Nee vannacht...quote:
nee, maarquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:07 schreef wonderer het volgende:
JB heeft in 'r bed gepiest
Mogguh allemaal/
goed hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
Jawel, alle data is weer aangeleverd. Het overwerk zit er weer op. Mag ook wel, heb er alweer 26 uur opzitten deze week
Hoe is het hier?
slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
maar ik ga nu douchen, schoentjes vullen en naar bed![]()
Weer een natte droom?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Zozo. En wat is er aan het handje dan
?
Neee!quote:Op woensdag 5 december 2007 09:46 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Weer een natte droom?
Goedemorgen allen, trouwens.
Solly...If it helps, ik heb ook wel eens van die natte dromen hoor...vind het alleen altijd wel jammer dat ik ze nooit echt meer kan herinneren.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Neee!
Ik wist dat ik dat niet had moeten zeggen.
Ik deze ook maar nauwelijks, maar dat hoefde ook niet echtquote:Op woensdag 5 december 2007 09:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Solly...If it helps, ik heb ook wel eens van die natte dromen hoor...vind het alleen altijd wel jammer dat ik ze nooit echt meer kan herinneren.
ik weet niet of jij op mijn "white creamer" zit te wachtenquote:Op woensdag 5 december 2007 09:57 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Dankjewel Stroekie!
Heb je ook slagroom op die chocolademelk?
Hmm, dat is wel erg schunnig op de vroege ochtend Stroek...quote:Op woensdag 5 december 2007 10:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet niet of jij op mijn "white creamer" zit te wachten
Ik had daar dus helemaal niet aan gedacht toen ik het typte...terwijl ik normaal graag denk aan slagroom op chocolademelkkleurige mensen en allerlei ander schunnigsquote:Op woensdag 5 december 2007 11:49 schreef Stroekie het volgende:
sorry mensen, maar hij lag ook zo voor de hand dat ik het gewoon misdadig vond om die opmerking voor mij te houden
Hoe kan het, dat als het eindelijk over sex gaat, er opeens niet meer gepost wordt... Onnatuurlijk, ik zeg het je.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik houd niet van een sex en eten combi, ook niet slagroom of chocolade.
Nou nogal eenvoudig, na jullie commentaar van hedenochtend durf ik niet nog eens te reagerenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:17 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hoe kan het, dat als het eindelijk over sex gaat, er opeens niet meer gepost wordt... Onnatuurlijk, ik zeg het je.
Maak je geen zorg, we zullen je niet meer bekritiseren. Toch, JB?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou nogal eenvoudig, na jullie commentaar van hedenochtend durf ik niet nog eens te reageren![]()
![]()
Nee hoor dat kan ik best hebbenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:40 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Maak je geen zorg, we zullen je niet meer bekritiseren. Toch, JB?
Vertel maar gerust waar jij die mooie (zwarte) mannen mee wil vol spuiten...![]()
was dat too much?
je krijgt een sollicitant op bezoek, of je bent juist zelf de sollicitant ?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:43 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Even wat anders:
Ik heb hier een sollicitatiegesprek!!!
![]()
![]()
Ik bén de sollicitant.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je krijgt een sollicitant op bezoek, of je bent juist zelf de sollicitant ?
heb je nog tijd, dan snel even een pak speculaasjes kopen, voor straks bij de koffie of een stukje banketstaaf omdat het vandaag sinterklaas isquote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je nog tijd, dan snel even een pak speculaasjes kopen, voor straks bij de koffie of een stukje banketstaaf omdat het vandaag sinterklaas is
moet je eens opletten wat een goede indruk je achterlaat
dan maak je er bastognekoeken vanquote:Op woensdag 5 december 2007 13:54 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Het is pas volgende week, kreeg zo net het belletje dat ik was uitgenodigd. Ik denk dat het niet zo'n goede indruk maakt als ik volgende week met een banketstaaf aankom![]()
Ik maak me niet zoveel zorgen, ik ben precies wat ze zoeken
Hmm...quote:Op woensdag 5 december 2007 14:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan maak je er bastognekoeken van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |