Ik moest lachen.....quote:Toevallig hadden mijn moeder en ik het later ook over die term en zij gaf aan dat ze die term wel kende, maar dan in de betekenis van 'slechts met één partner het bed hebben gedeeld'.
Haha, ik weet het, het klinkt weirdquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:51 schreef SolidArt het volgende:
jij houdt je met dit soort zaken bezig met je moeder?
Dan heb je in iedergeval wel een open relatie met je moederquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, ik weet het, het klinkt weird.
Whehehequote:Op zaterdag 1 december 2007 14:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's als je een ster voor het eerst vindt in Super Mario Galaxy, dan is ie nog goud en telt mee voor je totaalaantal. Maar als je dat level opnieuw speelt, is de ster slechts van zilver.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo "ook"?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben jij ook een gouden ster dan?.
Net of ik dat op internet zou gaan zeggenquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Herstel: Ben jij een gouden ster dan?.
Eerder een, naar mijn mening, zieke relatie..quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:12 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Dan heb je in iedergeval wel een open relatie met je moeder
Klopt, die zag je ook opvallend veel in de treinquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:50 schreef snarfbreda het volgende:
Dat droegen ze in de 2e wereldoorlog toch.
Bepaalde groeperingen..
Omdat je dat soort dingen bespreekt? Volgens mij heb je een zieke relatie met je moeder als je dat soort dingen niet bespreekbaar kunt maken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:59 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Eerder een, naar mijn mening, zieke relatie..
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Omdat je dat soort dingen bespreekt? Volgens mij heb je een zieke relatie met je moeder als je dat soort dingen niet bespreekbaar kunt maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |