Dus aan ons de taak om je in een wat vrolijkere bui te krijgen ?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:31 schreef JamesBrownie het volgende:
ben chagrijnig. Mopper
dan hoop ik vor je dat hij snel weer over waaitquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee hoor, ik kan niet blijven ,maar lief dat je t voorstelt.
Oh, ik dacht vóór een doos.quote:
nee ik vind sjago zijn niet fijn, wel vind ik het heerlijk om af en toe te zwelgen in zelfmedelijquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:02 schreef wonderer het volgende:
Een tijdje chagrijnig zijn kan best lekker zijn.
Melancholie is ook lekker.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee ik vind sjago zijn niet fijn, wel vind ik het heerlijk om af en toe te zwelgen in zelfmedelij
nee, ik heb alleen een neus voor tijdig op F5 drukkenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:18 schreef DR34M3R het volgende:
He, stroek! Je stond net op rood, heb je een alert op dit topic aan staan of zo?
Hoe is ie?
ja moet nog wat cadeautjes inpakken voor de neefjesquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
Mooi dat je het gezellig gehad hebt
Nog plannen verder dit weekend?
dat was sowieso al het plan omdat ik al om 11.34 in de bus naar Uje moet zittenquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:18 schreef DR34M3R het volgende:
drukke dag nog dus... Dat wordt dan vroeg opstaan voor je stroek!
en daar doe jij nooit aanquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:41 schreef DR34M3R het volgende:
nu kan ik heel flauw reageren en zeggen dat je dat vandaag niet redt.... het is al 23.41 maar dat ga ik niet doen. Dat is te voordehandliggend
Nah echt bagger weer vandaag, weer om lekker op de bank te hangen!!!!quote:Op zondag 2 december 2007 11:55 schreef DR34M3R het volgende:
gezien de stromende regen en het gebrek aan een auto denk ik dat ik vanmiddag maar thuis blijf....
Fijn om te horen dat het bevaltquote:Op zondag 2 december 2007 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gaat er prima mee, had een positief voorlopig studieadvies. maar met dit vak en de docent heb ik het écht gehad. Maar het duurt nog maanden
.
Fijnquote:Op zondag 2 december 2007 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een erg tof "vriendengroepje". En eigenlijk heb ik het gevoel dat ik ook meer niet nodig heb.
Ja, 't gaat goedquote:Op zondag 2 december 2007 20:57 schreef DR34M3R het volgende:
Hey Kinky! Lang geleden dat we gelijktijdig hier zaten
hoe is het met jou?
Ook hier drukdrukdruk.. Maar fijn druk. Ik geniet met volle teugenquote:Op zondag 2 december 2007 21:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, 't gaat goed.
Druk gehad enzoot.
Nu weer in wat rustiger vaarwater.
Hoe'st met jou?
Vlug bestellen dan voor het 21 weken wordt..quote:Op zondag 2 december 2007 23:27 schreef wonderer het volgende:
Yay, leuke bank gezien
20 weken levering
http://www.jordans.com/room_facts.asp?item=L00-33489-0&room=livingroom&style=contemporary&type=sofaslth&size=&index=6quote:Op zondag 2 december 2007 23:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vlug bestellen dan voor het 21 weken wordt..
Wat voor iets is het?
"reikt een grootverpakking Kleenex aan "quote:Op maandag 3 december 2007 08:19 schreef maedel het volgende:
goedemorgen
* maedel is een beetje snotverkouden
"reikt JB een paar bekertjes water aan"quote:Op maandag 3 december 2007 09:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoihoi!
Ik heb keelpijn en oorpijn(van de wind) en ik kan nu niet eens een bekertje water pakken(apparaat is efkes buiten gebruik(tien minuutjes ofzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |