met jou?
Vlug bestellen dan voor het 21 weken wordt..quote:Op zondag 2 december 2007 23:27 schreef wonderer het volgende:
Yay, leuke bank gezien
20 weken levering
http://www.jordans.com/room_facts.asp?item=L00-33489-0&room=livingroom&style=contemporary&type=sofaslth&size=&index=6quote:Op zondag 2 december 2007 23:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vlug bestellen dan voor het 21 weken wordt..
Wat voor iets is het?
"reikt een grootverpakking Kleenex aan "quote:Op maandag 3 december 2007 08:19 schreef maedel het volgende:
goedemorgen
* maedel is een beetje snotverkouden
"reikt JB een paar bekertjes water aan"quote:Op maandag 3 december 2007 09:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoihoi!
Ik heb keelpijn en oorpijn(van de wind) en ik kan nu niet eens een bekertje water pakken(apparaat is efkes buiten gebruik(tien minuutjes ofzo)
Met Aloë Vera hoop ik toch hè?quote:Op maandag 3 december 2007 08:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"reikt een grootverpakking Kleenex aan "
Dank je!quote:Op maandag 3 december 2007 09:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"reikt JB een paar bekertjes water aan"
Ja, precies.quote:Op maandag 3 december 2007 09:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja want anders krijg je zo'n schale lip en neus
Nee ik had Maedel een heel pak tissues van Kleenex gegeven, dus die kan nog wel even vooruit met snotterenquote:Op maandag 3 december 2007 11:06 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Goedemorgen!
Nog steeds niet vol?
? als technisch tekenaar dan denk ik?quote:Op maandag 3 december 2007 12:11 schreef JamesBrownie het volgende:
O, maedel, een collega van mij gaat bij jullie werken(tekenaar) kan dat?
* NanKing schudt handjequote:Op maandag 3 december 2007 08:19 schreef maedel het volgende:
goedemorgen
* maedel is een beetje snotverkouden
Ojee, ik hoop maar dat het allemaal niet besmettelijk is. Anders kom ik hier echt niet meer postenquote:Op maandag 3 december 2007 12:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
* NanKing schudt handje.
Ik ben echt nooit verkouden en loopt alles overal uit.
je hebt toch wel een virusscanner actief op je PC ?quote:Op maandag 3 december 2007 12:40 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ojee, ik hoop maar dat het allemaal niet besmettelijk is. Anders kom ik hier echt niet meer posten
Beterschap dames...!
quote:Op maandag 3 december 2007 12:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt toch wel een virusscanner actief op je PC ?
* NanKing niest gezellig meequote:Op maandag 3 december 2007 13:12 schreef maedel het volgende:
* maedel niest nog eens flink richting FdF
Jij ook beterschap Nan
tuurlijk welquote:
Mandarijntjesquote:Op maandag 3 december 2007 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel
en wij eten ons gewoon ongans aan de sinaasappelen en paprika's om een goede weerstand op te bouwen
Altijd mijn mooiste herinnering aan Kerst bij mijn moeder: de krat met mandarijntjes onder de boom...quote:Op maandag 3 december 2007 14:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh appeltjes van oranje
Jaquote:Op maandag 3 december 2007 12:27 schreef maedel het volgende:
[..]
? als technisch tekenaar dan denk ik?
aha, dan zit die in een ander gebouw denk ikquote:
die heb je toch wel zeker door Mrs Maedel voor je laten kopen ?quote:Op maandag 3 december 2007 16:20 schreef maedel het volgende:
[..]
aha, dan zit die in een ander gebouw denk ik
Ik vond trouwens dat ik in deze toestand [dramaqueenmodus]ik kan bijna niet eens praten[/dramaqueenmodus] wel een zak drop mocht kopen en opeten.
Waarvan acte.
*scronch*
Whehee, je ziet het nu pas?quote:
ende dusch, vertel!quote:Op maandag 3 december 2007 17:04 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja...'k heb een zwaar weekend gehad
Sneeuwruimenquote:
* dr34m3r is jaloersquote:Op maandag 3 december 2007 21:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sneeuwruimen
*hijg ende bijkom*
Zwaar werk.
Ziet er wel uit als een bank waar je heel lekker in kunt hangen...quote:Op maandag 3 december 2007 00:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.jordans.com/room_facts.asp?item=L00-33489-0&room=livingroom&style=contemporary&type=sofaslth&size=&index=6
Deze. Weinig bijzonders, maar hij zat prima, lekker stevige kussens, hoog en diep genoeg en toch comfortabel.
Als dat ons criterium was, hadden we allang een bank gehadquote:Op maandag 3 december 2007 22:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als een bank waar je heel lekker in kunt hangen...
Heb ik dat als enige, dat ik het helemaal niet belangrijk vind of een bank fijn zit, maar dat je lekker moet kunnen hangen / liggen?
wheheheh.. ik zit zelden rechtop op de bank...quote:Op maandag 3 december 2007 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als dat ons criterium was, hadden we allang een bank gehadDaar zijn ze hier op gemaakt. Maar wij willen netjes rechtop kunnen zitten. Hangen kan ergens anders ook wel.
Ik ook niet, daarom meoten we een goede stevige bank hebben. Anders krijgen we later last van onze rug.quote:Op maandag 3 december 2007 23:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wheheheh.. ik zit zelden rechtop op de bank...
Om mijn rug wat rust te gunnen ga ik nu naar bed.. welterusten!quote:Op maandag 3 december 2007 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom meoten we een goede stevige bank hebben. Anders krijgen we later last van onze rug.
Ja sorry, ik heb slechts beperkte ruimte en tijd, dus nee moccona en nescafe passen dan niet in het assortimentquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga zo oploscappucino maken voor mezelf
Maakt niet uit, ik vind het niet erg om zelf te doenquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb slechts beperkte ruimte en tijd, dus nee moccona en nescafe passen dan niet in het assortiment
Heb weer eens een man ontmoet...een loike. En ben ook nog eens wild wezen stappen...dus was leuk - maar ben nu wel weer bij gekomen.quote:
Vannacht toch hoop ik hè? Of net?quote:
Nee vannacht...quote:
nee, maarquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:07 schreef wonderer het volgende:
JB heeft in 'r bed gepiest
Mogguh allemaal/
goed hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
Jawel, alle data is weer aangeleverd. Het overwerk zit er weer op. Mag ook wel, heb er alweer 26 uur opzitten deze week
Hoe is het hier?
slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
maar ik ga nu douchen, schoentjes vullen en naar bed![]()
Weer een natte droom?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Zozo. En wat is er aan het handje dan
?
Neee!quote:Op woensdag 5 december 2007 09:46 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Weer een natte droom?
Goedemorgen allen, trouwens.
Solly...If it helps, ik heb ook wel eens van die natte dromen hoor...vind het alleen altijd wel jammer dat ik ze nooit echt meer kan herinneren.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Neee!
Ik wist dat ik dat niet had moeten zeggen.
Ik deze ook maar nauwelijks, maar dat hoefde ook niet echtquote:Op woensdag 5 december 2007 09:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Solly...If it helps, ik heb ook wel eens van die natte dromen hoor...vind het alleen altijd wel jammer dat ik ze nooit echt meer kan herinneren.
ik weet niet of jij op mijn "white creamer" zit te wachtenquote:Op woensdag 5 december 2007 09:57 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Dankjewel Stroekie!
Heb je ook slagroom op die chocolademelk?
Hmm, dat is wel erg schunnig op de vroege ochtend Stroek...quote:Op woensdag 5 december 2007 10:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet niet of jij op mijn "white creamer" zit te wachten
Ik had daar dus helemaal niet aan gedacht toen ik het typte...terwijl ik normaal graag denk aan slagroom op chocolademelkkleurige mensen en allerlei ander schunnigsquote:Op woensdag 5 december 2007 11:49 schreef Stroekie het volgende:
sorry mensen, maar hij lag ook zo voor de hand dat ik het gewoon misdadig vond om die opmerking voor mij te houden
Hoe kan het, dat als het eindelijk over sex gaat, er opeens niet meer gepost wordt... Onnatuurlijk, ik zeg het je.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik houd niet van een sex en eten combi, ook niet slagroom of chocolade.
Nou nogal eenvoudig, na jullie commentaar van hedenochtend durf ik niet nog eens te reagerenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:17 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hoe kan het, dat als het eindelijk over sex gaat, er opeens niet meer gepost wordt... Onnatuurlijk, ik zeg het je.
Maak je geen zorg, we zullen je niet meer bekritiseren. Toch, JB?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou nogal eenvoudig, na jullie commentaar van hedenochtend durf ik niet nog eens te reageren![]()
![]()
Nee hoor dat kan ik best hebbenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:40 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Maak je geen zorg, we zullen je niet meer bekritiseren. Toch, JB?
Vertel maar gerust waar jij die mooie (zwarte) mannen mee wil vol spuiten...![]()
was dat too much?
je krijgt een sollicitant op bezoek, of je bent juist zelf de sollicitant ?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:43 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Even wat anders:
Ik heb hier een sollicitatiegesprek!!!
![]()
![]()
Ik bén de sollicitant.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je krijgt een sollicitant op bezoek, of je bent juist zelf de sollicitant ?
heb je nog tijd, dan snel even een pak speculaasjes kopen, voor straks bij de koffie of een stukje banketstaaf omdat het vandaag sinterklaas isquote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je nog tijd, dan snel even een pak speculaasjes kopen, voor straks bij de koffie of een stukje banketstaaf omdat het vandaag sinterklaas is
moet je eens opletten wat een goede indruk je achterlaat
dan maak je er bastognekoeken vanquote:Op woensdag 5 december 2007 13:54 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Het is pas volgende week, kreeg zo net het belletje dat ik was uitgenodigd. Ik denk dat het niet zo'n goede indruk maakt als ik volgende week met een banketstaaf aankom![]()
Ik maak me niet zoveel zorgen, ik ben precies wat ze zoeken
Hmm...quote:Op woensdag 5 december 2007 14:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan maak je er bastognekoeken van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |