Ik zou ook geen berenvel willen...quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:12 schreef wonderer het volgende:
Dat vind ik zielig voor de beer
Het moet ook goed wasbaar zijn
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar:quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:39 schreef wonderer het volgende:
OMG OMG OMG
Ik heb net mijn nieuwe beeldscherm op mijn laptop aangesloten, keyboard en muis ook, omdat er dus nog geen kabel ligt voor Beast om op het netwerk te kunnen. En OMG! Wat een geweldigheid! De refreshrate is alleen niet geheel perfect maar ik moet nog even uitzoeken hoe ik dat aanpas.
Echt zo mooi
nee was haar kledingkast, en nee dat was toen in elk geval nog niet zo'n inloop gevalquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Zit ze in de ijskast, of in de koelkast, die Chantal?
Ja, alleen wat is BEAST?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:03 schreef wonderer het volgende:
Seriously, you guys..,
[ afbeelding ]
Is het zo duidelijker?
Sorry, er is iemand die een topic heeft geopend omdat ie zich stoort aan mensen die ijskast zeggen ipv koelkast.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee was haar kledingkast, en nee dat was toen in elk geval nog niet zo'n inloop geval
Beast is mijn PC. Hij is blauw namelijk, net als Beast uit X-menquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:08 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen wat is BEAST?
Of heb je het over Brad?
Vind je hte echt raar dat ik dat niet begreep ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beast is mijn PC. Hij is blauw namelijk, net als Beast uit X-men
nee, maar ik had niet begrepen dat je daar over struikeldequote:Op vrijdag 30 november 2007 20:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Vind je hte echt raar dat ik dat niet begreep ?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
nee, maar ik had niet begrepen dat je daar over struikelde
En de lol is dat het scherm in het midden dus Beast is, en niet de laptop. Remote desktop. Heel handigquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:19 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Laptop, Keybord, Muis...check
Leuke foto's!(ik glimlachquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
En de lol is dat het scherm in het midden dus Beast is, en niet de laptop. Remote desktop. Heel handig
Foto's van Thanksgiving en sneeuw online: http://gallery.nietoverdrijven.com/thumbnails.php?album=39
duurde even maar het is geluktquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:08 schreef wonderer het volgende:
Zo. Micha heeft zijn eigen domein en ook een echt forum. Moet nog een en ander aan getweakt worden natuurlijk, maar het werkt allemaal. Nu de site zelf nog
Ik ga nog geen reclame maken tot het echt af is, maar de slimmerds weten het vast wel te vinden al
zwaait nog snel evenquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:52 schreef DR34M3R het volgende:
ik kom toch nog even zwaaien voor ik naar bed ga...
Ga je, als rockfan, eens een avondje stappen in Roermond met je collega, is dat net op de jaarlijkse "Kweijelaovend".... En gekwijl was het... Als ik nog 1x "tulpen uit Amsterdam" hoor ga ik gillen... Zelfs in de Engelse kroeg draaiden ze Nederlandstalige smartlappen...
Maar het was wel gezellig, we zijn naar een optreden geweest van een collega van ons.. Toch vreemd om hem zo te zien ipv strak in het normale pak
slaap lekker Dr34m3rquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:57 schreef DR34M3R het volgende:
die had ik nog gezien. Truste Stroek!
Ik weer niet natuurlijk. Ik weet niet eens waar het over gaat.quote:
dan maar snel je PM lezen, dan wordt alles wel duidelijkquote:Op zaterdag 1 december 2007 08:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik weer niet natuurlijk. Ik weet niet eens waar het over gaat.
maar ik wil het wel weten
Thanks Stroek!quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan maar snel je PM lezen, dan wordt alles wel duidelijk
FYI, de dag is al half voorbij hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Wat zijn de dames en heren hier allemaal vroeg op...
Er staat mij toch een lading afwas aan te kijken...pfoe. Ik heb helemaal geen zin om aan de dag te beginnen...zit zelfs te denken om maar weer naar bed te gaan
Hihi, jouw dag misschien...mijne moet nog duren tot een uurtje of negen morgenochtend. Forgive me my slow start...quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:42 schreef maedel het volgende:
[..]
FYI, de dag is al half voorbij hoor
Ja, bedankt... denk ikquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:51 schreef wonderer het volgende:
Ik heb alweer over Maedel gedroomd.
Ga eens weg, jij!
Mja. Het ging over een bepaald soort speelgoed dat ik voor je mans (oh nee, vrouws) verjaardag moest kopen en ik wist niet wat ze al had.quote:
Maar Wonderer tochquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja. Het ging over een bepaald soort speelgoed dat ik voor je mans (oh nee, vrouws) verjaardag moest kopen en ik wist niet wat ze al had.
Ander speelgoed, doosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |