Met Aloë Vera hoop ik toch hè?quote:Op maandag 3 december 2007 08:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"reikt een grootverpakking Kleenex aan "
Dank je!quote:Op maandag 3 december 2007 09:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"reikt JB een paar bekertjes water aan"
Ja, precies.quote:Op maandag 3 december 2007 09:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja want anders krijg je zo'n schale lip en neus
Nee ik had Maedel een heel pak tissues van Kleenex gegeven, dus die kan nog wel even vooruit met snotterenquote:Op maandag 3 december 2007 11:06 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Goedemorgen!
Nog steeds niet vol?
? als technisch tekenaar dan denk ik?quote:Op maandag 3 december 2007 12:11 schreef JamesBrownie het volgende:
O, maedel, een collega van mij gaat bij jullie werken(tekenaar) kan dat?
* NanKing schudt handjequote:Op maandag 3 december 2007 08:19 schreef maedel het volgende:
goedemorgen
* maedel is een beetje snotverkouden
Ojee, ik hoop maar dat het allemaal niet besmettelijk is. Anders kom ik hier echt niet meer postenquote:Op maandag 3 december 2007 12:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
* NanKing schudt handje.
Ik ben echt nooit verkouden en loopt alles overal uit.
je hebt toch wel een virusscanner actief op je PC ?quote:Op maandag 3 december 2007 12:40 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ojee, ik hoop maar dat het allemaal niet besmettelijk is. Anders kom ik hier echt niet meer posten
Beterschap dames...!
quote:Op maandag 3 december 2007 12:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt toch wel een virusscanner actief op je PC ?
* NanKing niest gezellig meequote:Op maandag 3 december 2007 13:12 schreef maedel het volgende:
* maedel niest nog eens flink richting FdF
Jij ook beterschap Nan
tuurlijk welquote:
Mandarijntjesquote:Op maandag 3 december 2007 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel
en wij eten ons gewoon ongans aan de sinaasappelen en paprika's om een goede weerstand op te bouwen
Altijd mijn mooiste herinnering aan Kerst bij mijn moeder: de krat met mandarijntjes onder de boom...quote:Op maandag 3 december 2007 14:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh appeltjes van oranje
Jaquote:Op maandag 3 december 2007 12:27 schreef maedel het volgende:
[..]
? als technisch tekenaar dan denk ik?
aha, dan zit die in een ander gebouw denk ikquote:
die heb je toch wel zeker door Mrs Maedel voor je laten kopen ?quote:Op maandag 3 december 2007 16:20 schreef maedel het volgende:
[..]
aha, dan zit die in een ander gebouw denk ik
Ik vond trouwens dat ik in deze toestand [dramaqueenmodus]ik kan bijna niet eens praten[/dramaqueenmodus] wel een zak drop mocht kopen en opeten.
Waarvan acte.
*scronch*
Whehee, je ziet het nu pas?quote:
ende dusch, vertel!quote:Op maandag 3 december 2007 17:04 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja...'k heb een zwaar weekend gehad
Sneeuwruimenquote:
* dr34m3r is jaloersquote:Op maandag 3 december 2007 21:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sneeuwruimen
*hijg ende bijkom*
Zwaar werk.
Ziet er wel uit als een bank waar je heel lekker in kunt hangen...quote:Op maandag 3 december 2007 00:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.jordans.com/room_facts.asp?item=L00-33489-0&room=livingroom&style=contemporary&type=sofaslth&size=&index=6
Deze. Weinig bijzonders, maar hij zat prima, lekker stevige kussens, hoog en diep genoeg en toch comfortabel.
Als dat ons criterium was, hadden we allang een bank gehadquote:Op maandag 3 december 2007 22:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als een bank waar je heel lekker in kunt hangen...
Heb ik dat als enige, dat ik het helemaal niet belangrijk vind of een bank fijn zit, maar dat je lekker moet kunnen hangen / liggen?
wheheheh.. ik zit zelden rechtop op de bank...quote:Op maandag 3 december 2007 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als dat ons criterium was, hadden we allang een bank gehadDaar zijn ze hier op gemaakt. Maar wij willen netjes rechtop kunnen zitten. Hangen kan ergens anders ook wel.
Ik ook niet, daarom meoten we een goede stevige bank hebben. Anders krijgen we later last van onze rug.quote:Op maandag 3 december 2007 23:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wheheheh.. ik zit zelden rechtop op de bank...
Om mijn rug wat rust te gunnen ga ik nu naar bed.. welterusten!quote:Op maandag 3 december 2007 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom meoten we een goede stevige bank hebben. Anders krijgen we later last van onze rug.
Ja sorry, ik heb slechts beperkte ruimte en tijd, dus nee moccona en nescafe passen dan niet in het assortimentquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga zo oploscappucino maken voor mezelf
Maakt niet uit, ik vind het niet erg om zelf te doenquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb slechts beperkte ruimte en tijd, dus nee moccona en nescafe passen dan niet in het assortiment
Heb weer eens een man ontmoet...een loike. En ben ook nog eens wild wezen stappen...dus was leuk - maar ben nu wel weer bij gekomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |