* NanKing zwaait terugquote:Op donderdag 29 november 2007 14:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik doe vandaag wel weer de rol van spuit 11
"zwaait naar NanKing
quote:Op donderdag 29 november 2007 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ha ik bespeur voorruitgang
heeft nu slechts een vertraging van een half uurtje
zo die is wel erg recht in de leerquote:Op donderdag 29 november 2007 16:41 schreef wonderer het volgende:
Kinky, ga mijn Arthurblog eens lezen
Brad wil de kerstboom pas NA sinterklaas opzetten. Is dat niet goed afgericht?
maar die tiple choco dingen zijn dan wel een ontzettende traktatiequote:Op donderdag 29 november 2007 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Even tussendoor, de bagels van de AH zijn gewoon te lekker. Eindelijk iets gevonden waar ik me niet direct schuldig om hoef te voelen als ik het tussendoor neem
(in tegenstelling tot de triple chocolate cookies
![]()
).
Verder is het vandaar rotweer.
Zal ik dan maar niet vertellen hoeveel calorieen er in een gemiddelde bagel zitten?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Even tussendoor, de bagels van de AH zijn gewoon te lekker. Eindelijk iets gevonden waar ik me niet direct schuldig om hoef te voelen als ik het tussendoor neem
(in tegenstelling tot de triple chocolate cookies
![]()
).
Verder is het vandaar rotweer.
De hoeveelheid calorieën van een kale bagel valt in het niet naast zo'n triple chocolate cookie, dat weet ik zekerquote:Op donderdag 29 november 2007 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zal ik dan maar niet vertellen hoeveel calorieen er in een gemiddelde bagel zitten?Die van Dunkin Donuts tenminste, misschien zijn die van de appie beter.
Met roomkaas, kappertjes, zwarte peper en gerookte zalm zijn ze trouwens nog lekkerder
ja het tempo lag vandaag toch lager dan gisteren met posten terwijl dat vandaag met de klantjes op het werk dus net andersom wasquote:Op donderdag 29 november 2007 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het volgende topic?
nu nog de tijd en de ruimte om hem te bereikenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
ik zag dat er iig al een TT bekend is.. dat is al een begin
ik heb een bang voorgevoel dat ik dat vandaag niet meer ga meemaken.. en jullie waarschijnlijk ook nietquote:Op donderdag 29 november 2007 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu nog de tijd en de ruimte om hem te bereiken
sweet dreams Dr34mrquote:Op donderdag 29 november 2007 23:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik heb een bang voorgevoel dat ik dat vandaag niet meer ga meemaken.. en jullie waarschijnlijk ook niet
Ik ga douchen en naar bed iig, welterusten
Oeh, warme choco!quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:44 schreef Stroekie het volgende:
koffie/thee/verse jus of toch liever warme chocolademelk voor iemand
"reikt een pot met honing aan"quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Oeh, warme choco!
Ik heb wat last van mijn keel best wel
ja dank je,quote:
ja, ik heb van die snoepjes, maar gewoon helemaal is het rukquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Strepsils?
hup een warme shawl om doen en veel drinken, of terug je bed inquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:00 schreef maedel het volgende:
[..]
ja dank je,
ik ben eigenlijk best wel heel zielig.
pijn in je strot en verse jus is volgens mij geen gelukkige combinatiequote:Op vrijdag 30 november 2007 09:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Das niet lekker, liggen jij en je kippensoep en vers geperste jus laten bezorgen!
Dat niet, maar het is wel goedquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pijn in je strot en verse jus is volgens mij geen gelukkige combinatie
ja maar dat staat ook gewoon in de enkhuizer almanak, en op de omroep brabant scheurkalenderquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:30 schreef JamesBrownie het volgende:
(zeker tegen schimmels, over je voeten plassen regelmatig zorgt dat je geen voetschimmel krijgt, in de douche ofzo, aldus Madonna)
zeg hou eens op.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:40 schreef maedel het volgende:
nou ik ga echt niet in mijn keel plassen hoor
Beter dan in iemand z'n bek schijten, om met Hans Teeuwen te spreken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:40 schreef maedel het volgende:
ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, maar ik geloof er dus echt niks van dat jij het hier vandaag bij 1 post gaat houdenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Beter dan in iemand z'n bek schijten, om met Hans Teeuwen te spreken.
Goedemorgen allen! Ik contributeer even één post richting een vol topic, en verder ga ik vandaag écht aan het werk. Ik ben ook pas net binnen, dus dat is sowieso al beschamend.
![]()
Oké, misschien heb je gelijk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, maar ik geloof er dus echt niks van dat jij het hier vandaag bij 1 post gaat houden
zie je nu welquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:40 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Oké, misschien heb je gelijk.
Wilde nog even deze site met de lesbeau's en bie's delen. Ben er pas net op terecht gekomen, maar het lijkt wel een grappige site. Ook toegankelijk voor mannen trouwens
Helaas geen p0rno
Dat hoeft ook niet, vers geperste jus is ook goedquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:40 schreef maedel het volgende:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:45 schreef maedel het volgende:
Ik was toch maar naar huis en naar bed gegaan. 6 koppen thee, 2 paracetamol en een hoop aandacht van Mrs Maedel later ben ik weer een beetje op m'n hoeven...
Ik moest gewoon echt effe denken zegquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:50 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Blij dat je je beter voelt. Zonder dat er watersport beoefend hoefde te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |